Partyflock

Forumonderwerp · 828128

Waarschuw beheerder
Late night Talkshow JENSEN :D
Altijd weer lachen :D:bier:

Vanavond te gast in Jensen:
Anthony Kamerling
(russian roulette)

Programma volgende week volgt :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zit net te zappen, kom ik die kwal tegen...

Een beetje walgelijk dat ie die mensen voor zn programma wilt gebruiken...

Waarschuw beheerder
Best wel.
Wel bizar zeg :|
Waarschuw beheerder
zijn niet echt de langste die op bezoek zijn nee :/

Waarschuw beheerder
Ik heb dat laatste stukje van maandag gemist, dus waarom is die Jan weg? Kan iemand me dat even bijspijkeren? :D

Waarschuw beheerder
hij gaat radio doen bij patrick kicken...

Waarschuw beheerder
ahh..dat verklaart een hoop! :D
Waarschuw beheerder
vet goed onderwerp hattie weer gister

met die kleine mensjes.. vet interessant :D

Waarschuw beheerder
ja dat was t zeker ja!
Waarschuw beheerder
Super kut dat Jan P weg is, programma is meteen een stuk minder.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RoOmieY op woensdag 7 maart 2007 om 14:24:
vet goed onderwerp hattie weer gister

Vind je Jensen nou wel t juiste programma om zo'n onderwerp te bespreken? Het publiek zit er om te lachen... als die kleintjes soms wat zeiden hoorde je het publiek al lachen. Ik vond dat ie ze meer als "kermisattractie" in de show had...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nino/Mara op woensdag 7 maart 2007 om 14:31:
Super kut dat Jan P weg is, programma is meteen een stuk minder

Ik vond die Jan dus juist geen toevoeging hebben aan de show. Hij zat er alleen maar om belachelijk gemaakt te worden:P

Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 14:43:
Vind je Jensen nou wel t juiste programma om zo'n onderwerp te bespreken? Het publiek zit er om te lachen... als die kleintjes soms wat zeiden hoorde je het publiek al lachen. Ik vond dat ie ze meer als "kermisattractie" in de show had...

Ik heb de show niet gezien.. wat was er voor onderwerp dan??
Waarschuw beheerder

ik heb ze horen lachen ja... maar hij heeft wel vaker serieuze onderwerpen... en dit was daar 1 van.. hier op de bank zaten ze ook te lachen.. maar ik vond het gewoon boeiend en NIET om te lachen !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ..:: Starlight ::.. op woensdag 7 maart 2007 om 14:51:
Ik heb de show niet gezien.. wat was er voor onderwerp dan??

JENSEN!, DINSDAG 6 MAART, 22.30 UUR, RTL 5
- The Smallest People in the world (letterlijk de kleinste mensen ter wereld uit de VS) zijn te gast.

Waarschuw beheerder
Het publiek zit er om te lachen... als die kleintjes soms wat zeiden hoorde je het publiek al lachen. Ik vond dat ie ze meer als "kermisattractie" in de show had...

Ja inderdaad..

Waarschuw beheerder
Ja van de ene kant is het wel lullig dat ze lachten
maar ik zat hier ook te lachen toen die jongen vertelde
dat hij graag basketbalcoach wilde worden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 7 maart 2007 om 18:00:
dat hij graag basketbalcoach wilde worden..

whaha jah dat was idd wel lachwekkend,maar goed die stemmetjes moest ik ook wel om lachen maar verder is het natuurlijk wel n btje zielig,maar goed ze staan zelf wel positief in het leven dus dat maakt het alweer iets minder erg..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RoOmieY op woensdag 7 maart 2007 om 15:18:
- The Smallest People in the world (letterlijk de kleinste mensen ter wereld uit de VS) zijn te gast.

En hoe oud waren die mensen dan??
En hoe groot??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ..:: Starlight ::.. op donderdag 8 maart 2007 om 21:26:
En hoe oud waren die mensen dan??
En hoe groot??

17 en 15 geloof ik

en ze waren net een meter

Waarschuw beheerder

ben ik niet met je eens. ik vond dat hij geinteresseerd was in hun verhaal en niet de draak met ze stak. er zullen altijd mensen zijn die hierom moeten lachen ( in het publiek ) maar denk dat dit eerder komt omdat ze zich geen houding weten dan dat dit gebeurd uit leedvermaak.

:respect: voor the little people.
Waarschuw beheerder
Gisteren was dat stukje wel geweldig gemonteerd met Balkenende aan tafel:p:p zoo leuk!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 maart 2007 om 21:40:
ben ik niet met je eens. ik vond dat hij geinteresseerd was in hun verhaal en niet de draak met ze stak. er zullen altijd mensen zijn die hierom moeten lachen ( in het publiek ) maar denk dat dit eerder komt omdat ze zich geen houding weten dan dat dit gebeurd uit leedvermaak.

Ja oke! Maar het format van het programma Jensen, is toch meer een talkshow met lachwekkende gasten(Herman, Tokkies), misschien zette hij ze niet echt voor lul ofzo. Maar Jensen is niet echt een serieus programma voor zo'n onderwerp... Maar oke, die mensjes stonden zeker positief in het leven, en het leek hun ook niet zo veel te doen dat er soms gelachen werd wanneer ze begonnen te praten... Ik vergelijk het alleen dan een beetje met "Je zal het maar hebben..." van BNN
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 maart 2007 om 11:41:
Ja oke! Maar het format van het programma Jensen, is toch meer een talkshow met lachwekkende gasten(Herman, Tokkies), misschien zette hij ze niet echt voor lul ofzo. Maar Jensen is niet echt een serieus programma voor zo'n onderwerp... Maar oke, die mensjes stonden zeker positief in het leven, en het leek hun ook niet zo veel te doen dat er soms gelachen werd wanneer ze begonnen te praten... Ik vergelijk het alleen dan een beetje met "Je zal het maar hebben..." van BNN

Die mensen hebben hartstikke genoten van hun bezoek.

Waarschuw beheerder
Jensen is een arrogante zak...
maar af en toe is het wel grappig.
alleen die verschrikkelijke muziekoptredens iedere keer...komt er weeer een of andere eendagsvlieg op nummer 1 te staan op MTV en meteen laat Jensen zo'n knaap overvliegen naar zijn show
en het publiek gaat uit zijn dak natuurlijk :vaag:
oja en dat geleuter over politiek is ook gewoon niet interessant....dat ie dat voortaan achterwege laat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nino/Mara op woensdag 7 maart 2007 om 14:31:
Super kut dat Jan P weg is, programma is meteen een stuk minder.

Helemaal mee eens! Vind ik ook erg zonde! Nu maar weer even kijken...:)
Waarschuw beheerder
donateur
Vanavond gaat in de aflevering een meisje haar kop kaal scheren, zij is uvber fan van Britney Spears.

Dan vraag ik me af of je geen "echte" vrienden hebt.

Als het een vriendin van mij zou zijn zou ik zeggen "ben je wel helemaal goed in je &&&%$%@@@ Kop :@"
Als dat niet helpt krijgtze een paar tikken, allemaal uit liefde.

Kom op zeg :S
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
wat n geweldige aflevering weer :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van {I-D} Pils-Dordt op maandag 12 maart 2007 om 23:11:
dat wijf is gestoord

Ofny:| en toen die Ali B zei van dan moet ook iedereen ook besneden worden ofziets, lag ik helenmaal in een deuk, maar komop zeg, ik had dat echt niet voor mijn idool over :|

Waarschuw beheerder
Die Ali B... wat een maf... (y)

Waarschuw beheerder
Vond het weer een leuke aflevering..
Zal me hoofd niet zo snel kaalscheren, maar voor 1000 euro zou ik het zo doen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 maart 2007 om 09:03:
maar voor 1000 euro zou ik het zo doen

Dat is dus zo op :/

Waarschuw beheerder
Ali B :cheer:
:O Hoofd kaalscheren voor een idool?! :S WTF!

Waarschuw beheerder
ze heeft mazzel dat het d'r best goed staat.. in tegenstelling tot britney :x

Waarschuw beheerder
Vind het Brit anders ook niet fout staan hoor :D
Waarschuw beheerder
Wat een gaar mens dat ze d'r kop ook kaal scheert. Denk ze nou echt dat ze daar Brit mee helpt?!:lol: Ali B blijft trouwens super!!:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van BrunetJuh op dinsdag 13 maart 2007 om 14:54:
Wat een gaar mens dat ze d'r kop ook kaal scheert. Denk ze nou echt dat ze daar Brit mee helpt?

die heeft daar ook zo veel aan, dat ziet ze ook echt daar in die afkick kliniek.... :S
Waarschuw beheerder
Superjammer dat Jan Paparazzi weg is. Ik heb de eerste show gemist, heeft hij wel een waardig afscheid gehad?
En hij gaat radio maken ofzo maar dat voegt niet echt veel toe als ie niks zegt he op TV kwam hij tenminste nog in beeld...

Waarschuw beheerder
up

Waarschuw beheerder
Hoezo jammer dat jan Paparazzi weg is?? Je hoorde hem nooit ja :P

Waarschuw beheerder
Fergie was cool :cheeR: ! Wat een leuke vrouw zeg :D, ook erg spontaan :)(Y)!
Waarschuw beheerder
die Yfke sturm zat er gisteren ook :/
die heeft het IQ van plankton zeg :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op dinsdag 20 maart 2007 om 11:12:
die Yfke sturm zat er gisteren ook

Wel ff lachen over die tyra reid, zeg ze ook nog is een vriendin van me yeah right!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 maart 2007 om 15:44:
Wel ff lachen over die tyra reid, zeg ze ook nog is een vriendin van me yeah right!

niemand buiten nederland kent die yfke sturm :lol:

Uitspraak van Op zon en feestdagen op woensdag 21 maart 2007 om 21:04:
wat een arrogante grafhoer is dat zeg!

:D

Waarschuw beheerder
Het stukje met Jurgen Rayman ofzoiets vond ik ook lachen! :lol: