Partyflock

Forumonderwerp · 833388
2448x bekeken

Waarschuw beheerder
Wordt het niet eens tijd voor de mensheid om te gaan rellen tegen de overheid; snap niet dat de mensen al zo lang over zich heen laten lopen zonder pissed off te worden en te gaan protesteren todat er daadwerkelijk iets veranderd ten goede van de maatschappij :vaag:

Even een voorbeeld uit de ziektekosten:

Ik vind het vandaag tijd om over de ziektekosten te zeiken; er zijn al een aantal topics over de irrationele bedragen die betaald moeten worden onder het mom van "ziekte kosten" terwijl lullig genoeg de meesten van jullie nooit ziek zijn en als je al ziek bent; je drinkt een theetje; neukt ff lekker, eet wat fruit en voila, je bent weer beter (Y)

Zelf heb ik lang genoeg onder deze onzin uit kunnen komen, maar nu hoorde ik von meine mutti, dat er binnekort zelfs boetes gegeven kan en zullen worden aan diegenen die NIET ziektekosten verzekerd zijn :[

Sorry, maar dat is toch niet normaal; ze troggelen ons gewoon geld af; naast het feit dat het al belachelijk duur is geworden en je als normaal mens echt niet al dat geld eruit haalt wat je erin pompt; kom op zeg...

Nog een ander triest voorbeeld; me ma had der teen gestoten :P Belt ze op naar de dokter voor een afspraak; zag er niet zo gezond uit; nee, krijgt ze zo`n theemuts aan de telefoon die haar vermeld dat zoiets niet dringend genoeg is en dat ze die teen maar aan de andere teen moet vastplakken met plakband...

Okee, loos, maar vervolgens krijgt ze een aantal dagen later een factuur binnen; ze moet 25 euro betalen voor dit "dokters advies" :nocheer: (en zij betaald dus meer dan 2000 euro per jaar gaan dokken aan ziektekosten bullshit (n))

WHAT THE FUCK!!!!????

*asociaal behandeld worden door justitie & misplaatste autoriteit van de politie macht
*genaaid worden door de belastingdienst en het betalen van belasting; alle belasting is onredelijk en vooral als je kijkt waaraan het "Besteed" wordt.
*krankzinnige olie en benzine prijzen die veels te hoog zijn terwijl Vrije Energie al 100 jaar mogelijk is (n)
*wanneer de overheid mensen geld schuldig is laat dat maanden op zich wachten, maar wanneer de arme mens geld schuldig is aan de overheid wordt hem alles afgenomen zodat die kan betalen.
*een koningshuis dat 7 miljoen euro per jaar kost en nix anders laat zien dat zinloze figuren die zichzelf beter dan alles en iedereen voelen
*de house-scene wordt verneukt door commercie
*op school leer je alleen nog maar conservatieve bullshit
*mensen als Balkenende die over ons regeren :vaag:
*het NIET afschaffen van Religie terwijl deze bullshit meer oorlogen dan Atheisme heeft veroorzaakt :[

Ik kan natuurlijk deze hele pagina voltikken met zwaar debiele voorbeelden en ik durf te wedden dat jullie daar vermoedelijk nog veel beter in zijn, oftewel: wordt het niet eens tijd dat behalve je eraan te ergeren je er ook iets aan probeerd te veranderen?

Ja individueel lukt dat niet, maar naar een grote massa MOET geluisterd worden. Tenzij het jullie allemaal geen fuck kan schelen dat de Maatschappij steeds harder en oneerlijker wordt. O:)

En ga me niet vertellen dat ik dan maar in een ander land moet wonen; als jullie het allemaal okee vinden; vind ik het nog mooier dan vergemakkelijkt mijn persoonlijke keuzes mbt de mensheid :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jeaah laten we ons zelf terug in middeleeuw plaatsen. Lang leven kinder arbeit over het gehele aardbol. Jeaaahhh. Ik heb ook zin in verkrachten plunderen en moorden 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nanda op zaterdag 10 december 2005 om 13:09:
the time is right for revolution . .

Juist :)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 12:36:
Het is voornamelijk onzin om te lezen

Je herkent wat je bent (Y)
Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
nog geen tijd om te lezen, maar uit onderzoek is toch ook gebleken je op je oude dag weer zoveel kost dat alles wat je hebt betaald er dan weer uit gaat??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van tiesniewies op zaterdag 10 december 2005 om 14:58:
uit onderzoek is toch ook gebleken je op je oude dag weer zoveel kost dat alles wat je hebt betaald er dan weer uit gaat??

Dus jij bent van plan later als chemische fabriek erbij te gaan lopen; gepropt tussen nog meer levenloze, wegrottende, half beschimmelde karkassen van een stel verlebberde poging tot mensen die geen enkel doel meer voor ogen hebben dan te zeiken en uiteindelijk een vermoedelijk eenzame tevens kansloze dood te sterven? O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 15:04:
Dus jij bent van plan later als chemische fabriek erbij te gaan lopen; gepropt tussen nog meer levenloze, wegrottende, half beschimmelde karkassen van een stel verlebberde poging tot mensen die geen enkel doel meer voor ogen hebben dan te zeiken en uiteindelijk een vermoedelijk eenzame tevens kansloze dood te sterven?

rare post, al zou ik dat niet willen en mezelf eerder van kant maken of erges in een hutje op de hei rustig dood te gaan, bedenk dan dat jij nu betaald voor de oudere die wel zoiets willen..vind je het dan nog zo nutteloos, dan zou iedereen die het niet wil betalen het niet betalen, en zullen de ouderen die misschien wel verzorgd willen worden aan hun lot overgelaten worden, wel egoistisch

Waarschuw beheerder
Duuh die gast denkt alleen aan zich zelf. Hij denk dat hij gelijk heeft in alles. En dat hij de wereld ziet zo als hij is. Tjahh. En hij heeft blijkbaar totaal geen respect voor ouderen.

Ooh ja hij is ook een Hitler Fanaticus :x

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom rellen tegen overheden?? die hebben toch niks te zeggen :no:
Pak btr de mensen die nog 'boven' de overheden staan(Y)

Waarschuw beheerder
Ja Heiniken Phillips (lang leven bier tap :D) Ahold etc. etc. etc. Je moet onkruid met de wortels uit trekken!!!!!!!!

Viva La Masbrubation

Waarschuw beheerder
Uitspraak van tiesniewies op zaterdag 10 december 2005 om 15:15:
bedenk dan dat jij nu betaald voor de oudere die wel zoiets willen..vind je het dan nog zo nutteloos,

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 13:50:
Ik heb geen zin om voor mijn buurman te betalen en dit verwacht ik ook niet van hem. Daarnaast ben ik nooit ziek dus dat geld wat de buurman voor mij betaald is weggegooid geld. In the End betaal ik dus voor iedereen en niemand voor mij. Als ik de sociale jongen wil uithangen heb ik graag dat die keuze aan MIJ en niemand anders wordt overgelaten.

DAT IS PAS EEN SOCIAAL IDEE :) (het is asociaal om te denken dat je voor iemand mag beslissen)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 15:21:
Duuh die gast denkt alleen aan zich zelf.

En daarom open ik deze topics.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 15:29:
Viva La Masbrubation

Idd ja, tot meer ben jij duidelijk niet instaat (Y) (tis trouwens Masturbation :aai: )

Maar dat is ook wel goed; het idee dat zo`n amoebe als jij zich zou gaan voortplanten geeft me kippenvel ;)
(met een amoebe bedoel ik een eencellig hersendiertje :cocktail: )

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 15:26:
Waarom rellen tegen overheden?? die hebben toch niks te zeggen :no:
Pak btr de mensen die nog 'boven' de overheden staan(Y)

Je moet ergens beginnen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 15:49:
Je moet ergens beginnen.

Klopt maar zal 't veel zin hebben, daar heb ik m'n twijfels over....
Mja stilzitten is iig ook nie de oplossing :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 15:59:
Klopt maar zal 't veel zin hebben, daar heb ik m'n twijfels over....

Wat zouden we dan moeten doen? :O

Waarschuw beheerder
Zwaar interesante artikelen weer Arakmo. Altijd jammer om te zien dat veel mensen niet ff 10 minuten de tijd nemen om het door te lezen.

Had een tijdje terug op tweakers ofzo een topic gelezen waar een bouwtekening stond voor een vrije energie apparaat. Een paar mensen daar hebben zo`n ding in elkaar gezet en het werkt dus ook echt.

Net als wat in je artiekel staat, internet zorgt er voor dat mensen eindelijk eens wakker worden en zien wat er allemaal mogelijk is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 16:06:
Zwaar interesante artikelen weer Arakmo.

Dankje :)

Altijd jammer om te zien dat veel mensen niet ff 10 minuten de tijd nemen om het door te lezen.

Ja of gewoon gelijk beweren dat het onzin is :vaag:

Had een tijdje terug op tweakers ofzo een topic gelezen waar een bouwtekening stond voor een vrije energie apparaat. Een paar mensen daar hebben zo`n ding in elkaar gezet en het werkt dus ook echt.

Vet; dat lijkt mij dus ook echt iets om zo`n apparaat in elkaar te zetten; is er verder nog wat over bekend; was het een artikel oid ?

Net als wat in je artiekel staat, internet zorgt er voor dat mensen eindelijk eens wakker worden en zien wat er allemaal mogelijk is.

Idd een goed punt; internet is DE manier om informatie te verspreiden, die helaas, niet in het reguliere nieuws te zien is en als het al eens te zien is, is het alles behalve regelmatig...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 16:13:
Vet; dat lijkt mij dus ook echt iets om zo`n apparaat in elkaar te zetten; is er verder nog wat over bekend; was het een artikel oid ?

Ik zal morgen op mijn werk een zoeken of ik het nog ergens terug kan vinden. Weet niet meer zeker of het op tweakers was maar dacht het wel.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 16:13:
Idd een goed punt; internet is DE manier om informatie te verspreiden, die helaas, niet in het reguliere nieuws te zien is en als het al eens te zien is, is het alles behalve regelmatig

Precies. Het nadeel is alleen dat je overspoelt word met informatie maar het is uiteindelijk aan jezelf wat jij als waarheid beschouwd. Hoe meer je er mee bezig bent hoe meer je er je eigen mening over krijg. Het is wel opmerkelijk dat de meningen over deze onderwerpen altijd dicht bij elkaar liggen.
Ik heb hier (en over de verwante dingen die ik in dit topic maar niet zal noemen omdat het dan weer gedoemt is, maar je weet vast zelf wel wat ik bedoel) behoorlijk wat over gelezen en heb bepaalde dingen ook afgedaan als onzin. Maar toch ligt er denk ik overal wel een kern van waarheid in, alleen worden vaak dingen anders beschreven zodat ze voor jou als onzin uit de kast kunnen komen. Toch komen de meeste dingen op hetzelfde neer.

Merk de laatste tijd wel dat steeds meer mensen zich met dit soort dingen bezig houden, wat natuurlijk alleen maar positief is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 13:00:
Wordt het niet eens tijd voor de mensheid om te gaan rellen tegen de overheid; snap niet dat de mensen al zo lang over zich heen laten lopen zonder pissed off te worden en te gaan protesteren todat er daadwerkelijk iets veranderd ten goede van de maatschappij

Je bent gewoon een linkse zeiklul! ;)

Het is zo makkelijk om in de oppositie te zitten roepen dat het anders moet en dat het beleid kut is!

Het ergste is nog! Dat we nu een rechts kabinet hebben, die na 4 jaar 'gedwongen' bezuinigingen door teveel uitgaven van 8 jaar (links) paars, in de nek wordt gekeken! Nu zijn we van onze schulden af als land, de koopkracht neemt weer toe en mensen gaan weer links stemmen omdat ze het allemaal wat slechter hadden de tijdens dit rechtse kabinet wat uiteindelijk dus komt door het linkse kabinet dat veel te veel geld heeft uitgegeven daarvoor!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat is vrij energie eigenlijk??
Wat zijn de voordelen daarvan?
Waarschuw beheerder
:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hij bedoelt gratis enegrie. Dat zegt wat meer he ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wous op zaterdag 10 december 2005 om 16:36:
Het ergste is nog! Dat we nu een rechts kabinet hebben, die na 4 jaar 'gedwongen' bezuinigingen door teveel uitgaven van 8 jaar (links) paars, in de nek wordt gekeken! Nu zijn we van onze schulden af als land, de koopkracht neemt weer toe en mensen gaan weer links stemmen omdat ze het allemaal wat slechter hadden de tijdens dit rechtse kabinet wat uiteindelijk dus komt door het linkse kabinet dat veel te veel geld heeft uitgegeven daarvoor!

Idd eentje spaart op Andere geeft het uit :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wous op zaterdag 10 december 2005 om 16:36:
Je bent gewoon een linkse zeiklul! ;)

En jij een wannabe player die denkt dat ie lekker is :aai:

Het is zo makkelijk om in de oppositie te zitten roepen dat het anders moet en dat het beleid kut is!

Het is zo makkelijk een opmerking te maken die al 29032809238023 keer is gemaakt. :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je probeert nou wel heel erg de aparte individu uit te hangen

Waarschuw beheerder
ik probeer niks.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 17:58:
En jij een wannabe player die denkt dat ie lekker is

Laat mij lekker denken! Weet diep van binnen ook wel dat ik dat helemaal niet ben ;)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 17:58:
Het is zo makkelijk een opmerking te maken die al 29032809238023 keer is gemaakt. laatste aanpassing 10 december 2005 18:00

Net zo makkelijk om steeds maar te roepen dat dingen anders moeten? Weet je wat het allemakkelijkst is? KLAGEN :[

Gaat dit topic daar ook niet over? O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wous op zaterdag 10 december 2005 om 18:38:
KLAGEN :[

Gaat dit topic daar ook niet over? O:)

Jij klaagt over mijn klagen. lekker makkelijk O:)

Laat mij lekker denken! Weet diep van binnen ook wel dat ik dat helemaal niet ben ;)

Nou zo lelijk ben je nou ook weer niet (F)

Net zo makkelijk om steeds maar te roepen dat dingen anders moeten?

Ga je me nou serieus vertellen dat je het dan met geen enkele opmerking eens bent; dat je ook niet eens de moeite heb genomen om dat hele artikel over Vrije Energie te lezen? Ik heb me daar urenlang lam aan lopen typen :nocheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img width=300 height=327 cacheid=000afe8f001fe58c67ab76701a01215cd1]https://partyflock.nl/images/user/286796_large.jpg[/img]
I tell you in your face c*cks*cker f*ck you, and watch you die on the street, F*ck you 8)

Nee hoor, maaruh theorien zit wel wat in, maar gozer overtuigen doe je niet zoals jij dat doet...

moet je denk ik toch een andere manier verzinnen! (6)

*asociaal behandeld worden door justitie & misplaatste autoriteit van de politie macht

Hier ben ik het overigens "zwaar" mee eens maargoed daar doen we al genoeg aan :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 18:43:
Ga je me nou serieus vertellen dat je het dan met geen enkele opmerking eens bent; dat je ook niet eens de moeite heb genomen om dat hele artikel over Vrije Energie te lezen? Ik heb me daar urenlang lam aan lopen typen laatste aanpassing 10 december 2005 18:44

Nee dat ga ik je niet vertellen, Ik zal je gerust stellen! ;)

Er zitten een paar stukjes tussen waar natuurlijk wel een kern van waarheid in zit! Ook niet alles wat dit kabinet doet is goed, maarja, er valt altijd wel iets te verbeteren niet? Ken jij een kabinet waarbij dat niet zo was? :)

En ja! Het zijn wat moeilijkere jaren geweest! Economie zat in een diepte etc etc. Maar we zijn toch ook weer aan de beterende hand onder dit kabinet? (Y)

Uitspraak van actief op zaterdag 10 december 2005 om 18:50:
I tell you in your face c*cks*cker f*ck you, and watch you dying on the street, F*uck you

Bedankt voor je inbreng! :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als energie totaal vrij is, wordt het wel een beetje een ongeorganiseerd zooitje in de wereld...
ist niet?

Waarschuw beheerder
I tell you in your face c*cks*cker f*ck you, and watch you die on the street, F*ck you 8)

Moet ik hier nou uit opmaken dat je me leuk vind? (L)

Is al de 2e keer dat mijn foto hier wordt gepost; ik ben kennelijk in trek :$

Nee hoor, maaruh theorien zit wel wat in, maar gozer overtuigen doe je niet zoals jij dat doet...

moet je denk ik toch een andere manier verzinnen! (6)

Het enige wat ik verkeerd doe is het niet onder controle houden van mijn arabisch temperament wanneer zo`n jongen als Dragunov zonder enige vorm van onderbouwing mijn topics gaat lopen afkraken alsof het bij elkaar is verzonnen door een groep debielen waar de Josti Band nog wat van zou kunnen leren :/

Uitspraak van Wous op zaterdag 10 december 2005 om 18:55:
Ken jij een kabinet waarbij dat niet zo was? :)

Dat is nou juist het probleem. Dat idee dat het niet beter kan omdat je denkt dat je niet beter weet. Maar dat weet je wel, je stopt het alleen weg omdat deze wereld je er van heeft "overtuigd" dat het niet mogelijk is.

Uitspraak van Wous op zaterdag 10 december 2005 om 18:55:
En ja! Het zijn wat moeilijkere jaren geweest! Economie zat in een diepte etc etc. Maar we zijn toch ook weer aan de beterende hand onder dit kabinet?

Ik wil niet leven als een fuckin sloeber tussen een mensheid die alles behalve zijn potentie heeft bereikt. Ik vind dit gewoon een zielige boel. De mensheid is een schaduw van wat het werkelijk zou kunnen zijn. Het kabinet klooit maar wat aan; het zijn voornamelijk conservatieve hoeren die alleen maar BLA BLA doen. Niets concreets; ja; behalve oorlogje spelen en andere niets oplossende crap.

Het koningshuis leeft als Goden op aarde; wij zijn hun fuckin "onderdanen" Fuck dat; wij zijn allemaal gelijk; wat de fok maakt hun zo speciaal; Goud en hun misplaatste gevoel dat ze beter zijn dan wij. Schaf geld af. Simpel.

Uitspraak van actief op zaterdag 10 december 2005 om 18:56:
Als energie totaal vrij is, wordt het wel een beetje een ongeorganiseerd zooitje in de wereld...
ist niet?

Misschien moet je dat artikel eens lezen over Vrije Energie?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 19:03:
Misschien moet je dat artikel eens lezen over Vrije Energie?

Misschien wel, maar langdradige zenuwslopende artikelen lezen op de zaterdagavond is net zo nutteloos als geld betalen voor energie...

dus denk dat ik het wel ga lezen :-D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 10 december 2005 om 19:23:
Misschien wel, maar langdradige zenuwslopende artikelen lezen op de zaterdagavond is net zo nutteloos als geld betalen voor energie...

dus denk dat ik het wel ga lezen :-D

Haha :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 16:34:
Ik zal morgen op mijn werk een zoeken of ik het nog ergens terug kan vinden. Weet niet meer zeker of het op tweakers was maar dacht het wel.

Okee tof, lijkt me interresant :)

Ik heb hier (en over de verwante dingen die ik in dit topic maar niet zal noemen omdat het dan weer gedoemt is, maar je weet vast zelf wel wat ik bedoel)

;)

Maar toch ligt er denk ik overal wel een kern van waarheid in, alleen worden vaak dingen anders beschreven zodat ze voor jou als onzin uit de kast kunnen komen. Toch komen de meeste dingen op hetzelfde neer

Dat is ook iets wat mensen ook niet snappen. Ik volg van alles wat ik heb gelezen slechts het Thema. Ik laat me niet vastpinnen op percepties van 1 schrijver. Juist door alleen het Thema als aanvaardbaard te beschouwen worden een hoop andere, in de mainstream maatschappij niet geaccepteerde, informatie bronnen een stuk boeiender.

"Waar Rook is... Is Vuur" ;)
Waarschuw beheerder
stenen gooien en brand stichten... blijft het beste middel...

Waarschuw beheerder
de hele wereld valt in herhaling... mensen slachten elkaar af als nooit tevoren... we leven nog volop met de naweeën van de oude wereldorde (Britse en Franse kolonialisme) en er is een heel leuke traditie uit het verleden op mondiale schaal herintroduceerd, het MOORDEN OM GELOOF :[

millieu gaat gelukkig niet zo snel naar de klote als dat de mensheid (niet helemaal, maar wel voor een groot deel) naar de klote gaat door fanatisme, slechte oogsten, tsunami's en andere geografische en demografische oorzaken, niet te vergeten AIDS en malaria...

kortom een (y) tijd voor een nieuwe wereldorde, zodat die fuckin welvaart los van ras, geloof, of politiek (die hopelijk niet meer nodig zal zijn) eens eerlijk verdeeld kan worden.

De kans dat het gebeurt acht ik niet erg groot maar misschien dat ik dat nog een keer mee mag maken... kijk nu al uit naar de dag dat op het nieuws komt: laatste druppel aardolie gewonnen. Heel de VS breekt in eigen land de tent af en wij nuchtere Europeanen zullen wederom het juk van een vreemde invloed (net als eerst de Hunnen in 475, de Mongolen rond 1100 en de Moren in de tijd voor Karel de Grote) van ons af moeten werpen, waar de olietekorten een goede reden voor zijn. Degenen die de planeet verneukt hebben verdienen ook niet beter dan dat.

Geografisch gezien (kleine afstanden, relatief veel bescherming tegen natuurrampen door de ligging kwa breuklijnen en met de UK als golfbreker :P ) is dit verlies van aardolie voor Europa minder moeilijk te verwerken, omdat we simpelweg voor onze levensstijl minder olie gebruiken als de Amerikanen.

Ik zie de toekomst met goede moed tegemoet... aangezien ik zelf een fanatiek sloper van heilige huisjes ben, komt mijn tijd mss nog :yes:

Zeg Omkara, neem aan dat je dat topic over 'Nieuwetijdskinderen' hebt gelezen en ik neem aan dat dit de nodige impact heeft binnen jouw verhaal van een nieuwe wereldorde gebaseerd op vrije energie.... zie je jezelf ook als een kind van de nieuwe tijd, en zo jah sinds wanneer ben je je daar bewust van???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 07:41:
enig idee hoeveel geld?

160 hectare voor zo'n 60000 dollar (Tenessee), als je een beetje de arme gedeelten van bepaalde staten opzoekt, kan je echt goedkoop land kopen, maar ja, een fatsoenlijke stad is dan wel 6 uur rijden of zo.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 07:41:
Anderzijds kan je in Europese landen niet zo makkelijk een stuk land aanschaffen

Nou, dicht bij jou in de buurt, Ardennen heb je voor 4000 tot 8000 euro een stuk land van ca 5 hectare.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 19:03:
Is al de 2e keer dat mijn foto hier wordt gepost; ik ben kennelijk in trek

Daten? :D
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 10 december 2005 om 16:43:
Wat is vrij energie eigenlijk??
Wat zijn de voordelen daarvan?

Wiet kweken zonder dat de nuon of essent stroom mist :yes:

Waarschuw beheerder
Dit is wel een leuke site, vrije energie d.m.v. magneten. klik

Waarschuw beheerder
ooh zo iets als een fiets dinamo.. wat trouwens ook vrije engrie is zo ver ik het kan begrijpen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 02:51:
Ik zie de toekomst met goede moed tegemoet... aangezien ik zelf een fanatiek sloper van heilige huisjes ben, komt mijn tijd mss nog :yes:

Er is ongetwijfeld een zinnige reden waarom wij hier zijn en ik acht het toch niet onmogelijk dat we een soort van evolutie teweeg kunnen brengen. Al was het als 1e alleen vrije energie voor iedereen. Ook moet ik toegeven dat de afschaffing van geld een onwijs goed idee zou zijn en dat iedereen niet langer voor zichzelf, maar het grotere geheel werkt; om vooruit te gaan als maatschappij; als 1 grote aardse beschaving.

Dat je sochtends wakker wordt; door de straten loopt en trots om je heen kijkt; dit is nou DE Mens. We hebben de potentie; helaas zijn we sneller lui dan moe en geloven liever dan zowaar na te denken over het leven.

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 02:51:
Zeg Omkara, neem aan dat je dat topic over 'Nieuwetijdskinderen' hebt gelezen en ik neem aan dat dit de nodige impact heeft binnen jouw verhaal van een nieuwe wereldorde gebaseerd op vrije energie.... zie je jezelf ook als een kind van de nieuwe tijd, en zo jah sinds wanneer ben je je daar bewust van???

Ik zal dat topic eens napluizen. Wat betreft Nieuwe Tijdskinderen; ik heb al meerdere info hierover gelezen en er zijn een boel aspecten die volledig, naar mijn gevoel, Omkara omschrijven. Grappig is ook dat veel adhd-urs ook goed in aanmerking komen om een NTK te zijn.

Wanneer ik me bewust werd; vind ik moeilijk om echt te pinpointen; ik ben altijd al een bewust mannetje geweest die alles analyseerd en overal vraagtekens bij zet. Volgens de ophande zijnde 2012-gebeurtenis (de op 1 lijn komende planeten met het middel-punt van het totale universum) is sinds 1987 de Aarde in "de volgende dimensie" gestapt.

Wat dat inhoudt is even niet zo belangrijk, maar wat grappig is, dat ik toen (in 1987) ongeveer 6 was en toen ontving ik voor het eerst mijn 1e pc game. (Space Com, lekker rammen op je spatiebalk todat ie kapot ging :cheer: ) De pc was een of andere 186. Vanaf toen ben ik hevig into games gegaan en ik dank, klinkt suf, mijn bewustheid aan het spelen van games. Vreemd genoeg heeft niet iedere gamer die visie van het leven zoals ik; dus het zal echt een kwestie van combinaties zijn (levensopvattingen) en wellicht ben ik "een oudere ziel" en weet ik al deze dingen omdat ik iets soortgelijks al eens heb meegemaakt. Jammer dat het nog niet mogelijk is een of andere camera op je geest aan te sluiten die je exact kan laten zien hoe je vorige leven eruit zag en shit.

Uitspraak van blueprint op zondag 11 december 2005 om 12:53:
160 hectare voor zo'n 60000 dollar (Tenessee), als je een beetje de arme gedeelten van bepaalde staten opzoekt, kan je echt goedkoop land kopen, maar ja, een fatsoenlijke stad is dan wel 6 uur rijden of zo.

Whoei; okee, grote groep vrienden nodig; maar 160 hectare is wel echt krankzinnig groot of is mijn rekenen nu echt zak. 1 hectare is 100 m2 right? Dus dan heb je 160 x 100m2 :/

Hoeveel voetbal velden zijn dat? :kwijl:

Waar wachten we nog op? B)

Nou, dicht bij jou in de buurt, Ardennen heb je voor 4000 tot 8000 euro een stuk land van ca 5 hectare.

Veels te klein :P

Daten? :D

Romantisch bij ( k )aarslicht? :$ :O :x

Wiet kweken zonder dat de nuon of essent stroom mist :yes:

Dude.... hier maak je echt een million dollar opmerking!!! :D

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 14:59:
Dit is wel een leuke site, vrije energie d.m.v. magneten. klik

Hey leuk; ik zal hem als ik tijd heb wat intenser doornemen :)

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 15:43:
ooh zo iets als een fiets dinamo.. wat trouwens ook vrije engrie is zo ver ik het kan begrijpen

Klopt ja.

Hey Gast. Denk dat we een beetje op een verkeerd spoor zijn beland. Je moet zelf maar weten wat je denkt en hoe je je leven wil leven en zoals ik zat te fucken omdat je mij niet begreep is ook niet tof; had juist moeite moeten steken in het beter uitleggen zodat je geen kans hebt om alles te zien als onzin :)

Probleem is dat ik dat soms ook niet geweldig kan omdat het zo onwijs veel informatie is en soms is mijn geheugen nogal z(w)eeverig. De enige reden waarom ik zo loop te hameren op mijn "info" is omdat ik, zonder het arrogant te bedoelen, nou niet een of andere debiel ben en er 100% van overtuigd dat wij (de mensheid) onderhevig zijn aan een smerig complot om de mensheid nog verder in de shit te helpen.

Als ik werkelijk zo`n egoist was en om niemand zou geven zou ik NOOIT al een jaar lang dit soort topics openen en elke keer zo woedend reageren wanneer mensen mij voor gek verklaren terwijl mijn intenties juist "goed" zijn en mijn informatie bronnen geen slecht onderbouwde bullshit sites zijn slechts omdat het internet is.

Er is NIETS MIS met informatie van het Internet. Wel zal je wat meer zijn aangewezen op je eigen samenwerkende EQ & IQ welke voor jou bepalen of iets waar is, kan zijn of vette onzin is.

Vroeger liep ik ook dat soort sites liever voorbij; had zoiets van; iedereen kan zijn vage lulkoek op het internet flikkeren todat ik gewoon die stap durfde te zetten en gewoon eens wat sites heb bezocht en die me eigenlijk inspireerde ipv het idee geven dat alles bullshit is.

Heb me ook daarvoor in magie verdiept en mee gewerkt waardoor ik meer opensta voor alternatieve informatie.

Maar goed; voordat we dus weer in weer zo`n aanvaring belanden; je moet het zelf weten; iedereen moet het zelf weten; als je het te lang vind om te lezen moet je dat ook kunnen melden; als ik zo graag naar een liberale maatschappij wil, moeten mensen ook de vrijheid hebben geen zin te hebben in mijn info en zelfs om het zonder enige reden als onzin te verklaren.

Neemt niet weg dat ik dat jammer vind, maar als men de wereld wil kunnen verbeteren, moet je eerst beginnen bij jezelf en dat stel ik al veels te lang uit :$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja gast, jonge ik denk ook daar aan hoor. Kijk alleen ja.. je moet niet te overhastig zijn. Je moet het bron bestrijden niet wat er word gekreerd. Niet de pop maar de popetmaster. Multi Natinols. Ze bepalen wie aan de macht komt. Je hebt nu een vette brute programma op BBC over Russchie Oliegarks die Macht proberen te krijgen in Rusland en Poetin werkt niet mee. Echt wat ik daar zag. Dat wist ik al maar dat theorie werd alleen bevestigd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 19:13:
sinds 1987 de Aarde in "de volgende dimensie" gestapt.

mijn geboorte is verklaard :)

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder
Wordt het niet eens tijd voor de mensheid om te gaan rellen tegen de overheid;

ja man slim hoor!

RELLEN tegen de overheid!! (Y)

echt DE oplossing!

:s

:vaag:

:no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 19:45:
Je moet het bron bestrijden niet wat er word gekreerd. Niet de pop maar de popetmaster. Multi Natinols. Ze bepalen wie aan de macht komt

Klopt, zodoende is de overheid zelf natuurlijk niet de bron. Maar hoe pak je multi-nationals aan? Protesteren voor hun gebouwen? Wapenfabrikanten verdienen dik; als ik me niet vergis is de Carlyle group hier druk mee bezig.

Maar is het niet makkelijker om de overheid aan te pakken; want het zijn zij die luisteren naar "de Bron"

Of van mij apart de mensen van de overheid bewust maken?

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 19:45:
Je hebt nu een vette brute programma op BBC over Russchie Oliegarks die Macht proberen te krijgen in Rusland en Poetin werkt niet mee. Echt wat ik daar zag. Dat wist ik al maar dat theorie werd alleen bevestigd.

Leuk dat je TV docu`s wel kan waarderen. Ik wou zeggen dat veel van mijn docu`s ook van de tv zijn. Een aantal van BBC over gemaakte ziektes door "de overheid" en ook over het financieren van Hitler. BBC zend gelukkig affentoe best wel leuke dingen uit. Ook van discovery science, discovery civilisation en gewoon discovery heb ik heel veel docu`s evenals van Sci-Fi channel :)

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 19:52:
mijn geboorte is verklaard :)

B)

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 19:55:
ja man slim hoor!

RELLEN tegen de overheid!! (Y)

echt DE oplossing!

:vaag:

:no:

Jij lijkt me echt iemand die heel het topic heeft doorgenomen; als je alleen de 1e regel leest van een boek kom je snel bedrogen uit.

Anyway; wat is jouw oplossing dan?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 20:03:
Maar is het niet makkelijker om de overheid aan te pakken; want het zijn zij die luisteren naar "de Bron"

Nee jah, kijk er is zo wat prijs voor iedreen. Ik kom uit land die al genoeg revluties mee gemaakt heeft. En geen een heeft nog voor duidelijke omkeer gezorgd. En ja Latijn America is hele maal goede voorbeeld over revoluties.

Maar wat ik je zeg. Mensheid word steeds weizer. En opstadiger. Het is een proces maar uiteindelijk krijg hier anarchische syteem. En iedreen (meeste) te vreden zijn. Maar ja nog 1000 jaar wachten of zo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 december 2005 om 20:07:
Maar wat ik je zeg. Mensheid word steeds weizer. En opstadiger. Het is een proces maar uiteindelijk krijg hier anarchische syteem. En iedreen (meeste) te vreden zijn. Maar ja nog 1000 jaar wachten of zo.

Misschien; ik zit ook idd niet te wachten op een bloederige revolutie; ik snap uiteraard dat zoiets meer kapot maakt dan verbeterd. De vraag is; of mensen werkelijk wijzer worden wanneer de meesten van ons opgevoed worden door een maatschappij welke wordt geleid door een stel onverantwoordelijke arrogante "wilde beesten".

Er moeten meer controversiele docu`s op tv komen. Media moet weer onafhankelijk worden; de kranten moeten allemaal verschillende meningen uiten. Iedereen moet koning of koningin kunnen worden; zelfde geld voor bijv president. Zoiets moet niet afhankelijk zijn van hoeveel geld je hebt, maar op basis van wat voor ideeen je hebt en hoe je over komt op je medemens. Klinkt als een droom, maar waarom zou je vrede willen leren hebben met een mogelijk nog 1000 jaar durende nachtmerrie :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Foute vrede is beter dan een goede oorlog. Dat ten eerste.

Ik kijk er tevens genoeg van en ook nog contervonsele boeken. Maar die hebben weinig te maken met dit onderwerp. Einige wat ik zeker weet dat Koude Oorlog nog niet voorbij is. En Westerse Media probeerd steeds Rusland slecht voor te zetten. En ja dat van Oligarchen is helemooie voorbeeld hoe Oranje Revolutie in Oekraine verkleurd werd als een revolutie van het Volk maar alleen multi nationals de echte winaar waren. En ja idd, media moet vaker bijde verhalen uitbrengen op een evenwichtige manier. Zo dat men zelf kan bepalen wat nou echt aan de hand is.

Verkleuren van het werkelijheid. Final Cut met Robbin Williams.. vette film

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wiet kweken zonder dat de nuon of essent stroom mist

lol hahah :d Ik ben VOOR!! :P

Mjah.. dan gaan ze toch nooit goedkeuren in de politiek :no:

Waarschuw beheerder
Nog een ander triest voorbeeld; me ma had der teen gestoten Belt ze op naar de dokter voor een afspraak; zag er niet zo gezond uit; nee, krijgt ze zo`n theemuts aan de telefoon die haar vermeld dat zoiets niet dringend genoeg is en dat ze die teen maar aan de andere teen moet vastplakken met plakband...

Okee, loos, maar vervolgens krijgt ze een aantal dagen later een factuur binnen; ze moet 25 euro betalen voor dit "dokters advies" (en zij betaald dus meer dan 2000 euro per jaar gaan dokken aan ziektekosten bullshit )

ja klopt helemaal! (Y)

het is te belachelijk voor woorden.

een aantal jaren geleden had ik het heel benauwd, bel ik de dokter, krijg ik ook zo'n bijdehandte assistent: "Niet dringend genoeg, doe maar rustig aan."

maar even over die ziektekosten: je krijgt wel zorgtoeslag dus dat compenseert een beetje, niet dat het dan niet belachelijk veel is wat we moet betalen maar toch, bovendien krijg je nog geld terug als je onder een bepaald bedrag bent gebleven een heel jaar.

maar het kan altijd beter ja :yes:
Waarschuw beheerder
Als ik alleen het eerste stukje van dit topic lees heb ik zoiets van: weer iemand die het niet snapt.
Het gaat niet alleen om de overheid, het gaat erom hoe we met mekaar omgaan. Tegenwoordig gaat het teveel om geld, materie en macht dan om andere zaken.
Daar zou tegen gereld moeten worden, niet alleen tegen de overheid.
Waarschuw beheerder
Ze sporen dat gedrag helaas wel aan...dus zijn de eindverantwoordelijke opzich... :)
Maar je hebt gelijk...maar dat was denk ik uit de rest van dit topic ook wel duidelijk geworden dat het de ziekelijke drang naar meer meer meer is van de mensheid zelf wat er fout is aan deze wereld... ;)
Waarschuw beheerder
Ik weet niet of je ze als eindverantwoordelijke mag stellen. Ze doen er iig niks aan, dat klopt wel. :) Eigenlijk doen maar weinig mensen er wat aan. :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Idd, het mens moet in het geheel veranderen en dat is evolutie. Of je moet een dectatuur oprichten: Wie niet lief is moet dood. Dus