Partyflock

Forumonderwerp · 827851
Waarschuw beheerder
donateur
wie kent de theorie van zecharia sitchin?

dit is een foto van een kleitablet van 4500 jaar oud waar ons zonnestelsel exact op schaal is afgebeeld met de "goden" die ons hier als experiment hebben gekloond

[img width=600 height=376 cacheid=00013d2e0002b5390306ca741a011530dc]http://storage.msn.com/x1pGHpas_o48ll83OPARWcaTPCpUWbGwOwABqWhdGCZvFj5KlVBgddiggl3kVhK9lvOLz_Eoxc9QunjSrZPQKFSXsDf34ifP_nk8iPwpHiyMzCay8Ge-h8c7CrTexndiXCqwISL3a8kdWoGu3nYyvKVVg[/img]
de stip rechts van die gast in t midden is nibiru, daar kwamen die "goden" (aliens) vandaan die ons gemaakt hebben

nibiru heeft een omloopbaan van 3600 jaar om onze zon dus eens in de 3600 jaar zijn ze in de buurt, en gebeuren er gekke dingen op aarde (piramides enzo worden op mysterieuze wijze gebouwd) en de evolutie maakt steeds een grote sprong als ze er zijn
[img width=500 height=280 cacheid=00013d2f0002b53a6d8f3c121a011530dc]http://storage.msn.com/x1pGHpas_o48ll83OPARWcaTPCpUWbGwOwABqWhdGCZvFhhRTL_D-K-8j-dxqnlyo8K4NE1ku3A4ikXlYt4kj03V0BWhpyn1poWp-ncPg9ovcFG_XQ4HY-BBwMDTa2uHqScjz8dXbeqXoSe2r_eCg1EXw[/img]

wij zijn een experiment om goud uit de grond te halen, en aangezien die "goden" 3600 keer langer leven als ons, laten ze voor hun tijdsbesef aardig wat goud uit de grond halen, 50 jaar voor hun is 180.000 jaar voor ons
ik weet niet hoelang mensen al goud willen hebben, maar we zoeken er al heeeel lang naar, en waarom? we hadden t nog niet nodig voor de ruimtevaart toen we ermee begonnen, maar die "goden" wel
wij zijn genetisch gemanipuleerde apen die alles nadoen wat je ze leert (net als gewone apen) maar iets slimmer gemaakt zodat we beter werk verrichten, we zijn een werkras (slaven)
en wat doen we met al dat goud? zwaar bewaken als t in nette blokken opgestapeld ligt in alle landen (wachten tot die lui t komen oogsten)
of t allemaal helemaal klopt weet ik niet zeker maar t is wel een hele logische theorie als je naar de geschiedenis kijkt en de boeken die geschreven zijn en wat we in de ruimtevaart hebben ontdekt

zoek maar eens naar zecharia sitchin
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op zaterdag 19 november 2005 om 12:37:
dat er alleen al een duivel is verzonnen vind ik al raar genoeg
die bestaat gewoon niet, alleen in je kop, als je erin geloofd

najah, ik vind dit ook de grootste onzin ;)
ik verheug me op 2012, waar de onzin bewezen wordt (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op zaterdag 19 november 2005 om 12:37:
dat er alleen al een duivel is verzonnen vind ik al raar genoeg
die bestaat gewoon niet, alleen in je kop, als je erin geloofd

Hmmm, de Duivel is pas eeuwen na Jezus Christus 'uitgevonden' om mensen angst in te praten dat alleen de weg van Jezus Christus tot verlichting en het eeuwige leven zou leven en daarom heen niet.

De Bijbel komt pas uit de 3e en 4e eeuw NA Christus.

Daarin hebben ze dus pas besloten welke boeken wel en welke NIET gepubliceerd worden, (zoals je weet zijn GENENIS, EXODUS, DEUTERONOMIUM etc etc op zichzelf staande boeken).

Dus sowieso het Christelijke geloof (en daarmee ook het Islamitische wat pas vanaf de 7e eeuw na Christus opkwam) is gebasseerd op (door mensen) geselecteerde verhalen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 17:40:
Hmmm, de Duivel is pas eeuwen na Jezus Christus 'uitgevonden' om mensen angst in te praten

idd die jezus heeft dat zelf nooit gezegd
er zijn veel mensen zoals jezus geweest, of jezus christus zn echte naam was is nog maar de vraag
jezus was een kristalkind, vandaar christus
in deze tijd komen er steeds meer kristal kinderen, die worden geboren met alle 12 dna-strengen geactiveerd
die weten wat andere mensen voelen en denken
hoemeer van die kristalkinderen er zijn hoe minder geheimen er kunnen zijn in de wereld
uiteindelijk bestaan er geen geheimen meer, en krijg je hemel op aarde

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op zaterdag 19 november 2005 om 17:52:
in deze tijd komen er steeds meer kristal kinderen, die worden geboren met alle 12 dna-strengen geactiveerd

Hoe zit dat met die 12 dna strengen? een link is genoeg.

Waarschuw beheerder
de duivel
als je dit of dat doet of niet doet ga je naar de hel eeuwig branden

dat is niet de heersende opvatting in het christendom hoor...de nadruk ligt vooral op vergeving. In sommige kringen zullen ze er best zo over denken.

hoemeer van die kristalkinderen er zijn hoe minder geheimen er kunnen zijn in de wereld

Jezus dat mensen dit geloven :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 18:32:
Hoe zit dat met die 12 dna strengen? een link is genoeg.

zoek maar bij google naar dna activatie
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 19:25:
Jezus dat mensen dit geloven

hemel en hel is niet na de dood, maar nu in dit leven
er komt een tijd en dat gaat niet lang meer duren dat mensen veranderen, en er geen geheimen meer bestaan
als iedereen ontwaakt is, dan heb je hemel op aarde
er zijn al een hoop helderziende mensen en er komen er nog veel meer, op den duur bestaat de hel niet meer
maarja, t zal nog wel ff duren
Waarschuw beheerder
donateur
12 strengen dna
http://www.cirkelsvanlicht.nl/artikelen/ans/ans12.htm
http://www.universalwhitetimehealing.nl/2012.htm
http://utopia.ision.nl/users/adstegem/page24.html
en er zijn nog veeel meer van die sites
ik verzin die dingen niet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op zaterdag 19 november 2005 om 19:38:
ik verzin die dingen niet

Anderen blijkbaar wel :P
Waarschuw beheerder
donateur
je hoeft t niet te geloven, maar als jij bv ongeneselijk ziek ben, of invalide, en je geneesd door die "verzonnen onzin" ookal zeggen doktoren dat je nooit beter wordt
is t dan nog onzin?

Waarschuw beheerder
In zo'n geval geldt voor mij: eerst zien dan geloven. In deze tijden van ongelimiteerde informatie moet je kritisch zijn O:) Je kan van dat soort gasten niet zeggen wie de kwakzalvers zijn en wie niet...

Zeker met alternatieve geneeswijzen moet je kritisch zijn...er zijn altijd idioten die zeggen dat het heeft geholpen tegen de kramp in hun kleine teen, maar dat is natuurlijk niet interessant.

En in deze link http://www.cirkelsvanlicht.nl/artikelen/ans/ans12.htm

staat van begin af aan al zo verschrikkelijk veel onzin dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Sta eens bij de mogelijkheid stil dat 1 of andere fantast een lulverhaal op internet zet. Dit is naar mijn idee vele malen waarschijnlijker dan dat het artikel berust op feiten. Lees eens iets over Ockham's Razor als je dat nog niet hebt gedaan(heb de link al eerder geplaatst)

http://phyun5.ucr.edu/~wudka/Physics7/Notes_www/node10.html
Waarschuw beheerder
onzin kills:yes:
Waarschuw beheerder
zonnestelsel exact op schaal??? hmmzz volgens mij zijn er zeker 4 planeten die in de dezelfde baan lopen. Lekker nauwkeurig dus.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Idd, daarnaast zijn er 11 stipjes te zien, terwijl er 9 planeten zijn. Gevalletje wishful thinking lijkt me.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 20:57:
Zeker met alternatieve geneeswijzen moet je kritisch zijn...er zijn altijd idioten die zeggen dat het heeft geholpen tegen de kramp in hun kleine teen, maar dat is natuurlijk niet interessant.

nou ik had niet zomaar kramp in me teen,
volgens de doktoren zou ik niet eens normaal meer kunnen lopen
ben 4,5 jaar zwaar mank geweest (nu nog wel een beetje) maar door energetisch lichtwerk kon ik weer rennen
heb dus niet zomaar wat gelezen hier en daar
maarja daar ging dit topic eigenlijk niet over he
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op zaterdag 19 november 2005 om 22:41:
nou ik had niet zomaar kramp in me teen,
volgens de doktoren zou ik niet eens normaal meer kunnen lopen
ben 4,5 jaar zwaar mank geweest (nu nog wel een beetje) maar door energetisch lichtwerk kon ik weer rennen
heb dus niet zomaar wat gelezen hier en daar
maarja daar ging dit topic eigenlijk niet over he

weet je wel hoe lang je met een gebroken teen kan lopen....inderdaad jaren omdat je een teen nou eenmaal veel gebruikt en het dus teringlang duurt voordat je genezen ben. En daarna dus ook nog doorzeuren door rare vergroeingen. Heb ik zelf namelijk ervaren met mijn middenvoetsbeentje die is jaren lang een kwelgeest geweest in mijn leven. Alleen met de jaren werd het steeds minder je groeit erover heen. En nee ik heb geen Bio-debiel gedragen.....Of hebben ze mij gewoon gematst die lui van het kosmische evenwicht...pffff
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
middevoetsbeentje
ook zwaar trauma aan overgehouden zeker?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
maar vind t ook leuk om te weten hoe andere over theorieen denken

t is niet dat ik het allemaal als waarheid beschouw nu.. maar k vind sommige passages van de bijbel nu wel beter te begrijpen. Zoals de toren van Babel. Als God licht en waarheid is, wat heeft een toren bouwen dan voor zin. Sitchin zegt dat dit ging om een startbaan voor een ruimteschip om zo naar de hemel te kunnen stijgen waar de goden wonen. T is in ieder geval al logischer te begrijpen. Ik vind de hele theorie gewoon niet onwaarschijnlijk.
Soms ontmoet je mensen of lees je boeken en dan denk je hey die hebben iets te vertellen.. maar uiteindelijk weet niemand het kan niemand het je uitleggen, kan je alleen zelf tot ware kennis komen.. (en kan je wel veel van elkaar leren natuurlijk) maar goed We leven nu gewoon in een tijd van globalisatie.. zekerheden worden doorbroken.. het hele bewustzijnsproces is voor mij ook een deel overgave, loslaten, onthechten

dan vraag ik mij af waarom ze niet gelijk met hun geavanceerde technologie ons buldozers en graafmachines hebben gegeven

De afrikaanse goudmijnen zijn toch ook gevonden, het was een geavanceerd tunnelsysteem met sporen voor karretjes ed. dat staat me bij iig

(over bijbel:)
ze hebben t gewoon veranderd om macht over mensen te hebben

Precies ļ

lees t dan eerst eens, voor je met zulk commentaar komt

Ik heb er op de basisschool uit gelezen en n paar losse stukken zelf..
Maar goed, het enige verhaal dat indruk op me heeft gemaakt, een les bevatte was koning Salomo. Maar heel veel waren meer sprookjes en moeilijk te begrijpen,
Wat bv gek is; adam en eva kregen twee zonen, kain en abel zoals het me dan verteld werd. En daar is dan de rest uit voort gekomen, dat is al incest. Maar goed, christenen zouden best wat meer vragen mogen stellen, de bijbel is geen ware kennis, er is wel wat uit te leren maar een heleboel ook niet het is gecensureerd en een interpratie op

Ja dit geloof ik heilig, en ervaar ik.. en ik merk het eerlijk gezegd ook om me heen, er komen steeds bewustere mensen bij (ontmoet steeds meer gevoelige mensen)
inderdaad helderziend/wetend en voelendheid groeit enorm..

de andere dimensies bestaan natuurlijk al, de dikke mist van ons bewustzijn de illusie waar we in leven wordt stapje voor stapje iets meer opgehelderd..

en oh ja.. er zijn dus echt mensen die maanden alleen op licht leven (geen eten en drinken) bv jasmin verschure (van liefde is, al wat is. Ben ik nu aan t lezen. Wel een aardig verslag, bijzondere levenswijze, niet een geweldige aanrader ofzo)

Niet alles moet je zomaar aannemen! zeker niet, er wordt ook wel te snel doorgeredeneerd,, ga voor jezelf na wat je ermee kan en wat je zelf voelt als waarheid

Ik ga vanmiddag aan mn nieuwe aanwinst beginnen; een nieuwe aarde van eckhart tolle.. (zelfde schrijver als de kracht van het nu) Dat boekt lijkt me helemaal fantastisch, precies waar ik naar op zoek was..
Iemand m gelezen hier?

Op naar transformatie en verlichting :lief: iets dat je uiteindelijk alleen maar zelf bereiken kan

Namaste!
Leanne
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
volgens mij mag jij ff naar de psychiater gaan...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 13:24:

volgens mij heb jij nog heeeel wat te leren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jij zegt dat 50 jaar voor hun 3600 jaar voor ons is. Dat wil niet zeggen dat de tijd daar anders loopt ofzo, de seizoenen verlopen alleen langzamer, ze leven niet zoveel keer zo langzaam.
Zou dat wel het geval zijn, dan zouden wij binnen de komende 10 van hun jaren hun voorbij gestreeft zijn.

En WAAROM, echt WAAROM zouden ze ons kweken om heel langzaam goud op te delven. Goud Is ook niet ons hoofddoel, wat voor functie vervul ik in hun grote goudverzamelingsplan dan? Of die andere 5 miljard mensen die niks met goud of gouddelving te maken hebben?

Met hun superieure technologie zouden ze sowieso binnen 3600 aardse jaren al LANG al het goud moeten hebben kunnen opgraven.

Waarom is het trouwens ook zo moeilijk voor mensen om te accepteren dat vroegere volken gewoon best geavanceerd van zichzelf waren en niet stinkende apen die alleen met behulp van buitenaardsen in staat waren om ook maar 2 stenen op elkaar te zetten.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Consurgo op zondag 20 november 2005 om 17:32:
Jij zegt dat 50 jaar voor hun 3600 jaar voor ons is

eerst goed lezen wat er staat
sitchin zegt dat 1 jaar van hun (omloopbaan om de zon) 3600 jaar voor ons is
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Consurgo op zondag 20 november 2005 om 17:32:
WAAROM zouden ze ons kweken om heel langzaam goud op te delven

voor ons lijkt t langzaam, maar als in 1 jaar voor hun, 3600 jaar is gegraven, is dat best veel
als zij elk jaar voor hun in de buurt zijn van de aarde, en wij hebben in dat jaar 3600 jaar gegraven
is er in 50 jaar voor hun 180.000 jaar goud gegraven, door een hele bevolking
lees dat boek eerst maar eens
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hahaha grafmongolen.

Ga je maar lekker jezelf uit de harde werkelijkheid terugtrekken in sprookjes.

Ik post in 2013 nog wel een keertje om jullie allemaal hard uit te lachen.
Waarschuw beheerder
donateur
tis maar een theorie, maar wel een interessante
verder heb je er ook niet veel aan, tja als je de bijbel wil begrijpen, misschien wel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ga dat boek niet lezen want in die 15 regels tekst van je eerste post staat al zoveel onzin dat ik het niet kan bevatten. Daarnaast heb ik deze discussie al vaker gevoerd, en deze werden steeds gekker. Er werden steeds meer dingen bijgehaald en van de hak op de tak gesprongen.

Waarom roept dat verhaal bij sommige zoveel vragen op en waarom slikken anderen het als zoete koek? Op elk argument dat gegeven wordt, verzin je iets waardoor het volgens jou alsnog juist is. Om de 1 of andere reden heeft het verhaal over niburu of whatever een enorme aantrekkingskracht op sommige types, als een soort modern sprookje. Je zou bijna denken dat het ze aan kritisch denkvermogen ontbreekt!

Even een paar willekeurige punten van kritiek op een rijtje:

1. Het eerste plaatje klopt niet, je zegt dat het op schaal is, terwijl dit nooit zo kan zijn omdat er al 4/5 planeten in dezelfde baan zitten.

2. De planeet 'Nibiru' zou al lang gevonden moeten zijn als hij bestond. Hij had al lang gezien kunnen worden, of zijn zwaartekracht zou worden opgemerkt. Als hij echt in 2012 terugkomt, hadden we het zeker al geweten.

3. We doen meer dan naar goud graven en wat hebben hun eraan.

4. Naar goud graven kunnen ze beter zelf als ze toch al zo slim zijn volgens jou.
Waarschuw beheerder
donateur
je hebt t boek niet eens gelezen, en je wil t ook niet
het is best een dik boek en er staan niet zomaar verzonnen dingen in

Uitspraak van AltijdHerrie !! op woensdag 16 november 2005 om 23:06:
of t allemaal helemaal klopt weet ik niet zeker maar t is wel een hele logische theorie als je naar de geschiedenis kijkt en de boeken die geschreven zijn en wat we in de ruimtevaart hebben ontdekt
zoek maar eens naar zecharia sitchin

en dit stond ook onderaan mn tekst
maar dat heb je zeker niet gelezen

Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 18:02:
Het eerste plaatje klopt niet, je zegt dat het op schaal is

het gaat geloof ik om de grootte van de planeten

maar lees dat boek eens voordat je weer komt beweren dat t allemaal niet kan

Waarschuw beheerder
donateur
vet dit :jaja:

alleen heeft het volgens mij niet met goud te maken :no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 23:44:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/rvu/vermeulen/bb.20040105.rm
bram vermeulen die het in het Nederlands uit legt

of als je niet kan lezen kan je ook dit kijken
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/rvu/vermeulen/bb.20040105.rm
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik kom even terug op het "grafmongolen", sorry daarvoor.

Maar het stoort me gewoon mateloos, dat mensen steeds willen ontsnappen uit de werkelijkheid en willen geloven in sprookjes die op geen mogelijkheid kunnen worden bewezen.

En dat terwijl de wereld zelf zo fantastisch is, verdiep je eens in de verschillende menselijke culturen, onze taal, kunst, onze verworvenheden. Zaken als geschiedenis en technologie, of wat ons drijft, psychologie, antropologie, sociologie. En anders is er nog de natuur en het dierenrijk, of de echte, niet pseudo astronomie.

Het is gewoon echt vervelend dat het menselijke ras en alles wat we in het verleden hebben bereikt en in de toekomst zullen bereiken wordt afgedaan als 1 of ander buitenaards experimentje.
Alleen al doordat wij en onze wereld ZO complex zijn, is het onzin dat we maar een simpel bijproduct zijn van zogenaamde aliens.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Consurgo op zondag 20 november 2005 om 18:16:
Maar het stoort me gewoon mateloos, dat mensen steeds willen ontsnappen uit de werkelijkheid en willen geloven in sprookjes die op geen mogelijkheid kunnen worden bewezen.

als je wist watvoor opleiding ik deed.
maar ik vind deze theorie gewoon best aannemelijk
Waarschuw beheerder
Ik weet wat voor opleiding je doet, dat staat in dit topic en je profiel.
Ik doe ook een opleiding, goed he.

Maar ik vind die theorie absoluut niet aannemelijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Consurgo op zondag 20 november 2005 om 18:20:
Maar ik vind die theorie absoluut niet aannemelijk.

waarschijnlijk omdat je dat boek nie heb gelezen
maarja, dat kan voor iedereen verschillend zijn
is ook niet iets waar je veel verder mee komt in je leven, maar je kan t interessant vinden

Waarschuw beheerder
e hebt t boek niet eens gelezen, en je wil t ook niet
het is best een dik boek en er staan niet zomaar verzonnen dingen in

Ik ben idd meer geinteresseert in de mensen die in die bunch of bullshit geloven dan in de theorie zelf. Ik heb al gezegd dat ik het boek niet ga lezen omdat ik alle stukjes die op pf staan, waaronder ook die van jou al complete onzin vind. Een boek van een pseudo-wetenschapper (ja zo wordt ie vaak genoemd en astrologie is een pseudo-wetenschap) gaat daar echt geen verandering inbrengen. Er staan duidelijk wel verzonnen dingen in. Bv het idee dat wij goud voor die wezens moeten delven kan moeilijk bewezen worden en is dus een aanname.

Heel die theorie staat of valt met allerlei aannames. Heel het werk van die Sitchin doet dat ook met de aanname dat de die planeet bestaat. Sitchin zegt dat hij de enige is die de kleitabletten juist interpreteerd.
Waarschuw beheerder

Jammer dat je geen argumenten aandraagt en ingaat op wat ik zeg

En WAAROM, echt WAAROM zouden ze ons kweken om heel langzaam goud op te delven

Maar wij vliegen toch ook al naar de ruimte, en wij delven goud ook nog steeds met mankracht.
Je kan machines bouwen, zij bouwde mensen, maakte slaven
Cro magnon waren jagers verzamelaars.. ze konden best een steen optillen. Niburu bestaat uit heel veel de zelfde elementen (zegt Sitchin) als de aarde, dit door een eerdere botsing (vandaar dat de aarde niet rond is) Cro magnon was na de botsing dus al ontstaan en zou na miljoenen jaren ook verder zijn ontwikkeld. Het enige wat de annunaki zou hebben gedaan is het evolutieproces versnellen en de homo sapiens gemaakt; denkende mens.
We doen meer dan naar goud graven en wat hebben hun eraan.

4. Naar goud graven kunnen ze beter zelf als ze toch al zo slim zijn volgens jou.

Volgens de theorie had Niburu goud nodig om hun planeet te beschermen. Het reflecteert de zon.

alles wat we in het verleden hebben bereikt en in de toekomst zullen bereiken wordt afgedaan als 1 of ander buitenaards experimentje.

Wat je opnoemt is ook allemaal heel interessant. Net zoals dit ook interessant voor mensen kan zijn.. en btw, van sprookjes kan je ook best veel leren :)

Bv het idee dat wij goud voor die wezens moeten delven kan moeilijk bewezen worden en is dus een aanname.

Er zijn genoeg onverklaarbaarheden op de wereld. Er zijn 100000 jaar oude goudmijnen gevonden, die niet verklaart kunnen worden aan de hand van de evolutietheorie..
Het is gewoon interessant om de mogelijke verklaringen te onderzoeken. Maar sowieso heb je er niks aan om er in te geloven. (geloven is een staat van het bewustzijn waarbij het ego zich vastklampt aan zijn idee (geest, verstand) van de waarheid) Ik zie het gewoon als een mogelijkheid van de werkelijkheid..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar wij vliegen toch ook al naar de ruimte, en wij delven goud ook nog steeds met mankracht.
Je kan machines bouwen, zij bouwde mensen, maakte slaven
Cro magnon waren jagers verzamelaars.. ze konden best een steen optillen. Niburu bestaat uit heel veel de zelfde elementen (zegt Sitchin) als de aarde, dit door een eerdere botsing (vandaar dat de aarde niet rond is) Cro magnon was na de botsing dus al ontstaan en zou na miljoenen jaren ook verder zijn ontwikkeld. Het enige wat de annunaki zou hebben gedaan is het evolutieproces versnellen en de homo sapiens gemaakt; denkende mens.

Dat zijn het behoorlijke prusters.
Hoeveel procent van de wereldbevolking denk je dat bezig is met het delven van goud? Niet echt efficient he?
En we hebben nu met AL het goud van de wereld slechts een bal van 27 meter meter doorsnede, beetje weinig als je je hele planeet daarmee wil bedekken.
Daarnaast is goud ook gewoon te winnen met behulp van deeltjesversnellers, geen probleem lijkt me dat voor zo'n hoge beschaving toch?
En wij hebben slechts een heel klein deel van de totale goudvoorraad op aarde opgegraven, hadden ze het beter zelf kunnen doen.

Ohja, en de cro magnon mens was de normale voorloper van de huidige mens(dus al homo sapiens). Hij is in 40.000 jaar gewoon verder geevolueerd in wat we nu zijn. Daar zijn geen aliens voor nodig geweest, aangezien de cro magnon anatomisch al niet te onderscheiden was van de moderne mens.
De cro magnon gebruikte al wapens en hutten en had al kunst (oa de beroemde rotsschilderingen en venusbeeldjes).
Het was dus geen mens aap die nog "gemaakt" moest worden door aliens, maar gewoon een moderne mens die zich nog een beetje moest verder ontwikkelen, wat in 40.000 jaar makkelijk kon en waar geen versnelling voor nodig was.

Waarschuw beheerder
Idd, helemaal mee eens. Het storende aan die 2012 onderwerpen vind ik dat de 'gelovers' niet ingaan op de tegenargumenten, maar je alleen maar met meer onzin om de oren komen slaan :S
Waarschuw beheerder
Daarnaast is goud ook gewoon te winnen met behulp van deeltjesversnellers, geen probleem lijkt me dat voor zo'n hoge beschaving toch?

wat zijn precies deeltjesversnellers dan?

27 meter meter doorsnede

das wel erg weinig.. maarja om wat voor hoeveelheden het toen
ging weten we ook niet.. misschien omdat alles (eventueel ;)) verkast is

En wij hebben slechts een heel klein deel van de totale goudvoorraad op aarde opgegraven, hadden ze het beter zelf kunnen doen.

begrijp niet echt wat je hier mee bedoelt eigenlijk

en dat over de cro magnon zou ik nog eens door moeten lezen.. waar de grenzen liggen etc.. maar daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in :) ben nu met n andere boeken bezig :) Maar goed het grote ding is, dat we zekerheden denken te hebben, en naar school gaan om te "leren" maar goed.. wat weten we nu eigenlijk??

Waarschuw beheerder

Er zijn er maar enkele op heel de wereld. Het is een enorm apparaat dat de kleinste bekende deeltjes op elkaar laat knallen met (bijna) lichtsnelheid, bv protonen. Door deze 'explosie' worden allerlei andere kleine deeltjes zichtbaar, die we anders niet konden waarnemen. (waaronder quarks en nog eens tientallen andere) Ik weet niet zeker of er met die dingen (synthetisch) goud kan worden gemaakt, maar goud kan wel worden gemaakt, net zoals er ook synthetische diamant bestaat)
Waarschuw beheerder
Weten we wel genoeg van goud en het reproduceren van goud om te kunnen zeggen of het rendabel is om het (natuurlijk) met mankracht te delven?

Als het voor ons rendabel zou zijn om van een andere planeet hier niet zo ver vandaan een bepaalde grondstof te delven, zou het toch ook geen gek idee zijn? Misschien kost het wel minder dan chemische laberatoria ed.. misschien is natuurlijk goud wel erg duurzaam en is dat moeilijk te bereiken.. zou je moet uitrekenen en informatie moeten hebben..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
das wel erg weinig.. maarja om wat voor hoeveelheden het toen
ging weten we ook niet.. misschien omdat alles (eventueel ) verkast is

Ik bedoel alles wat de mens heeft opgegraven, daar is dus niks van verkast.

begrijp niet echt wat je hier mee bedoelt eigenlijk

Nou, dat er dus nog veel meer goud in de aarde zit dan wij in al die tijd hebben gedolven. Dus hadden ze het beter zelf kunnen doen.

en dat over de cro magnon zou ik nog eens door moeten lezen.. waar de grenzen liggen etc.. maar daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in ben nu met n andere boeken bezig Maar goed het grote ding is, dat we zekerheden denken te hebben, en naar school gaan om te "leren" maar goed.. wat weten we nu eigenlijk??

Hoezo hebben we geen zekerheden dan? Ik heb nog geen bewijs gezien voor de theorie van slavenras en goud delven.

Daarmee kunnen kleine goud isotopen gevormd worden, is wel echt miniem, maar met superieure technologie zal het niet zo'n probleem zijn dat efficienter te maken.

Weten we wel genoeg van goud en het reproduceren van goud om te kunnen zeggen of het rendabel is om het (natuurlijk) met mankracht te delven?

???
Natuurlijk is het rendabel om met mankracht te delven, anders deden we het niet.

Als het voor ons rendabel zou zijn om van een andere planeet hier niet zo ver vandaan een bepaalde grondstof te delven, zou het toch ook geen gek idee zijn? Misschien kost het wel minder dan chemische laberatoria ed.. misschien is natuurlijk goud wel erg duurzaam en is dat moeilijk te bereiken.. zou je moet uitrekenen en informatie moeten hebben..

Ligt er ook aan hoe groot de vraag is en hoe ver onze technologie.
Maar dat wij mogelijk grondstoffen op een andere planeet zouden delven, wil niet zeggen dat aliens ons gemaakt hebben als slavenras om goud uit de aarde te delven...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 18:47:
Bv het idee dat wij goud voor die wezens moeten delven kan moeilijk bewezen worden en is dus een aanname.

DAt god en de duivel bestaan, de hemel en hel, dat jezus heeft bestaan is dat ook allemaal bewezen??? is alles wat in de bijbel staat waar???

Laat ze maar komen met echt bewijs toch, dus tegelijkertijd zeg je indirect dat dit ook allemaal bullshit is...

Kijk ik vind t juist interessant om de verschillende meningen van de mensen hieroow en welke theorieen ze achter staan, te horen... Maar om te reageren van ja is bullshit zonder een redelijk argument ervoor te geven is n beetje jammer....

Waarschuw beheerder
DAt god en de duivel bestaan, de hemel en hel, dat jezus heeft bestaan is dat ook allemaal bewezen??? is alles wat in de bijbel staat waar???

Nee daar geloof ik ook niet in en ik heb Consurgo niets horen zeggen over godsdienst.

Maar om te reageren van ja is bullshit zonder een redelijk argument ervoor te geven is n beetje jammer...

Er zijn genoeg tegenargumenten...lees ze maar na. Jullie 'gelovigen' staren zich blind op een absurde 'theorie' die verzonnen is door een pseudo-historicus. Om een theorie te bewijzen zal je met feiten en bewijs moeten komen en daar heb ik nog niets van gezien, alleen louter aannames. Sorry dat ik het zeg maar het ontbreekt jullie aan kritisch denken...alles wordt geslikt.

Er zitten zo ongelofelijk veel gaten in het hele verhaal dat ik niet weet waar te beginnen. Met Ockham's razor (heb ik al genoeg links voor gegeven, zoek anders op wikipedia.org) alleen al zie je dat je de 'theorie' moet verwerpen.
Waarschuw beheerder
Uhm, vreemde theorie. Maarja alles kan. My boeit het niet, want al dat goud, maakt me helemaal geen flikker uit.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 19:44:
is alles wat in de bijbel staat waar???

hmm nee
t zal misschien gebaseerd zijn op dingen die gebeurd zijn waar niemand zowiezo iets van snapte,
en dat heb de kerk dan ook zo in hun voordeel veranderd, om macht te hebben over de gekken die dat geloofde
de kerk maakt mensen bang om te doen waar ze zin in hebben
en t leven gaat juist om te doen waar je zin in heb
Waarschuw beheerder
hehe, wel een droog verhaaltje :P
Waarschuw beheerder

???
Ik heb inderdaad niks over de bijbel gezegt.
Waar ik overigens ook geen volger van ben, beetje loos om dat dus als argument te gebruiken...

Laat ze maar komen met echt bewijs toch, dus tegelijkertijd zeg je indirect dat dit ook allemaal bullshit is...

Ja.

Voorbeeld:

Ik raak wel eens spullen kwijt, hoe kan dat?
=> kabouters

Overal ter wereld hebben volken verhalen over kleine mensen
=> kabouters

Geluk en toeval bestaan niet, toch gebeuren er rare dingen
=> kabouters

De wereld veranderd en we verliezen ons contact met de natuur, waar de kabouters wonen, deze worden boos en veroorzaken de stormen en hongersnoden en ziektes.
=> kabouters

Ik ben student en ik wordt door vele gezien als de beste student sinds jaren en ik zeg dat ze bestaan
=> conclusie: kabouters bestaan!

Geloof je nu in kabouters?

Je gelooft wel in andere gare theorieen met dezelfde onderbouwing.

Kijk ik vind t juist interessant om de verschillende meningen van de mensen hieroow en welke theorieen ze achter staan, te horen... Maar om te reageren van ja is bullshit zonder een redelijk argument ervoor te geven is n beetje jammer....

Ik vind het interresant om echt theorieen en filosofieen te lezen. Iets waar over nagedacht is. En niet die 2d inkoppertjes over aliens enzo.
Dat is JUIST de simpele uitleg, de wereld is veel gecompliceerder, maar, omdat veel mensen dat niet kunnen bevatten schuiven ze het af op bijvoorbeeld complotten, aliens, goden of wat dan ook.

Waarschuw beheerder
flutflopper moet eens stoppen met die komentaar.
sitchin schrijftonder andere over vetalingen van sumerischekleitabletten .
en hij verdiend er ook niet veel mee.
Waarschuw beheerder
zwijgen is goud!!!