Partyflock

Forumonderwerp · 833388
2448x bekeken

Waarschuw beheerder
Wordt het niet eens tijd voor de mensheid om te gaan rellen tegen de overheid; snap niet dat de mensen al zo lang over zich heen laten lopen zonder pissed off te worden en te gaan protesteren todat er daadwerkelijk iets veranderd ten goede van de maatschappij :vaag:

Even een voorbeeld uit de ziektekosten:

Ik vind het vandaag tijd om over de ziektekosten te zeiken; er zijn al een aantal topics over de irrationele bedragen die betaald moeten worden onder het mom van "ziekte kosten" terwijl lullig genoeg de meesten van jullie nooit ziek zijn en als je al ziek bent; je drinkt een theetje; neukt ff lekker, eet wat fruit en voila, je bent weer beter (Y)

Zelf heb ik lang genoeg onder deze onzin uit kunnen komen, maar nu hoorde ik von meine mutti, dat er binnekort zelfs boetes gegeven kan en zullen worden aan diegenen die NIET ziektekosten verzekerd zijn :[

Sorry, maar dat is toch niet normaal; ze troggelen ons gewoon geld af; naast het feit dat het al belachelijk duur is geworden en je als normaal mens echt niet al dat geld eruit haalt wat je erin pompt; kom op zeg...

Nog een ander triest voorbeeld; me ma had der teen gestoten :P Belt ze op naar de dokter voor een afspraak; zag er niet zo gezond uit; nee, krijgt ze zo`n theemuts aan de telefoon die haar vermeld dat zoiets niet dringend genoeg is en dat ze die teen maar aan de andere teen moet vastplakken met plakband...

Okee, loos, maar vervolgens krijgt ze een aantal dagen later een factuur binnen; ze moet 25 euro betalen voor dit "dokters advies" :nocheer: (en zij betaald dus meer dan 2000 euro per jaar gaan dokken aan ziektekosten bullshit (n))

WHAT THE FUCK!!!!????

*asociaal behandeld worden door justitie & misplaatste autoriteit van de politie macht
*genaaid worden door de belastingdienst en het betalen van belasting; alle belasting is onredelijk en vooral als je kijkt waaraan het "Besteed" wordt.
*krankzinnige olie en benzine prijzen die veels te hoog zijn terwijl Vrije Energie al 100 jaar mogelijk is (n)
*wanneer de overheid mensen geld schuldig is laat dat maanden op zich wachten, maar wanneer de arme mens geld schuldig is aan de overheid wordt hem alles afgenomen zodat die kan betalen.
*een koningshuis dat 7 miljoen euro per jaar kost en nix anders laat zien dat zinloze figuren die zichzelf beter dan alles en iedereen voelen
*de house-scene wordt verneukt door commercie
*op school leer je alleen nog maar conservatieve bullshit
*mensen als Balkenende die over ons regeren :vaag:
*het NIET afschaffen van Religie terwijl deze bullshit meer oorlogen dan Atheisme heeft veroorzaakt :[

Ik kan natuurlijk deze hele pagina voltikken met zwaar debiele voorbeelden en ik durf te wedden dat jullie daar vermoedelijk nog veel beter in zijn, oftewel: wordt het niet eens tijd dat behalve je eraan te ergeren je er ook iets aan probeerd te veranderen?

Ja individueel lukt dat niet, maar naar een grote massa MOET geluisterd worden. Tenzij het jullie allemaal geen fuck kan schelen dat de Maatschappij steeds harder en oneerlijker wordt. O:)

En ga me niet vertellen dat ik dan maar in een ander land moet wonen; als jullie het allemaal okee vinden; vind ik het nog mooier dan vergemakkelijkt mijn persoonlijke keuzes mbt de mensheid :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op woensdag 7 december 2005 om 15:24:
wat ik dan niet begrijp, is dat het lijkt alsof jij jezelf boven "de mens" stelt.. en waarom test je de mens dan, en probeer je ze toch te "helpen/wakker maken" als het alleen maar testen is?

Omdat dit voor mij de laatste manier is om mijn keuze definitief te stellen. Als de mensheid zichzelf eindelijk op een manier profileert die mij prikkelt dan kies ik er mogelijk voor om de mens te helpen met het leiden van iets van een revolutie.

Ik heb dit al vaker geprobeerd, maar men is te blind om te zien wat er werkelijk aan de hand is; veelvuldig worden mijn visies als onzinnig gezien en daar had ik op een gegeven moment genoeg van.

Toen heb ik een keuze gemaakt en die keuze ben ik nu aan het testen.

Uitspraak van :jaja:Een geval apart;p op woensdag 7 december 2005 om 15:28:
Je zal toch moeten blijven geloven in de dingen die je zelf hebt waargenomen...die voor jou zeker zijn...want voor je het weet ben je er niet zo zeker meer van maar laat je je weer beinvloeden:o

Realiteit is een sprookje. De hersenen maken geen onderscheid tussen de droomwereld en of deze realiteit. Ditzelfde geld voor entheogene substanties zoals paddo`s, mescaline, salvia, ayahuasca en uiteraard ook LSD.

Voor meer info hierover; check dit topic:

https://partyflock.nl/topic/831960
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 15:31:
(is bezig een goed onderbouwde mening te vormen aangaande dit onderwerp)

(dacht dat hij het al had opgegeven)
Waarschuw beheerder
donateur
veelvuldig worden mijn visies als onzinnig gezien en daar had ik op een gegeven moment genoeg van

heb je het dan nodig dat andere mensen het met je eens zijn (dat er een kudde achter je aan loopt??)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van m-? op woensdag 7 december 2005 om 15:35:
Uitspraak van Arakmo op woensdag 7 december 2005 om 15:31:
veelvuldig worden mijn visies als onzinnig gezien en daar had ik op een gegeven moment genoeg van

heb je het dan nodig dat andere mensen het met je eens zijn (dat er een kudde achter je aan loopt??)

Sowieso een aparte plek om dat hier te gaan bevestigen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van m-? op woensdag 7 december 2005 om 15:35:

->

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 13:00:
Ik kan natuurlijk deze hele pagina voltikken met zwaar debiele voorbeelden en ik durf te wedden dat jullie daar vermoedelijk nog veel beter in zijn (, maaruh; wordt het niet eens tijd dat behalve je eraan te ergeren je er ook iets aan probeerd te veranderen?

Ja individueel lukt dat niet, maar naar een grote massa MOET geluisterd worden. Tenzij het jullie allemaal geen fuck kan schelen dat de Maatschappij steeds harder en oneerlijker wordt. O:)

Uitspraak van :jaja:Een geval apart;p op woensdag 7 december 2005 om 15:37:
Sowieso een aparte plek om dat hier te gaan bevestigen?

Dat zou je denken ja; maar partyflock is toch een redelijk goede afspiegeling van hoe de maatschappij in realiteit is. Zoveel mensen die het geen fuck kan schelen; op fluffy, kleverige hippie sites dit soort info verspreiden is eitje; zit geen uitdaging aan; hier wel ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Omdat dit voor mij de laatste manier is om mijn keuze definitief te stellen. Als de mensheid zichzelf eindelijk op een manier profileert die mij prikkelt dan kies ik er mogelijk voor om de mens te helpen met het leiden van iets van een revolutie.

Ik heb dit al vaker geprobeerd, maar men is te blind om te zien wat er werkelijk aan de hand is; veelvuldig worden mijn visies als onzinnig gezien en daar had ik op een gegeven moment genoeg van.

Toen heb ik een keuze gemaakt en die keuze ben ik nu aan het testen.

niet om vervelend te doen he, maar ik kan mij wel voorstellen dat mensen jouw visies als onzinnig zien.. Wie wil er nou nadenken over een alternatief?
Ik wil denk ik niet eens kinderen op deze wereld zetten, laat staan dat ik eraan ga denken dat mijn kinderen een wereld krijgen waar niks meer over is, omdat iedereen jaren lak heeft gehad aan alles..

en op welke manier dient de mens zich te profileren? door mee open te staan vaar "andere" dingen? Is dat hetgeen wat jou prikkelt? Of moet de mens maar gelijk actie gaan ondernemen? Daar zit namelijk nog al een verschil in..
Hoevel generaties zijn er wel niet geweest om te geloven dat de aarde rond was in plaats van plat?

Als het een waarheid is waar jij het over hebt en mensen moeten dat als een feit gaan zien, dan mag je nogal wat tijd reserveren denk ik..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op woensdag 7 december 2005 om 15:40:
Hoevel generaties zijn er wel niet geweest om te geloven dat de aarde rond was in plaats van plat?

Dat is dus al reden 1 waarom ik me schaam voor de mensheid. Het blinde geloven in de kerk en dat Galileo het verkeerd had. De kerk die Galileo ter dood veroordeeld... Ironisch dat juist in die Bijbel staat dat "God de aarde als een Bol in het niets heeft opgehangen"

Duidelijker kan het niet.

Wat ik niet begrijp is dat wereldwijd mensen achterlijk en kansloos geloven in "een God" die ze via een of andere redder komt bevrijden, terwijl er 5 grote geloven zijn en duizenden sektes (zoals de Jehova of Mormonen beweging) dat zij allemaal in de juiste god geloven en dat zij naar het uitverkoren land zullen gaan en dat het daarom goed is om oorlog te maken; althans oorlog met heidenen he; geloof of sterf (Y)

Ik krijg nog wel eens van die Jehova getuigen zo`n boekje; ditmaal ging het over Armageddon en hoe kan het dat zo`n "lieve" God al het "tuig" gaat wegwerken. Ja, want net als een goede huisbaas, zorgt God ervoor dat het huis (de planeet) ongedierte vrij is.

Een ware boedhist respecteerd al het leven. God kennelijk niet. When does the hurting stop; hoe kunnen mensen eindeloos in die onzin geloven en ook nog mensen vermoorden zodra ze iets doms over die God zeggen.

Zit bijna op hetzelfde niveau als iemand afmaken omdat ze niet geloven dat Darth Vader echt de vader van Luke Skywalker was. Het gaat om geloof en het heeft zulke zieke proporties aangenomen dat die kudde dieren elkaar afmaken vanwege een kansloze heilige belofte die zichzelf op alle fronten tegen spreekt.

Waarom wordt religie niet afgeschaft; dikke knaken levert het op (y)

Dat we ons laten brainwashen om oorlog te voeren uit bullshit zoals patriotisme. Heel de Wereld IS je VADERLAND. Dat er bullshit bestaat zoals Racisme. Dat we zitten te zeiken dat oorlog gruwelijk en bruut is en nog erger; canibalisme kan al helemaal niet; maar ondertussen dooden we miljarden dieren per jaar om onszelf te voeden.

HYPOCRIET.

Het gaat erom dat als de mensheid zich als groter geheel niet wil verzetten tegen deze onzin dan verdiend het niet beter; men wil zijn ogen niet voor de waarheid openen omdat de waarheid pijn doet. ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van m-? op woensdag 7 december 2005 om 15:33:
(dacht dat hij het al had opgegeven)

(heeft het licht gezien)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 15:49:
(heeft het licht gezien)

:devil: When lost in Darkness, one only has to remember to turn on the Light O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nienna Nólatári (TL oldskool) op woensdag 7 december 2005 om 15:57:
reactie komt morgen, mocht dit topic nog open zijn ;)

Ik mag aannemen van wel tenzij men liever niet over dit soort onderwerpen discussieert en de ernst, van de huidige staat van deze maatschappij, eigenlijk er niet van inziet; dan kan die natuurlijk dicht :)

Waarschuw beheerder
Ik kan het eigenlijk alleen maar met je eens zijn Omkara.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 15:44:
niet wil verzetten

Mag je naar mijn mening alleen van wil, kan maken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 17:02:
Ik kan het eigenlijk alleen maar met je eens zijn Omkara.

MOOI B)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 17:02:
Mag je naar mijn mening alleen van wil, kan maken.

Kan je dat wat beter uitleggen?

Waarschuw beheerder
We hoeven helemaal geen revolutie te beginnen. Gewoon bij de volgende verkiezingen allemaal PvdA stemmen en het komt wel weer goed.
Even serieus. Ik ben het wel met Aramo eens. Ik kots van het neo liberalisme. Om iets als zorg over te laten aan commerciele bedrijven vind ik te idioot voor woorden. Zij zijn op geld uit en geld heeft geen geweten. Bovendien wordt het ook niet opgelost door vraag en aanbod want iedereen heeft zorg nodig, dus de vraag is stabiel. Dat geeft de bedrijven mooi de kans de prijzen op te drijven. Krijg je straks van die Amerikaanse taferelen waar je letterlijk dood kunt vallen als je niet veel geld hebt.
Dan wordt ik ook nog eens ziek van het kleinzielige burger moraal.
Ook geef ik Aramo gelijk in het feit dat we met zijn allen veel te onverschillig zijn geworden. Woorden als solidariteit worden meteen in de vuilnisbak gegooid. Sel je eens voor dat we een keer niet die geheel overbodige camera bij ons telefoon kunnen betalen, omdat we geld moeten geven voor iemand die de eindjes met moeite aan elkaar knoopt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 17:19:
Om iets als zorg over te laten aan commerciele bedrijven vind ik te idioot voor woorden.

Dat is het zeker; daarom opende ik dit topic ook en vooral met dat voorbeeld dat je binnekort beboet wordt als je niet bent verzekerd; dat is toch krank.

For evil to thrive, is for good men to do nothing. We kunnen ook toekijken hoe:

Dat geeft de bedrijven mooi de kans de prijzen op te drijven. Krijg je straks van die Amerikaanse taferelen waar je letterlijk dood kunt vallen als je niet veel geld hebt.

Tis jullie leven, maar vergis je niet; dit doe je ook je kinderen aan en hun kinderen etc. De vraag is; hoe sadistisch ben jij en hoeveel scheit heb jij aan moraliteit?

[quote element=message id=18852721]{element is niet toegankelijk}...we met zijn allen veel te onverschillig zijn geworden. Woorden als solidariteit worden meteen in de vuilnisbak gegooid. Sel je eens voor dat we een keer niet die geheel overbodige camera bij ons telefoon kunnen betalen, omdat we geld moeten geven voor iemand die de eindjes met moeite aan elkaar knoopt.

Juist; ik heb wel vaker morele opmerkingen geplaatst op pf en dan komen er bepaalde zielige individuen die zeiken dat je de moraalridder wil uithangen; ze zetten je voor gek omdat je je zorgen maakt om de maatschappij en dacht te geven om je medemens.

Stank voor dank, maar het hoeft niet zo te zijn tenzij het men dus geen zak kan schelen... maar dan zullen ze ook leren wat deze houding voor globale gevolgen zal hebben :devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat is je punt nou arakmo?

dat we morgen ons leven moeten gaan opgeven en moeten gaan rellen, ik denk dat de meeste mensen wel weten dat ze genaaid worden, maar wat wou je er precies aan gaan doen?

ja en ook ik vind het belachelijk dat gepensioneerden die hun hele leven premie hebben betaald voor hun pensioen nu ook nog s aan de AOW moeten gana betalen...:@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 17:30:
wat is je punt nou arakmo?

Is dat niet duidelijk?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 17:30:
dat we morgen ons leven moeten gaan opgeven en moeten gaan rellen, ik denk dat de meeste mensen wel weten dat ze genaaid worden, maar wat wou je er precies aan gaan doen?

De mensen WETEN dat ze genaaid worden en nog doen ze niets?

Wat klopt hier niet? Is dit een ras "worth fighting for" Of bestaat de mensheid uit een stel mietjes die liever lui dan moe zijn?

Liever lui dan moe? Dan zijn ze prooi. En dan is het niet raar dat "de overheid" (en met overheid bedoel ik eigenlijk die poppenspelers van de overheid) zich opstelt als Roofdier ;) We zijn al zolang ontkoppeld van de natuur dat we zijn vergeten dat we nog steeds dieren zijn, onderhevig aan de wetten van de natuur en in de natuur is het eten of gegeten worden; zo ook bij de mens; alleen dit is op ietwat psychologischer niveau omdat wij in vergelijking tot dierentuin-dieren "hogere" wezens zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 13:07:
Ik voel me alleen nog maar betrokken tot zij die intelligent genoeg zijn de illusionaire gevangenis te doorzien.

Nee jij bent lekker betrokken bij de maatschappij!
Beetje mensen in hokjes stoppen zodat je je eigen niet meer betrokken hoeft te voelen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 17:59:
Nee jij bent lekker betrokken bij de maatschappij!
Beetje mensen in hokjes stoppen zodat je je eigen niet meer betrokken hoeft te voelen

Ik ben geen maatschappelijk werker. Ik heb mij al vele malen geprobeerd op een juiste manier te uiten en mijn pad was geplamuurd met stenen van onbegrip. Aan alle goede intenties komt ook een einde.

De maatschappij zit hier op de stoel van de beschuldigde; niet ik.
Je hebt geen besef nog weet van mijn motivatie nog ben je gevraagd hierover een oordeel te vellen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 18:06:
Je hebt geen besef nog weet van mijn motivatie nog ben je gevraagd hierover een oordeel te vellen

Sorry maar niemand hier heeft aan jou gevraagd om een oordeel te vellen over onze maatschappij.
En je mag dan wel geen maatschappelijk werker zijn maar iemand zoals jou die"intelligent" genoeg is denkt toch niet meer in hokjes....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 18:13:
Sorry maar niemand hier heeft aan jou gevraagd om een oordeel te vellen over onze maatschappij.

Is dat zo? Jij hebt geen notie van wat men mij heeft gevraagd en wat niet.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 18:13:
En je mag dan wel geen maatschappelijk werker zijn maar iemand zoals jou die"intelligent" genoeg is denkt toch niet meer in hokjes....

Jij denkt dat ik in hokjes denk; dat is jouw fout.

Als je verder nog wat hebt toe te voegen aan het topic lees ik het graag; voor de rest ben je bezig met persoonlijke aanvallen zonder enige relevantie voor dit onderwerp; dat spelletje speel je maar met je andere medeflockers [img width=15 height=18 cacheid=0000025c00031eb615a560fc1a011fb5ba]http://e.vampirefreaks.com/emotes/baby.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 18:18:
s dat zo? Jij hebt geen notie van wat men mij heeft gevraagd en wat niet

Jij bent dit topic begonnen dus...

Jij denkt dat ik in hokjes denk; dat is jouw fout.

Toch maakte jij 2 hokjes, namelijk "zij die intelligent genoeg zijn de illusionaire gevangenis te doorzien" en de mensen die dat kennelijk niet zien. Als je niet in hokjes zou denken dan zou je deze scheiding tussen mensen niet maken. Iedereen is toch gelijk als je niet in hokjes denkt?

Als je verder nog wat hebt toe te voegen aan het topic lees ik het graag

Ja hoor, geef je verder wel gelijk dat ut op deze manier niet langer door kan gaan, maar onze generatie kan daar weinig aan doen. Misschien onze kinderen...

persoonlijke aanvallen

Was niet persoonlijk bedoel hoor, maar kzal der wel mee stoppen als ut je dwars zit.

Waarschuw beheerder
never stop that revolution, never stop that revolution
never stop that revolution, never stop that revolution x3

Re Re Re ReRu Rereru ReRevolution

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 18:50:
Toch maakte jij 2 hokjes, namelijk "zij die intelligent genoeg zijn de illusionaire gevangenis te doorzien" en de mensen die dat kennelijk niet zien. Als je niet in hokjes zou denken dan zou je deze scheiding tussen mensen niet maken. Iedereen is toch gelijk als je niet in hokjes denkt?

Uiteraard is iedereen gelijk. Maar niet in denken en doen. Ik ben toch groter of kleiner dan jij en denk anders na dan jij. Qua energie zijn we gelijk; qua persoon is er een wereld van verschil.

Er zijn mensen die kosten wat kost dat bord voor hun kop willen blijven houden; aan die mensen wil ik niet nog een topic verspillen. Vandaar ook dat dit mijn laatste poging is.

Ja hoor, geef je verder wel gelijk dat ut op deze manier niet langer door kan gaan, maar onze generatie kan daar weinig aan doen. Misschien onze kinderen...

Nee dat is toch vet lullig; schuif het maar weer af op je kinderen; we moeten het NU doen; niet alles maar weer onze kinderen laten opknappen; dat dachten onze ouders ook en ik ben pisnijdig op die fucking luilakken. Verder vind ik ze natuurlijk wel aardig; maar ik moet er niet aan denken dat ik later mijn kids moet vertellen dat de wereld zo fucked up is omdat papa te lui was en eigenlijk hoopte dat zijn kinderen zijn rotzooi zouden willen opruimen.

Nee, dat is niet de juiste manier; DIT is die generatie die het moet oplossen; doen we niet; dan is het te laat; zeker en vast ;)

Was niet persoonlijk bedoel hoor, maar kzal der wel mee stoppen als ut je dwars zit.

Het voegt niets toe aan het topic; wat jouw persoonlijke mening over mij is maakt mij niet uit en mag je naar hartelust met iedereen delen; maar maak dan een apart topic voor ofzo O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 17:18:
Kan je dat wat beter uitleggen?

Ik ga er ff oppervlakkig op in hoor.
Ik ben gewoon van mening dat elk individu niet in staat is om zich te verzetten tegen deze onzin vanwege de aard van het beestje.
Een merendeel van de maatschappij is intellectueel niet vermogend genoeg, men heeft de handen vol aan hun eigen miezerige leventjes en vinden het al snel allemaal best onder het mom "we kunnen er toch niets aan doen en we moeten het maar slikken"
Maar het kuddegedrag van de mens kan trouwens wel een voordeel zijn.
Jij, Omkara, lijkt me inventief genoeg om met een concreet voorbeeld te komen van een mogelijke wijze om de grijze massa aan te sporen om in opstand te komen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 18:56:
DIT is die generatie die het moet oplossen; doen we niet; dan is het te laat; zeker en vast

Dat is ut al, we gaan allemaal naar de tering en zodra dat is gebeurd, dan pas zullen mensen begrijpen wat er fout ging....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 19:05:
Een merendeel van de maatschappij is intellectueel niet vermogend genoeg, men heeft de handen vol aan hun eigen miezerige leventjes en vinden het al snel allemaal best onder het mom "we kunnen er toch niets aan doen en we moeten het maar slikken"
Maar het kuddegedrag van de mens kan trouwens wel een voordeel zijn.

Juist dat zei ik ook en daarover viel [B@ssie] in 1e instantie; het is simpelweg de pijnlijke waarheid; we zijn misschien allemaal gelijk; maar het gemiddelde mens heeft zichzelf zo geconditioneerd te geloven wat hij nu voor waarheid acht dat het er zelfs met een moker soms niet meer doorheen te rammen valt.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 19:05:
Jij, Omkara, lijkt me inventief genoeg om met een concreet voorbeeld te komen van een mogelijke wijze om de grijze massa aan te sporen om in opstand te komen!

Ik ben ook van mening dat ik het wel klaar "zou" kunnen spelen; echter ben ik nu aan het aftasten of dat wel is waar ik mijn leven aan wil besteden. En of het wel mijn werkelijke pad is. Wellicht ben ik qua uiterlijk en persoon te gefreaked voor deze maatschappij; anderzijds zodoende zal een maatschappij nooit kunnen wennen aan nieuwe ideeen als zo`n lulletje roze water als een Balkenende een revolutie zou willen zien.

Maar buiten dat; er moeten toch meer mensen zijn zoals ik; als ik de enige ben die er de scheit van heeft dan is het ik die mijn visies moet herzien; maar als blijkt dat ik alles behalve de enige ben en dit wellicht speeld in de geest van miljoenen nederlanders of zelfs miljarden wereld wijd; dan zou je kunnen stellen dat het de moeite waard is.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 19:07:
Dat is ut al, we gaan allemaal naar de tering en zodra dat is gebeurd, dan pas zullen mensen begrijpen wat er fout ging....

Dat is niet echt een instelling waar je de toekomstige mens mee helpt en al helemaal niet deze planeet die ook nog miljoenen jaren moet meegaan. De mens moet zich verantwoordelijker opstellen tegenover zijn medemens maar ook de natuur zelf.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Met vallen en opstaan leren we....
Misschien moet de maatschappij maar eens flink goed op zijn bek gaan, dan pas gaan de ogen misschien open

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 19:16:
Maar buiten dat; er moeten toch meer mensen zijn zoals ik;

Ik heb ook vaak over verschillende zaken nagedacht en me kop erover gebroken en er zullen vast meer mensen zijn die het enigszins met je eens zullen zijn cq op dezelfde wijze denken.
Moet wel zeggen dat ik mezelf dan ook nooit in staat heb geacht om aan bepaalde zaken wat te kunnen doen.
Wat dat betreft ben ik helaas ook een onderdeel van de meute.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 19:16:
Ik ben ook van mening dat ik het wel klaar "zou" kunnen spelen; echter ben ik nu aan het aftasten of dat wel is waar ik mijn leven aan wil besteden. En of het wel mijn werkelijke pad is.

Ik hoop dat je er voor jezelf uit komt.In welke vorm zou je dat trouwens willen doen?
Mss kun je de meute wel aansporen via je muziek met een ingeweven boodschap.
Moet je muziek echter wel meer toegankelijk zijn.Met de duisterheid die je nu in je tracks tentoonspreid zul je niet de massa bereiken, enkel een gelimiteerd aantal liefhebbers :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 19:26:
Misschien moet de maatschappij maar eens flink goed op zijn bek gaan, dan pas gaan de ogen misschien open

Zit zeker wat in.
Er moet altijd iets gebeuren voordat er wat aan gebeurt.
Maar als je het grote plaatje bekijkt maakt het ook geen fuck uit.
Hoe vaak is de wereldbevolking niet op haar bek gegaan als gevolg van oorlogen en toch komen die er ook steeds weer door bepaalde factoren.
Des te groter het probleem, des te moeilijker is het te controleren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 19:26:

Als we niks doen wordt jouw wens vervuld ;)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 19:34:
Ik hoop dat je er voor jezelf uit komt.In welke vorm zou je dat trouwens willen doen?
Mss kun je de meute wel aansporen via je muziek met een ingeweven boodschap.
Moet je muziek echter wel meer toegankelijk zijn.Met de duisterheid die je nu in je tracks tentoonspreid zul je niet de massa bereiken, enkel een gelimiteerd aantal liefhebbers :P

Muziek is een optie, maar dat zou ik toch wel zo donker houden; dat is nu eenmaal wie ik ben en is ook om te benadrukken in wat voor tijd we leven. Je bent wat je weet.

Ik zou op Leidseplein met grote groepen mensen folders uitdelen over belangrijke punten zoals het achterhouden van Vrije Energie; het organiseren van oorlogen voor de centralisatie van macht en geld; de verduidelijking van hoe complotten in elkaar steken en welke gevolgen dit heeft voor de evolutie van de mensheid.

Ik heb de juiste middelen wanneer men mij de tijd zou geven je te laten zien en lezen wat ik heb gezien en gelezen; uiteraard kan ik je niet laten zien wat ik erbij voel, maar dat gevoel komt snel genoeg.

Een feest als Lowlands, daar stond afgelopen keer in een speciale tent Ruud Lubbers; van mij apart ga ik dan on-stage staan en vertellen wat ik wil vertellen aan duizenden mensen.

Als je wil is er ALTIJD een weg. Alleen heb ik zoveel tegenslag van de mensheid zelf gehad dat ik me afvraag of ik het nog wel wil en of het geen verspilde moeite is?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 14:14:
maar iedereen heeft de potentie om onsterfelijk te zijn.

Mee eens! Het leven is dan ook oneindig. Maar vergeet even niet dat het lichaam wel degelijk stervelijk is. Bij de ziel is dit een ander verhaal.

En mocht het tegendeel waar zijn, wat betreft een onsterfelijl lichaam, dan vind ik het ook op z'n minst vreemd dat hier geen voorbeelden van op te nomen zijn.;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 19:46:
Maar vergeet even niet dat het lichaam wel degelijk stervelijk is. Bij de ziel is dit een ander verhaal.

Heb je dat zelf getest of is dit iets wat je "gelooft" ?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 19:46:
En mocht het tegendeel waar zijn, wat betreft een onsterfelijl lichaam, dan vind ik het ook op z'n minst vreemd dat hier geen voorbeelden van op te nomen zijn.;)

Bijna net zo vreemd als het verbieden van Ayahuasca om verzonnen redenen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 19:40:
Alleen heb ik zoveel tegenslag van de mensheid zelf gehad dat ik me afvraag of ik het nog wel wil en of het geen verspilde moeite is?

Kan ik me voorstellen, dat heb ik bij het denken aan alleen al, en daar word je niet vrolijker van.Iets wat jij idd in je muziek kwijt kunt.
Het zal zeker geen makkie zijn maar het moet toch te doen zijn
Als je wil is er ALTIJD een weg.

Ik hoop alleen dat je platform groot genoeg is om een grote groep te bereiken als je ermee door wilt gaan.

belangrijke punten zoals het achterhouden van Vrije Energie; het organiseren van oorlogen voor de centralisatie van macht en geld; de verduidelijking van hoe complotten in elkaar steken en welke gevolgen dit heeft voor de evolutie van de mensheid.

Ik denk dat de meeste mensen zich daarvan echter wel bewust zijn, dus kennis verschaffen aan de menigte lijkt me een overbodig iets.
Je zult mensen moeten activeren.
Beste lijkt me om juist niet het grote verhaal weer te geven maar om het dichter bij huis te brengen.
Maar ja, ik ben ook maar een domme lul.

Ik wens je iig veel succes met de totstandkoming van je keuze Omkara(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 19:50:
Ik denk dat de meeste mensen zich daarvan echter wel bewust zijn, dus kennis verschaffen aan de menigte lijkt me een overbodig iets.
Je zult mensen moeten activeren.
Beste lijkt me om juist niet het grote verhaal weer te geven maar om het dichter bij huis te brengen.
Maar ja, ik ben ook maar een domme lul.

Wellicht heb je gelijk; minder is meer; je moet ze zien te motiveren; niet iedereen is een Sherlock Holmes en dat is ook niet de bedoeling.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 19:50:
Ik wens je iig veel succes met de totstandkoming van je keuze Omkara(y)

Dat hangt een beetje ervanaf hoe mensen blijven reageren. Tis min of meer aan de mensheid zelf; geven ze mij genoeg redenen om mij maximaal voor jullie in te zetten; zo ja; dan sta ik voor de mens klaar. (y)

Waarschuw beheerder
ik vind andere dingen ook belangrijk.

-waarom krijgt een crimineel meer privileges dan iemand in een verzorgingstehuis/bejaardezorg. Toch belachelijk dat iemand die jarenlang keihard gewerkt heeft zo wordt weggestopt als afdankertje. Terwijl een recidivist bij wijze van spreke wordt beloond met tv en xbox.
Misschien invoeren van lijfstraffen toch wel nodig? Verkrachters castreren, dieven vingers amputeren e.d.

-wat dacht je van het aanpakken van beursgenoteerde mediamagnaten die leugens en halve waarheden verspreiden dmv propaganda. Overal ter wereld trouwens.

-Het deels bewust in stand houden van armoede in 3e wereld landen. Geld geven heeft gewoon geen nut. Je kan beter investeren in natura. Wegen aanleggen, schoon water, scholing e.d. zijn o.a toch belangrijker.

-Het ontmaskeren van corrupte politici die een bepaald standpunt innemen met als gevolg dat zij meer macht krijgen bijv een hoge VN functie. Of een leuke Zwitserse bankrekening hebben.

-Hogere sancties voor bedrijven die kartelafspraken maken.

-Spyware (en Spam) aanpakken. Hiermee kunnen bedrijven oa. profielen opbouwen en op basis van bezochte sites persoonlijk gerichte reclame sturen.

-Het privatiseren van (nationale) nutsbedrijven e.d. tegengaan. Is toch van ons allemaal. Opgebouwd door onze voorouders en zo makkelijk wordt het allemaal verkocht.

-Aanpakken van Amerika die allerlei internationale verdragen schendt en landen tegen elkaar opzet. (vb Iran, Irak) En dan zelf lekker goedkoop olie halen uit Kuweit.

-Het inperken van privacy door allerlei "anti terrorisme-wetten"

een koningshuis dat 7 miljoen euro per jaar kost en nix anders laat zien dat zinloze figuren die zichzelf beter dan alles en iedereen voelen

haha ja die 7 miljoen is een schijntje tegenover het aandeel dat zij heeft in Koninklijk Royal Shell.
Waarom worden wij nog zo uitgemolken met belastingen? Je betaalt gvd accijnzen en btw over olie, en dan kwartje van Kok. Elke keer bij prijsverhoging is er weer een excuus. Maar ik zie het nooit omlaag gaan als er een overschot is of als het goed gaat.

Dit is slechts het topje van de ijsberg ik kan er nog wel 50 verzinnen wat gewoon eigenlijk te gek voor woorden is en toch allemaal om ons heen gebeurd.
Waarschuw beheerder
Er is meer voor nodig om een revolutie te beginnen dan je moeder die haar teen stoot.

En wat denk je nou? Revolutie, daarna, alles beter!
Dacht het dus niet. Een revolutie kost duizenden slachtoffers, miljarden schade. Daarna weredopbouw en nog jaren ellende, omdat je land ineens van westerse macht naar bananenrepubliek is vervallen.
En binnen 10 jaar zit je weer op hetzelfde systeem met dezelfde problemen, omdat er nou eenmaal nog niks beters is.

Weer die dagdromen van je.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Consurgo op woensdag 7 december 2005 om 20:12:
Er is meer voor nodig om een revolutie te beginnen dan je moeder die haar teen stoot.

Jij bent grappig; ik lach me krom :gaap:

En wat denk je nou? Revolutie, daarna, alles beter!
Dacht het dus niet. Een revolutie kost duizenden slachtoffers, miljarden schade. Daarna weredopbouw en nog jaren ellende, omdat je land ineens van westerse macht naar bananenrepubliek is vervallen.

Moeilijk he lezen :aai:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 14:07:
Probleem van een oplossing dmv geweld trekt alleen meer geweld aan. Als het idee zou zijn een nieuwe regering lijkt het me ook logisch na alle bullshit die de mensheid heeft meegemaakt dat we nu eindelijk eens sociaal gaan doen tegen elkaar.

Een maatschappij zonder geld; zonder verdeeldheid; dus zonder jaloezie; dus zonder criminaliteit; zonder oorlog.

Als je daarvoor wil gaan; kan je zo`n nieuwe maatschappij niet inluiden met dik veel geweld; dan moet je juist laten zien hoe het hoort en hoe jij vind dat de maatschappij eigenlijk hoort te zijn.

Door de boel te vernielen getuig je alleen van, no offense, onintelligentie; uit frustratie gaat men vernielen, maar vernieling heeft nog nooit iets goeds gebracht; zelfde geld voor al die revoluties in het verleden.

Er moet een geweldloze revolutie komen of anders niet; anders zijn we geen haar beter dan de vorige maatschappij O:)

Weer die dagdromen van je.

Weer dat misplaatste gevoel voor rationalisme [img width=15 height=15]http://e.vampirefreaks.com/emotes/aroused.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ok, dat heb ik inderdaad niet gelezen.
Was iets te snel met posten.
Dan neem ik mijn reactie terug.

Maar dan vraag ik me af of je in zo'n geval wel van een revolutie kunt spreken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 20:10:
Dit is slechts het topje van de ijsberg ik kan er nog wel 50 verzinnen wat gewoon eigenlijk te gek voor woorden is en toch allemaal om ons heen gebeurd.

Als je je geroepen voelt om meer te posten; ga je gang; ik wil juist meer zien van mijn medemens; het moet niet allemaal van mijn kant te hoeven komen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Consurgo op woensdag 7 december 2005 om 20:16:
Ok, dat heb ik inderdaad niet gelezen.
Was iets te snel met posten.
Dan neem ik mijn reactie terug.

Lol; ik hoorde in gedachte zo`n nonnen-koor keihard "HALELUJAH" zingen O:):9

Uitspraak van Consurgo op woensdag 7 december 2005 om 20:16:
Maar dan vraag ik me af of je in zo'n geval wel van een revolutie kunt spreken.

Dan noemen we het EVO-lutie. Punt is; dat het moet gebeuren; het hoeft niet; kunnen ook nix doen, maar dan hoef je niet te verwachten dat de maatschappij er beter op gaat worden (Y) *ZOMBIENATION*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 20:18:
Dan noemen we het EVO-lutie. Punt is; dat het moet gebeuren; het hoeft niet; kunnen ook nix doen, maar dan hoef je niet te verwachten dat de maatschappij er beter op gaat worden *ZOMBIENATION

Opzich gebeurt die evolutie toch al?
Langzaam zullen we als menselijk ras vooruitkomen in deze wereld.

Waarschuw beheerder
Als je je geroepen voelt om meer te posten; ga je gang; ik wil juist meer zien van mijn medemens; het moet niet allemaal van mijn kant te hoeven komen ;)

pff weet je wat het is. Het is de moeite niet waard allemaal. Allemaal denk- en typwerk en er zijn er maar een paar die het hier werkelijk interesseren. Ik heb gewoon geen zin in die eeuwige discussies die nergens toe leiden.

De meesten hier zijn zo kortzichtig dat ze alleen maar de moeite nemen om je in de zeik te nemen en ik heb wel wat beters te doen dan daar mijn energie aan te besteden.

Soms moet je gewoon bepaalde dingen om je heen accepteren zoals het is. Een betere wereld begint bij jezelf toch. Je kan mensen wel informeren maar je moet het subtiel doen en zelf aan het denken laten zetten dmv kleine hints.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Consurgo op woensdag 7 december 2005 om 20:40:
Opzich gebeurt die evolutie toch al?
Langzaam zullen we als menselijk ras vooruitkomen in deze wereld.

Met het tempo waarop dat nu gaat mogen we blij zijn als de mensheid niet volledig is uitgeroeid voordat het werkelijk de vruchten van zijn "evolutie" kan plukken...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 20:46:
pff weet je wat het is. Het is de moeite niet waard allemaal. Allemaal denk- en typwerk en er zijn er maar een paar die het hier werkelijk interesseren. Ik heb gewoon geen zin in die eeuwige discussies die nergens toe leiden.

De meesten hier zijn zo kortzichtig dat ze alleen maar de moeite nemen om je in de zeik te nemen en ik heb wel wat beters te doen dan daar mijn energie aan te besteden.

Tell me about it :9 Dat is exact de reden waarom ik ook meerdere malen heb vermeld dat dit werkelijk de laatste keer is dat ik mijn tijd besteed aan een soortgelijk onderwerp.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 20:46:
Soms moet je gewoon bepaalde dingen om je heen accepteren zoals het is. Een betere wereld begint bij jezelf toch. Je kan mensen wel informeren maar je moet het subtiel doen en zelf aan het denken laten zetten dmv kleine hints.

Dat is idd waar; je moet de meute triggeren zodat ze zelf gaan nadenken; alleen de juiste trigger vinden is al een beroep op zich. Ik moet maar eens diep gaan nadenken; ik wil me aan de ene kant wel graag inzetten voor deze maatschappij en aan de andere kant is er een ander pad wat me evenredig interreseert. Altijd die verdraaide keuzes ook he ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 december 2005 om 20:17:
Als je je geroepen voelt om meer te posten; ga je gang; ik wil juist meer zien van mijn medemens; het moet niet allemaal van mijn kant te hoeven komen

Monopolie van El Olanda Casino die er is om zogenaamd mensen met een gokverslaving beter te kunnen controleren en in toom te houden terwijl de werkelijke reden natuurlijk het verzekeren van de geldstroom van heel veel miljoentjes is die linea recta de staatskas in gaat.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het hele topic gelezen en kan het ook niet meer dan met je eens zijn. Er is een hoop mis in deze wereld; meer fout dan goed!
Er moet idd iets revolutionairs gebeuren. Maar dit gaat idd niet als er maar een handjevol mensen zijn die hierbij stil staan. En laten we eerlijk zijn; dat is de koude waarheid.
Ik moet gewoon heel eerlijk zeggen dat ik hier ook absoluut geen oplossing voor weet. We zouden idd afstand moeten doen van machtspositities...geld hierbij speelt een hele belangrijke rol. Dat zou inderdaad beter afgeschaft kunnen. Maar ik zie dit niet gebeuren, echt niet! Ook zie ik het gewoon niet gebeuren dat mensen die zijn opgegroeid met de overtuigingen, die ze nu hebben, massaal ineens zullen veranderen en voor dit idee gaan staan. Ik ben daar denk ik gewoon heel realistisch en nuchter in, en zie het zoals het is.
De wereld gaat naar de klote door de verwestering en dat is op dit moment alleen maar meer aan het uitbreiden. Het grootste deel van de maatschappij verkeerd in een spiritueel coma, waardoor individuen zich helemaal niet meer verdiepen in wie ze werkelijk zijn en wat het leven nou inhoudt, waardoor je dus mensen krijgt die eigenlijk nog enkel op de automatische piloot leven. Ik zie echt de oplossing niet.
Ik leef mijn leven maar gewoon zoals ik denk dat het goed is, en hopelijk gebeurd er in de toekomst iets waardoor de mensheid weer één wordt en zal deze periode enkel als een zwarte bladzijde in de geschiedenis van de mensheid gelden. ;)
Waarschuw beheerder
Achja...op scholen bij management e.d. lessen word je tegenwoordig al geleerd om een klootzak te zijn...hoe je het beste mensen kan oplichten om zoveel mogelijk knaken te verdienen... :/
Ziek dat soort dingen...een andere gedachte heb ik er niet voor over... :no:
Vind je het gek dat iedereen zo word...dat word je gewoon met de paplepel INGESLAGEN...

Zulke lessen loop ik ook demonstratief uit voordat ik in woedeaanval uitbarst...als ik daar zit voel ik me met de minuut roder worden van woede en begin het stikheet te krijgen...dan weet ik dat ik weg moet... :(
Durven ze ook nog te zeggen dat je je wel zo MOET opstellen wil je iets bereiken in je leven...
Nou...dan bereik ik maar niks...whatever ze ook mogen bedoelen met bereiken in het leven...pak je het geld van dat soort mensen af dan zijn ze namelijk niet meer dan een zielig hoopje mens... (6)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als die grieppandemie binnenkort uitbreekt (en die komt! hoera!) dan is er 1 moment dat er even wat onwricht is in de maatschappij en men even niet weet wat te doen...
Daarna ook een groot deel van de mensheid opgeruimd...mensen denken op zulke momenten ook even intensief na over wat het leven nou precies voorstelt...het kan namelijk zo voorbij zijn...
HET geschikte moment voor een revolutie...

Dus we kunnen ons maar beter gaan klaarmaken... :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TYHARO op woensdag 7 december 2005 om 23:48:
Achja...op scholen bij management e.d. lessen word je tegenwoordig al geleerd om een klootzak te zijn...hoe je het beste mensen kan oplichten om zoveel mogelijk knaken te verdienen... :/
Ziek dat soort dingen...een andere gedachte heb ik er niet voor over... :no:
Vind je het gek dat iedereen zo word...dat word je gewoon met de paplepel INGESLAGEN...

Zulke lessen loop ik ook demonstratief uit voordat ik in woedeaanval uitbarst...als ik daar zit voel ik me met de minuut roder worden van woede en begin het stikheet te krijgen...dan weet ik dat ik weg moet... :(
Durven ze ook nog te zeggen dat je je wel zo MOET opstellen wil je iets bereiken in je leven...
Nou...dan bereik ik maar niks...whatever ze ook mogen bedoelen met bereiken in het leven...pak je het geld van dat soort mensen af dan zijn ze namelijk niet meer dan een zielig hoopje mens.

Bah, om te kosten idd zeg!! :@ Op zo'n manier worden mensen inderdaad gewoon echt fucking ggehersenspoeld!
Als ze opscholen al het goede voorbeeld weten te gevenb, dan zijn we echt verloren gewoon. Wasar zijn mensen mee bezig zeg...

Uitspraak van TYHARO op woensdag 7 december 2005 om 23:52:
Als die grieppandemie binnenkort uitbreekt (en die komt! hoera!) dan is er 1 moment dat er even wat onwricht is in de maatschappij en men even niet weet wat te doen...
Daarna ook een groot deel van de mensheid opgeruimd...mensen denken op zulke momenten ook even intensief na over wat het leven nou precies voorstelt...het kan namelijk zo voorbij zijn...
HET geschikte moment voor een revolutie...

Dus we kunnen ons maar beter gaan klaarmaken...

Is het echt zo zeker dan??
En denk je niet dat daar wel weer een medicijn tegen gevonden gaat worden??
Ik hoop eigenlijk ook dat het gebeurd. Hopelijk klan de mens deze keer de natuur NIET aan!
Waarschuw beheerder
donateur

Das een mooie inderdaad, "maar een beter mileu begint toch bij jezelf?"