60412x bekeken
ow okeej dan heb ik niks gezegd!!
Hahhah zullen we samen een clitpiercing laten zetten???
Kunnen we elkaars handjes vasthouden
das wel een goed idee
Ach ja ze zullen wel gekkere dingen gezien hebben lijkt me
vast wel
stuur me maar een pb-tje als je er klaar voor bent
word pas na oud en nieuw hoor!kun je je nog ff mentaal voorbereiden
doei doei
donateur
Voor het zetten hoef je niet bang te zijn, stelt echt weinig voor!
En dat het wat extra's met zich mee brengt hoef je niet op te rekenen. Het kan ook te gevoelig worden als die gezet is, dat hij laat ik het maar zeggen altijd op je clit valt en die dus de hele dag gestimuleerd wordt. Is heerlijk, dat wel maar op een gegeven moment wodt het je ook te veel
En dat het wat extra's met zich mee brengt hoef je niet op te rekenen. Het kan ook te gevoelig worden als die gezet is, dat hij laat ik het maar zeggen altijd op je clit valt en die dus de hele dag gestimuleerd wordt. Is heerlijk, dat wel maar op een gegeven moment wodt het je ook te veel
Nee toen ik die foto's zag, was bij mij de drang om er ooit 1 te laten zetten ook een heeeeel stuk minder
ga je me in de steeklaten?
Tuurlijk niet!! Wij gaan gewoon ergens anders heen waar t eind resultaat er wel geil uitzien
haha
waar gaan we heen...
Naar smurfenland
heb er ook ene, een klein discreet ringetje dat je niet ziet hangen/bengelen...je moet echt de lippen opzij schuiven wil je het zien (klinkt smerig maar is de truth bij mij
)...en jah het zetten, dat is een eitje...me navelpiercing en neuspiercing deden meer pijn...en het is de grootste onzin dat je 3 maanden geen sex mag hebben, het mag gewoon dezelfde dag en een geruststelling het heeft weinig tijd nodig om te genezen omdat je plas (klinkt weer vies hahaha) het zelf desinfecteert...