Partyflock

Forumonderwerp · 827672

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wilders: 10.000 euro voor tip gewurgd hondje

Uitgegeven: 16 november 2005 14:01
Laatst gewijzigd: 16 november 2005 14:15

DEN HAAG - Tweede Kamerlid Wilders looft 10.000 euro uit voor de gouden tip die leidt naar de daders die een 49-jarige vrouw in Spijkenisse hebben mishandeld en haar hondje aan zijn eigen riem hebben opgehangen. Wilders roept premier Balkenende op zijn beloning voor de gouden tip te vertienvoudigen.

De gehandicapte vrouw liet afgelopen maandag in Spijkenisse met haar scootmobiel haar hondje uit, toen ze werd aangevallen door twee jongens op een scooter. De jongens schopten en sloegen de vrouw toen zij in een greppel was beland en haar scootmobiel over zich heen had gekregen. Toen de vrouw geen geld bleek te hebben, hingen de jongens haar hondje aan zijn riem op aan een hek. De vrouw werd pas geruime tijd later bevrijd.

Wilders is woensdag naar eigen zeggen overstelpt met e-mailtjes van woedende burgers. Hij besloot daarop 10.000 euro uit te loven en premier Balkenende en minister Donner (Justitie) schriftelijke vragen te stellen over de zaak: "Zijn de daders al gearresteerd? Vindt u ook niet dat zij eigenlijk eenzelfde behandeling verdienen danwel op zijn minst langdurig achter de tralies moeten verdwijnen?"

Ook de Dierenbescherming Voorne-Putten/Goeree Overflakkee heeft een beloning uitgeloofd. De lokale afdeling van de Dierenbescherming geeft 500 euro voor de tip die leidt tot aanhouding van de daders.

De politie is druk bezig met het onderzoek. "We benutten alle mogelijkheden die we hebben", aldus een woordvoerder. Momenteel bekijkt de politie de resultaten van het passantenonderzoek. Over de actie van Wilders wil de politie niet veel kwijt. "Dat is ieders persoonlijke keuze. We krijgen ook veel reacties van medeleven van het publiek. We zullen ze doorgeven aan het slachtoffer en haar familie", aldus de woordvoerder.

Wilders :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 22:01:
van mij mag wilders zn gang gaan

Van mij ook :yes:

Waarschuw beheerder
Ik vind het echt heel erg wat er gebeurd is.. Dat doe je toch niet? Daarom vind ik het ook wel goed dat er zoveel aandacht aan besteed wordt :jaja: en of Wilders het dan doet om 'zieltjes' te winnen maakt mij niet zoveel uit..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 16 november 2005 om 22:17:
en of Wilders het dan doet om 'zieltjes' te winnen maakt mij niet zoveel uit..

idd :yes:
Waarschuw beheerder
kzou nieteens geld hoeve als ik ze mocht afmake tis wel een plus :P kheb opeens dat nummer in me hoofd i need no thanks for killing scum ....
Waarschuw beheerder
ik zou die gasten nou echt is tegen willen komen! :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
dit soort berichten maken me echt kotsziek.
Denk dat ik door het lint ga als ik iets dergelijks zou zien gebeuren.

Wilders :respect:

maar of het iets uithaalt... :no:

die staan gewoon na een uurtje en een preek van oom agent op straat en kunnen lekker hun gang weer gaan :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik doe het gratis

Waarschuw beheerder
Ben blij dat er eens wat gedaan word aan dierenmishandeling,
in dit geval zelfs erger......go Wilders!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 23:33:
ik doe het gratis

Ik ook, ik wil er nog wel voor betalen. Vies goor kutvolk.

Waarschuw beheerder
donateur
Het eerste wat in me opkwam zonder het topic te hebben gezien is dat er personen zouden zijn die zouden schreeuwen " zieltjes winnen enz"

en ja hoor...

klik hem aan.....

ja zieltjes winnen of geen zieltjes winnen interesseert mij geen ENE REET!!

Voor mij part misbruikt Wilders het moment maar als de daders daarmee gevonden worden!!

Allee!

:nee:

jullie worden een beetje voorspelbaar.

maargoed...

kheb niet alles gelezen en ga dat ook niet doen.

zet hier alleen mijn mening neer:

[img width=650 height=285 cacheid=001395f7000503f8d2d4f4ef1a01153a48]http://www.geertwilders.nl/templates/geertwilders/images/header.jpg[/img]

:respect: :respect: :respect:

soort van pistolen Paultje achtige actie (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
alles over voor een paar stemmen :/

Wel een goeie actie, maar waarom nou zo'n vent als wilders :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 00:14:
soort van pistolen Paultje achtige actie

Dat zei ik hierboven dus ook... alleen PP had er geen politiek belang bij door op de gevoelens van het volk in te spelen.

Waarschuw beheerder
Ik vind het goed wat die Wilders doet...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 00:14:
Het eerste wat in me opkwam zonder het topic te hebben gezien is dat er personen zouden zijn die zouden schreeuwen " zieltjes winnen enz"

en ja hoor...

klik hem aan.....

'NAF', je bent zichtbaar gefrustreerd. Zo te zien ben je weer uit op een relletje. (n)

*ontopic
Vind het zelf nogal een 'goedkope' truc om zieltjes te winnen. :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind het goed dat Wilders hier zich mee bemoeid... ik vind het diep en diep triest zoiets en ik ben t helemala met deze quote eens :jaja:
Uitspraak van ! Mr B ! op woensdag 16 november 2005 om 17:39:
ik zeg BALLEN ERAF

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 09:38:
Vind het zelf nogal een 'goedkope' truc om zieltjes te winnen.

ben ik het zowaar een keer met je eens (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 10:02:
ben ik het zowaar een keer met je eens

Zozo, ben je ziek ofzo? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 09:38:
Vind het zelf nogal een 'goedkope' truc om zieltjes te winnen

zeker waar, maar mochten de daders gepakt worden dankzij deze beloning is dat wel weer mooi :D ookal hoop je natuurlijk dat mensen die iets weten dat sowiso wel zouden doorgeven..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 14:48:
Wilders roept premier Balkenende op zijn beloning voor de gouden tip te vertienvoudigen.

dit vind ik dan weer n beetje sneu, om zichzelf extra populair te maken een ander erin betrekken.

Waarschuw beheerder
Als je het weer anders bekijkt. Waarom moet er eerst 10.000 euro worden uitgeloofd? Gaan mensen dan pas met hun tips komen? :vaag: Principieel gezien vertel je gewoon wat er is gebeurd. :yes: En daar hoef je toch geen beloning voor te hebben. :/
Dat er d.m.v. een beloning mensen gaan praten, vind ik getuigen van hun asociale karakter. Wilders moedigt dit gedrag alleen maar aan. Je zou mensen erop moeten wijzen dat het normaal is dat je verteld wat er gebeurd is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 10:18:
Principieel gezien vertel je gewoon wat er is gebeurd.

dat bedoel ik :D als je getuige bent van zoiets belachelijks of je hoort er iets over.. dan wil je toch niets liever dan die gasten meteen aangeven??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ZIeltjesss winnennnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WILDERSSSS IN AANVALLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sta 100% achter wilders.......

alleen nou vraag ik me af........
mochten het echt die jongens zijn die zijn doodgeknald he,

zou dit geert wilders in de problemen kunnen brengen?

onder het zieke motto: aanzetten tot.......?

ik hoop het niet!!!! en ik vind ook van niet,

vind het een goede actie van hem, nou en stemmen winnen, so what????????????

tegen de tijd dat we weer kunnen gaan stemmen is er al weer zo veel gebeurd dat iedereen dit vergeten is!!!

ik zeg goede actie!!!! en vote for wilders :P:P:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind het raar dat Wilders wil dat Balkenende het bedrag van 10.000 euro vertienvoudigd. Ik denk niet dat je daarmee de kans dat de daders gepakt worden vertienvoudigd.

Waarschijnlijk zijn het nog vrij jonge gasten die uit verveling zijn gaan klieren... Dit vonden ze wel stoer en hebben het natuurlijk in geuren en kleuren verteld aan hun vriendjes.

Die vriendjes vinden 10.000 euro al heel wat en verlinken wellicht de dadertjes ook wel voor een flinke zak snoep :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van UnBjörNable op donderdag 17 november 2005 om 10:46:
Ik vind het raar dat Wilders wil dat Balkenende het bedrag van 10.000 euro vertienvoudigd. Ik denk niet dat je daarmee de kans dat de daders gepakt worden vertienvoudigd

Omdat hij Balkenende op deze manier voor het blok wil zetten. Nogal een rare actie. Maar ja, het is Wilders , dit soort vage uitspattingen moeten zijn fans (ik ben geen fan) maar incalculeren. ;) :flower:
Waarschuw beheerder
mag hopen dat oom Jan-Peter zich niet zo door het blok laat zetten. Waarschijnlijk eerder een reprimande voor Wilders dat burgers zich niet moet gaan bemoeien met het oplossen van strafbare feiten. Dat, dat een taak is van politie.

Je kent het wel... eigen rechtertje spelen. bla bla bla...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van UnBjörNable op donderdag 17 november 2005 om 10:57:
mag hopen dat oom Jan-Peter zich niet zo door het blok laat zetten. Waarschijnlijk eerder een reprimande voor Wilders dat burgers zich niet moet gaan bemoeien met het oplossen van strafbare feiten. Dat, dat een taak is van politie.

Je kent het wel... eigen rechtertje spelen. bla bla bla...

Gaat vast ook niet gebeuren. Wie neemt Wilders nou serieus? Oke Balkenende is ook niet populair, maar bezit naar mijn mening even iets meer kennis van zaken dan Wilders. Die graag in de smaak valt bij het 'gewone' volk.
Waarschuw beheerder
Op een aantal punten heeft Wilders zeker voldoende kennis van zaken. Op andere punten misschien niet. Dit geld trouwens voor elke politucus en ieder mens.

Daarnaast gaat het niet alleen om voldoende kennis van zaken om maar ook om de ideeen die eventueel kunnen leiden tot oplossingen van waargenomen knelpunten.

Ik vind het wel een goed initiatief van Wilders om in ieder geval iets te doen ipv als een stille toehoorder langs de zijlijn te blijven zitten. Want we mogen het er toch allemaal over eens zijn dat dit geval met het hondje te ziek voor woorden is!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van UnBjörNable op donderdag 17 november 2005 om 11:06:
Ik vind het wel een goed initiatief van Wilders om in ieder geval iets te doen ipv als een stille toehoorder langs de zijlijn te blijven zitten. Want we mogen het er toch allemaal over eens zijn dat dit geval met het hondje te ziek voor woorden is!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 10:18:
Als je het weer anders bekijkt. Waarom moet er eerst 10.000 euro worden uitgeloofd? Gaan mensen dan pas met hun tips komen? Principieel gezien vertel je gewoon wat er is gebeurd. En daar hoef je toch geen beloning voor te hebben.
Dat er d.m.v. een beloning mensen gaan praten, vind ik getuigen van hun asociale karakter. Wilders moedigt dit gedrag alleen maar aan. Je zou mensen erop moeten wijzen dat het normaal is dat je verteld wat er gebeurd is.

Waarschuw beheerder
Ben met je eens dat het niet nodig zou moeten zijn om een beloning uit te loven. Helaas zit de wereld niet zo in elkaar en zijn er nou eenmaal mensen met een asociaal karakter. Waar waarschijnlijk iedereen zich wel eens schuldig aan maakt(je kan trouwens een hele lange discussie aan gaan over wat associaal karakter is en wie de maatstaf daarvan bepaald, maar dat zullen we maar niet doen).

Vaak wordt de beloning gebruikt om mensen over de streep te trekken. Beloningen worden ook vaak gebruikt als zijnde finaciele vergoeding voor het risico dat een persoon dat aangifte doet loopt.

*edit* woordvolgorde
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van UnBjörNable op donderdag 17 november 2005 om 11:21:
Ben met je eens dat het niet nodig zou moeten zijn om een beloning uit te loven. Helaas zit de wereld niet zo in elkaar en zijn er nou eenmaal mensen met een asociaal karakter. Waar waarschijnlijk iedereen zich wel eens schuldig aan maakt(je kan trouwens een hele lange discussie aan gaan over wat associaal karakter is en wie de maatstaf daarvan bepaald, maar dat zullen we maar niet doen).

Vaak wordt de beloning gebruikt om mensen over de streep te trekken. Beloningen worden ook vaak gebruikt als zijnde finaciele vergoeding voor het risico dat een persoon dat aangifte doet loopt.

Het is weer een andere discussie he. :) (Asociale karakter van deze maatschappij).

Dit vind ik nogal vreemd. :vaag:
Ik snap je punt wel, maar dan kom ik toch terug op het punt dat elke burger zijn plichten heeft.
Uitspraak van UnBjörNable op donderdag 17 november 2005 om 11:21:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 11:27:
Ik snap je punt wel, maar dan kom ik toch terug op het punt dat elke burger zijn plichten heeft

Het blijkt dus dat burgers steeds vaker finacieel geprikkeld moeten worden om hun plichten na te komen. Het is triest!

Bedenk me nu ook dat het uitloven van een bedrag voor de gouden tip ook dient om de ernst van de zaak duidelijk te maken aan het publiek

Waarschuw beheerder
Uitspraak van UnBjörNable op donderdag 17 november 2005 om 11:33:
Het blijkt dus dat burgers steeds vaker finacieel geprikkeld moeten worden om hun plichten na te komen. Het is triest!

Bedenk me nu ook dat het uitloven van een bedrag voor de gouden tip ook dient om de ernst van de zaak duidelijk te maken aan het publiek

Zeker triest. :/
Ik vind elke soortgelijke zaak triest. Er zijn genoeg voorbeelden die niet in het nieuws komen. En daar krijg je toch ook geen beloning voor de gouden tip. :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 11:39:
Er zijn genoeg voorbeelden die niet in het nieuws komen. En daar krijg je toch ook geen beloning voor de gouden tip

Er zijn ook genoeg voorbeelden van zaken die niet in het nieuws komen en waar je wel een beloning krijgt. Loop het politiebureau maar eens binnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van UnBjörNable op donderdag 17 november 2005 om 11:42:
Er zijn ook genoeg voorbeelden van zaken die niet in het nieuws komen en waar je wel een beloning krijgt. Loop het politiebureau maar eens binnen.

Ja klopt, ik zal 't anders verwoorden. Doordat het nu in het nieuws komt. Zie je twee dingen naar voren komen.

1) Meneer Wilders misbruikt dit voorval om een wit voetje te halen bij de mensen. Nogal misselijkmakend vind ik.

2) Dat de maatschappij cq ooggetuigen een laatste zetje nodig hebben om naar de politie toe te stappen. Terwijl het het vanzelfsprekend moet zijn dat wanneer je getuige bent van een misdrijf, het meldt.

Door de egocentrische houding van de mensen in deze maatschappij moet je steeds maar weer beloningen gaan uitloven, omdat men anders bang is voor represailles. Terwijl dat in dit geval (en vast nog wel meer gevallen) niet eens aan de orde is lijkt me. :/

Waarschuw beheerder
linkse ratten
altijd wel wat te zeiken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 11:53:
linkse ratten
altijd wel wat te zeiken

Here we go again. (n)
:gaap:

Waarschuw beheerder
Ik vind het een goede actie van Wilders! Wat er met die vrouw en haar hondje gebeurd is vind ik echt té erg voor woorden! :x En wie daar dan ook het voortouw voor neemt om de daders te pakken te krijgen maakt geen reet uit, als ze maar gepakt worden!

En stemmen op Wilders deed ik misschien toch al, heeft hij deze actie niet voor nodig ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Punt 1: ben ik gedeeltelijk met je eens. Wilders probeert uiteraard een slaatje te slaan uit deze zeer zieke daad. Aan de andere kant geeft hij het publiek ook een signaal dat hij er zo van over de zeik is dat hij ("persoonlijk?") een beloning uitlooft. Met deze actie zet hij het punt dat hij wil maken steun bij. Dit doet overigens niets af aan het tweede deel van jouw punt. Alleen blijkt het dus zo te zijn dat het niet meer zo vanzelfsprekend is om een misdrijf te melden.

Een klein voorbeeld ter illustratie: Gister fiets ik van huis naar de universiteit toe. Ik moet even wachten omdat twee auto's elkaar willen passeren. Een van de auto's wijkt uit en staat stil. Bij het optrekken schaaft hij (relatief nieuwe auto) langs een geparkeerd staande auto (die iets ouder is). Vervolgens rijdt de man door.
Ik heb het kenteken onthouden en was van plan om naar het politiebureau te gaan. Echter, ik zit dan weer heel lang op het bureau en waarschijnlijk (gedeeltelijk eigen ervaring) wordt er heel weinig mee gedaan. Gelukkig zag ik de man zelf stoppen bij het bureau wat om de hoek was.

Met dit voorbeeld wil ik aangeven dat het voor de persoon die aangifte komt doen heel veel tijd in beslag neemt en dat deze er weinig voor terug krijgt (je hoort nooit meer wat van de politie).

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 11:49:
egocentrische houding van de mensen in deze maatschappij

Helaas blijkt dit het geval te zijn... waarbij steeds meer mensen zelfs gaan vereenzamen (behalve online dan... daar hebben ze 352 mensen in hun msn lijst staan), maar dit is weer een andere discussie ;)

Waarschuw beheerder
donateur
*ontopic
Vind het zelf nogal een 'goedkope' truc om zieltjes te winnen.

Tja dat doen er meer,kan mij Bos nog wel herrineren die meedeed met de Ramadan...over populisten gesproken ;)

Als je het weer anders bekijkt. Waarom moet er eerst 10.000 euro worden uitgeloofd? Gaan mensen dan pas met hun tips komen? Principieel gezien vertel je gewoon wat er is gebeurd. En daar hoef je toch geen beloning voor te hebben.

Dat soort dingen maak je alleen maar mee in een sprookjes wereld,dit is de harde realiteit tegenwoordig.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van UnBjörNable op donderdag 17 november 2005 om 12:01:
Met dit voorbeeld wil ik aangeven dat het voor de persoon die aangifte komt doen heel veel tijd in beslag neemt en dat deze er weinig voor terug krijgt (je hoort nooit meer wat van de politie

Vandaar dat ik het woord: principieel gebruikte. ;)
Je doet het omdat het zo hoort, wat er vervolgens gebeurd is niet jouw verantwoordelijkheid. Het frustreert wel enorm ja, i know.

Uitspraak van UnBjörNable op donderdag 17 november 2005 om 12:01:
Helaas blijkt dit het geval te zijn... waarbij steeds meer mensen zelfs gaan vereenzamen (behalve online dan... daar hebben ze 352 mensen in hun msn lijst staan), maar dit is weer een andere discussie

Jij ontwijkt ook alles. :P

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 12:02:
Tja dat doen er meer,kan mij Bos nog wel herrineren die meedeed met de Ramadan...over populisten gesproken

Citeer mij dat ik het een goede actie vond van Bos. :s
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 12:02:
Dat soort dingen maak je alleen maar mee in een sprookjes wereld,dit is de harde realiteit tegenwoordig.laatste aanpassing 17 november 2005 12:04

Mauzz, ik ga niet in op je uitnodiging om te rellen. Dat is niet mijn ding. Als je me niet snapt, lees dan mn replys maar een goed door, zonder je selectieve bril he. :flower: Daaag mauzz. *zucht
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 11:58:
Ik vind het een goede actie van Wilders! Wat er met die vrouw en haar hondje gebeurd is vind ik echt té erg voor woorden! En wie daar dan ook het voortouw voor neemt om de daders te pakken te krijgen maakt geen reet uit, als ze maar gepakt worden!

:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 12:07:
Jij ontwijkt ook alles.

ga deze discussie graag aan, maar niet in deze topic... dat gaan heel veel mensen heel vervelend vinden denk ik. (vermoed ook dat we het hier redelijk snel met elkaar over eens zullen zijn)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 12:07:
Vandaar dat ik het woord: principieel gebruikte

dus je ziet ook in dat er verschil is tussen hoe het zou moeten zijn en de werkelijkheid.

Dat de hele wereld netjes is en zich aan alle moreele afspraken en normen en waarde houden (dank je JP) is een utopie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van UnBjörNable op donderdag 17 november 2005 om 12:27:
ga deze discussie graag aan, maar niet in deze topic... dat gaan heel veel mensen heel vervelend vinden denk ik. (vermoed ook dat we het hier redelijk snel met elkaar over eens zullen zijn)

Uitspraak van UnBjörNable op donderdag 17 november 2005 om 12:27:
dus je ziet ook in dat er verschil is tussen hoe het zou moeten zijn en de werkelijkheid.

Dat de hele wereld netjes is en zich aan alle moreele afspraken en normen en waarde houden (dank je JP) is een utopie.

Jazeker zie ik dat. Bijna heel Nederland schreeuwt moord en brand als het gaat om verloedering van de maatschappij. Laat dat nou precies om hun zelf gaan he. ;)
Waarschuw beheerder
Nou sorry hoor, maar wat een drol is die Wilders. Hij speelt alleen maar in op de actualiteiten om zichzelf populair te maken, goed bezig hoor (Y) :S
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
MverDwaalD citeer 17 november 2005 11:53
linkse ratten
altijd wel wat te zeiken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mraaike op donderdag 17 november 2005 om 12:37:
Nou sorry hoor, maar wat een drol is die Wilders. Hij speelt alleen maar in op de actualiteiten om zichzelf populair te maken, goed bezig hoor (Y) :S

Typisch Wilders. Probeert weer bij domme mensen te scoren. Zo te zien lukt het 'em aardig 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PP_mode op donderdag 17 november 2005 om 13:45:
Typisch Wilders. Probeert weer bij domme mensen te scoren. Zo te zien lukt het 'em aardig

Over Wilders gesproken vind het een fijne vent die lef heeft!
Kan je van sommige politieke dutsen niet zeggen.. Die volgen wat de rest zegt van hun partij! Wilders creeert zijn eigen politieke groep zodat hij waar hij voor staat kan naleven en inbrengen.. En dat hij 10.000 uitlooft voor de daders te vinden vind ik niet populair doen, maar hij doet tenminste wat!
Waarschuw beheerder
Doe die ogenkleppen eens af :/
Wat heeft dat met lef te maken?? Vind het eerder LAF wat hij doet: makkelijk scoren bij domme mensen zoals jij. Hitler creeerde ook een eigen politieke groep :z je punt?

Die 10.000 komt mooi uit de partijkas die wij gezamenlijk hebben betaald..Zo..wat een lef heeft die gozer :/

Waarschuw beheerder
donateur
Wat heeft dat met lef te maken?? Vind het eerder LAF wat hij doet: makkelijk scoren bij domme mensen zoals jij. Hitler creeerde ook een eigen politieke groep

Hahahahaha :/

Hitler heeft de Nsdap niet gecreeerd hoor,check eerst je feiten voordat je met onzin aan komt gerrit

Die 10.000 komt mooi uit de partijkas die wij gezamenlijk hebben betaald..Zo..wat een lef heeft die gozer

Groep Wilders ontvangt geen cent subsidie hoor
laatste aanpassing