Hebben jullie weleens gedacht dat je dood ging onder de ketamine?
Dat heb ik laatst gehad, was wel heel heftig. Maar achteraf had het wel wat.
niet doen, schuldgevoel maak je altijd zelf, dus je kan er ook anders tegen aan kijken
Waarom neemt iedereen puntjes neem gwn dikke snatz veel beter puntjes werkt nie of je moet hele goeie hebbe en da vind je nou ook niet egt
Heb zowat alles al geprobeerd maar Keta dus nog niet.. Wil ik zeker een keer meemaken!! Zag laatst een programma op tv over een of andere vage groep uit de USA als ik het goed heb, ben alleen ff de naam kwijt, die waren dus ook allemaal aan expirimenteren met Keta, maar die gasten haalden het gewoon in de dierenwinkel pleurde het in de oven en snoven het daarna op!!! Alleen het eindigde een beetje treurig de leider van die groep werd vermoord omdat hij de dealer was en iedereen die Keta wou!!
De tering hoe heette die groep nou??? waren heel bekend in die tijd denk een jaar of 10-15 geleden allemaal heel vage types van die extravagante shit.....
Maarja ff ontopic, kwil dus graag dat spul proberen nu nog ff aan zien te komen!!!
had tijd terug ook veels teveel genomen en erbij geblowed...naaaah heel mijn wereld verdween, mijn ik' loste op, raakte extreem in paniek, alles ging er betekenisloos uitzien en ik besefte dat alles wat ik meemaakte in deze wereld nep was en bewust gemaakt om mij iets te laten leren, maar door wat of wie??... het ging me echt ff te ver
Op een gegeven moment ging ik zelfs andere voorwerpen in mijn kamer aannemen (verwoorden van voorwerpen) wat typerend is voor salvia, heel bizzar.
Zeker weer van geleerd, iedereen heeft een grens tot waar de werking van ketamine leuk of zinvol blijft.
Het is erg indrukwekkend als zoiets gebeurt en het zet je aan het denken, maar het is zeker een van de heftigste dingen die je op dissociatieven kan meemaken!
KET=VET punt uit!