Partyflock als datingsite of...
ik vind dat ze hier dan niks te zoeken hebben !!
zielige breezer kindertjes
veel mensen die nooit op een feest geweest zijn of komen
Hoe weet jij dit? Misschien gaan ze wel maar zetten ze het feest niet in hun agenda? Of spoor jij alle 13/14 jarige juist op en ga je conversaties met ze aan??
Kan mij niks verrotten, als ze mij maar niet lastig vallen
Partyflock als datingsite of
Ik vind het vrij storend dat al die leuke kindjes van 13-14 en dan heb ik het voornamenlijk over vrouwen, hier willen laten zien dat ze O ZO stoer zijn omdat ze ruiten blousjes, kisten en bomberjack dragen, door dat in hun persoonlijke tekst te zetten ... en dan nog bijvoorbeeld nadrukkelijk je halfkale kop op de foto zetten .....
vrij irri idd, maarja als ik terug denk aan vroeger..
Toen liep ik ook in een aussi en cavello en was toen ook pas 13 ofzo haha..
Maargoed, ik ben zelf wel altijd de dance-muziek trouw gebleven. Heb alleen mijn muzieksmaak verbreed met andere dancestijlen. Wat je nu veel ziet is dat van die gastjes die eerst zoveel mogelijk de gangster wilden uithangen in hun urban-outfits, nu ineens Lonsdale enzo gaan dragen.
Ik vind het vrij storend dat al die leuke kindjes van 13-14 en dan heb ik het voornamenlijk over vrouwen, hier willen laten zien dat ze O ZO stoer zijn omdat ze ruiten blousjes, kisten en bomberjack dragen
niet echt een boeiende opmerking maar dat kan ook niet anders
Iedereen heeft recht van spreken..er is geen leeftijd aan Partyflock verbonden, dus kun je dan ook niet over "recht" spreken
toen dacht je toch ook al alles te weten
Er zitten ook (zogenaamde) volwassenen op PF die ook geen fatsoenlijk woord uit kunnen spreken die nog véél irritanter zijn..met zun sterf, ban, val dood, geen argumenten kunnen geven, grappig willen zijn door anderen in de grond te timmeren, enz, enz ...
dan komen we weer aan bij het feit, dat PF voor iedereen is en wederom ondanks irritaties
Er komen steeds meer mensen op partyflock(absoluut nie erg natuurlijk),
Feest, maak plezier, ben lief voor anderen (B nice or B gone!!!! en zo niet, ga lekker buiten spelen of op anderen site's...en blijf van deze af AUB ....vriendelijk bedankt
vandaar de "..."
het gaat er mij om da er veel bij zijn die nog nooit op een party geweest kunnen zijn, omdat ze gewoonweg nog te jong zijn om binnen te worden gelaten en dan toch allemaal praatjes en foto's en onzin erop hebben alsof ze alles al meegemaakt hebben...terwijl da gewoon meeloop gedrag is en gekopieerd gedrag van oudere vrienden/kennissen waarschijnlijk...
nooit echt gedaan eigenlijk, denk ik nu nog nie eens...iedereen leert er elke dag wel weer wa bij...
je geniet van een feest of je doet het niet...het gaat niet om de naam, maar om hoe je een feest meemaakt...dat noemen we herinneringen en die zijn mij iig veel meer waard dan oppervlakkigheid qua populariteit...
de 3 w's die de wereld samen brengt op één klein schermpje
Er zitten ook (zogenaamde) volwassenen op PF die ook geen fatsoenlijk woord uit kunnen spreken die nog véél irritanter zijn..met zun sterf, ban, val dood, geen argumenten kunnen geven, grappig willen zijn door anderen in de grond te timmeren, enz, enz ...
We zijn niet allemaal als lolbroek geboren en ook niet als genie, dus Go F*ck Yourself!!
vroeger
toen de politie er nog was om de mensen te helpen
Dit is nu wat je noemt een community. Wat jij wilt is een utopia
partijtjes
Tenzij ze denken dat t over partijtjes gaat natuulijk
whehehe dat waren nog eens tijden jaa...fuiven en partijtjes
Openbaar ze gerust Wientje
Zozo scherp op de vrijdagmiddag zeg hahaha
neem je dansschoenen mee, goeie zin en ik zeg WEL wat we gaan doen....Let's Party!!! Gas d'rop zekerssss!!
of de PBtjes die ik ontvang
vanavond weer ff kijke in de insiders he
denk het niet hoor scuzi
so maybe..who knows...
der gaan er toch wel van de bups...
ik hou het in de gaten of hou me op de hoogte esemes'en
hahaha dus met andere woorden ben je het eigenlijk wel met me eens...
echt?
Nee, want ik kan je standpunt niet extraheren uit je startpost
Er komen steeds meer mensen op partyflock(absoluut nie erg natuurlijk),
het gaat er mij om da er veel bij zijn die nog nooit op een party geweest kunnen zijn, omdat ze gewoonweg nog te jong zijn om binnen te worden gelaten en dan toch allemaal praatjes en foto's en onzin erop hebben alsof ze alles al meegemaakt hebben...terwijl da gewoon meeloop gedrag is en gekopieerd gedrag van oudere vrienden/kennissen waarschijnlijk...
dan verneuk PF maar met al die onzin en gekloots...een Party-Site, dus betekend dit, dat mensen willen feesten!!!! Geen laf gezeik, omdat je toch anoniem (kunt zijn) bent....
Feest, maak plezier, ben lief voor anderen (B nice or B gone!!!! en zo niet, ga lekker buiten spelen of op anderen site's...en blijf van deze af AUB ....vriendelijk bedankt
komt mijn standpunt op neer zo'n beetje...
Die achterlijke PBtjes die ik af en toe krijg
is alleen maar goed dat partyflock uitbreid..
Er komen steeds meer mensen op partyflock(absoluut nie erg natuurlijk)
sgatjuh23
Cr4ZyGurL
positieve of negatieve ontwikkeling??
Vind 't zker geen positieve ontwikkeling ... hier gaat 't om feesten enzo... cu2 en die andere troep is net koeienhandel... snap nie wat ze hier denken te vinden
Ik vind het super irritant dat al die Br33Za|-| typjes nu bezit nemen van PF. Ze gaan nooit naar feesten, maar zetten wel al die rotzooi neer die niks met feesten heeft te maken
snap nie wat ze hier denken te vinden
Ik zoek Vr!3enDinnUhtjUs en Fr!3nDjuS
iZ er WaT miSs M33 oFs00w?
cht he...ik snap da ook nie hoor, je moet daar echt over nadenken voordat je da intypt
da meen je nie...te triest voor woorden hoor!! Jij hebt je trouwens wel erg goed verdiept hierin zeg
hehehe je hebt het er maar druk mee he
Er komen steeds meer mensen op partyflock(absoluut nie erg natuurlijk), waaronder veel mensen die nooit op een feest geweest zijn of komen...Wat vinden jullie hiervan??
deze site heet PARTYflock,dat wil zeggen voor alle mensen die naar feesten gaan en dus niet voor 15 jarige kindertjes die het ook onwijs stoer vinden om hierover mee te kunnen praten!!
soms lijkt het er wel op ja
deze site heet PARTYflock,dat wil zeggen voor alle mensen die naar feesten gaan en dus niet voor 15 jarige kindertjes die het ook onwijs stoer vinden om hierover mee te kunnen praten!!
hoe maak je nou onderscheid tussen dat soort mensen en mensen die ook serieus naar feesten gaan?
Er komen steeds meer mensen op partyflock(absoluut nie erg natuurlijk)
tja.. niks anat doen
Maar der kan misschien wel zoiets van een "klachtenhoekje" ofzo zijn waar een administrator "zit" die de klachten over een persoon/profiel "verhelpt"...net als dat er op sommige forums een slotje gegooid kan worden of bannen worden uitgedeeld...
nog ff en Partyflock als datingsite of...
Wil je iets exclusief houden, moet je er ook niet met anderen over praten
It's about time..
haha ja idd...want mensen die zijn eigen " verzonnen-probeer-grappig-te-zijn-beroep" erop hebben staan horen daar dus ook bij
schildpadterugomdraaiert
is daar een vakbond voor ?
Daar mogen ze mij wel heen sturen om schildpadterugomdraaiert te worden
Daar ruil ik mijn "knuffel- stamp- en feestbeest en full-time PF'er" wel voor in
ze zoeken nog meer vrijwilligers...
CVtjes plus foto in badkleding (dit ivm de veiligheid voor de dieren, dat ze nie te erg schrikken) kunnen bij mij gePB't worden
haha ja idd...want mensen die zijn eigen " verzonnen-probeer-grappig-te-zijn-beroep" erop hebben staan horen daar dus ook bij
Maar dat moet een beetje exclusief blijven dat plukken!
kapitalistje
hoerige handveger!!
in mijn vrije tijd geef ik ook nog cursusjes humor voor zustertjes
heb je gevoel voor nodig zeker??
Pcies... geld verdienen
maar tussen zes plankjes heb je ook niks aan je geld dus...
En ik doe dit vrijwillegerswerk natuurlijk omdat ik allang geld zat heb he...
* I wish...*
kutgeld...
wie zegt, dat ik dat voor iedereen doet?