goed bezig
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 16 november 2005 om 18:40:gewoon dikke lijnen leggen
Hupakee... hij weet waar die over praat
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 16 november 2005 om 18:43:Hupakee... hij weet waar die over praat
juist en dan rechtvoor je uit staren
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 16 november 2005 om 18:46:juist en dan rechtvoor je uit staren
met 1 oog dicht
Uitspraak van Knoop in je zakdoek! op woensdag 16 november 2005 om 18:50:make me proud!
Oke pappie...
Uitspraak van inactief op woensdag 16 november 2005 om 19:09:geweldige ervaringen!
Hahahahahaha ik ook he knallen
Uitspraak van inactief op woensdag 16 november 2005 om 19:09:keta is top spul gewoon voor af en toe eens!
Juist moet niet te gewoon worden.
Heb nog leuk keta verslagje:
+/- 1/2 gram Ketamine.
Ik begon met de Ketamine in lijntjes te verdelen omdat ik wist dat ik dat straks niet meer kon.
In mijn enthousiasme gelijk 2 lijnen opgesnoven en op bed gaan liggen. Na ongeveer 3 minuten begon ik me zweverig te voelen. Wat opmerkelijk was , was dat ik een soort wierook lucht in mijn neus kreeg wat ik indirect associeerde met indianen.
Ik werd gebeld. Praten ging naar mijn idee niet meer en ik had het idee dat ik heel vaag klonk. Alsof ik mijn eigen stem niet meer herkende. Desalniettemin klonk ik blijkbaar normaal want de andere kant van de lijn reageerde heel normaal op mijn reacties.
Ik besloot nog een dikke lijn op te snuiven. Ik kon eigenlijk niet zoveel meer dan accepteren dat me lichaam van plastic was en als een gek door elkaar geschud werd. Ik had het idee alsof mijn lichaam zo’n beetje alle kanten uit werd getrokken en alsof iemand mijn bed heen en weer bewoog.
Met veel moeitje toch nog een lijn naar binnen. Ik besloot even naar mijn raam te lopen om ffies naar buiten te kijken. Dat ging snel! Opeens schrok ik omdat ik besefte dat ik nog gewoon op bed lag, maar ik stond ook bij het raam. Lichaam en geest zijn 2 dingen dat weet ik nu wel zeker
Toch maar weer met beide op bed gaan liggen. Ik kreeg een heel rustgevend gevoel over me heen, net alsof ik aan het slapen was maar toch wakker was.
+/- 1/2 gram Ketamine.
Ik begon met de Ketamine in lijntjes te verdelen omdat ik wist dat ik dat straks niet meer kon.
In mijn enthousiasme gelijk 2 lijnen opgesnoven en op bed gaan liggen. Na ongeveer 3 minuten begon ik me zweverig te voelen. Wat opmerkelijk was , was dat ik een soort wierook lucht in mijn neus kreeg wat ik indirect associeerde met indianen.
Ik werd gebeld. Praten ging naar mijn idee niet meer en ik had het idee dat ik heel vaag klonk. Alsof ik mijn eigen stem niet meer herkende. Desalniettemin klonk ik blijkbaar normaal want de andere kant van de lijn reageerde heel normaal op mijn reacties.
Ik besloot nog een dikke lijn op te snuiven. Ik kon eigenlijk niet zoveel meer dan accepteren dat me lichaam van plastic was en als een gek door elkaar geschud werd. Ik had het idee alsof mijn lichaam zo’n beetje alle kanten uit werd getrokken en alsof iemand mijn bed heen en weer bewoog.
Met veel moeitje toch nog een lijn naar binnen. Ik besloot even naar mijn raam te lopen om ffies naar buiten te kijken. Dat ging snel! Opeens schrok ik omdat ik besefte dat ik nog gewoon op bed lag, maar ik stond ook bij het raam. Lichaam en geest zijn 2 dingen dat weet ik nu wel zeker
Toch maar weer met beide op bed gaan liggen. Ik kreeg een heel rustgevend gevoel over me heen, net alsof ik aan het slapen was maar toch wakker was.
laatste aanpassing
keta is een van de grootste troep die er bestaat man
Ik denk niet dat iemand je serieus gaat nemen hiero...zonde van je tijd meid.
Toch wil ik nog ff zeggen dat keta lichamelijk lang zo slecht niet voor je is als bijv. speed.
Het word zelf in extreme gevallen nog voor kinderen met kanker gebruikt (als pijnstilling).
In het vervolg graag bronnen waaruit je baseert dat keta de GROOTSTE troep is die er bestaat. Want die bronnen zijn er namelijk niet
laatste aanpassing
Ik heb geen zin om over keta te gaan keuvelen, heb ik al in genoeg topics gedaan.
Wil jullie wel een fotootje laten zien van mijn 1 jarig ket-jubileum dat we op zondagavond @ Sonne Mond Sterne gevierd hebben.. Een prachtig 3 grams lijntje én nog een mooie grote K
Goddamn wat een avondje was dat
Maar laten we wel wezen: Pas op kinders. Keta is verslavend. keta is nie goed
(serieus: pas op en laat je niet te veel in de ban raken van die bende )
Wil jullie wel een fotootje laten zien van mijn 1 jarig ket-jubileum dat we op zondagavond @ Sonne Mond Sterne gevierd hebben.. Een prachtig 3 grams lijntje én nog een mooie grote K
Goddamn wat een avondje was dat
Maar laten we wel wezen: Pas op kinders. Keta is verslavend. keta is nie goed
(serieus: pas op en laat je niet te veel in de ban raken van die bende )
laatste aanpassing
Uitspraak van Ik ben ik. op woensdag 16 november 2005 om 19:23:keta is een van de grootste troep die er bestaat man
Oh jij wil zeggen dat pep wel goed voor je is..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 19:13:Dat zal bij jouw dan met elke drugs zo zijn of nie? Je moet ook geen drugs gebruiken als je er niet vanaf kan blijven
heb ik alleen met sommige drugssoorten hoor
maar daarom gebruik ik ook geen keta
Uitspraak van Ik ben ik. op woensdag 16 november 2005 om 19:29:k vind dat je niet serieus genomen kan worden als je een topic opent met de zin: Jow Heel Keta Snuivend Nederland...
Heeft iemand jou hier verteld dat je mij serieus moet nemen... get a life..
En met keta snuivend nederland, bedoel ik vooral jou NIET!
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 16 november 2005 om 19:31:Oh jij wil zeggen dat pep wel goed voor je is
pep good M'KAY
heb ik alleen met sommige drugssoorten hoor
dan ken je jezelf goed genoeg
ik vind dat je niet serieus genomen kan worden als je een topic opent met de zin: Jow Heel Keta Snuivend Nederland...
Wat heb je eigenlijk nog te zoeken hiero dan? OPROTTEN
Ik ben ook niet in topics te vinden die mij niet boeien
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 19:21:Opeens schrok ik omdat ik besefte dat ik nog gewoon op bed lag, maar ik stond ook bij het raam
Uitspraak van Ik ben ik. op woensdag 16 november 2005 om 19:33:. toch is en blijft het slecht
Tsja... hoef je mij niet te vertellen.
Wat is tegenwoordig wel goed voor je??
Wat heb je eigenlijk nog te zoeken hiero dan? OPROTTEN
ee aggresief ben je maar in je vrije tijd als je blieft, heb ik je verteld dat het me niet boeid, he??
dat maak je er zelf van, zeg alleen dat het slecht is
Tsja... hoef je mij niet te vertellen.
ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar
Uitspraak van Knoop in je zakdoek! op woensdag 16 november 2005 om 19:10:Hahahahahaha ik ook he knallen
ja dat ging ff minder goed toen met jou he
vindt het sowieos minder op een feest!
gewoon lekker thuis of op een after
Uitspraak van Ik ben ik. op woensdag 16 november 2005 om 19:33:ee is net zo goed niet goed voor je.. net zoals alle drugs..
maar keta is een mix van zowat alle drugs..
ik zeg niet dat ik dat nooit heb gedaan hoor.. maarja.. toch is en blijft het slech
wtf keta is een mix van zowat alle drugs? dacht het dus niet heh... ik weet niet waar jij die 'feitjes' vandaan haalt maar ik zou ze maar niet te lang verspreiden want dat is dus echt nonsens... ketamine wordt zelfs nog in het ziekenhuis gebruikt voor kinderen te verdoven en soms volwassenen... er is niet vele bekend over ket wat het met je deot maar het is echt geen mix van zowat alle drugs
LARIEKOEK
sorry,
maar nou wil ik wel de bron waaruit je baseert dat ketamine erg slecht voor je is!laatste aanpassing 16 november 2005 19:43
maar nou wil ik wel de bron waaruit je baseert dat ketamine erg slecht voor je is!laatste aanpassing 16 november 2005 19:43
oke
maareh, typ op google maar eens ketamine in dan zie je het vanzelf wel..maar serieus, het is een mix van bijna alle drugs..bijna alle uitwerkingen van drugs komen er in voor
Uitspraak van Ik ben ik. op woensdag 16 november 2005 om 19:49:oke
maareh, typ op google maar eens ketamine in dan zie je het vanzelf wel..maar serieus, het is een mix van bijna alle drugs..bijna alle uitwerkingen van drugs komen er in voor
zo dus jij gelooft alles wat op het internet staat? ik zal wel ff een website over ketamine maken...
bijna alle uitwerkingen? ja dat betekent dus niet dat het zowat alle drugs tegelijk is aangezien het een hele andere formule heeft dan die andere drugs en het echt geen mix is... het effect is ook heel anders want het legt nauwelijks lichamelijke druk op......omg wat een nonsens wordt er weer verspreid over PF