Koop alles op school, behalve vaak beleg en een flesje water.
gewoon brood eet ik altijd..
meestal eet ik voor ik wegga een boterham met appelstroop (das HEEL lekker). En daarnaast neem ik meestal 2 sultana's meej. En morgen ipv hiervan 2 Bammetjes, die hak nog over
brood,manderijn en soms nog iets lekkers uit de automaat
4 boterhammen, 2 tot 4 stuks fruit, soms ook yoghurt.
Koffie en bammetjes gezond...
OP school zit ik maar 7uurtjes in de week, verdeeld over 2 dagen, dus dan heb ik alleen een Bullit (namaak red bull) meej.
Op werk begin ik 's ochtends met n broodje met kaas of iets van salami, 's middags neem ik tomatensoep en een bakje ananasstukjes, en in mn middag koffiejpauze meestal iets van chocola
Zal maar niej zggn wat ik buiten school en werk nog meer naar binnen prop
Als ik aankom ga in ontbijten- Sultana
Dan om een uurtje of 10 een tosti en rond half 2 nog eentje en dat was het.. Soms pak ik nog een snickers of patat tussendoor
snoep, snoep, koekjes, broodje van bufkes of bartje, botherhammen, dokter peper, water, fruit en nog es snoep hahahaha.. vreetdag
nee nog een vreetdag hihi
veel water vind ik niet lekker, en ben de laatste tijd helemaal verzot op ontbijtkoek ...tis ook gezond he
nou in ontbijtkoek zit echt superveel suiker!
toch niet elke dag of wel?
word je dat dan niet een keer zat hehe
en je word er dik van hoor
nee hoor niet elke dag maar het irritante is dat ik naast dat restaurantje werk en als hun klaar zijn dan zijn er altijd saucyzen broodjes over heel vervelend!! maar wel lekker!!!
ik eet niet tijdens me werk..
toen ik op school zat nog soms een appeltje of een boterham. maar nu neem ik alleen nog iets te drinken mee en das genoeg (naja, ik werk 2 uurtjes per dag, heb ik ook niets nodig )
6 snee brood
5stuks fruit en
een ontbijtkoekie
en soms wat drinken meer niet eigenlijk
hmm brood maar he.. af en toe ff langs de mc donalds
Uitspraak van Q u i t o op donderdag 23 maart 2006 om 21:56:
hmm brood maar he.. af en toe ff langs de mc donalds
Stroopwafels
knapworst is of hamburger, tja, gaat er wel in.
Vandaag waren het 8 boterhammen 4 broodjes en 2 plakken krentewegge