Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
oh, probeer ze eens aan te klagen voor het discrimineren van racisten
kunne
mense
beetjuh
zegge
tis
ik zeg niet dat ze meteen dood moeten..
ik zeg alleen dat t een feit is wat vaak nie word gezien
maar je "haat" die rascist om zijn mening, niet zomaar om hoe hij/zij eruit ziet!
ik zie racisten er best voor aan
Denk even 2 seconden na voordat je iets post, wil je?
Dat zou heel veel oplossen denk ik ja
Ik ben voor
Dus als jij iemand op 'n feest ziet lopen met white power ketting, hakenkruis tattoo, bijna kale kop, witte bretels, witte veters etc. etc... trek jij je conclusies nog niet?
Je probeert je vrienden goed te praten
mensen doen net of alleen racisme ontstaat door black and white, maar mense die racisten niet kunne aanzien discrimineren zelf ook..
beetjuh krom, niet ?
wie is der tegewoordig geen racist meer als je t zo gaat bekijken ..
kan je allemaal wel zegge van niet , maar tis gewoon zo !
maar je "haat" die rascist om zijn mening, niet zomaar om hoe hij/zij eruit ziet!
al zou het verbieden van religie in de grootste zin van het woord meteen een hoop oplossen
actie=reactie in mijn ogen...
wie wil haar tegen zichzelf in bescherming nemen?
zow tony jij bent grappig WHAHAHA
ga zelf ergens anders naar toe als t je niet aanstaat.
ik haat de haters, dus niet om hoe ze eruit zien maar om wat ze met hun leven doen...
maar mening over geloof of mening over anderen is wel iets anders..vooral als je het over een rascistische mening hebt!
Dus als jij iemand op 'n feest ziet lopen met white power ketting, hakenkruis tattoo, bijna kale kop, witte bretels, witte veters etc. etc... trek jij je conclusies nog niet?
maar white power ketting... heeft niet direct met rassenhaat te maken ofzo
maar white power ketting... heeft niet direct met rassenhaat te maken ofzo
Ja je hebt gelijk, maar hoe lossen we het dan op???
Zeker wel.
Men verheft het blanke ras boven dat van anderen.
Das onderscheid maken in ras, dat kan niet he.
Je moet elk individu apart benaderen en niet dmv het ras waartoe dat individu behoort.
Das onderscheid maken in ras, dat kan niet he.
daar gaat t net over wie is der nou een racist nog ?!
iedereen denk ..
En het feit dat ze zich op een bepaalde manier kleden om ook nog eens te laten zien dat ze er zo over denken zegt dan weer wat extra's over deze mensen
een hater dus....maar zijn tegenwoordig ook veel stakkers hoor die denken dat ze weten waar ze mee bzig zijn...
en als je ze dr iets over vraag hebbuh ze geen antwoord terug ... KANSLOOS!!
Joden vormen niet alleen een geloof (jodendom) , maar zijn ook een volk.
een zakenman die altijd in net pak loopt ..
Nee iemand loopt met een white power ketiing omdat die dat toevallig een hele mooie ketting vind pffffffffff dat is gelul als je die ketting draagt bedoel je er wel wat mee!!!
een zakenman die altijd in net pak loopt .. wie weet wat voor zieke gedachtes die heeft (racistisch) maar daar word nix over gezegt omdat je het niet op het 1e gezicht ziet..maar dat wil niet zeggen dat het er niet is
ach die kleine kinderen met hun lonsdale en kisten wp speldjes stelt ja niks voor kleine kut kinderen
net zoals die pogo gasten moet je dood trappen
ach die kleine kinderen met hun lonsdale en kisten wp speldjes stelt ja niks voor kleine kut kinderen
of niet soms ??
mensen doen net of alleen racisme ontstaat door black and white, maar mense die racisten niet kunne aanzien discrimineren zelf ook..
beetjuh krom, niet ?
wie is der tegewoordig geen racist meer als je t zo gaat bekijken ..
kan je allemaal wel zegge van niet , maar tis gewoon zo !
patriotisme is ook eng... Dan hang je je identiteit aan de successen/verliezen van je land..
nee, anders zou die wel worden afgeschoten door het omgooien van domino-steentjes
Ik heb geen zin dat we straks allemaal maar hetzelfde zijn.... heb graag verschil...
patriotisme is ook eng... Dan hang je je identiteit aan de successen/verliezen van je land..
doe het gewoon zelf dan mag je trots zijn
Dat snappen ze niet Angel En ik denk niet dat ze een Dikke Vandale thuis hebben, terwijl ze zichzelf nationalisten noemen
Pogo is wel leuk
maar jezelf spiegelen aan dat land om je eigenwaarde op te vijzelen is in mijn ogen net zo ziek als het hebben van een geloof...
maar jezelf spiegelen aan dat land om je eigenwaarde op te vijzelen is in mijn ogen net zo ziek als het hebben van een geloof...
ik discrimineer de mensen die me pijn willen doen, het maakt niet uit of die mensen wit, zwart, bruin of geel zijn.
ik discimineer de mensen die andere pijn willen doen, het maakt niet uit of die mensen wit, zwart, bruin of geel zijn
ik discrimineer de mensen die me pijn willen doen, het maakt niet uit of die mensen wit, zwart, bruin of geel zijn.
ik discimineer de mensen die andere pijn willen doen, het maakt niet uit of die mensen wit, zwart, bruin of geel zijn.
Tegenwoordig is het duidelijk waar dat voor staat!!
Trots zijn op je land, niks mis mee hoor. Maar anderen haten omdat ze uit een ander land komen of andere huidskleur hebben Gevallen zoals † Mokkel † denken dat dat nationalisme is. Deze mensen hebben ook van weinig opleiding genoten..
zolang niemand er last van heeft vind ik dat best...
misschien omdat t een geloof is ??
mensen GELOVEN dan in hun land
Toch?
De ontkenning daar van vind ik wel een beetje dom.......
ik wil met dit topic helemaal nix zeggen dat racisten de hemel in moete worden geprezen .. al zou ik t willen dan gebeurt dat toch niet !
en ik vind da je trots mag zyn
op waar je vandaan komt!
maar je lost dit bijvoorbeeld op door deze mensen te genezen of naar een opleiding "acceptatie medemens & liefhebben van anderen" te sturen
Mjah laat iedereen gewoon lekker
trots op zn eige zyn..dan kommet
vanzelf allemaal OOIT goed
Mijn antwoord:Wat een gelul zeg
Niet dit topic opletten
Absoluut!
Maar je mag best trots zijn op het beleid van Nederland (behalve de afgelopen 3/4 jaar want dit kabinet is destructief bezig). Drugsbeleid, euthanasie, abortus etc..Welvaart opzich ook, ook al zijn er genoeg armen. Nederland heeft het echt ver geschopt. De jongeren van tegenwoordig doen wel wat jij zegt. Ze denken dat zij dit land op hebben gebouwd, terwijl ze niks hebben gedaan, vaak geen werk hebben en/of opleiding en te lui zijn om in zichzelf te investeren. Dat zijn dan de 'nationalisten'
klopt dan heb jij je racistische kleding niet meer nodig om jezelf te kunnen respecteren ook
MERKLOOS
ben gewoon mezelf
mense die mode volgen zijn pas meelopers . die zelf nix beters kunnen verzinnen!
me eige style en t liefste zo appart mogelijk (lukt me aardig) ..
ik heb me eige style en t liefste zo appart mogelijk (lukt me aardig) ..
mense die mode volgen zijn pas meelopers . die zelf nix beters kunnen verzinnen!laatste aanpassing 24 november 2005 13:49
En jij zei dat je NIET dicrimineerde
ik discimineer de mensen die andere pijn willen doen, het maakt niet uit of die mensen wit, zwart, bruin of geel zijn.
enne angel dat ben ik met je eens.. toen dat net in t nieuws kwam over dat lonsdale racistisch was enzo.. had ik al geen ZIN meer om t te dragen alleen al omdat ik der zo moe van werd om 20 x op een dag die vraag aan men kop te horen
Wie racisten haat discrimineert inderdaad ook!!
Waarom zou je een racist wel mogen haten en hij mag jou niet haten?
Beetje krom.
Racisten moet je respecteren en vergeven voor hun domheid/onwetenheid.
Hun kunnen er niks aan doen dat ze zo geworden zijn.
pcies maar blijf er wel van balen weet je, betekent eigenlijk dat je niet in de kleren kan lopen wat je wil..
Omdat anderen er "iets" van maken
t heet naar mijn idee ook niet voor nix een FEEST
Tis gewoon vervelend dat er uberhaupt mensen zijn die hun leven vullen met het haten van anderen..
valt me op dat tegenwoordig wel mode lijkt om boos te kijken
Zo is gewoon mn blik
Ik krijg vaak te horen dat k wat meer moet lachen op foto's
Nah de meeste mensen waar k een schijthekel aan heb zijn gewoon net zoals ik hoor
Dat hokjes gedoe van tegenwoordig ook en ik moet zeggen dat ik me op concerten beter vermaak dan op de hardcore feestjes waar de jeugd met hun rechterhandje omhoog staat zonder te weten wrom