Partyflock

Forumonderwerp · 832267
5 volgers · 57213x bekeken

Werkzaam bij Based on Logics
Waarschuw beheerder
donateur
Laat je hier gaan.
Alles over DNA records.
Vragen, Antwoorden en gewoon onderling ouwehoeren als DNA fans bij elkaar.

Vanzelf reageren de artiesten ook hier dus kun je hun ook vragen stellen over nieuwe platen enz. enz. enz.

Only DNA records fans allowed.
Waarschuw beheerder
donateur
Jah een dronkenbui, en gewoon het idee van het maakt mij niet uit wat je er van vind, en of je zegt dat ik talent heb of niet, ik geniet van mijn herrie!!!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
Draai jij Herrie meneer? :9
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Conflict Technology op zondag 12 maart 2006 om 16:51:
je hebt 10%,20% en 50% pitch control, dus het niet halen met de snelheid bij een plaat is er niet meer bij (dat vind ik toch een erg groot plus punt!) verder kunnen je ze op 33,45 en 78 toeren draaien.

En nu nog een feest opzoeken waar die zooi staat (f)

Nergens dus ;) Heb je dr niks aan....sta je met je 45% gepitchte plaatje bij een max %8 tafel :)

Daarbij moet OEM zn uithoudingsvermogen nog maar bewijzen. Heb hier 2 techs staan van bijna 10 jaar oud. Draaien nog als een fris jong hoentje!:D

En nog iets....hoe meer er op zo'n draaitafel zit aan functies, hoe meer er kapot kan gaan!
Waarschuw beheerder
kon ook weer niet anders dan dat zelfde verhaalt je over en over wordt aangehaald 'ze doen het langer'. Lekker argument.. de kwaliteit is gelijk of op sommige punten BETER dan die van technics dit is dus GEEN argument om voor technics te kiezen.. Dat je ze zelf fijner vind draaien tja, dat moet jij weten dat is je personlijke mening maar kom niet met half-ware (of helemaal niet) feiten aan.

Feit blijft dat technics nooit zijn geplaatst als draaitafels om op te mixen maar gewoon als hifi tafels, een oem is wel ontworpen op mixen dus heb je geen 'overschot' zoals je dat bij technics wel hebt.

Daar komt bij (wat ik al eerder heb gezegt) oems verschijnen op meer feesten (en met positieve reacties van de djs die erop draaien) en in clubs.. OEM taking over..
Waarschuw beheerder
Dat je ze zelf fijner vind draaien tja, dat moet jij weten dat is je personlijke mening maar kom niet met half-ware (of helemaal niet) feiten aan.

Kun je die zin van mij dan even quoten als je wil? Alles wat daar staat zijn 100% feiten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Recklezz op maandag 13 maart 2006 om 12:27:
Kun je die zin van mij dan even quoten als je wil? Alles wat daar staat zijn 100% feiten.

ik neem aan dat je dat zelf ook wel terug kan lezen? Gaat gewoon om het punt 'dat ze zich nog moeten bewijzen' dat klopt voor geen kant. Even een quote van mount uit het technics vs oems topic:

Uitspraak van Mount op donderdag 9 maart 2006 om 21:16:
Iets hoeft zich noet 20 jaar te bewijzen voor je kan zeggen dat het duurzaam is want dat kan je gewoon aan technieken en gebruikte onderdelen zien. Zo heeft de OEM een betere spindellagering dan de SL dus mag je er wel vanuit gaan dat het heel blijft.

Je koopt toch ook de nieuwste pc.. en niet een model wat al 10 jaar bestaat.
natuurlijk kan er iets mis gaan maar in de regel zal dat bij zowel de OEM als de SL zo zijn. Zou een van beide echt 100% perfect zijn dan zat daar wel 20 jaar garantie op ;)

Mount is een va nde mensen achter http://www.aboutjd.nl ..
Waarschuw beheerder
ik neem aan dat je dat zelf ook wel terug kan lezen?

Wijsneus. Ga dr ook niet meer op in.
Ik neem aan dat je je verhalen put uit al die draai ervaring die je al hebt opgedaan her en der. Amen.
Waarschuw beheerder
Omdat jij te lui bent om terug telezen ben ik een wijsneus? ik noem feiten en quote zelfs nog iemand die jaren lange draai ervaring heeft en vaker draaitafels open heeft gehad dan jij ooit zal moeten ..

en nee ik heb weinig draai ervaring, ik lees en vraag veel over apperatuur.. daarom zeg ik deze feiten.

nu blij?
Waarschuw beheerder
Ik vroeg je om een zin van mij te quoten, aangezien je het volgende zei;

Dat je ze zelf fijner vind draaien tja, dat moet jij weten dat is je personlijke mening maar kom niet met half-ware (of helemaal niet) feiten aan.

Omdat je dit uit je gare duim zuigt, was ik wel eens benieuwd waar ik dan had gezegd dat het mijn persoonlijke mening was dat ik ze fijner vond draaien. Maar goed.

ik noem feiten en quote zelfs nog iemand die jaren lange draai ervaring heeft en vaker draaitafels open heeft gehad dan jij ooit zal moeten ..

Hahahahaha, super mooi partyflock argument weer (y) Keep up the good work! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Recklezz op maandag 13 maart 2006 om 14:54:
Omdat je dit uit je gare duim zuigt, was ik wel eens benieuwd waar ik dan had gezegd dat het mijn persoonlijke mening was dat ik ze fijner vond draaien. Maar goed.

cool, ik wist nog niet dat ze gaar waren, heb ik nog wat te eten.. :vaag:

ik zei dat in het algemeen, dat jij (of iemand anders) ze fijner vond draaien.

Uitspraak van Recklezz op maandag 13 maart 2006 om 14:54:
Hahahahaha, super mooi partyflock argument weer (y) Keep up the good work! :respect:

wtf heeft dit nu weer met een partyflock argument te maken? Die van jou zijn eerder partyflock reacties, ik zei het serieus en jij kraakt het direct af "omdat jij zoveel draai-ervaring hebt".

maar maakt mij verder niet uit, wees blij met je technics :) er zijn ook mensen die blij zijn met iets wat technisch beter in elkaar zit..

Waarschuw beheerder
donateur
Jezus! Dit is hetzelfde gevecht als het gevecht tussen vinyl en cd. Gaat dus nergens over.

Op dit moment heeft Technic gewoon een goede marktpositie. Net zoals Microsoft dat heeft met Windows. Op een feest zul je ook in de meeste gevallen altijd Techniks zien staan.

In mijn ogen zou ik gaan voor de Techniks zonder veel poespas. De extra pitch is alleen maar overbodige luxe. Leer het gewoon met de basis functionaliteit want daarmee moet je het ook in de meeste gevallen doen op een feest!

Artiest Jay Steel
Waarschuw beheerder
donateur
Ik krijg ineens zin in popcorn en een glas Karvan Cévitam B)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik pak ook even de taco's... :p
Waarschuw beheerder
Volgens mij waren mijn eerste 2 posts volkomen normaal. Met feiten en zonder lamme opmerkingen als

en

ik neem aan dat je dat zelf ook wel terug kan lezen? Gaat gewoon om het punt 'dat ze zich nog moeten bewijzen' dat klopt voor geen kant.

Nog even een leuk bijschriftje bij bovenstaande tekst;

Dat klopt wel degelijk en waarschijnlijk ook nog wel van meerdere kanten.

Niet alles omdraaien he poepie(f)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 13 maart 2006 om 15:31:
ik heb nog een halfvolle fles Spontin.

Ik ken het niet, maare... een glas daarvan ruilen tegen wat taco's?

Waarschuw beheerder
donateur
spontin heet tegenswoordigs karvan cevitam

ruilen is opzich prima, maar wat voor taco's heb je?

Waarschuw beheerder
donateur
Die taco's die ze bij Cinestar hebben :P
Waarschuw beheerder
Cinestarco's b)

Waarschuw beheerder
donateur
jongens
voor heel dat gedram over die oem´s enz. kan je uitvechten in honderden andere forums.
ik vind technics beter *pun*
de ander oem, nou mooi toch he gossie.
doe eens normaal kleuters. :s

Waarschuw beheerder
Het gaat hier toch over op welke draaitafel een DNA plaat beter klinkt? :9

Rico,
heb vandaag alle MP3 terug geluisterd van AA.
Zal ik maar niet dat stuk online zetten waar jij K7 erin gooit :O

:9
Waarschuw beheerder
Een gezonde discussie zit er helaas niet meer in. Doe mij ook maar een glaasje spontin dan! ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 15:51:
Rico,
heb vandaag alle MP3 terug geluisterd van AA.
Zal ik maar niet dat stuk online zetten waar jij K7 erin gooit

is dat opgenomen dan????
sjezus christus :S:S:S
doe maar niet nee wehehehe, ben wel lief ;P

Uitspraak van Recklezz op maandag 13 maart 2006 om 15:52:
Een gezonde discussie zit er helaas niet meer in.

ook al was de discussie gezond, dan nog is er een ander forum voor :flower:
Waarschuw beheerder
Ik ben rebels :[

Je weet toch :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Recklezz op maandag 13 maart 2006 om 15:54:
Ik ben rebels

ja precies ;)

nee, maar is serieus.
beetje gescheiden houden.
dat je even een mening plaatst is niet erg, maar een hele discussie(tot bloedens toe wehehe) is niet goed voor je vriendjes ;)
you snap?
of discussieer lekker via pb 8)
Waarschuw beheerder
En gelijk heb je, ik ben al bedaard...dus dat scheelt weer ;)

Nu weer over op DNA!!! 8)

Waarschuw beheerder
donateur
DNA is toch voordeliger 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 maart 2006 om 15:51:
Het gaat hier toch over op welke draaitafel een DNA plaat beter klinkt? :9

geen een draaitafel ;) dan moet je die laser gestuurde hebben :)

vind het jammer dathier ook geen normale discussie kan zijn omdat iemand zich vasthoud aan zijn punten terwijl die al lang ontkracht zijn, maar ieder zo z'n ding en dat zei ik al eerder..

nu vraag ik me af.. wanneer komt er nou eens een DNA & aanverwanten only feest B).

Waarschuw beheerder
donateur
uhm, tsja, die vraag is al vaker gesteld en zou het echt niet weten.
misschien dat e-noid of negative a daar antwoord op hebben of dat uberhaupt staat te gebeuren, maar betwijfel het
Waarschuw beheerder
Nu ben ik verstandig en ga er niet meer op in (y) Jammer dat je gewoon doorgaat trouwens [Henn-Y]

Is idd wel een leuk idee dat feest. Als ze zoiets ooit willen geven is NU wel het moment.

Het is tegenwoordig DNA voor en DNA na overal :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Recklezz op maandag 13 maart 2006 om 16:40:
Het is tegenwoordig DNA voor en DNA na overal

valt wel mee hoor.
denk ik.
Waarschuw beheerder
'T gaat wel harde de laatste tijd hoor (y)
Waarschuw beheerder
Nu ben ik verstandig en ga er niet meer op in (y) Jammer dat je gewoon doorgaat trouwens [Henn-Y]

jammer dat je toch door blijft gaan door die naam te vanderen.. waardoor ik er tóch weer op moet reageeren.. maar no hard feelings ofzo

en ik zie steeds vaker op feesten mensen in DNA merchendise lopen, en als ik in de trein zit terug dan hoor ik heel vaak DNA nummers. en nee dat ben ik dan niet of een van mijn vrienden maar onbekenden. Denk dat DNA best wel groot is
laatste aanpassing
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1693, 1942}
Artiest {SHOWLIST artist 26309, 30645, 92954, 39452, 3274}
Waarschuw beheerder
donateur
Het is tegenwoordig DNA

goddamn right it is!!!!
mensen ga ff ergens anders dicusieren als jullie willen discusieren dit topic is allen geopend om over dna te praten en niet voor discusies:/

damn he wat een gezeik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van † The Excorsist † a.K.a Secret killer op maandag 13 maart 2006 om 22:59:
mensen ga ff ergens anders dicusieren als jullie willen discusieren dit topic is allen geopend om over dna te praten en niet voor discusies:/

damn he wat een gezeik

ey minder he, een forum is voor discussies ;-) je kan het met elkaar eens zijn of niet.. maar die discussie die wij hadden is toch min of meer gesloten.. verder kunnen we gaan in dit topic: https://partyflock.nl/topic/822808 in dien we dat willen :P

Uitspraak van ManUmaX op maandag 13 maart 2006 om 22:54:
Het is tegenwoordig DNA

Altijd en overal B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zie hem als gesloten ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Recklezz op maandag 13 maart 2006 om 08:47:
Nergens dus Heb je dr niks aan....sta je met je 45% gepitchte plaatje bij een max %8 tafel

Daarbij moet OEM zn uithoudingsvermogen nog maar bewijzen. Heb hier 2 techs staan van bijna 10 jaar oud. Draaien nog als een fris jong hoentje!

idd al hoewel! het enige voordeel in mijn ogen is dat als je een vat bier op een oem laat vallen het er zo afdruipt zonder dat het de tt instroomt ..wat je bij een sl wel hebt! maar goed een föhn erbij en huppaa op naar de volgende 10 jaar levensduur!

Uitspraak van Recklezz op maandag 13 maart 2006 om 23:29:
Ik zie hem als gesloten

;D

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Daarbij moet OEM zn uithoudingsvermogen nog maar bewijzen. Heb hier 2 techs staan van bijna 10 jaar oud. Draaien nog als een fris jong hoentje!

Tsja, als je zo blijft denken draaien we er over 100 jaar nog mee
Waarschuw beheerder
donateur
mogge
Waarschuw beheerder
....ik wil zo graag happen....aaaaaargh.....:X

Nee, afgelopen is afgelopen 8)

Goeiesmorgens Manu (y)
laatste aanpassing