Partyflock

Forumonderwerp · 827754
35 volgers · 183759x bekeken

Waarschuw beheerder
+12-7
(permanent verbannen)
Jow Heel Keta Snuivend Nederland...

Brand hier los over je Keta ervaring..
En wissel hier je Keta momenten uit :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 december 2006 om 20:24:
moet je ketamine perse snuiven?

ik snuif altijd men keta , nooit geprobeerd te drinken, misschien eens proberen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van blije eikel op zondag 22 oktober 2006 om 19:57:
Keta in het zwembad

:roflol: kan me het effect goed voorstellen (y) wel uitkijken daje niet verdringt even niet door hebben dat je kop niet boven water is en vervolgens niet meer weten hoe je dat weer goed kan maken ;)

Ket owned wel zwaar, fijn spul op zn tijd, jammer dat je er hier niet makkelijk aan kan komen...

Waarschuw beheerder
Crispy: dank je:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 december 2006 om 20:24:
hey..ff vraagje ;).
moet je ketamine perse snuiven? of kun je het ook in drinken doen en krijg je dan hetzelfde effect?

In je drinken is wel lastig doseren, heb wel eens een gram in een liter fles gedaan en dan rustig om de zoveel tijd een goede slok pakken, maar het duurt lang voor dat het echt begint te werken en het werkt minder heftig dus dan pak je nog maar een slok en dan denk je later nou vooruit nog maar een paar... nou ik kan je wel vertellen dat het daarna toch echt wel heel hard er in klapt!

Maar het was wel een hele lekkere ervaring! heel anders dan dat je het snuift voor mijn gevoel en het werkt ook een stuk langer :yes:
vond het veel lijken op een goede lachgas trip waar geen eind aan kwam ;) het bleef maar gaan en als het iets minder werd pakte je gewoon weer een goed slok en dan ging je weer :)
Het voelde ook veel vriendelijker/veiliger aan terwijl ik voor me gevoel misschien wel veel verder weg was als van een
"snuiftrip"

Moet wel zeggen dat ik toen ook pillen ophad maar dat heb ik eigenlijk altijd als ik keta gebruik, vind dan toch wel een hele lekkere combinatie :lief:

Waarschuw beheerder
van het weekend was ik best wel flink van de kaart door de ket en de tikkels.. ik zag van die orange blokken met van die vraagtekens die je wel eens ziet bij super mario.. als je daar tegenaan springt komter dan zon paddestoel uit :p
alleen ik het iets te diep in het glaasje uhh ik bedoel zakje gekeken ;) dus ik kwam nie omhoog ask wou springe :rot:

Keta de gekste

Waarschuw beheerder
ik heb ook een keer in super mario gezeten toen ik keta op had! vage shit die keta :rot:

Waarschuw beheerder
mario in je hoofd is veel leuker als op zon stomme nintendo :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sugarcoated op zondag 8 oktober 2006 om 10:48:
Ik had het gevoel dat ik ergens een knopje zou kunnen indrukken en dat dan alles weer normaal werd. Dus ergens in m'n achterhoofd was ik er nog helemaal bij, alleen de wereld was heel raar geworden.

ja totdat je het knopje kwijt raakt of dat je vergeet waar die zit

heb ik wel is last van gehad

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower:Ik ben ik. op woensdag 16 november 2005 om 19:23:
keta is een van de grootste troep die er bestaat man

En de rest van de drugs niet dan.....

Keta is echt een super drug, mijn ervering ermee was echt geweldig.

Je moet het ook niet te vaak doen want dan kan je net als alle drugs verslaafd worden en keta is zeer verslafend :yes:

Hou het op hooguit 4x per jr te doen !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 16:17:

Dan kan ik beter ff stil zijn nu :x

Waarschuw beheerder
Is voor mij alweer een tijdje geleden omdat ik het hier moeilijk kan krijgen in leeuwarden :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jillicious op donderdag 7 december 2006 om 17:29:
Uitspraak van !!!TECHNO ANGEL!!! op donderdag 7 december 2006 om 16:17:

Dan kan ik beter ff stil zijn nu

Tis maar een advies, er is dit jaar bij Oprah Winfrey show 1 of 2 afleveringen erover geweest.....

Als je het elke dag zou doen kan je binnen 3 mnd de pijp uit zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 december 2006 om 18:37:
Tis maar een advies, er is dit jaar bij Oprah Winfrey show 1 of 2 afleveringen erover geweest.....

Als je het elke dag zou doen kan je binnen 3 mnd de pijp uit zijn.

:roflol:

Waarschuw beheerder
Jammer genoeg weinig keta te vinden rond arnhem :(

Waarschuw beheerder
IK en mijn Ketatrip :lol:

keta is een super drug!!
dr is niks relaxster dan na een nachtje
druk gedaan te hebben, een flinke dikke lijn
te nemen en je dan mee te laten zweven naar je geweldige eigen ketatrip!!!!

en het enigste wat je dan alleen nog maar hoeft te doen is...GENIETEN
En als je dan op het punt bent aangebroken dat je nie meer uit je woorden kan komen,en je ligt op je bankie of waar dan ook, en dan zover in je eigen wereldje op te gaan dat je voor je gevoel uit je lichaam treed.

dan is dat voor mij DE ultieme kick!!!
en als je dan weer ontwaakt, voel je je weer
helemaal fris en fruitig.
tenminste ik dan.

Waarschuw beheerder
keta is echt super,

ik gebruik dit heel zelden maar de kick
WOW

Waarschuw beheerder
keta klinkt te heerlijk iemand die mij kan vrolijk maken. Niemand is dit hier nog gelukt, alsof het niet meer bestaat :S

Waarschuw beheerder
iedereen kan je gelukkig maken.
als je het maar toe laat dat mensen dit bij je mogen doen.

daar spreekt me pschologie opleiding weer :(

maar je moet je eigen positief instellen in het leven

Waarschuw beheerder
gebruik niet!
:lijn:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :|:vaag: Bommelse Apfelkuche :vaag::| op vrijdag 27 oktober 2006 om 07:05:
eerst een pilletje, en daarna keta
zwaar me favo drug!

Nooit geprobeerd, klinkt interessand :D wat is het effect (voorzover dat niet in te denken is ;))??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stef.. op vrijdag 6 oktober 2006 om 18:07:
wat is nou t verschil tussen gewone ketamine en CRISTAL ketamine? andere bewerking ofzo? let me know

Uitspraak van Peepo op dinsdag 24 oktober 2006 om 23:01:
Yo mensen ben nieuw op Partyflock, en om maar gelijk ff met de deur in huis te vallen: wie kan mij (omg. Utrecht) van wat goede ket voorzien? Stuur ff een berichtje!

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 23:24:
of mij omg. arnhem

en als diegene toch bezig is.... :kots: mij ook ff pm'etje (omg. zutphen) :D:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NightWolf op zondag 10 december 2006 om 01:32:
Nooit geprobeerd, klinkt interessand wat is het effect (voorzover dat niet in te denken is )??

wie zegt dat je nog kan denken :p
ahahah gecombineerd meet tikkels is het ook mijn favoriet ;)
(lekker wazig + hallicuneren + je voelt je helemaal de man:D)

:lijn:+:XTC:=:VAAG:

Waarschuw beheerder
:( waarom bestaat die tolerantie nou! :@

afgelopen zaterdag met 3 man een gram gehaald, allemaal doorgewinterde keta gebruikers en daarom hadden we er 3 dikke lijnen van gelegd, we wilden dan ook knetterwazig gaan worden, 1/3 de man dus!
Ik weet dat het super ket was want ik haal die vaak...toch had ik alleen een dronkenmansloop en een extreme roes....geen K-Hole of psychedelische ervaring...snik....moet het maar weer paar weekendjes gaan missen...wish me luck :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik had al iets van 10 pillen in me gillis toen ik dit voor de eerste keer gebruikte. Ik was nog jong en ik wilde alles gebruiken waar ik apheid mee bereikte.

De muziek die opstond (Tiësto) veranderde in een mix van Schrans & Speedcore. Ik zag vrienden van mij die waren aan t droogzwemmen(!) in de woonkamer en ik zelf zag overal kubussen en shit. Allemaal wiskundige tekeningen enzo. Zeer vaag allemaal. Niet echt iets voor mij die Special K!
Waarschuw beheerder
raak je niet helemaal de controlle kwijt dan?

halucineren enzo? geloof je dat dan ook echt (zoals met paddo's).. of is het gewoon grappig ( zoals zonnebrillen met pillen etc:P)
lijkt me dat je ook onwijs gevaarlijke dingen kan gaan doen.
is het net zo als met LSD? dat je ineens denkt dat je kan vliegen ;) (heb ik van gehoord hoor.. zelf nooit gebruikt.. ook beetje eng ;))

ik ben dr beetje bnag van eigelijk..

klinkt zo eng :D

wat is het voor iets dan?

x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op dinsdag 12 december 2006 om 16:49:
halucineren enzo? geloof je dat dan ook echt (zoals met paddo's).. of is het gewoon grappig ( zoals zonnebrillen met pillen etc)
lijkt me dat je ook onwijs gevaarlijke dingen kan gaan doen.
is het net zo als met LSD? dat je ineens denkt dat je kan vliegen (heb ik van gehoord hoor.. zelf nooit gebruikt.. ook beetje eng )

nee dit zijn alleen maar de grappige dingen..
je ziet bv
mensen hele lange puntoren krijgen
mensen met clownsneuzen
mensen veranderen in een dier ofzo
en een keer zag ik alle dingen uit het spel super mario :p
(deze heb ik dan gezien he;P)

hahaha alleen als je veel pakt is dat maar or en het zijn meestal wel leuke dingen :D
Waarschuw beheerder
dus.. je wordt er ook niet angstig van.. of gaat enge dingen zien oid?

enje weet ook echt nog dat het maar hallucinaties zijn?

lijkt mij echt heel eng nl :P

beter ga ik het niet proberen denk ik ;)

wat je niet hebt mis je ook niet:P

haha

maar ik blijf tog een mens hoor.. nieuwsgierig nieuwsgierig.

leg me alles uit!! haha

x

Waarschuw beheerder
nee het is niet eng.. sterker nog ik heb me doodgelachen de eerste paar keren dat ik dingen zag.. maar dat is niet altijd or dat je shit ziet :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op dinsdag 12 december 2006 om 16:58:

kan wel.. vooral als je de eerste keer teveel pakt.. dan heb je kans op een bijna dood ervaring (niet dat je dan echt bijna dood gaat hoor, weinig kans op met keta) die je misschien niet als heel prettig zal ervaren.. maaar keta kan ook supervet zijn :d

verder vind ik het geen echte hallucinaties, het heeft nog het meeste weg van heldere dromen..

(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*witched op dinsdag 12 december 2006 om 16:58:

enje weet ook echt nog dat het maar hallucinaties zijn?

lijkt mij echt heel eng nl :P

beter ga ik het niet proberen denk ik ;)

wat je niet hebt mis je ook niet:P

haha

maar ik blijf tog een mens hoor.. nieuwsgierig nieuwsgierig.

leg me alles uit!! haha

x

Nou je hoeft echt niet bang te zijn voor hallucinaties want die krijg je echt niet zomaar van keta, ik heb het nog nooi gehad in iedergeval ;) dan moet ook sowiezo aardig wat naar binnen werken wil je dat voor elkaar krijgen

Denk dat de meeste keta gebruikers hier het toch bij puntjes en kleine lijntjes houden en dat bijv. icm een pilletje en gewoon lekker op een feestje staan of thuis zit met vrienden en gewoon lol maakt.

Denk ook niet dat de meeste op een echte ketatrip zitten te wachten :no: ;) maar dit heb je zelf in de hand dus houd het gewoon bij kleine lijntjes en er is niks aan de hand :)

Begin met een puntje en wacht gewoon af en bouw het zo rustig verder op, in het begin bij een kleine hoeveelheid zul je je een beetje duizelig voelen en lijkt het een beetje op het effect van alcohol, lekker vrolijk , lachen om dingen die niet leuk zijn :) gaat helemaal op in de muziek, stil blijven staan en lopen wordt wat moeilijker, lijkt net of je benen een eigen leven lijden in iedergeval heel lekker allemaal.

Dus je hebt het eigenlijk helemaal zelf in de hand, pak je teveel dan zullen de effect nog veel sterker zijn en zul je je ook niet meer kunnen bewegen, praten lukt dan ook niet meer tot dat je opgeven moment in een soort van trip beland maar dit ligt ook wel aan de persoon zelf.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 10:48:
verder vind ik het geen echte hallucinaties, het heeft nog het meeste weg van heldere dromen..

Idd Keta brengt je in een soort van droomwereld :yes: heb in iedergeval nog nooit hallucinaties gehad van k.

Waarschuw beheerder
I love keta... :)

Lekkere combi vind ik : eerst paar pilletjes achterover slaan beginnen die op te komen..daarna dikke jeppa keta erachter aan en dan is het feest... :)

Alleen wat minder leuk is(nou ja.minder :P ) is een bijna k-hole krijgen als je sta te hakken op korsakoff..had dat de laatste keer...stond lekker los te gaan..dikke jeppa keta en doorgaan opeens voel ik het opkomen ik dacht dit hou ik wel..noujaa niet dus, dus ik als een gek gaan zitten, heb half uur meej mn kop tegen de muur gezeten..voelde me eigen keilekker in mn kop maar de rest keek me wel vreemd aan haha

Heb ook paar keer maten van de grond af moeten vissen toen ze er out van gingen..fles water erover heen gegoten en weer gaon.. haha

Oftewel..... Prachtig spul :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 10:48:

agree :D

Traplopen is altijd zo vaag met Kee op 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 december 2006 om 16:51:
Traplopen is altijd zo vaag met Kee op

zo nogal..paar bijna op mn plaat gegaan in discohteek :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ###### op woensdag 13 december 2006 om 14:28:
Begin met een puntje en wacht gewoon af en bouw het zo rustig verder op, in het begin bij een kleine hoeveelheid zul je je een beetje duizelig voelen en lijkt het een beetje op het effect van alcohol, lekker vrolijk , lachen om dingen die niet leuk zijn gaat helemaal op in de muziek

Uitspraak van ###### op woensdag 13 december 2006 om 14:28:
Idd Keta brengt je in een soort van droomwereld heb in iedergeval nog nooit hallucinaties gehad van k.

eigelijk ongeveer zoals bij :xtc: ?

Waarschuw beheerder
nee, is niet te vergelijken.. keta kun je ook niet beschrijven, dat moet je ervaren
Waarschuw beheerder
ok.. dat is eigelijk met alles zo denk ik ;)

Waarschuw beheerder
klopt, maar bij keta wordt het wel heel lastig ;)

Waarschuw beheerder
Moet het nog steeds een keer proberen.
Heb al veel trip middelen gehad, zou er graag me grenzen mee willen verkennen.

Waarschuw beheerder
ja kerel echt een aanrader..

waar wordt ket eigenlijk voor gebruikt?
ik had gehoord dat het was om honden te verdoven ofzo..
dat vroeg ik me wel is af?:D

Waarschuw beheerder
jah om dieren te verdoven.. en voor mensen wordt het ook nog wel gebruikt, zag laatst nog bij zo'n trauma-programma dat ie ff wat keta toegediend kreeg :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 december 2006 om 14:41:
zag laatst nog bij zo'n trauma-programma dat ie ff wat keta toegediend kreeg

dan zal het wel niet zo gevaarlijk zijn ;)

Waarschuw beheerder
voor keta hoef je ook niet bang te zijn voor een overdosis ofzo hoor, dat is praktisch onmogelijk.. tja alleen geestelijk kan het nogal zwaar zijn, maar net zoals bij alle andere drugs: als je nuchter bent is het allemaal weer voorbij, en om te 'blijven hangen' ofzo moet je van nature al nie helemaal in orde zijn :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 december 2006 om 14:52:
van nature al nie helemaal in orde zijn

Ow dan is het niks voor mij.

Waarschuw beheerder
ik ben ook niet helemaal in orde mar ik heb er geen last van :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 december 2006 om 14:52:
voor keta hoef je ook niet bang te zijn voor een overdosis ofzo hoor, dat is praktisch onmogelijk.. tja alleen geestelijk kan het nogal zwaar zijn, maar net zoals bij alle andere drugs: als je nuchter bent is het allemaal weer voorbij, en om te 'blijven hangen' ofzo moet je van nature al nie helemaal in orde zijn

Nee das waar maar je moet er wel tegen kunnen dat je totaal geen controle meer hebt over jezelf, sommige mensen kunnen daar slecht tegen en vinden het daarom niks..

..ik vind het daarom juist zo mooi 8)
Waarschuw beheerder
donateur
ben al heeeel lang opzoek maar volges mij is dit spul niet te krijge in limburg?

Waarschuw beheerder
Moet je beter kijken...da spul kan je overal krijgen man..
Waarschuw beheerder
Hoppa vanacht weer lekker aan de keta :lief:
Heb er nu al zin in :D