staat hier misschien al vol mee..
maar ben benieuwd, jullie denken dat maxwel, trabelsie, nigel de jong , huntelaar , kuijt na de winterstop spelen..
wat denken jullie..
en miss nog andere transfers die plaatst vinden??
waar jullie!! denk dat je het wel snapt toch??
kuijt
huntelaar
kuijt
huntelaar
Grapjas
Ja hij gaat ook weg, maar niet gratis zoals de helft van het neuzen elftal!