| Betreft: | locatie: Peppermill locatie: Mondial |
zino in tilburg 
Uitspraak van Gus Klabanus op maandag 12 december 2005 om 15:47:Mondial, minder plakplaatjes, gouden kettingen en jonge meisjes in te korte rokjes
Uitspraak van Gus Klabanus op maandag 12 december 2005 om 15:47:Mondial, minder plakplaatjes, gouden kettingen en jonge meisjes in te korte rokjes
toch nog maar eens naar de pep gaan dan
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 15:51:toch nog maar eens naar de pep gaan dan
Bij de pep zijn de uitsmijters ook wat agressiever, vind je toch ook altijd leuk?
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 15:46:Beide kuttenten eigenlijk
Mee eens
Ook mee eens
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op maandag 12 december 2005 om 17:31:jonge meisjes in te korte rokjes
en wat is daar mis mee ?
tsja op zaterdagen is de Mondial beter
tenminste niet van dat gare volk.
maja de hardcore feesjes in de pepp zijn gewoon super
maja de hardcore feesjes in de pepp zijn gewoon super
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 14:31:ik vond de Vizion eigelijk wel relax
Nooit geweest. Gevaarlijke buurt voor mij
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 14:32:Nooit geweest. Gevaarlijke buurt voor mij
sjeng mit unne groate moel
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 14:31:ik vond de Vizion eigelijk wel relax.
nu is Heerlen centrum eigelijk het enigste relaxe om op stap te gaan. de Naar huis of de Verleiding is echt wel leuker dan een Peppermill.laatste aanpassing 13 december 2005 14:32
ben zaterdag naar Naar Huis geweest, maar ik vond het maar niks.. Het is een leuke plek, maar veeeeeeeel te druk
Hoe zit het eigenlijk met de Vizion? ik zie namelijk in Sittard wel posters ophangen voor nieuwjaar daar
Dacht dat het gesloten was?
Uitspraak van inactief op dinsdag 13 december 2005 om 18:56:alleen jammer dat er zoveel kindjes rondlopen en fout publiek
Daarom lach ik me daar nu juist kapot
Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op woensdag 14 december 2005 om 08:48:Hoe zit het eigenlijk met de Vizion? ik zie namelijk in Sittard wel posters ophangen voor nieuwjaar daar
Vizion bestaat ook niet meer. er wordt met oud en nieuw gewoon een feest in die ruimte gegeven.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 14:31:de Naar huis of de Verleiding is echt wel leuker dan een Peppermill.
Waar kun je dat mee vergelijken?
Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op woensdag 14 december 2005 om 08:48:Hoe zit het eigenlijk met de Vizion? ik zie namelijk in Sittard wel posters ophangen voor nieuwjaar daar
de vizion gaat in maart weer open
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 16:34:n de Verleiding wordt alleen maar house gedraaid. relaxe hardtrance en groove. ook wat meer ouder publiek en vooral veel johnny,s en anita,s.laatste aanpassing 14 december 2005 16:38
En spacers
Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op donderdag 15 december 2005 om 08:34:hopen dat dat wat wordt dan, kan ik tenminste ook eens een lopend naar huis
oh dus dan kan ik altijd en blijven logeren Joanie?!
Uitspraak van inactief op donderdag 15 december 2005 om 10:39:oh dus dan kan ik altijd en blijven logeren Joanie?!
geen rare kerels in mijn huisje hoor
As t ff erin zit geen van beiden, anders ma de mondial omdat t kortbij is 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 16:34:Naar huis kun je wel vergelijken met de Celebration in Maastricht.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 14 december 2005 om 16:34:de Verleiding wordt alleen maar house gedraaid. relaxe hardtrance en groove. ook wat meer ouder publiek en vooral veel johnny,s en anita,s
Klinkt als de Celebration op woensdag
Uitspraak van actief op donderdag 15 december 2005 om 11:28:in de pep leuk feestje ofzo raad ik de pep toch wel aan.... maar het is niet geweldig vind ik!
Je raadt het aan en je vindt het niet echt geweldig
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 13:29:peppermill dan want tis toch nog zo ongeveer de enigste plek waar de dj's van tegenwoordig komen in limburg dan
Mondial geeft alleen maar shut up en dance met dj jean