dan wil ik er ook een
dan wil ik er ook een
ik sprak laatst een vriendinnetje en die heeft het er iets onder laten zetten want zegt ze: stel je nou eens voor dat je het in je klit laat schieten en het om 1 of andere reden ongevoelig word... Dan ben je mooi de klos..
Uitspraak van VageJetje op vrijdag 25 november 2005 om 14:21:
mag ik hem zetten dan
ja hoor
u make my day
geen gepiep dan ook
neen lieve jongen, als jij hem dubbel en dwars door de clit wil dan krijg je dat.....
het hoedje erboven.
beter een piercing in je clit dan een clit in je piercing
ik ben een slechte piercer, dus meld u maar aan dames, ik zet alles!!!!
voel je volgens mij niks van
jij moet me ook altijd na doen he
zo weer op de fiets srpingen.....
heb ik ook geen last van....
misschien dat ze eraan knabbelen als je het lief vraagt hahaha
moet je doen is wel lekker voor het meissie
ik las net ergens dat ie meestal verticaal word gezet.....
ik dacht eigenlijk juist horizontaal.....
heb er net een plaatje van gezien, nou hoef ik echt niet meer
van wat?
een kabouter...
wie heeft er een clitpiercing??? en doet dit nou pijn om te laten zetten en wat zijn de voor- en nadelen???laatste aanpassing 25 november 2005 14:18
ik hoor juist dat het zeer goed te zijn bij de sex
risico is overal. waar zou je het dan willen
HHmm ging dit topic niet over een clitpiercing???
Maar marleen geen schaamlip dingen nemen
ow okeej dan heb ik niks gezegd!!
Hahhah zullen we samen een clitpiercing laten zetten???
Kunnen we elkaars handjes vasthouden
Ach ja ze zullen wel gekkere dingen gezien hebben lijkt me
stuur me maar een pb-tje als je er klaar voor bent
Nee toen ik die foto's zag, was bij mij de drang om er ooit 1 te laten zetten ook een heeeeel stuk minder
Tuurlijk niet!! Wij gaan gewoon ergens anders heen waar t eind resultaat er wel geil uitzien
waar gaan we heen...
heb er ook ene, een klein discreet ringetje dat je niet ziet hangen/bengelen...je moet echt de lippen opzij schuiven wil je het zien (klinkt smerig maar is de truth bij mij )...en jah het zetten, dat is een eitje...me navelpiercing en neuspiercing deden meer pijn...en het is de grootste onzin dat je 3 maanden geen sex mag hebben, het mag gewoon dezelfde dag en een geruststelling het heeft weinig tijd nodig om te genezen omdat je plas (klinkt weer vies hahaha) het zelf desinfecteert...
mannetje 30 euro
vrouwtje 20
zak voer voor de rest van zn/haar leve 50 euro
had je beter een vruchtbare aan me kunne vragen
Trouwens naughty, mestkevers hebben ook klitpiercings
volgens mij krijge sommige mense een hekel aan ons
volgens mij krijge sommige mense een hekel aan ons
aan ons ... of aan jou
omdat ik vandaag zo lief ben
Onmogelijk
dat is t liefste dat iemand ooit voor me gedaan heeft.... op pf
jippie.... eindelijk iemand die me lief vind...
moet je mijn haar smorgens eens zien....
graag of wil niet
wat is dat nou weer voor antwoord
bedoel dr niks mee, maar is dat een rage?
vast niet ik denk dat je alleen in het begin een stevige prik voelt en daarna is 't over en heb je nergens last meer van zo heb ik het ervaren bij me prince albert(dus zou vast wel ophetzelfde gevoel neerkomen)
Hij heeft mn andere 2 piercings ook gezet en een aantal piercings van mn beste vriendin...en ik heb m ook al vaker gesproken...dus komt goed laatste aanpassing 21 december 2005 23:19
Mijn verzorging is gewoon goedmaar hij begon serieus te ontsteken dus heb em eruit moeten halen
ja maar et kan ook door et roken gekomen zijnik weet et niet
Suc6 morgen Inkie
Ow
waar laat je em ergens zette?
Visueel maakt et een poes af. En et likken is ook wat anders
was da voor spul? Maar je weet toch dat je geen verdovende middelen vantevoren moet innemen
Dan pas maar op dat die niet iets anders op je doos smeert
oh ja denk je dat....en waarom denk je dat
Nou je ging daar met je benen wijd voor een man vol met tattoo's zitten. Hij prikt een naald door een stuk huid van je flamoes. Je hoort er een krakent geluid bij en jij vind dat superDat is kinky
Hier niks anders gewentwat ik allemaal gelezen heb
in me tragus...dat kleine stukje kraakbeen bij je oor
en ik ga er misschien nog één in me eikel bij laten zetten.
2 in schaamlippen
Het gaat heel goed hiero...hij doet niet zo veel pijn meer, irriteert niet en bloed niet meer...spelen gaat ook al kan niet wachten tot de eerste sex partij
deed het zetten pijn? ik wil der ook wel 1 maar dat is het enige wat me een beetje tegenhoud ben als de dood dat het onwijs pijn gaat doen heb wel een piercing in me tong en navel maar dat is toch weer iets heel anders
Ik heb zo mn bronnen
kom je dan wel achter en kijk niet zo lelijk naar me
roep bij deze jempy uit tot pfslet van 2005
Jij moet niet zoveel met nance praten
Lelijk kijken is makkelijk
jezus
. Heb het idee dat die hele zenuwbanen IN de clitoris en eikel dan echt "verneukt" worden...
meis das toch algemeen bekend![]()
nou om eerlijk te zijn NKC, ik zag dat filmpje en kreeg gewoon zelf pijn in me geval.....je weet wel, dat je even ineenkrimpt op je stoel. En dat terwijl het in een clit was...
precies....echt perfect...en in no time genezen
wie heeft er een clitpiercing??? en doet dit nou pijn om te laten zetten en wat zijn de voor- en nadelen???laatste aanpassing 25 november 2005 14:18
Denk dat het wel vergelijkbaar is (?) met een wenkbrauwpiercing.
Dat voel je ook maar ff.
ieder zijn ding.... niet dat ik een ringetje niet sexy vind ofzo hoor! maare wat ik heb mee mogen maken was een buisje enne dat was kk geil... miss zijn twee ringetjes nog wel beter! aja who knows..
geeft wel meer gevoel....
watvoor slag vrouwen dan??
Want ik had er ook 1 dan vraag ik me dus af waar ik bij hoorde.....
mensen die een clitpiercing hebben, hebben een sexuale afwijking naar mijn mening...
Ja ik had een vriendin...die ahd er ook eentje laten zetten...en ik vond het leuk er eventjes aan te trekken...ik trok zo der hele clit eruit....*PLOP*....dat was nog eens pech hebben
maar ja ik meen t wel, je bent echt alleen maar met sex bezig als je zoiets laat zetten,
vrouwen geen hoeren? nee ze laten zo door de eerste de beste effe aan hun intiemste deel van hun lijf zitten
Je bent toch niet in orde als je vrijwillig (en zelfs nog geld toegeeft) om je door een wildevreemde effe je geslachtdeel laat doorboren
dan zie je maar weer dat je mening nergens op gebasseerd is, waar zijn dan de feiten dat dat zo is??
jouw logica slaat nog kant nog wal, ik ben juist iemand die minder met sex bezig is als het meerendeel van nederland, heb er niet eens tijd voor steeds mee bezig te zijn. ik denk dat jij niet goed geinformeerd bent, want wat jij zegt slaat werkelijk op niks. sorry hoor
Waarom heb je dan een clitpiercing? kom op zeg...
dit doe je toch omdat je t zelf 'geil' vind OF om de man 'geiler' te maken...
je bent in mijn ogen dan echt gefixeerd op sexgebied...
Kom niet aanzetten met sirraadgelul... ik moet er niet aan denken om een gaat in mn pik te maken...
Goed dat is mijn zaak verder... maar als je zoiets laat doen heb je wel een sexafwijking naar mijn mening... klaar
verder totaal geen aanval ofzo... zo is hoe ik t zie...
denk dat ik beter weer hoe en wat, dan jij als man, die de ballen verstand heeft van piercings, en vooral die in de vrouwelijke zone.
ladies first
maar je moet alleen uitkijken bij het likken als je een tongpiercing hebt dat je nie vast komt te zitten als ze een ringetje hebt want anders kan het wel eens lastig worden haha maar tis zoiezo top
Black007 laat m lullen joh hij weet nie beter
zal ik in mijn sexuele afwijking opslaan
jaj oh ga lekkeri n op kinky bastard... nou als je zo samen een beetje gaat praten over een andere pf-er met zn 2en bv ben ik niet gevoelig voor hoor
hoe komt het nou toch dat je al bijna een jaar bent aangemeld hier en nog maar 1 vriend heb...
samen een beetje gaat praten over een andere pf-er met zn 2en bv ben ik niet gevoelig voor hoor
Wat ik mij verder afvraag kun je die ijzerdingen er ook weer uithalen zonder dat je littekens krijgt
hoe komt het nou toch dat je al bijna een jaar bent aangemeld hier en nog maar 1 vriend heb...
goed he
oh oh wat zijn we grappig
Maar ik heb dan ook een eikel en geen klit.. neem aan dat op eikel groter litteken krijgt? en vinden vrouwen dat wel mooi zo n prins albert?
en je krijgt geen lidteken.
dus mocht je ooit een sexuele afwijking hebben, stuur me dan effe een pbtje, dan kom ik je feliciteren
leuke woordspeling
Dus de eikel groeit gelijk dicht zonder enige overblijfsel eraan? en is de plek waar die geschoten is in de eikel dan nog wel gevoeling voor aanraking?
ach ja lijkt me toch niets denk ik sperma schiet alle kanten uit en bij de wc wordt het 1 grote kliederboel en omdadelijk geen gevoel meer erin te hebben... risico laat ik wel aan vrouwen over
nou ik zie weleens foto's met ring door t gat heen, ja dan vliegt t zaad toch alle kanten op
Men veronderstelt dat de Prins Albert ontstaan is in de Victoriaanse tijd. Het werd toen een 'kleedring' genoemd en was in die tijd, waarin het voor mannen mode was om extreem strak zittende en kruis belastende kniebroeken te dragen, bedoeld om de penis aan een kant van de broekspijp te fixeren teneinde de mannelijkheid minder te laten opvallen. Volgens de legende had prins Albert zo'n ring om zijn voorhuid terug te trekken.
Deze piercing is waarschijnlijk de meest populaire mannelijke genitaal piercing. Hij is favoriet vanwege zijn visuele aantrekkelijkheid en seksueel genot, en het feit dat de initiële piercing snel uit te voeren en verreweg het meest probleemloos is met een snelle genezingstijd, 2 tot 3 weken in het algemeen en in sommige gevallen slechts een week!
Als de piercing volledig door het lichaam geaccepteerd is, b.v. na 6 maanden, kan de ring er enkele dagen uitgelaten worden zonder dat de piercing teveel dicht groeit. Het opnieuw aanbrengen is redelijk simpel. De ball closure ring is het enige praktische sieraad voor de Prins Albert vanwege zijn bevestiging.
Een barbell is te lastig omdat de beide uiteinden niet tegelijkertijd vastgezet kunnen worden en is oncomfortabel vanwege het staafje dat diagonaal door de piercing heen gaat. De piercing wordt aangebracht door de urineleider en de rand van de eikel. De kans van slagen is 100% bij een correct uitgevoerde piercing en met het juiste sieraad dat daarna gedragen wordt.
De nadelen (dus 10 dagen geen sex enzo.. )
k wist niet dat zo'n piercing ook al zo'n hype was(?)!
Ik weet zelf nog niet zo goed wat voor soorten of maten er allemaal zijn, maar na hoelang mag er een andere in?
En weet je of de kans groot is dat de piercing eruit zweert?
of maak je die kans zelf door dus onveilige sex en dat soort dingen?
iig TNX!
Bedankt voor de tip met de urine, maar zitten hierniet allemaal bacteriën in?
als ik dat zo lees dan doet zo'n piercing niet zo'n pijn , ook omdat ie er in 1 keer doorheen is..
Ik vind het Afgrijselijk
mij is aangeraden het te gebruiken om te reinigen, denk dat ze daar in de zaak wel weten wat ze je vertellen toch?
Ik vind het Afgrijselijk
Ik vind het gewoon lelijk
een kut is al lelijk en dat maakt het nog lelijker
jij VIND het lelijk..
ik geef me mening
een mening is gebasseerd op JOUW visie
niet dat een piercing in algemene zin lelijk wordt genoemd, wat jij wel doet, dat is het verschil.
van mij mag je vinden wat je wilt, daar ben je vrij in.
ik moet er mee lopen, en als ik er maar blij mee ben.
Nou wat zeik je dan?
zit niet in je clit maar in het huisje erboven. het enigste nadeel bij het likken is dat je zo'n ijzersmaak in je bek krijgt.
sja smeer je maar wat je poes
Uitspraak van Black007 op maandag 6 maart 2006 om 12:07:
ik zeik niet, klaar is klaar
hoef je niet zo opgefokt te doen zeg, er is niemand gestorven zeg pffff
Hou je mond
zo is dat je moet er iets voor over hebben
Doe niet slim terwijl je dom bent
je bent zelf ook erg intelligent.. !!
ik heb idd een paar stel goeie brains ja, bedankt voor de bevestiging
Sterf vetklep
wie heeft er een clitpiercing???
en doet dit nou pijn om te laten zetten en wat zijn de voor- en nadelen?
Uitspraak van ta op vrijdag 25 november 2005 om 14:17:
wie heeft er een clitpiercing???
Ik
Uitspraak van ta op vrijdag 25 november 2005 om 14:17:
en doet dit nou pijn om te laten zetten en wat zijn de voor- en nadelen?
Ehh nee voel je niks van Alleen toen ie ging ontsteken kreeg ik er ineens zo'n duitse helm op en nu steigert ie af en toe weleens
Kan je beter wel doen
vind het wel wat hebben Maar zou het niet zelf durven
ikdurfde het ook niet hoor!!! maar de meid die me info gaf en het deed stelde me erg op men gemak en desinfecteerde waar ik bij was.. Liep over van de zenuwen!!! had ook niet verwacht dat ik het ooit zelf zou doen dus als je er ooit een wilt, gewoon doen!!
Yes,relluh!
![[img width=15 height=15]http://www.smileys.nl/images/small/beweeg/59.gif[/img]](http://www.smileys.nl/images/small/beweeg/59.gif)
Ja, me beste vriendin heeft er ook 1. Maar gewoon het idee.. ga je daar liggen met je broek naar beneden en dan zn grote naald door dat hoedje..auwww
Maar lijkt me ook zo gruwelijk zeer doen Kan toch nie zo zijn dat je er weinig van voelt?
wie heeft er een clitpiercing??? en doet dit nou pijn om te laten zetten en wat zijn de voor- en nadelen???
ik heb er net een erboven, maar pijn nee een tongpiercing doet meer pijn! maar ligt eraan hoe hoog je pijngrens is
Uw zoekbewerking - clitpiercing - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Een tepelpiercing schijnt het pijnlijkst te zijn
zucht...
Kijk dat zijn foto`s
Suc 6 meisie, laat je het even weten!
het is idd zo dat iedereen een andere pijn grens heeft
ik heb ook helemaal niks van me tong piercing gevoelt, nog geen prik, dat was echt een lachertje, navel was effe prik, maar niet pijnlijk, neus vond ik ook niet erg, en die 2 in de clitt was een vervelende prik, maar niet pijn.
komt ook doordat ze bij mij wat meer vel hebben gepakt omdat ik er grotere ringtjes in wilde, en men hier bijna geen standaard klein ringetje gebruikt, maar altijd een maat groter.
ach als je wat wilt moet je maar effe op je tanden bijten,
zijn maar weinig dingen die tegenwoordig volledig pijnloos gaan. dus dan kun je bijna alles laten met piercen en tatoo's.
en de prik die je voelt is niet eens echt noemenswaardig, men maakt zich veel drukker, en gekker, dan de pijn voorsteld.
auwww lijkt me helmaal niks dadelijk gaat de boel daar onder ontsteken lijkt me toch wel erg veel pijn doen auwwww
Heel af en toe is het wel vervelend als je een strakke broek draagt...
hahaha als je neuspiercing ontstoken is kun je geen adem halen door je neus..!
Ik wil er zelf ook graag een clit hood piercing, maar heb gelezen dat het niet bij iedere vrouw kan. Even informeren dan maar.
Enne ben wel een beetje benauwd voor de pijn, ben nogal kleinzierig...
ik kon het wel nog, zo groot was de onsteking ook niet, maar kwam wel steeds terug, vreemd, heb diverse piercings, alleen de neus leverde steeds problemen.
Ja heb ik ok..laatste tijd gelukkig niet meer maar dan heb ik er gewoon een oorbel inzitte...maar als ik zon neuspiercing met aan de binnekant bolletje doe gaat die ok meteen ontsteken
Ik wil er zelf ook graag een clit hood piercing, maar heb gelezen dat het niet bij iedere vrouw kan. Even informeren dan maar.
Ik ga er ook maar eens serieus over nadenken ja.. Als ik zo dit topic leest doet het niet gruwelijk zeer dus dat is alleen maar beter
geeft niets.. Ik ben ook vaak best kleinzerig whehehe en toch viel het meej!!.. ik dacht dat ik natijd wel 20 sigaretjes zou willen roken, maar dat was achteraf dus niet nodig
Gewoon doen dus!
Ik heb eens rondgekeken op internet en hier het een en ander gelezen, en ik denk dat ik er voor ga, vindt het echt super mooi staan en ik weet zeker dat ik mijn vriend er een groot plezier mee doen..
M'n ex heeft er ook eentje laten zetten... Heeft er nooit spijt van gehad!
Laat je wel ff goed voorlichten over hygiëne etc. De eerste dagen nadat je gepiercet bent kan het gaan ontsteken. Wel ff oppassen dus.
of ergens anders in je vagina?
Vond ze het zetten pijnlijk?
wie mooi wil zijn moet pijn moet een beetje pijn ondergaan
wie mooi wil zijn moet pijn moet een beetje pijn ondergaan
had ik ook met zo'n bolletje, en snap gewoon niet waarom het steeds ontsteekt, heb ik er 3 dagen last van, dan weer 14 dagen niet, en dan begint het weer opnieuw, jammer.
2 clit piercings?
Daarom had ik ook precies hetzelfde..probeer eens een oorbel..misschien helpt dat.bij mij iig wel
Dat is waar, maar ik ben benieuwd wat me te wachten staat, maar.... niet zeiken, maar doen!
you go girl zeiden we toch dat het mee zou vallen
ik zit er aan te denken om ook een clitt piercing te zette hoe lang mag je dan geen sex hebben en waarneer is is het genezen??
Ik vind een staafje wel mooi staan ringejte nog niet gezien
Lijkt me niet echt lekker zitten eigenlijk
he black.. heb jij nogsteeds de zelfde ringetjes erin als toen je ze liet zetten? of anderen? Weet je misschien na hoelang je iets anders erin kunt doen? want alles mbt de hygiëne enzo staat wel op dat papier wat'k heb gekregen maar dit dus niet
hehehe dat filmpie
lijkt me niks
Zeg black wat heb jij daar onder je druif hangen joh?
maar et deed zo'n pijn he
was bijna van me stokkie gevallen
Ik durf nog steeds niet
je bent de aller eerste die ik hoor zeggen dat het echt pijn deed, en bijna van haar stokje ging.
ik denk dan echt dat je een lage pijngrens hebt ofzo.
ik wil de zelf graag 1...maah lijkt me wel enorm pijnlijk!!!
omdat het vreselijk irritant was en niet echt stimulerend!!