Partyflock
 
Forumonderwerp · 833179
165x bekeken

Onderwerp is dubbel!

Zie "Transfer geruchten, zet ze hier in!" voor eenzelfde onderwerp.
 
Waarschuw beheerder
staat hier misschien al vol mee..
maar ben benieuwd, jullie denken dat maxwel, trabelsie, nigel de jong , huntelaar , kuijt na de winterstop spelen..
wat denken jullie..
en miss nog andere transfers die plaatst vinden??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 17:16:
jullie denken dat maxwel, trabelsie, nigel de jong , huntelaar , kuijt na de winterstop spelen..


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 17:16:
wat denken jullie..


huh?
 
Waarschuw beheerder
waar jullie!! denk dat je het wel snapt toch??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 17:16:
staat hier misschien al vol mee..
maar ben benieuwd, jullie denken dat maxwel, trabelsie, nigel de jong , huntelaar , kuijt na de winterstop spelen..
wat denken jullie..
en miss nog andere transfers die plaatst vinden??


:vaag:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 17:18:
waar jullie!! denk dat je het wel snapt toch??


:no:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 17:16:
kuijt


Feyenoord

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 17:16:
huntelaar


Heereveen

na dit seizoen!


Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 17:16:
kuijt


Buitenlandse club

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 17:16:
huntelaar


Feyenoord!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 december 2005 om 17:20:
huntelaar
Feyenoord!


8) Grapjas
Waarschuw beheerder
kuijt naar engeland
huntelaar naar ajax/psv
vlaar naar ajax
de jong naar engeland
maxxwel naar italie
trabelsie zowiezo buitenland
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [WZDG] Plank op dinsdag 6 december 2005 om 17:34:
Grapjas


hahah je zal zien, Feyenoord is al aan het onderhandelen met heereveen, kwestie van dagen dat Heereveen naar buiten brengt dat Huntelaar naar Feyenoord vertrekt..


:D
Waarschuw beheerder
Heb toevallig bij een goede vriend van kuijt moeten werken vandaag,en kuijt heeft tegen hem gezegd dat hij graag naar Tottenham Hotspur wilt.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
pfffff :gaap:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kluivert naar BV Veendam
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 6 december 2005 om 19:19:
Kluivert naar BV Veendam


Heb ik ook gehoord ja, van een goede vriend van de vriendin van de moeder van Kluivert z'n hond.
Waarschuw beheerder
ik heb vandaag met de koffiedame op mijn werk gesproken, en iemand heeft tegen haar gezegd dat er volgend seizoen jongere, lekkerdere koffiedames worden aangenomen, met maatje 36, en niet ouder dan 25 lentes..
Waarschuw beheerder
We zullen zien,als hij daadwerkelijk vertrekt bij Feyenooit(kakkies)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dissin op dinsdag 6 december 2005 om 19:24:
We zullen zien,als hij daadwerkelijk vertrekt bij Feyenooit(kakkies)


Zozo, niet zo gekke praat doen opeens he stouterd. Vertrekken doet hij zowiezo.
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 6 december 2005 om 19:20:
Heb ik ook gehoord ja, van een goede vriend van de vriendin van de moeder van Kluivert z'n hond.


Haha leeft dat beest nog dan, ik dacht dat ie em dood had gereden :$
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja, Kluivert z'n hond is dood gereden ja.. Maar de moeder van z'n hond leeft nog en daar had hij het weer van via een vriendin van haar.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Huh die vriendin die hij een keer klappen had gegeven?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Slaat Kluivert honden?
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hehe nee, honden rijdt hij dood, vrouwen slaat hij als hij geen optie ziet om ze dood te rijden
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Dissin op dinsdag 6 december 2005 om 19:24:
We zullen zien,als hij daadwerkelijk vertrekt bij Feyenooit


Ja hij gaat ook weg, maar niet gratis zoals de helft van het neuzen elftal! :D
 
Waarschuw beheerder
Kluivert gaat naat Fc gooisevrouwen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 6 december 2005 om 19:40:
Ja hij gaat ook weg, maar niet gratis zoals de helft van het neuzen elftal!


Trabelsi gaat waarschijnlijk al verkocht worden in de winterstop,en ik denk als Ajax slim is ook de Jong en Pienaar snel wegdoen in de winterstop,pakken ze tenminste nog een paar centen.
Waarschuw beheerder
slaap lekker verder/./.

wachten die clubs toch lekker tot het einde van het seizoen, als ze nu alvast een overeenkomst met de speler sluiten...