| Betreft: | locatie: Peppermill locatie: Mondial |
zeker 
Ik vind de mondialwel heel gezelig, maar de muziek in depepp is vetter... k sta daar de hele tijd in t trance gedeelte... maar wel egt bagger dat t trace gedeelte naar t hok gaat
die r&bers staan tog allemaal alleen maar met de armen over elkaar tegen de muur met t bolletje te knikken op de maat van de muziek.. als alle gabbers gaan hakkuh en stampuh in dat zolder-hokje stort op de eerste plaats de zaak in en ik heb de ruimte nodig om lekker te kunne hakkuh 
uuhm njaaa...
tog peppermill.. zeker nu dr weer raves gehouden worden >>> OP NAAR DJ DIONE'S BIRTHDAY PARTY!!!
uuhm njaaa...
tog peppermill.. zeker nu dr weer raves gehouden worden >>> OP NAAR DJ DIONE'S BIRTHDAY PARTY!!!
wat een nerds 
laatste aanpassing
Uitspraak van GabberMenkehoe kom je hier eig aanop dinsdag 20 december 2005 om 17:36:
laat me raden google ?
peppermill site natuurlijk
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 december 2005 om 17:38:zal toch nix met de vizion te maken hebben he?
hehe als ze daar heineken hebben zou het wel extreeem relax zijn
moet ik wel kunnen pinnen daarbinnen
Uitspraak van GabberMenkedubbelop dinsdag 20 december 2005 om 17:55:
Ga je mond spoelen met zeep, k ga verdomme ipv de winkel om de hoek naar een supermarkt 5 km verder, puur voor me bier
Uitspraak van GabberMenkegoed jong ik drink wel heineken drink jij maar leidingwater of brandsop dinsdag 20 december 2005 om 17:46:
nee doe mij dan maar lekker Brand of Alfa..
laatste aanpassing