Partyflock

Forumonderwerp · 827851
Waarschuw beheerder
donateur
wie kent de theorie van zecharia sitchin?

dit is een foto van een kleitablet van 4500 jaar oud waar ons zonnestelsel exact op schaal is afgebeeld met de "goden" die ons hier als experiment hebben gekloond

[img width=600 height=376 cacheid=00013d2e0002b5390306ca741a011530dc]http://storage.msn.com/x1pGHpas_o48ll83OPARWcaTPCpUWbGwOwABqWhdGCZvFj5KlVBgddiggl3kVhK9lvOLz_Eoxc9QunjSrZPQKFSXsDf34ifP_nk8iPwpHiyMzCay8Ge-h8c7CrTexndiXCqwISL3a8kdWoGu3nYyvKVVg[/img]
de stip rechts van die gast in t midden is nibiru, daar kwamen die "goden" (aliens) vandaan die ons gemaakt hebben

nibiru heeft een omloopbaan van 3600 jaar om onze zon dus eens in de 3600 jaar zijn ze in de buurt, en gebeuren er gekke dingen op aarde (piramides enzo worden op mysterieuze wijze gebouwd) en de evolutie maakt steeds een grote sprong als ze er zijn
[img width=500 height=280 cacheid=00013d2f0002b53a6d8f3c121a011530dc]http://storage.msn.com/x1pGHpas_o48ll83OPARWcaTPCpUWbGwOwABqWhdGCZvFhhRTL_D-K-8j-dxqnlyo8K4NE1ku3A4ikXlYt4kj03V0BWhpyn1poWp-ncPg9ovcFG_XQ4HY-BBwMDTa2uHqScjz8dXbeqXoSe2r_eCg1EXw[/img]

wij zijn een experiment om goud uit de grond te halen, en aangezien die "goden" 3600 keer langer leven als ons, laten ze voor hun tijdsbesef aardig wat goud uit de grond halen, 50 jaar voor hun is 180.000 jaar voor ons
ik weet niet hoelang mensen al goud willen hebben, maar we zoeken er al heeeel lang naar, en waarom? we hadden t nog niet nodig voor de ruimtevaart toen we ermee begonnen, maar die "goden" wel
wij zijn genetisch gemanipuleerde apen die alles nadoen wat je ze leert (net als gewone apen) maar iets slimmer gemaakt zodat we beter werk verrichten, we zijn een werkras (slaven)
en wat doen we met al dat goud? zwaar bewaken als t in nette blokken opgestapeld ligt in alle landen (wachten tot die lui t komen oogsten)
of t allemaal helemaal klopt weet ik niet zeker maar t is wel een hele logische theorie als je naar de geschiedenis kijkt en de boeken die geschreven zijn en wat we in de ruimtevaart hebben ontdekt

zoek maar eens naar zecharia sitchin

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:08:
Men moet gewoon begrijpen dat er niet 1 speciale god is die alles geschapen heeft.

Klopt wel eigenlijk.. t gaat erom dat jij en ik en wie dan ook allemaal dezelfde zijn alleen word dat nog niet echt beseft. We komen allemaal uit dezelfde bron. zo zijn dus alle lichtwezens met elkaar verbonden.

Waarschuw beheerder
Dit lijkt veel op het verhaal van de Anunaki ;)

Luister maar eens het Ware Aardverhaal van Def P

En ja... ik geloof in deze theorie ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
4e dimensie zitten we idd nu al in. de 3e hebben we verlaten rond 2003. 4e zou tot 2012 moten duren, dan komt de overgang naar de 5e

:no:

4e gaat pas in, in 2012, en daar blijven we vervolgens in zitten totaan 2035 als ik me niet vergis.
Ik vind het trouwens wel een beetje vreemd dat we 26.000 is de 3 dimensie zitten en dat de overgang van 4 naar 5 maar 23 jaar duurt... Heeft iemand daar uitleg voor?

Waarschuw beheerder
Volgens mij niet hoor. 4e dimensie is de tijd van het wakker worden als k me niet vergis

Waarschuw beheerder
donateur
Das iedere ochtend zo. :P

Waarschuw beheerder
hahaha :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op donderdag 17 november 2005 om 15:00:
nee, je vergist je niet
wij zijn ook gewoon goden zoals ze dat noemden
en lichtwezens, alleen moeten we dat nog gaan begrijpen

Oké, wat ik dan niet snap is hoe we lichtwezens en werkslaven/genetisch gemanipuleerde apen tegelijk kunnen zijn.

Het lijkt mij niet logisch dat een lichtwezen gaat incarneren in een genetisch gemanupileerde aap.
Als je een verklaring hebt, hoor ik het graag :)
Waarschuw beheerder
eerder een test konijn voor ziekten waar ze een remedie voor willen hebben

Waarschuw beheerder
donateur
Dit lijkt veel op het verhaal van de Anunaki ;)

Dit is het verhaal van de anunaki ;P

Oké, wat ik dan niet snap is hoe we lichtwezens en werkslaven/genetisch gemanipuleerde apen tegelijk kunnen zijn.

Omdat we hun kennis mee hebben gekregen, alleen is die in de loop der jaren verloren gegaan/achter gehouden.....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van blueprint op donderdag 17 november 2005 om 18:57:

Het lijkt mij niet logisch dat een lichtwezen gaat incarneren in een genetisch gemanupileerde aap.
Als je een verklaring hebt, hoor ik het graag

daar gaat dus dat boek over wat ik nu bijna uit heb
wij zijn lichtwezens die voor onze incarnatie kiezen om te vergeten wie we zijn en waar we vandaan komen
om bepaalde dingen te leren
wij zijn bezig om hier hemel op aarde te maken
we hebben niet geleerd wat we zijn en waarom we hier zijn, daar komen we nu langzaam achter
kinderen staan veel meer in contact met de bron, maar dat wordt ze afgeleerd op scholen, door alleen hun hersens te trainen
toen ik klein was zag ik vaak geesten door t huis lopen, en wist ik dingen die ik niet kon weten
dat komt nu een beetje terug, omdat ik me er in verdiep
steeds meer mensen zijn nu aan het ontwaken, de wereld is hard aan het veranderen, en het duurt niet lang meer voordat we "thuis zijn"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op woensdag 16 november 2005 om 23:28:
en ja. t jaar 2012 whehe. nog maar paar jaartjes

dan gaan we naar de 5e dimensie, en wordt er een hoop duidelijk

ben benieuwd :)

Waarschuw beheerder
donateur
steeds meer mensen zijn nu aan het ontwaken

:yes:

en we kunnen veel meer met ons koppie dan we allemaal denken....

Lees het verhaal over de 100 aapjes maar es :)

*Edit

Hier istie dan :

100 aapjes

Hoe meer mensen in contact komen met de andere kant van een verhaal, hoe meer mensen in contact zullen komen met de andere kant van een verhaal: het verhaal van het "honderdste aapje".

"Wetenschappers leerden op een eiland een wild aapje om aardappels te wassen in zout zeewater. Na verloop van tijd begonnen de andere aapjes het na te doen en op een gegeven moment deden alle aapjes op het eiland dit. Later gingen wetenschappers naar een ander eiland waar hetzelfde ras apen leefde, tot hun verbazing zagen ze dat ook deze aapjes hun aardappels in het zoute zeewater wasten."

Het verhaal gaat over het collectief bewustzijn. Doordat een bepaald aantal aapjes de kennis van het wassen van de aardappels heeft, wordt dit opgeslagen in het collectief bewustzijn en is de rest van dit ras apen in staat deze kennis op te nemen vanuit dit collectief bewustzijn.

Ik geloof dat dit ook zo bij mensen werkt. Als jij je persoonlijk inzet om jouw leven op een positieve manier te leven ben jij bezig de wereld te verbeteren. Het tegendeel is helaas ook waar. Wanneer we ons alleen maar bezighouden met het verdienen van geld en ons niet bezighouden met het welzijn van anderen, roepen we met z'n allen agressie op, met als resultaat het zinloze geweld. Niet iets om trots op te zijn.

Er wordt te weinig nagedacht over belangrijke zaken. We denken na over de auto die wij willen kopen, de baan die wij willen hebben, de inrichting van ons huis en de kleur van ons schaamhaar. Nadenken over welke richting de wereld opgaat, wat er mis is met haar en waar het mis is gegaan, doen we niet zoveel meer.

Iedereen heeft recht van bestaan en recht op een eigen mening, maar wees er van bewust dat als jouw mening negatief en destructief is, het ook jouw schuld is dat er kinderen sterven aan de gevolgen van geweld.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 20:28:
en we kunnen veel meer met ons koppie dan we allemaal denken....

duidelijk
er zijn mensen die echt kunnen zweven
mensen die nooit hoeven te eten
telekinese
telepathie
allemaal dingen die volgens mensen onmogelijk zijn
als je t mij vraagd, kan echt alles

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 23:34:
4de dimensie

4e dimensie is tijd?

je heb ook de stringtheorie...met velen dimensies :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
100 aapjes

dat verhaal vertelde ze ook in mn opleiding

Waarschuw beheerder
100 aapjes

niet er uit opgemaakt dat er sprake was van een collectief bewustzijn :) ... maar wist dat er aapjes waren die dat deden :/

eigenlijk nooit zo nagedacht daarover ... maar als ik alles ff snel door een trechter gooi :/ :) .. kan ik mij daarwel in vinden :yes: ...

enige wat ik wel merk is dat er meer mensen dingen herkennen in anders zijn :/ ... dat er meer is dan je in eerste instantie zou zien ... jaren terug was het toch meer een gesloten boek om daar over te beginnen met mensen ...

dus dat mensen geestelijke veranderingen op dat gebied ondergaan is mij wel duidelijk ...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
jaren terug was het toch meer een gesloten boek om daar over te beginnen met mensen

Maar dit komt omdat we gedwongen werden naar een bepaalde denkwijze!
Als je vroeger hier over zou beginnen was je een ketter en werd je opgeknoopt....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op donderdag 17 november 2005 om 20:22:
wij zijn lichtwezens die voor onze incarnatie kiezen om te vergeten wie we zijn en waar we vandaan komen

Oké, maar wat is dan de relatie tussen lichtwezens en Annunaki?
Hebben de Annunaki ook een ziel zoals mensen, zijn Annunaki ook gewoon lichtwezens?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van blueprint op donderdag 17 november 2005 om 20:42:
Hebben de Annunaki ook een ziel zoals mensen, zijn Annunaki ook gewoon lichtwezens?

:| goeie vraag :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van blueprint op donderdag 17 november 2005 om 20:42:
Oké, maar wat is dan de relatie tussen lichtwezens en Annunaki?

annunaki zijn niet anders als ons
wij mensen kunnen ook al klonen, en hebben ook al mensen gekloond (ookal beweren ze van niet)
als wij nu een planeet vinden met leven, waar de tijd heel anders is, en we passen dat aan, zodat het slimmer wordt, maar veel korter leefd, en we leren ze grondstoffen te delven die we hard nodig hebben, omdat we dat zelf niet snel genoeg kunnen.
dan zijn wij precies t zelfde
en we kunnen dat nu al
dan maken we een nieuw ras, en een nieuwe wereld
helaas ging dat hier op een harde manier, maar dat maakt uiteindelijk niks uit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Met alle respect voor diegenen die het concept van de annunaki hanteren, hier en daar zitten er onlogische facetten in het verhaal.
Een voorbeeld, als die annunaki technisch zover zijn dat ze met ruimteschepen hier naar toe zijn gekomen zoveel jaar terug, apen tot mens hebben gemanipuleerd om goud te delven, dan vraag ik mij af waarom ze niet gelijk met hun geavanceerde technologie ons buldozers en graafmachines hebben gegeven om in die tijd al grote hoeveelheden goud te delven.
Als het zo'n intelligent volk is, dan is het niet logisch om mensen er zo lang over te laten doen om in verhouding zo weinig goud te laten delven. Daarbij de creatieve geesten hun gang te laten gaan en er sierraden van te maken of gebouwen mee te bekleden. Dan is het niet meer bruikbaar.
Wat ik wel merk is dat het gedachtegoed omtrend annunaki/sitchin.david ike toeneemt binnen het zogenaamde collectief bewustzijn, maar dat betekend nog niet dat het waar is. Het gezamelijk gedachtenveld is niet meer dan een grote brei van alle gedachten, collectief bewustzijn, nou kijk maar eens om je heen, daarbinnen is het dus ook een chaos.
Persoonlijk ben ik al geruime tijd bezig met spiritualiteit, waarvan 7 jaar ik betrokken ben bij natives van de VS. Zij hebben nog maar 200 jaar blanke overheersing gehad, veel van hun kennis is nog bewaard gebleven. Daar komt niets maar dan ook niets in voor over annunaki en aanverwante zaken. Terwijl hun vertellingen terug gaan tot de tijd dat alles nog in spiritvorm aanwezig was, zoiets als wat de aboriginals de droomtijd noemen.
Annunaki aan aanverwante zaken zijn slechts gebaseerd op een interpretatie van een westerse man die geeneens spiritueel ontwaakt of multidimensionaal is. Waarom zou je hem of David ike geloven, omdat ze een mooi nieuw concept aanreiken?
Jij, Altijd Herrie als toekomstig lichtwerker zou toch moeten weten dat echte kennis in je ziel besloten ligt.
Het zogenaamde ontwakingproces dat gaande is, oké, dat is logisch een soort evolutie op spiritueel niveau, gerelateerd aan komische veranderingen, althans voor mij logisch. Ik heb dan ook een aantal 'ontwaakte' mensen ontmoet, en ja, die zijn ook anders, sterk waarneembaar energieveld, telepatisch communiceren. Leuk dat dat misschien voor veel mensen in het verschiet ligt.
Persoonlijk doet het hele annunaki concept, en alles wat daarbij hoort mij weinig. Maar goed misschien moet ik nog daarin ontwaakt worden.
Vraag me alleen af of diegene die wel wat hebben met het annunaki concept, of die wel op zielsniveau verbinding hebben met die wetenschap. Of dat het puur ideeën zijn in hun hoofd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
4e dimensie is tijd?

je heb ook de stringtheorie...met velen dimensies :jaja:

Idd, zo gaar dat geen 1 van die aanhangers van het 2012 verhaal een idee heeft waar die dimensies op slaan. Ik zal het in dit topic nog maar eens herhalen. Er zijn 3 dimensies voor ruimte en 1 voor tijd. Misschien dat er nog meer zijn (idd stringtheory) maar deze kunnen we niet waarnemen. Niemand weet hoe we ons een extra dimensie kunnen voorstellen, dit is onmogelijk. Daarnaast weten we ook niet wat voor gevolgen een extra dimensie heeft. Hoe een dimensie overgang in zijn werk moet gaan weet al helemaal niemand. Pure speculatie dus, net als de rest van dit topic.

Waarschuw beheerder
donateur
Pure speculatie dus, net als de rest van dit topic.

Heb je op zich gelijk in, want er valt haast niks te bewijzen als alleen maar een paar gevonden tekstrollen.....
Maar ik persoonlijk geloof hier liever in dan in heel het bijbel gebeuren.....

Waarschuw beheerder
Echt, heel dit topic staat en valt bij een paar aannames van een pseudo-historicus. Maar goed, de fanaten verzinnen er wel een verhaaltje omheen zodat het alsnog klopt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van blueprint op donderdag 17 november 2005 om 22:59:
Als het zo'n intelligent volk is, dan is het niet logisch om mensen er zo lang over te laten doen om in verhouding zo weinig goud te laten delven.

1 jaar voor hun is 3600 jaar hier
zo langzaam gaat t dus niet
en zo heel intelligent waren die annunaki volgens mij ook niet
volgens mij waren zij niet echt verlicht, ze hadden ook een vaste vorm
annunaki kwamen volgens de theorie van sitchin alleen hier als nibiru dichtbij genoeg was, om hier te komen
wezens uit de 5e en hogere dimensies hebben geen ruimteschepen zoals wij ons die voorstellen, die reizen veeeel sneller in trilling

maar of de theorie van sitchin helemaal klopt weet ik ook niet zeker
maar als je dat boek van m heb gelezen, is t toch een heel lochische verklaring
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 23:22:
Daarnaast weten we ook niet wat voor gevolgen een extra dimensie heeft. Hoe een dimensie overgang in zijn werk moet gaan weet al helemaal niemand. Pure speculatie dus, net als de rest van dit topic.

wat weet jij daar dan van
bestudeerd?

Waarschuw beheerder
Heb die discussie maanden terug al gevoerd, in ik weet niet hoeveel andere topics, heb het toen wel gelezen, maar er wordt van de hak op de tak gesprongen.

Maar ga eens in op mijn verhaal van die dimensies :P

Waarschuw beheerder
Als je dat gedaan hebt, mag je dit even lezen: http://phyun5.ucr.edu/~wudka/Physics7/Notes_www/node10.html

:P
Waarschuw beheerder
donateur
maar deze kunnen we niet waarnemen. Niemand weet hoe we ons een extra dimensie kunnen voorstellen, dit is onmogelijk.

ik heb ze wel vaker waargenomen, en niet alleen aan de paddo´s
zie vaak geesten als ik helemaal nuchter ben en dat zijn niet alleen wezens van de aarde
weet jij wat channeling is?
er zijn een hoop mensen die communiceren met wezens uit andere dimensies
ikzelf heb dat ook best vaak gehad, en doe al 2 jaar een opleiding ik ook wezens uit andere dimensies aan moet roepen
omdat jij nooit gehoord heb dat er meer dimensies zijn, wil je dat gewoon niet geloven
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja zo kan ik het ook :| Gewoon zeggen dat jij ze wel hebt waargenomen. Ik heb idd nog nooit gehoord van andere dimensies, omdat het niet is bewezen. Als jij doodleuk verklaart dat ze wel bestaan omdat je ze gezien hebt, laat dan maar zitten dan ga ik er niet meer op in.
Waarschuw beheerder
donateur
echt geen onzin
heb echt bizare dingen mee gemaakt heb mn muren vol teksten geschreven en een jaar later leer ik "die rare onzin" bij mn opleiding.
ben een paar keer volledig uitgetreden
maar de meest bizarre tijd was toen ik was zwaaar verrot was en al 4,5 jaar zwaar mank, ging mediteren en na 2 uur sprong ik op, en kon ik rennen.(ook na een week wakker zijn)
heb toen een week niet geslapen en bijna nix gegeten, ook geen drugs en zag wezens die er echt bizar uitzagen, en ook een opa van mn vader, ik vroeg ze wat, en toen wist ik alles wat er in mn leven gebeurd was te herinneren en te verklaren.
ook de dubbele getallen die ik al die jaren zag
in de muziek hoorde ik net "are u awake now" op 11min36 in een mix. wilde dat laten zien aan een maat omdat de betekenis wist van dat getal, maar de tekst kwam pas op 14 min. ik zag dus zelfs getallen die er niet stonden bij een bepaalde tekst. maar wist wel wat t betekende
11 loslaten
36 alles wat niet klopt (emoties, energie waar je last van hebt)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb idd nog nooit gehoord van andere dimensies, omdat het niet is bewezen

Hier geef ik je weer gelijk in :)
Het is ook nie te bewijzen, maar misschien mede daardoor deste intressant.....
Kijk de dvd "What the bleep do we know" maar eens, het is af en toe een beetje zweverig en je moet nie alles letterlijk nemen maar de film maakt wel duidelijk dat er veel meer is dan dat wij denken :)

Waarschuw beheerder
Het maakt het mss interessant, maar het zorgt er ook voor dat er geen grenzen zijn en er meer op los geouwehoerd kan worden. Zonder bewijzen kan je geen gefundeerde uitspraken doen.

Waarschuw beheerder
donateur
ook dat klopt, maar wa ik al eerder zei ik geloof eerder in iets als dit dan in het gezever wat in de bijbel/koran of in andere geloven beweerd word....
Waarschuw beheerder
donateur
je hoeft niks te geloven van mij
je moet zoiets meemaken als je t echt wil geloven
ik had t anders ook nooit geloofd
maar een paar dagen voordat ik bruut ben genezen, wou ik stoppen met mn opleiding, vanaf die dag gebeurde er zulke bizarre dingen, dat ik echt door wilde gaan
was allemaal niet toevallig meer

Waarschuw beheerder
donateur
Beatbox, goede uitspraken! (Y) :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 01:22:
Beatbox, goede uitspraken

zeker
ik zeg ook niet dat ik zeker weet dat die theorie klopt
maar heb boeken gelezen met heel logische verklaringen, voor de bijbels en zulke verhalen die er zijn geschreven.

wat betreft dat energetisch lichtwerk, daar ben ik 111% zeker van dat dat geen bulshit is
Waarschuw beheerder
Eén van de gevolgen van het waarnemen van meer (dimensies) wat dan ook..
Ik heb nu zelf sinds een paar maanden dat als ik heel gezond leef ik meer waar ga nemen. Ik zie licht om mensen (geen kleuren zoals aura's) Ik zie gedachtes bij mensen, soms licht alsof t uit de lucht komt, n soort sterretjes.. soms juist negatief een soort zwart gat idee.. Ik voel dingen aan aura's.. geinspireerde ideëen van mezelf voel ik een tinteling aan mn hoofd.. geinspireerde ideëen van anderen krijg k kippevel (bv aan t begin van what the bleep) of als iemand iets verteld dat waar is..
Ik voel bij sommige mensen een hartverbinding en voel t aan mn sexchakra als iemand seksueel aangetrokken is (vet raar, je staat er van te kijken bij welke mensen dit gewoon is :o) merk ook aan mn keelchakra als mensen me niet goed begrijpen...
Wat kan je hiermee?
Bij mn tentamen laasts was het een fijne bevestiging dat ik licht zag toen ik een paar antwoorden opschreef haha
maar verder kan je dus eerlijkheid en oprechtheid in zijn essentie waarnemen. Manipuleren en onoprechtheid kan je gewoon waarnemen. De waarheid wordt onthuld. De intentie van geven en nemen, van delen.. Als iemand zegt dat ie van je houdt maar je voelt pijn in zn hart, is dat gehechtheid? Haat? Angst?
We zijn gewoon nieuwe waarden aan het krijgen met z'n alle.. mannen leren misschien met hun vrouwelijke energie om te gaan..op naar een nieuwe wereld, waar gevoed wordt in plaats van gezogen :lief:

heb ook de 12e planeet gelezen en t is inderdaad een verklaring :) we zullen het allemaal wel merken, k richt me nu liever op dingen waar k nu iets mee kan. Alles is bezield; heeft licht, dus ook annunaki.. veel mensen leven alleen in een illusie, hoe meer je je ego loslaat, hoe meer je ware persoonlijkheid te voorschijn komt..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 01:22:
Beatbox, goede uitspraken

Thanks!
Uitspraak van AltijdHerrie !! op vrijdag 18 november 2005 om 01:38:
wat betreft dat energetisch lichtwerk, daar ben ik 111% zeker van dat dat geen bulshit is

Mee eens, met energie werken wordt al beoefend sinds er mensen zijn vermoed ik, alleen zijn er nu binnen de new-age veel termen voor dezelfde dingen.
Uitspraak van AltijdHerrie !! op vrijdag 18 november 2005 om 01:38:
ik zeg ook niet dat ik zeker weet dat die theorie klopt

Het naar mijn inziens ook niet meer dan dat, het totale concept berust op speculaties, jammer genoeg leeft de cultuur waarop die speculaties (mesopotamiërs) gebaseerd zijn niet meer.
Uitspraak van Leanne :kusje2: op vrijdag 18 november 2005 om 09:07:
Alles is bezield; heeft licht, dus ook annunaki

Mee eens, tot het laatste gedeelte, annunaki bestaat alleen als theorie, een concept voor het hoofd, het bestaat uit mentale energie. Kijk van een boom, steen, dier of mens kan je de 'bezieling' waarnemen, doordat je zelf een ziel hebt/bent. Probeer datzelfde foefje maar eens met het concept annunaki............geen respons, althans niet bij mij.

Die persoonlijke dingen die we mee maken zijn veel belangrijker dan theoriën uit boeken, daar zie ik veel meer waarheid in. Mooi om te lezen hoe een ontwikkeling gaat bij zowel Altijd herrie, als Leanne.

Waarschuw beheerder
Een voorbeeld, als die annunaki technisch zover zijn dat ze met ruimteschepen hier naar toe zijn gekomen zoveel jaar terug, apen tot mens hebben gemanipuleerd om goud te delven, dan vraag ik mij af waarom ze niet gelijk met hun geavanceerde technologie ons buldozers en graafmachines hebben gegeven om in die tijd al grote hoeveelheden goud te delven.

Als deze theory dus klopt is het best goed mogelijk datr zij een hele andere techniek hebben. Niet bijv. een motor waar je benzine in gooit.

zie je toch ook bij onze voor ouders. Egyptenaren hadden toch ook andere technologie dan de maya's incas of vikingen.
Als het zo'n intelligent volk is, dan is het niet logisch om mensen er zo lang over te laten doen om in verhouding zo weinig goud te laten delven. Daarbij de creatieve geesten hun gang te laten gaan en er sierraden van te maken of gebouwen mee te bekleden.

Je was er niet bij dus hoe snel dat ze het deden is onbekent of ze het nou snel of langzaam deden

wat betreft die sierraden, dat kwam immers jah later dat wouden wij zelf, wij gingen eisen stellen.

Wat ik wel merk is dat het gedachtegoed omtrend annunaki/sitchin.david ike toeneemt binnen het zogenaamde collectief bewustzijn, maar dat betekend nog niet dat het waar is

daar heb je gelijk in ;)

wat betreft het annukai verhaal, ik vind hem toch wat meer aan nemelijker dan de bijbel.
en denk dat dat het ook is je gelooft iets of niet.

Daarnaast weten we ook niet wat voor gevolgen een extra dimensie heeft

Maar als hij moet bestaan voert hij nu toch ook invloed uit?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 23:30:
Echt, heel dit topic staat en valt bij een paar aannames van een pseudo-historicus. Maar goed, de fanaten verzinnen er wel een verhaaltje omheen zodat het alsnog klopt.

doe jij niet precies het zelfde??
Uitspraak van AltijdHerrie !! op vrijdag 18 november 2005 om 00:50:
heb toen een week niet geslapen en bijna nix gegeten, ook geen drugs en zag wezens die er echt bizar uitzagen,

dat heet ijlen ;) (geintje)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 00:54:
Zonder bewijzen kan je geen gefundeerde uitspraken doen.

neej we moeten alles 10000 X testen door wetenschappers

Uitspraak van blueprint op vrijdag 18 november 2005 om 12:18:
Het naar mijn inziens ook niet meer dan dat, het totale concept berust op speculaties, jammer genoeg leeft de cultuur waarop die speculaties (mesopotamiërs) gebaseerd zijn niet meer.

waren het niet Soemeriërs
Die persoonlijke dingen die we mee maken zijn veel belangrijker dan theoriën uit boeken, daar zie ik veel meer waarheid in.

:jaja:

zo dat wou ik ff kwijt ;)
goed topic trouwens hier lopen ze mekaar niet de gek aan te
steken en Altijd herrie zeer intressand die opleiding van je
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Die persoonlijke dingen die we mee maken zijn veel belangrijker dan theoriën uit boeken

ben ik t mee eens
maar ik vind de theorie van sitchin best interessant, en ook veel geloofwaardiger dan bijbels
Uitspraak van Leanne :kusje2: op vrijdag 18 november 2005 om 09:07:
k richt me nu liever op dingen waar k nu iets mee kan

ik ook, ben daar ook al een hele tijd mee bezig, maar vind t ook leuk om te weten hoe andere over theorieen denken
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 23:54:
zijn we ook, mits we "wakker" worden en er iets tegen doen......

Niet waar we doen het prima :D

Waarschuw beheerder
sitchin is erg goed bezig , wij zijn LU.LU is half mens half god en wij zijn gekloond door de annunakie wat voor ons goden zijn.
adam betekent aardling.
maar die annunakie leven dus op nibiru planet x en zal ons berijken in 2012, bij ons in de buurt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 01:38:
sitchin is erg goed bezig , wij zijn LU.LU is half mens half god en wij zijn gekloond door de annunakie wat voor ons goden zijn.
adam betekent aardling.
maar die annunakie leven dus op nibiru planet x en zal ons berijken in 2012, bij ons in de buurt

als je de soemerische teksten vergelijkt met bijbelverhalen, lijkt t wel veel op elkaar.
maar in de bijbel staat t zo geschreven dat iedereen t verkeerd begrijpt, en wordt je eigenlijk bang gemaakt, echt lelijk, want t is nergens voor nodig
ze hebben t gewoon veranderd om macht over mensen te hebben
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op zaterdag 19 november 2005 om 02:05:
maar in de bijbel staat t zo geschreven dat iedereen t verkeerd begrijpt, en wordt je eigenlijk bang gemaakt, echt lelijk, want t is nergens voor nodig

noem eens een voorbeeld dan...
Waarschuw beheerder
donateur
de duivel
als je dit of dat doet of niet doet ga je naar de hel eeuwig branden
1 god die alles en iedereen in de gaten houd
adam en eva, 2 mensen die een hele wereld bevolken is toch ook onzin
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb m niet gelezen
maar dat wat ik er van weet is al belachelijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AltijdHerrie !! op zaterdag 19 november 2005 om 02:20:
ik heb m niet gelezen
maar dat wat ik er van weet is al belachelijk

lees t dan eerst eens, voor je met zulk commentaar komt (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Gaveramon.NL op zaterdag 19 november 2005 om 02:26:
lees t dan eerst eens, voor je met zulk commentaar komt

dat er alleen al een duivel is verzonnen vind ik al raar genoeg
die bestaat gewoon niet, alleen in je kop, als je erin geloofd