Ik snap niet wat die Jan er nu nog bij moet trouwens.
Ja, dat snap ik.
Maar voor de rest blijftiej beetje onnuttig..
Best lullig!
Opzich leuk gastje..
Maar hij heeft weinig woorden.
Ik zou wel eens willen dat Robert zelf eens op de beroemde Jensen!-bank gaat zitten!
EN laat Jan het voor 1 eens over nemen..
Eens zien hoe dat gaat lopen!
Ik vind het een dom programma. jensen doet te veel zijn best om leuk te zijn, wat dus niet lukt. En hij heeft gewoon niet genoeg stof voor iedere avond een programma. Nee, vind er geen hol aan.
WTF haal je die info dan nu weer vandaan Klopt ook voor geen meter
Jensen.....???
Ik vind het een zwaar irritant tiefus ventje met een bolle plofkop!! : DikkeVetteKotsSmiley
vind het soms wel grappig, alleen maar om de gasten die er komen dan... niet om jensen, wil TE grappig zijn en heeft een ongelofelijke rotkop...
Jensen is op zich wel leuk..maar herhaald een beetje te vaak dezelfde grap pfff
maar goed wie komen er vanavond dan?
Geweldig vind ik ut
was idd geen zak aan wel een erg mooi wijffie trouwens
wel een erg mooi wijffie trouwens
Die kerel wat die lepels enzo doet buigen volges mij
Uri Geller gaf in de jaren zeventig een nieuwe impuls aan het onderzoek naar psychokinetische 🇵🇰 verschijnselen. Hij boog lepels, schijnbaar zonder er enige kracht op uit te oefenen, bracht kapotte horloges weer aan het lopen en liet kompasnaalden uitwijken. Dit alles demonstreerde hij voor het oog van tientallen wetenschappers en honderden journalisten.
Wie komt vandaag?
Hoe botter hoe beter
Jensen, kennie zondah
ik wil een uitzending bijwonen .. .. alleen ik krijg geen antwoord terug ofzo .. dats balen !
ik zeg Bonnie st Claire
zionder jan mist het programma iets hij moet blijven
gisteren heb ik blauw gelegen met die verslaggever. gooide iemand zijn toren van pisa om. gemaakt van 20.000 blokjes. was die kerel maanden mee bezig geweest
ik ben vandeweek met een vriend naar de opnames geweest.
Jensen is wel laggeh, ook wel de moeite om es naar zon show te gaan.
Sorry als het ergens al staat, kan het niet vinden, maar kan je ook ergens afleveringen downloaden??
Een zielig programma,een zielig vent...
Hij lacht om z'n eigen 'grappen', en dan dat publiek...het bandje wordt te vaak afgespeeld...en dan nog helemaal niet te praten over die andere zoutzak op die bank
bah ik haat jensen! steeds dezelfde slappe humor waar ie zelf nog om lacht ook...
en die plaatjes/fragmenten die ie vertoont zijn ook al eeuwen oud. begrijp niet er zoveel mensen naar deze simpele shit kijken
Ik ben er blij mee, want ik heb Jensen vanavond gemist. Was het vergeten.
die Herman gister weer met z'n verhaal
600 mensen op de botsbaan (overdrijftie niet )
en natuurlijk niet te vergeten de manager/bodyguard/soundchecker laatste aanpassing 22 september 2006 11:56
wat zit die Jensen als een mongool te lachen om die nep komiek uit Kazachstan
helemaal nie grappig was
Alleen best bot met die stinkvent
Viola Holt dient aanklacht in tegen Robert Jensen
Jan is wel cool, die klungeligheid
600 mensen op de botsbaan (overdrijftie niet )
Wat is die studio trouwens klein, op TV lijkt het veel groter (150 man kon er in btw).
hoe kan je er daar voor opegeven??
http://www.rtl.nl/shows/jensen/publiek/
toen ik vorig jaar ging niet..
maar k weet niet of het verandert is
moet je ff kijken
iemand jensen in lingo gezien?
jensen is niet grappig,als je vind van wel is je gevoel voor humor zo slecht,dat het voor mij moeilijk voor te stellen is dat je zelfs maar in staat bent om je veters te strikken.
Het ligt er inderdaad aan wie op de bank zit, soms is het teringsaai zoals gisteren met die van holland next topmodel
dan komt borat langs bij jensen en die is wel grappig,wat doet jensen op het moment dat hij beseft dat hijzelf niet grappig is?schaapachtig meelachen bij alles wat borat zegt.
wat kan hij anders doen dan dat?
en dan kan jensen populair zijn,maar dat zegt ook wel wat over de gemiddelde nederlander.
Ja ik! B-E-F-F-E-N
die heb ik ook gemist!!iemand een idee of ik dat filmpje ergens kan downloaden?
vet goed onderwerp hattie weer gister
Super kut dat Jan P weg is, programma is meteen een stuk minder
Vind je Jensen nou wel t juiste programma om zo'n onderwerp te bespreken? Het publiek zit er om te lachen... als die kleintjes soms wat zeiden hoorde je het publiek al lachen. Ik vond dat ie ze meer als "kermisattractie" in de show had...
Vind je Jensen nou wel t juiste programma om zo'n onderwerp te bespreken? Het publiek zit er om te lachen... als die kleintjes soms wat zeiden hoorde je het publiek al lachen. Ik vond dat ie ze meer als "kermisattractie" in de show had...
Ik heb de show niet gezien.. wat was er voor onderwerp dan??
dat hij graag basketbalcoach wilde worden..
En hoe oud waren die mensen dan??
En hoe groot??
En hoe oud waren die mensen dan??
En hoe groot??
ben ik niet met je eens. ik vond dat hij geinteresseerd was in hun verhaal en niet de draak met ze stak. er zullen altijd mensen zijn die hierom moeten lachen ( in het publiek ) maar denk dat dit eerder komt omdat ze zich geen houding weten dan dat dit gebeurd uit leedvermaak.
Ja oke! Maar het format van het programma Jensen, is toch meer een talkshow met lachwekkende gasten(Herman, Tokkies), misschien zette hij ze niet echt voor lul ofzo. Maar Jensen is niet echt een serieus programma voor zo'n onderwerp... Maar oke, die mensjes stonden zeker positief in het leven, en het leek hun ook niet zo veel te doen dat er soms gelachen werd wanneer ze begonnen te praten... Ik vergelijk het alleen dan een beetje met "Je zal het maar hebben..." van BNN
dat wijf is gestoord
die Yfke sturm zat er gisteren ook
Yfke sturm
Wel ff lachen over die tyra reid, zeg ze ook nog is een vriendin van me yeah right!
wat een arrogante grafhoer is dat zeg!
Ja en nu heeft die weer filemon daar zitten, kan die niet eens een keer andere gasten daar krijgen
geweldige aflevering vandaag .. je kunt zeggen wat je wilt maar jensen doet t gewoon goed bij zulke gasten ( buitenlandse artiesten van naam etc )
Zo'n gast gaat daar idd zitten voor niets.
ALleen kleine gasten worden betaald lijkt me omdat dat hun enige bron van inkomsten is
En toch leuk dat Jan nog even langskwam!
ja voor 1sec
werd die kerel van de bond tegen schelden even uitgelult
morgenavond Murdock & Face van t A-Team
leven die nog joh
sar·cas·tisch (bn.)
1 van de aard van, vol bittere spot
verder zeg ik er nix over..
andre pronk,wat een lekker dng is dat,hoe hij goocheld met die roulette tafel,
Gisteren Jaap en Amanda uit De Gouden Kooi bij Jensen!
Gisteren Jaap en Amanda uit De Gouden Kooi bij Jensen!
Wat een gekke
Beter dan die andere troep die ze allemaal uitzenden op Tv
Mensen zeggen dat hij iedereen alleen maar loop t af te zeiken voor schut zet maar hoe ze erbij komen weet ik niet want ik vind dat dus niet. Ligt dat aan mij ?
ik zou het knap vinden als je die troep kunt verwoorden want er zijn geen vergelijkingsprogramma's aanwezig
tja de wereld draait door, maar als dat troep is, heeft dat met je niveau te maken
gisteravond met die k*nk*rhoer uit de gouwe kooi zwaar irritant mokkel die natasia
Wel goede zaak dat Jensen dur ff aanpakte betreft die kids die ze zomaar alleen laat voor een dom programma
idd veel te voorspelbaar,en dat opgenomen gelach is ook errug hinderlijk,kijk het heel af en toe nog als er leuke gasten zijn oid,maar verder word z'n humor steeds slechter..
Mee eens, het lijkt wel of ze bij 'Het Jensen Breaking News' niks beter kunnen verzinnen...Kijk ook alleen nog als er leuke gasten zijn.
'als we bezig zijn dan vergeet ik even dat er camera's zijn'
Wentworth Miller, was een leuke aflevering.!
vanavond komt Dominic Purcell
zal wel schizofreen zijn ,gok ik..
Jan Paparazzi, zijn echte naam is Van Zanten, is sinds kort de sidekick van radio-deejay Patrick Kicken op Radio Veronica tussen 5.00 en 9.00 uur in de ochtend.
Hij zat er idd een beetje voor Jan Lul bij, maar hij is het brein achter de show. En ook nu levert hij nog een bijdrage achter de schermen van Jensen.
familie Kazan
lol marijke helwegen die de stront opraapt van een ezel
ben ik nu gek aan het worden of zouden? Jean en Charly & Theo zouden in deze show zitten???
als r dj's bij jensen komen zie je opeens weer hoe groot t verschil is tussen de partyscene en mensen die zich daar normaal gesproken nie mee bezig houden en dan nodigt ie ook nog jean uit ook
nou de volgende keer kan die die jean wel achterwege laten.. alleen maar voor die kinky verhalen van hem.. theo en vooral charly zaten er beetje bij voor beeldvulling.. jammer had hun graag meer aan het woord gehad mja
Hoe heette dat feest ook alweer met dat wijf en dat kussen..vaag
vraag me alleen af of t waar is .. kinky ok maar dat wat hij zei maar meneer zegt wel meer wat nergens op slaat
jammer dat het nep was
haha die gasten nu
jammer dat het nep was
ja inderdaad....ik geloofde sommige dingen wel
het was een grap van max hoor? vertelt ie zelf in een filmpje?
http://www.youtube.com/user/maxcornelisse
de bovenste
Wie weet welk vies filmpje Jensen op zijn laptop aan filemon liet zien?
Het schijnt heeel erg smerig te zijn.
Hij mocht het niet op Tv vertonen
was trouwens dennis
wanneer verdwijnt die dikke aardappel die nooit grappig is eens van het scherm?
Oh nee, kan natuurlijk niet zolang iedere show nog gevuld kan worden met stupiede klapvee en totaal onbelangrijke en/of zwakzinnige gasten
wanneer verdwijnt die dikke aardappel die nooit grappig is eens van het scherm?
Oh nee, kan natuurlijk niet zolang iedere show nog gevuld kan worden met stupiede klapvee en totaal onbelangrijke en/of zwakzinnige gasten
Jensen is een puberaal pisventje, waar die eerder nog weleens leuk was ligt die nu bij elke "ster" de voeten te likken.
En bij elk persoon die rond de 18 is doet die altijd: "Koezzie Koezzie Koezzie" en dat domme publiek daar met het IQ van een goudvis die lachen er ook nog om.
Jensen is wel een gekke jongen.. beetje raar gevoel voor humor!
Maar buiten dat zijn er Altijd wel boeiende mensen in de aflevering..
zag vnaaf die kansloze streaker te gast,wat een gebit zonder end