Partyflock

Forumonderwerp · 827754
35 volgers · 183792x bekeken

Waarschuw beheerder
+12-7
(permanent verbannen)
Jow Heel Keta Snuivend Nederland...

Brand hier los over je Keta ervaring..
En wissel hier je Keta momenten uit :P

Waarschuw beheerder
keta is maar te flex en warrig zeker als je de snelweg ziet golfen whahahahahaha

Waarschuw beheerder
Hebben jullie weleens gedacht dat je dood ging onder de ketamine?

Dat heb ik laatst gehad, was wel heel heftig. Maar achteraf had het wel wat.

Waarschuw beheerder

yes, ademhaling voelt heel vreemd en je hebt het idee dat het niet meer hoeft zonder stikgevoelens daar begint het bij mij dan mee

lekkere kristalletjes hiero :D hmmmm

Waarschuw beheerder
Ja inderdaad :p

Maar is wel raar toch? Vooral dat je er ook echt vrede mee hebt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 augustus 2006 om 16:41:

Dat heb ik laatst gehad, was wel heel heftig. Maar achteraf had het wel wat.

Dat herken ik!
Toen ik bij kwam was ik kwaad op mezelf, maar de dag erna kon ik er eigenlijk wel mee lachen :D

Waarschuw beheerder
Maar is wel raar toch? Vooral dat je er ook echt vrede mee hebt.

ja idd, dat gevoel van, het is goed zo, is heel apart :)

Toen ik bij kwam was ik kwaad op mezelf,

niet doen, schuldgevoel maak je altijd zelf, dus je kan er ook anders tegen aan kijken ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 augustus 2006 om 17:35:
niet doen, schuldgevoel maak je altijd zelf, dus je kan er ook anders tegen aan kijken

dat klopt, maar ik was meer kwaad omdat ik zoveel tegelijk nam waardoor ik dacht dat ik dood ging. Heb er overigens ook niks van geleerd, want heb gister ook weer flink aan de retteketet gehangen :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 augustus 2006 om 17:35:
niet doen, schuldgevoel maak je altijd zelf, dus je kan er ook anders tegen aan kijken ;P

Schuldgevoel is inderdaad nutteloos. Sowieso was iedere keuze die je maakte in je leven op dat moment de beste/enige keuze.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Davignion op zaterdag 15 juli 2006 om 11:14:
Waarom neemt iedereen puntjes neem gwn dikke snatz veel beter puntjes werkt nie of je moet hele goeie hebbe en da vind je nou ook niet egt

Ik heb hem gevonden... Paar kleine puntjes op avond is genoeg... Hij brandt ook gruwelijk....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wil mijn vakantie vanavond in wijden maar helaas hier in roosendaal geen ket!!! K*t zooi.
Waarschuw beheerder
ketkristalletjes whoa! die shit is goed! maar ff getest en 2 ietwat belachelijk dikke lijnen genomen.

vannacht in me bedje, haarscherpe visuals en alles, een heel pretpark vol met de meest belachelijke achtbanen gebouwd.. mn bedje was t karretje dat op de kop ging en draaide enzo... g-krachten, alles :D

daarna mn park vernietigd en de ruimte wat verkend en nog veel zooi gedaan (trip duurde wel een uurtje of 2 en half trouwens, ietwat maf) maar die achtbanen shit was wel t vestst... ik was echt de rollercoaster god ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vlerk op donderdag 17 november 2005 om 18:41:
Heb zowat alles al geprobeerd maar Keta dus nog niet.. Wil ik zeker een keer meemaken!! Zag laatst een programma op tv over een of andere vage groep uit de USA als ik het goed heb, ben alleen ff de naam kwijt, die waren dus ook allemaal aan expirimenteren met Keta, maar die gasten haalden het gewoon in de dierenwinkel pleurde het in de oven en snoven het daarna op!!! Alleen het eindigde een beetje treurig de leider van die groep werd vermoord omdat hij de dealer was en iedereen die Keta wou!!
De tering hoe heette die groep nou??? waren heel bekend in die tijd denk een jaar of 10-15 geleden allemaal heel vage types van die extravagante shit.....

Maarja ff ontopic, kwil dus graag dat spul proberen nu nog ff aan zien te komen!!!

Die heten studio 54 in new york zo was de extravagante club genaamd

Waarschuw beheerder
(L)
Waarschuw beheerder
:lief:

I'm your biggest fan B)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kijk op mijn profiel :D
Waarschuw beheerder
ik post hier niet zoveel op het forum, maar dit wilde ik jullie toch niet onthouden. Ik ben al jarenlang een hele grote K-fan (alhoewel ik het het laatste jaar wat rustig aan heb gedaan op K-gebied). Ik hou er van om heerlijk te spacen en helemaal opgeslokt te worden in de "K-wereld". Ik ga dan op de bank liggen, doe een koptelefoon op en doe mijn ogen dicht. De muziek die ik daar altijd voor gebruik is een liveset van Chicane: Live from Palladium. Voor degene die ook van dit echte trippen houden, deze set is echt een aanrader! Het lijkt net of die set gemaakt is om K te doen. Ik kan niet echt uitleggen wat er gebeurd, maar het is gewoon zo mooi wat je dan meemaakt. Ik heb in totaal denk ik zo rond de 100 trips gedaan, maar elke keer is de muziek weer anders, elke keer is weer net zo mooi.

Ik wilde jullie dit niet onthouden, aangezien het voor mij de ultieme K-ervaring is. Heb al vele andere muziek geprobeerd, maar dat mag zelfs niet in de schaduw staan van Chicane. Ik ben dus benieuwd wat jullie hiervan vinden. Ik heb de set hier op mijn computer staan, dus die zou ik wel kunnen doorsturen o.i.d. voor de liefhebbers.

ps. na het bijkomen van de K-trip rook ik vaak een hele sterke blow. Je voelt bijna niks in je keel omdat alles daar verdoofd is en jezelf nog knettervaag bent dus kan heel diep inhaleren. Dan begin je gewoon weer met een tweede trip. Iets anders dan de echte K-trip, maar ook heel vet.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juli 2006 om 17:23:
had tijd terug ook veels teveel genomen en erbij geblowed...naaaah heel mijn wereld verdween, mijn ik' loste op, raakte extreem in paniek, alles ging er betekenisloos uitzien en ik besefte dat alles wat ik meemaakte in deze wereld nep was en bewust gemaakt om mij iets te laten leren, maar door wat of wie??... het ging me echt ff te ver :vaag:
Op een gegeven moment ging ik zelfs andere voorwerpen in mijn kamer aannemen (verwoorden van voorwerpen) wat typerend is voor salvia, heel bizzar.
Zeker weer van geleerd, iedereen heeft een grens tot waar de werking van ketamine leuk of zinvol blijft.
Het is erg indrukwekkend als zoiets gebeurt en het zet je aan het denken, maar het is zeker een van de heftigste dingen die je op dissociatieven kan meemaken!

pff precies et zelfde mee gemaakt
echt heel beangtigend.
je hele plaats op de wereld is weg.
daarna in kleinere dosisen weer ongeveer et zelfde maar dan minder.
maar toch nieuwsgierig en toch weer proberen he :p
Waarschuw beheerder
de combi K en blowen kan soms heel erg heftig zijn ja. Vaak vind ik het erg mooi, maar heb ook een aantal keer gehad dat het me beangstigde. Bv. een keer gehad dat ik het gevoel had dat ik als een soort spookje op 1 plek op en neer aan het zweven was in voor mijn gevoel de hel. Overal vuur en lava en overal waar ik keek dezelfde spookjes. Ik had toen echt het gevoel dat ik hier voor eeuwig zou blijven. En moet zeggen, werd niet echt vrolijk van die gedachte (in hoeverre ik op dat moment een gedachte had althans). Maar zoals je zegt, twee dagen later zit je toch weer aan de K en wiet :-)

Waarschuw beheerder
donateur
Ben er heel benieuwd naar;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
voor de liefhebbers heb ik de Chicane set even online gegooid. Dus voor degenen die dit weekend aan de K gaan, probeer het eens zou ik zeggen. Ben benieuwd naar de reacties.....

http://www.megaupload.com/?d=OQH70170
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bosgeest op maandag 7 augustus 2006 om 09:53:
die achtbanen shit was wel t vestst

king of de achtbaan! ook een keer gehad zeeeer vet!

Waarschuw beheerder
maar toch nieuwsgierig en toch weer proberen he

dat is het idd...you know there's more out there! :jaja:

Waarschuw beheerder
wat ook wazig is, is jezelf opdrukken als je ket op hebt....opeens verzuren je spieren maar dat voel je niet, je kan dan doorgaan tot je echt geen kracht meer over hebt. denk dat je wel snel teveel van je lichaam vraagt op die manier maar het is wel super wazig :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
reteketet lekker aan de ket

op of onder het bed ik vind het overal kkvet!!
Waarschuw beheerder
zondag nog lekker geket lekker hoor deze zondag gewoon weer hahha paar potjes dr bij whoppa eerst ff decibele en dan de zondag lekker door feesten!!!!!
Waarschuw beheerder
tutuutuututuutu
Waarschuw beheerder
donateur
als je het verantwoordelijk en met mate gebruikt is dit een heerlijke drug, ik denk samen met mdma kristallen mijn nummer 1!

als je het rustig opbouwt en dosseert is het echt geweldig,nog heerlijk lopen spacen op de campinparty op n1!

Maar mensen willen altijd snel hard gaan, dus zuipen ze veel en nemen ze teveel K, jah dat is natuurlijk, net zoals met andere overdoseringen gewoon riskant!alleen van K ga je van ietsjes teveel al zwaar verrot 8) Daarom snap ik K algemene slechte imago ook wel een beetje, het doseren is gewoon lastig en je gaat snel verkeerd!

Mjah ik vind het echt top spul en denk dat ik het wel vaker zal gaan doen maar wel met mate, 1 keer in de anderhalf/2 maand ofzo,,Perfect(Y)

Grtz!

Waarschuw beheerder
donateur
Als ik het zo bekijk heeft ket een goede intrede gedaan in NL.. Steeds meer mensen hebben het geprobeerd etc.. :)

Hopelijk wordt het nu wat beter verkrijgbaar want hier is het nog steeds schaars :(
Waarschuw beheerder
Haha hier niet:p

Waarschuw beheerder
Hahahah KETA RULZZZZ helemaal top!!! het was net alsof ik ergens oorlog aan het voeren was:D:D:D Bivakeren enz...

Waarschuw beheerder
http://www.mailpharma.com/departments.asp
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 augustus 2006 om 17:12:
http://www.mailpharma.com/departments.asp

Kan je hier K bestellen ofzo?:9
Waarschuw beheerder
VRAAGJE:
wat is nou t verschil tussen gewone ketamine en CRISTAL ketamine? andere bewerking ofzo? let me know;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stef.. op vrijdag 6 oktober 2006 om 18:07:
t verschil tussen gewone ketamine en CRISTAL ketamine? andere bewerking ofzo?

precies hetzelfde.. als het geen kristallen zijn dan was het dat ooit wel.. (y)
Waarschuw beheerder
De eerste keer dat ik Keta gebruikte werd ik ontzettend melig omdat m'n waarnemend vermogen zo verdraait werd.

Ik had het gevoel dat ik ergens een knopje zou kunnen indrukken en dat dan alles weer normaal werd. Dus ergens in m'n achterhoofd was ik er nog helemaal bij, alleen de wereld was heel raar geworden. ;)

hadden jullie dat ook?
Waarschuw beheerder
ik heb altijd een soort van suikerachtige ket, maat van mij zei dat poeder nie goed is maarja hier is ket ook nie moeilijk te krijge en betaal je er 20pr gram voor ik weet nie of da overal zo is maarja ket is gewoon heerlijk en ik zou het vreselijk vinde als je het nie goed zou kunne krijge hier!

:respect: KETAMINE :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HELEENTJE :[ op zaterdag 7 oktober 2006 om 12:04:
en dan kende lekker slape

precies en eten en drinken en de volgende dag gewoon lekker werken ;)
Waarschuw beheerder
maar de bedoeling is ervaringe dus hier wa dingen:

maat van mij kreeg een lachkick van 1 uur :| op een of andere vage manier begon ik ook mee te lache al die tijd:p
en een x had ik zwaar begaait kon ik niet eens meer recht zitten! ik ging naar de WC en het leekt wel of ik knock-out werd geslagen door het licht, en ik viel op de grond en heb er wel 3kwartier gelegen gewoon wakker maar ik kon me lichaam niet meer bewegen, en toch voelde dat heerlijk en dat ik op een bank zat en het wel leek of ik in het water zat dat er allemaal golven tegen me aansloegen (daardoor kon ik ook niet stilzitten)was ook een heerlijk gevoel, ik heb zelfs een keer gehad dat ik me niet lekker voelde en toch voelde dat ook lekker :s haha en zo kan ik nog wel ff doorgaan met van die dinge opnoeme KET=VET punt uit!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror Addict op woensdag 11 oktober 2006 om 13:50:
KET=VET punt uit!

Mee eens....

mooi gesproken...

:respect::respect::respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Peepo op dinsdag 24 oktober 2006 om 23:01:
wie kan mij (omg. Utrecht) van wat goede ket voorzien? Stuur ff een berichtje!

of mij omg. arnhem :d
Waarschuw beheerder
donateur
word vanavond maar weer eens tijd voor een avontuurtje (Y) 8)

Waarschuw beheerder
ELLOOOOOOWWWWWWW KETA GEKKEN!! KETSLETTEN!! ETC ETC

laat jullie horen? :jaja:

keta (L)

Waarschuw beheerder
hey..ff vraagje ;).
moet je ketamine perse snuiven? of kun je het ook in drinken doen en krijg je dan hetzelfde effect?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 december 2006 om 20:24:
hey..ff vraagje .
moet je ketamine perse snuiven? of kun je het ook in drinken doen en krijg je dan hetzelfde effect?

gewoon in je neus drukken.