62393x bekeken
nou ik zie weleens foto's met ring door t gat heen, ja dan vliegt t zaad toch alle kanten op
Prins Albert
Men veronderstelt dat de Prins Albert ontstaan is in de Victoriaanse tijd. Het werd toen een 'kleedring' genoemd en was in die tijd, waarin het voor mannen mode was om extreem strak zittende en kruis belastende kniebroeken te dragen, bedoeld om de penis aan een kant van de broekspijp te fixeren teneinde de mannelijkheid minder te laten opvallen. Volgens de legende had prins Albert zo'n ring om zijn voorhuid terug te trekken.
Deze piercing is waarschijnlijk de meest populaire mannelijke genitaal piercing. Hij is favoriet vanwege zijn visuele aantrekkelijkheid en seksueel genot, en het feit dat de initiële piercing snel uit te voeren en verreweg het meest probleemloos is met een snelle genezingstijd, 2 tot 3 weken in het algemeen en in sommige gevallen slechts een week!
Als de piercing volledig door het lichaam geaccepteerd is, b.v. na 6 maanden, kan de ring er enkele dagen uitgelaten worden zonder dat de piercing teveel dicht groeit. Het opnieuw aanbrengen is redelijk simpel. De ball closure ring is het enige praktische sieraad voor de Prins Albert vanwege zijn bevestiging.
Een barbell is te lastig omdat de beide uiteinden niet tegelijkertijd vastgezet kunnen worden en is oncomfortabel vanwege het staafje dat diagonaal door de piercing heen gaat. De piercing wordt aangebracht door de urineleider en de rand van de eikel. De kans van slagen is 100% bij een correct uitgevoerde piercing en met het juiste sieraad dat daarna gedragen wordt.
Men veronderstelt dat de Prins Albert ontstaan is in de Victoriaanse tijd. Het werd toen een 'kleedring' genoemd en was in die tijd, waarin het voor mannen mode was om extreem strak zittende en kruis belastende kniebroeken te dragen, bedoeld om de penis aan een kant van de broekspijp te fixeren teneinde de mannelijkheid minder te laten opvallen. Volgens de legende had prins Albert zo'n ring om zijn voorhuid terug te trekken.
Deze piercing is waarschijnlijk de meest populaire mannelijke genitaal piercing. Hij is favoriet vanwege zijn visuele aantrekkelijkheid en seksueel genot, en het feit dat de initiële piercing snel uit te voeren en verreweg het meest probleemloos is met een snelle genezingstijd, 2 tot 3 weken in het algemeen en in sommige gevallen slechts een week!
Als de piercing volledig door het lichaam geaccepteerd is, b.v. na 6 maanden, kan de ring er enkele dagen uitgelaten worden zonder dat de piercing teveel dicht groeit. Het opnieuw aanbrengen is redelijk simpel. De ball closure ring is het enige praktische sieraad voor de Prins Albert vanwege zijn bevestiging.
Een barbell is te lastig omdat de beide uiteinden niet tegelijkertijd vastgezet kunnen worden en is oncomfortabel vanwege het staafje dat diagonaal door de piercing heen gaat. De piercing wordt aangebracht door de urineleider en de rand van de eikel. De kans van slagen is 100% bij een correct uitgevoerde piercing en met het juiste sieraad dat daarna gedragen wordt.
docter PHILine....
klopt wel
Ik heb er afgelopen zaterdag 1 laten zette
Ik was HEEEEEL zenuwachtig, maar het viel, inderdaad, REUZE mee. Het is alleen even op je tanden bijten als de naald erdoor gaat (hij gaat trouwens toch niet door de clit zelf heen dacht ik heh... ) en daarna voel je er vrijwel niets meer van. Je krijgt wel eenformulier mee over de nazorg van de piercing en je krijgt ontsmettingsmiddel. De nadelen (dus 10 dagen geen sex enzo.. ) zijn maar voor even.. daarna heb je vast alleen maar voordelen neem ik aan

en hetziet er SUPERleuk uit
!!!
en hetziet er SUPERleuk uit
De nadelen (dus 10 dagen geen sex enzo.. )
mag wel , mits je de wond afschermt van vocht van je partner, bacterie, bij beffen beflapje gebruikt, en na contact de boel weer goed schoonmaakt met desinfecie zeep.
ik vind 1 zo gewoontjes, en omdat dat schijnbaar tegenwoordig zo'n hype is, heb ik er ook iets grotere ringetjes is dan de standaard maat.
jah ik wilde juist geen navel/wenkbrouw of tongpiercing omdat het zo standaard is. En het leek me ook wel spannend om een intiempiercing te hebben, hoewel ik het ERG eng vond
..Ik wist niet dat zo'n piercing ook al zo'n hype was(?)! Maar je hebt gelijk dat het wel mag , maar inderdaad: MITS.. !
Ik weet zelf nog niet zo goed wat voor soorten of maten er allemaal zijn, maar na hoelang mag er een andere in? En weet je of de kans groot is dat de piercing eruit zweert? of maak je die kans zelf door dus onveilige sex en dat soort dingen?
iig TNX!
Ik weet zelf nog niet zo goed wat voor soorten of maten er allemaal zijn, maar na hoelang mag er een andere in? En weet je of de kans groot is dat de piercing eruit zweert? of maak je die kans zelf door dus onveilige sex en dat soort dingen?
iig TNX!
k wist niet dat zo'n piercing ook al zo'n hype was(?)!
is een van de meest gezette piercings op het moment, tenminste daar waar ik woon.
Ik weet zelf nog niet zo goed wat voor soorten of maten er allemaal zijn, maar na hoelang mag er een andere in?
ik heb er meteen een andere in gekregen. vond dat standaard ringetje zo klein
en vooral als je er 2 liet zetten zag het minder leuk uit met de kleine ringetjes vond ik persoonlijk.
ik heb 2 ringetjes erin die groter zijn, boven elkaar.
maar hoor wel meestal dat of men maar 1 heeft en de kleine standaard ringetjes heeft, in dat geval loop ik dan toch wat naast de hype
En weet je of de kans groot is dat de piercing eruit zweert?
nee hoor, dit is een van de makkelijkste piercings, die na de tong het snelst geneest, echter kun je altijd pech hebben dat je lichaam het staal niet accepteerd, maar dat merk je meestal binnen een paar dagen.
als het gaat zweren is het niet goed, in geen geval de piercing er zelf uithalen (mits het je gebeurt ooit)
of maak je die kans zelf door dus onveilige sex en dat soort dingen?
iig TNX!
kan een mede rol zijn, maar zweren komt meestal of....doordat het lichaam het staal gewoon niet accepteerd en dat wilt afstoten, daar kun je gewoon niks aan doen, behalve het laten verwijderen.
en je mag best sex, let alleen goed op je verzorging en dat je vriend je niet met speelsel, vieze handen, lichaams vocht bevredigd.
je kunt voor de verzorging smorgens ook je eigen urine over de piercing gooien, klinkt vies en gek, maar werkt echt reinigend. vraag maar na.
verder niet overmatig schoonmaken, 2/3 keer per dag is zat op, en verder afblijven
Oke heel erg bedankt.. jammer van die hype
.. daar hou ik dus niet van en nu zit ik er toch in maar maakt ook voor een keertje niet uit
want waar ik vandaan kom denken ze wat zwaarder over dit soort dingen..
Bedankt voor de tip met de urine, maar zitten hierniet allemaal bacteriën in? het is een afvalstof van het lichaam toch? ..
Ik denk overigens niet dat mijn lichaam het staal zal afstoten, gelukkig
Ik blijf erverder wel af ja ik weet ook hoe het zit met badderen, schoonmaken ed maar tnx
Bedankt voor de tip met de urine, maar zitten hierniet allemaal bacteriën in? het is een afvalstof van het lichaam toch? ..
Ik denk overigens niet dat mijn lichaam het staal zal afstoten, gelukkig
Ik blijf erverder wel af ja ik weet ook hoe het zit met badderen, schoonmaken ed maar tnx
Bedankt voor de tip met de urine, maar zitten hierniet allemaal bacteriën in?
mij is aangeraden het te gebruiken om te reinigen, denk dat ze daar in de zaak wel weten wat ze je vertellen toch?
als ik dat zo lees dan doet zo'n piercing niet zo'n pijn , ook omdat ie er in 1 keer doorheen is..
de prik is effe niet lekker, maar binnen no time voorbij
Ik vind het Afgrijselijk
wat vind je er afgrijselijk aan?
mij is aangeraden het te gebruiken om te reinigen, denk dat ze daar in de zaak wel weten wat ze je vertellen toch?
ik neem aan van wel!!
Ik vind het Afgrijselijk
das jouw mening, zolang de zetters het maar mooi vinden.
Ik vind het gewoon lelijk
een kut is al lelijk en dat maakt het nog lelijker
vind ik juist niet, vind het nu meer aangekleed, en beter uitzien, maar das mijn mening.
jij VIND het lelijk..
idd
ik geef me mening
een mening is gebasseerd op JOUW visie
niet dat een piercing in algemene zin lelijk wordt genoemd, wat jij wel doet, dat is het verschil.
van mij mag je vinden wat je wilt, daar ben je vrij in.
ik moet er mee lopen, en als ik er maar blij mee ben.
een mening is gebasseerd op JOUW visie
niet dat een piercing in algemene zin lelijk wordt genoemd, wat jij wel doet, dat is het verschil.
van mij mag je vinden wat je wilt, daar ben je vrij in.
ik moet er mee lopen, en als ik er maar blij mee ben.
Nou wat zeik je dan?
Nou wat zeik je dan?
ik zeik niet, klaar is klaar
hoef je niet zo opgefokt te doen zeg, er is niemand gestorven zeg pffff
zit niet in je clit maar in het huisje erboven. het enigste nadeel bij het likken is dat je zo'n ijzersmaak in je bek krijgt.
sja smeer je maar wat je poes
sja smeer je maar wat je poes
idd smeer der maar wat op!! hahaha
Uitspraak van Black007 op maandag 6 maart 2006 om 12:07:
ik zeik niet, klaar is klaar
hoef je niet zo opgefokt te doen zeg, er is niemand gestorven zeg pffff
Hou je mond
onzeker zou ik zeggen... of erg gekwetst door iemand over haar vagina?
zo is dat je moet er iets voor over hebben
of die saus die je over het ijs kunt gooien, plakt wel als de ziekte, maarja kunt niet alles hebben he?
Doe niet slim terwijl je dom bent
ze is anders een hele slimme meid, als je haar opmerkingen volgt in de topic's.