2 volgers · 86152x bekeken
donateur
donateur
mensen hun gezicht vervormd zien enz
- door het volk lopen en geen muziek meer horen alleen je klapkaak
- berichten lezen is totaal hopeloos
-mensen herkennen maar totaal die persoon nie zijn
- vaak hoor k hele tijd mn naam roepe best wel spooky
Klopt, ik denk ook vaak dat mensen me naam roepen dan, draai je om maar zegt niemand iets
Op thunderdome dacht ik dat een gast compleet als clown was verkleed dus ik stap op die gast af en zeg he clown! Snapte er natuurlijk niks van
En laatste keer na moh dacht ik dat er hippies hun tentjes aan het opzetten waren op het station
Ik zie ook soms hele rare dingen, mensen dat in clown verkleed zijn heb ik ook soms en dan denk ik ook, oh nee, die komt als clown naar dit feestje en dan later kijk je nog eens terug naar die persoon en zie je dat hij gewone kleren aan heeft, duh! Maar soms zie ik ook enge dingen. Mensen met bloed, hun gezicht dat er raar uitziet hun oog dat er precies uitvalt, mensen die plots gescheurde kledij aan hebben en er als zombie bijlopen. En dat van die naam horen heb ik ook soms voor, kei raar. Soms vraag ik dan aan men vrienden of ze me riepen en dan bekijken ze me eens raar, haha. Wat ik ook soms voorheb is dat ik effe niet daar ben precies, heeft iemand dat ook soms voor? Dat je precies effe totaal weg bent en als er dan plots iemand tegen je begint te praten je echt verschiet en niet weet wat je aan het doen was? Vind ik soms wel vies. Dan vraag je jezelf af wat je eigenlijk stond te doen. Het raarste dat ik ooit heb voorgehad is dat ik naar ergens aan het kijken was, echt zo naar 1 punt aan het kijken en alles werd zo heeeeel wazig en plots verloor ik men zicht, heeft iemand dat al voorgehad? Dat was ECHT raar ... ik verloor gewoonweg men zicht en evenwicht en ben gewoon op de grond gevallen kei hard ... brrr .... dat wil ik niet meer voorhebben.
Ik was vannacht weer lekker van de kaart en heb weer de nodige halucinaties gehad 
En het leuke was, dat mijn vriend voor het eerst ook halucineerde, en dat we in dezelfde trip kwamen. Hij zei kijk eens naar die jongen daar, z'n gezicht is vet groen en z'n ogen hangen, hij lijkt op Frankenstein! En wat denk je, ik zie gewoon precies hetzelfde! Té maf gewoon. En weer vlekken op gezichten, van die grijze schminkvlekken. De dj waarvan z'n hoofd vervormde. M'n vriend zag ook nog staantafels en had het gevoel dat er ergens in de zaal een enorme tafel zou staan..
Echt mindfucked!
En het leuke was, dat mijn vriend voor het eerst ook halucineerde, en dat we in dezelfde trip kwamen. Hij zei kijk eens naar die jongen daar, z'n gezicht is vet groen en z'n ogen hangen, hij lijkt op Frankenstein! En wat denk je, ik zie gewoon precies hetzelfde! Té maf gewoon. En weer vlekken op gezichten, van die grijze schminkvlekken. De dj waarvan z'n hoofd vervormde. M'n vriend zag ook nog staantafels en had het gevoel dat er ergens in de zaal een enorme tafel zou staan..
Echt mindfucked!
Afgelopen Zaterdag bij TE: Ook ik zag idd staantafels, afstapjes en grote tafels... Eerste keer dat ik bewust ben geweest van halucinaties...was is dat toch met die klotekwaliteit pillen op het moment?
Of is het meer dat je er in het donker meer last van hebt? Ik ben namelijk meer van de buitenfeestjes en heb het dan nooit?
gr.
Of is het meer dat je er in het donker meer last van hebt? Ik ben namelijk meer van de buitenfeestjes en heb het dan nooit?
gr.
in het donker
heb het idee dat je hersens op dat moment gewoon maar wat maken van de beelden die er binnenkomen, dus donkerte of schemering wil dat (bij mij igg) wel versterken.
Het raarste dat ik ooit heb voorgehad is dat ik naar ergens aan het kijken was, echt zo naar 1 punt aan het kijken en alles werd zo heeeeel wazig en plots verloor ik men zicht, heeft iemand dat al voorgehad? Dat was ECHT raar ... ik verloor gewoonweg men zicht en evenwicht en ben gewoon op de grond gevallen kei hard ... brrr .... dat wil ik niet meer voorhebben.
ben je flauwgevallen of op de grond gevallen omdat 'je het even meer deed'??
ik heb dat laatste gehad. zo staan spacen dat mijn benen en hersens even niet meer doorhadden dat ik nog rechtop stond, voor mijn gevoel lag ik dus zomaar ineens op de grond
Nee, niet flauwgevallen echt gewoon BOEM de grond op zo plots. Denk dat ik hetzelfde voorgehad heb dan wat jij omschrijft, was best wel raar vond ik. Heb dit nog maar 1 keer voorgehad, weird hé. Dat jouw eigen hersenen niet beseffen dat je eigenlijk nog rechtop staat en men vrienden waar ik bij was die konden effe niet volgen, die stonden daar zo van "euh, waarom val jij nu op de grond, wat ben je aan het doen" En ik, ik kon zelf niet goed volgen, héhé, echt wel bizaar. Misschien had ik beetje te veel ingenomen .... 
als ik dat zo lees, wat mis ik die tijd.
Maar geen xtc meer voor mij
men vrienden waar ik bij was die konden effe niet volgen, die stonden daar zo van "euh, waarom val jij nu op de grond, wat ben je aan het doen
lekker nuttig van ze hé
ik mag hopen dat er niets ernstigers met me gebeurd
Dit weekend misschien weer net iets te ver gegaan en dan komen ze inderdaad...
- Halve Main zat in kerkbanken, je loopt er naartoe, POEF, weg...
- Een trap op proberen te lopen die er niet is.
- Een puzzelstuk op de hand van een vriend zien.
- Een gast ineens een snoekduik zien maken naar de grond, was ook ineens weg...
Daarnaast heb ik rondgelopen met een flesje water onder mijn arm, maar dopjes zijn natuurlijk uit den boze, ik vroeg me af waarom ik zo nat werd en kwam er na 5 minuten achter...
Toch lekker...leip...
- Halve Main zat in kerkbanken, je loopt er naartoe, POEF, weg...
- Een trap op proberen te lopen die er niet is.
- Een puzzelstuk op de hand van een vriend zien.
- Een gast ineens een snoekduik zien maken naar de grond, was ook ineens weg...
Daarnaast heb ik rondgelopen met een flesje water onder mijn arm, maar dopjes zijn natuurlijk uit den boze, ik vroeg me af waarom ik zo nat werd en kwam er na 5 minuten achter...
Toch lekker...leip...
lekker nuttig van ze hében eens ooit echt flauwgevallen dat iedereen ook maar stom stond te kijken 'euh wat gebeurd daar nou'...
ik mag hopen dat er niets ernstigers met me gebeurd
Inderdaad, dat dacht ik ook. Wat als er nu echt iets ergs zou gebeuren, gaan ze er dan ook staan van "wat doet die nu"
een keer zat ik (gelukkig náást het stuur) een beetje scheel te kijken op de terugweg van een feest.
we rijden op de snelweg een bult over en meteen dat ik over de bult kijk dacht ik dat er een enorme vrachtwagen met de zijkant op ons af kwam geschoven.
ik schrik me echt helemaal lens, zit te bléren en al... dan zie ik ineens dat het de rij lantarenpalen is die (doordat het naar beneden liep) wat scheef leek te lopen!
uhhuh... even stoppen maar en wat frisse lucht graag
we rijden op de snelweg een bult over en meteen dat ik over de bult kijk dacht ik dat er een enorme vrachtwagen met de zijkant op ons af kwam geschoven.
ik schrik me echt helemaal lens, zit te bléren en al... dan zie ik ineens dat het de rij lantarenpalen is die (doordat het naar beneden liep) wat scheef leek te lopen!
uhhuh... even stoppen maar en wat frisse lucht graag
Was op Ibiza in de Amnesia helemaal wappie lekker MDMA tedippen!!
Kwam ik 3 spaanse chicka's tegen.....uur later dacht ik bij 1 van die chicka's een baard tezien zitten en dacht dat haar haargrens los zat.... dat het net leek of ze een pruik op had.En ik steeds van dicht bij kijken of het nou echt waar was hahahahah zegt ze in het engels: wat zit je nou tekijken!? hahahahaha.
Dus ik ff aan me maten vragen of ik het nou goed zag
Maar het waren idd spaanse meiden waarmee ik stond tedansen!!!!
En stond ik alleen goed tetrippen hehehehe
Kwam ik 3 spaanse chicka's tegen.....uur later dacht ik bij 1 van die chicka's een baard tezien zitten en dacht dat haar haargrens los zat.... dat het net leek of ze een pruik op had.En ik steeds van dicht bij kijken of het nou echt waar was hahahahah zegt ze in het engels: wat zit je nou tekijken!? hahahahaha.
Dus ik ff aan me maten vragen of ik het nou goed zag
Maar het waren idd spaanse meiden waarmee ik stond tedansen!!!!
En stond ik alleen goed tetrippen hehehehe
En ik steeds van dicht bij kijken of het nou echt waar was
met je ogen dicht in bed ineens msn gesprekken zien
BOH GEK dat heb ik ook gehad echt te para was dat
laatste aanpassing
donateur
Afgelopen Zaterdag bij TE: Ook ik zag idd staantafels, afstapjes en grote tafels... Eerste keer dat ik bewust ben geweest van halucinaties...was is dat toch met die klotekwaliteit pillen op het moment?
gr.
Ja, veel meer last, ook door alle lichteffecten enzo
Teveel MDMA word omgezet naar MDA, niets met kwaliteit van pillen te maken
Die staantafels zijn idd wel kut, wil je drankje neerzetten: klets ligt ie al op de grond
Heb zelf nauwelijks ervaring met harddrugs, maar heb 1 keer 2,5 blauwe pillen geslikt, met een mitsubischi teken erop. Na een paar uur spacerij keek ik naar mn vrienden en zag ineens dat ze allemaal een bril ophadden??! Iemand net zoiets meegemaakt? Het ging pas na een half uur weer weg.
hadden ze ook egt ze wilden jou gek maken nl
in de tussen tijd had je gewoon placebo's op en jij maar denken o ik space me rot whahaha
hadden ze ook egt ze wilden jou gek maken nl
in de tussen tijd had je gewoon placebo's op en jij maar denken o ik space me rot whahaha
donateur
ineens dat ze allemaal een bril ophadden??! Iemand net zoiets meegemaakt? Het ging pas na een half uur weer weg.
Dit is het meest voorkomende ja
paar weken geleden zag mijn vriend ineens midden in de zaal een
huiskamer, met een stoel en een klein hondje...
hij stond er naar te kijken.. (ik zag niks..) en zei:" ah wat lief!"
het scheelde niet veel of hij wou het hondje gaan aaien...staat beetje raar als je midden in de discotheek een hoopje lucht staat te aaien
huiskamer, met een stoel en een klein hondje...
hij stond er naar te kijken.. (ik zag niks..) en zei:" ah wat lief!"
het scheelde niet veel of hij wou het hondje gaan aaien...staat beetje raar als je midden in de discotheek een hoopje lucht staat te aaien
check dit... deze gast is zo ver heen die denkt dat ie aan het schijten is. pakt ie een stukje papier wat er niet is. hij zit gewoon in zn broek te schijten.. haha
wordt hij niet herkent hier op partyflock
daarvoor eerst ook nog beetje op de grond voelen. he, waar is die bank nou?? en later ook nog proberen te gaan zitten.
hehe echt niet normaal
een gedeelte van de MDMA van je pille word in je lichaam omgezet in MDA , door deze stof ga je hallucineren of zoals jij het noemt dingen zien
.
in zeldzame gevallen zit er ook al MDA in de pillen.
volgens mij word de kans op hallucinaties groter als je al langer niks hebt gepakt of als je grotere aantallen pillen pakt in korte tijd. Maar dit weet ik niet zeker kan iemand het bevestigen ??
hopelijk is het een beetje duidelijk
in zeldzame gevallen zit er ook al MDA in de pillen.
volgens mij word de kans op hallucinaties groter als je al langer niks hebt gepakt of als je grotere aantallen pillen pakt in korte tijd. Maar dit weet ik niet zeker kan iemand het bevestigen ??
hopelijk is het een beetje duidelijk
donateur
Ja, als jij langer niks hebt gepakt is het gevoel van XTC ook veel heviger, heb je echt dat enorm lekkere gevoel weer, dus de kans op hallicunaties is dan inderdaad wel ruim aanwezig