Partyflock

Forumonderwerp · 827672

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wilders: 10.000 euro voor tip gewurgd hondje

Uitgegeven: 16 november 2005 14:01
Laatst gewijzigd: 16 november 2005 14:15

DEN HAAG - Tweede Kamerlid Wilders looft 10.000 euro uit voor de gouden tip die leidt naar de daders die een 49-jarige vrouw in Spijkenisse hebben mishandeld en haar hondje aan zijn eigen riem hebben opgehangen. Wilders roept premier Balkenende op zijn beloning voor de gouden tip te vertienvoudigen.

De gehandicapte vrouw liet afgelopen maandag in Spijkenisse met haar scootmobiel haar hondje uit, toen ze werd aangevallen door twee jongens op een scooter. De jongens schopten en sloegen de vrouw toen zij in een greppel was beland en haar scootmobiel over zich heen had gekregen. Toen de vrouw geen geld bleek te hebben, hingen de jongens haar hondje aan zijn riem op aan een hek. De vrouw werd pas geruime tijd later bevrijd.

Wilders is woensdag naar eigen zeggen overstelpt met e-mailtjes van woedende burgers. Hij besloot daarop 10.000 euro uit te loven en premier Balkenende en minister Donner (Justitie) schriftelijke vragen te stellen over de zaak: "Zijn de daders al gearresteerd? Vindt u ook niet dat zij eigenlijk eenzelfde behandeling verdienen danwel op zijn minst langdurig achter de tralies moeten verdwijnen?"

Ook de Dierenbescherming Voorne-Putten/Goeree Overflakkee heeft een beloning uitgeloofd. De lokale afdeling van de Dierenbescherming geeft 500 euro voor de tip die leidt tot aanhouding van de daders.

De politie is druk bezig met het onderzoek. "We benutten alle mogelijkheden die we hebben", aldus een woordvoerder. Momenteel bekijkt de politie de resultaten van het passantenonderzoek. Over de actie van Wilders wil de politie niet veel kwijt. "Dat is ieders persoonlijke keuze. We krijgen ook veel reacties van medeleven van het publiek. We zullen ze doorgeven aan het slachtoffer en haar familie", aldus de woordvoerder.

Wilders :respect:

Waarschuw beheerder
lekker met z'n allen gaan protesteren tegen de manier van omgaan met arrestanten.. toch?!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 14:44:
lekker met z'n allen gaan protesteren tegen de manier van omgaan met arrestanten.. toch?!!!

wat heeft dit met de discussie te maken met betrekking tot het geven van 10.000 euro van Wilders voor de gouden tip?

Waarschuw beheerder
donateur
Dat zei ik hierboven dus ook... alleen PP had er geen politiek belang bij door op de gevoelens van het volk in te spelen.

zo zie jij het..

dus de PVDA die overal rozen uit aan het delen is probeert zo ook zieltjes te winnen?

Tja dat doen er meer,kan mij Bos nog wel herrineren die meedeed met de Ramadan...over populisten gesproken

ik vind het onzin, ik ben persoonlijk van mening dat het gewoon een Wilders Actie is en niet om de stemmen.

'NAF', je bent zichtbaar gefrustreerd. Zo te zien ben je weer uit op een relletje.

*ontopic
Vind het zelf nogal een 'goedkope' truc om zieltjes te winnen

Gelul.

wordt alleen een beetje moe van elke x dezelfde mensen met de zelfde opmerkingen .

Wie neemt Wilders nou serieus?

zijn er genoeg. ook hij vertegenwoordigd en groep van onze bevolking.

En stemmen op Wilders deed ik misschien toch al, heeft hij deze actie niet voor nodig

:respect: precies.

Mauzz, ik ga niet in op je uitnodiging om te rellen.

Ik was al uit op Rellen, Mauzz nu ook al, rel obsessie?

[T.W.] TechnoMini­malist, als ik wil rellen doe ik dat niet vanachter een pc, maar op de zaterdag of zondag bij de voetbal.

en al die mensen die schreeuwen dat hij zieltjes aan het scoren is, scorde hij maar genoeg... had je teminste een " echt" goed beleid hier in NL.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 15:06:
en al die mensen die schreeuwen dat hij zieltjes aan het scoren is, scorde hij maar genoeg... had je teminste een " echt" goed beleid hier in NL.

:yes: Mee eens!! :yes:
Waarschuw beheerder
Zeer goed van Geert Wilders
zulk soort dingen kunnen gewoon niet.
Ze zouden die overvallers zelf moeten
ophangen aan de hoogste boom.
Zieke gasten:[
Waarschuw beheerder
Gelul.

wordt alleen een beetje moe van elke x dezelfde mensen met de zelfde opmerkingen .

Jij bent zeker wel gefrustreerd, oversekst mannetje. Misschien is www.hoerenlopers.nl iets meer voor jou? :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het was toch een kuthond:D
Waarschuw beheerder
Nét of de rest hier wel inhoudelijk is 8)
Waarschuw beheerder
naar mijn idee is de rest wel redelijk inhoudelijk.

er wordt in ieder geval geprobeerd om met argumenten te komen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PP_mode op donderdag 17 november 2005 om 15:16:
Jij bent zeker wel gefrustreerd, oversekst mannetje. Misschien is www.hoerenlopers.nl iets meer voor jou?

:gaap:

*gaat weer nergens over*

Waarschuw beheerder
donateur
ja is triest, noem je geen antwoord hebben op, of geen discussie kunnen voeren.

ik heb teminste geen NEP vriendin op m'n profiel en ben niet anoniem.

maargoed, jammer dat sommige mensen een vluchtweg zoeken en niet normaal de discussie aankunnen gaan.

Waarschuw beheerder
donateur
en met alle respect voor de hoeren, maar die heb ik niet nodig.

bedoel zie jou nep vriendin en zie mijn eigen inbreng :)

slaap lekker knul.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mraaike op donderdag 17 november 2005 om 12:37:
Nou sorry hoor, maar wat een drol is die Wilders. Hij speelt alleen maar in op de actualiteiten om zichzelf populair te maken, goed bezig hoor

Hoe kan jij dat nou weten?:S
Ik geloof wel dat hij zich er echt kwaad om heeft gemaakt net zoals vele andere.
En terecht!
Mensen die tot zoiets in staat zijn moeten ook achter slot en grendel en op deze manier hoopt hij dat ze snel gepakt worden.
Goeie actie van meneer Wilders!:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flame :bounce: op donderdag 17 november 2005 om 15:37:
op deze manier hoopt hij dat ze snel gepakt worden.
Goeie actie van meneer Wilders!

Ik weet niet of ze op deze manier sneller worden gepakt.

Zou jij eerder aangifte doen of je vrienden eerder verlinken als je weet dat je een beloning krijgt?

Met andere woorden: heeft het uitloven van een beloning effect?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van UnBjörNable op donderdag 17 november 2005 om 15:43:
heeft het uitloven van een beloning effect?

dat weet ik wel zeker!

Waarschuw beheerder
ik wil die dader wel opknopen met alle liefde.dierenmishandeling moet veel zwaarder gestraft worden. gewoon levenslang.
Of 5 min bij in de ring

Waarschuw beheerder
Al zou een van mijn vrienden zoiets doen, zou ik hem zelfs ZONDER beloning meteen verlinken.

Wat hier gebeurt is, is gewoon te misselijk voor woorden.
Een stelletje losers, die er geen probleem in zien een gahandicapte vrouw te mishandelen en haar van haar geld en misschien wel enige gezelschap te beroven.

Zouden die lafbekken dit ook durven flikken als daar een Mike Tyson met zijn hondje zou lopen?
Nee, dan lopen onze helden liever een straatje om.

Bah.
Hoop dat deze minderwaardige armoedzaaiers niet al te oud worden.

Waarschuw beheerder
Ik was al uit op Rellen, Mauzz nu ook al, rel obsessie?

[T.W.] TechnoMini­malist, als ik wil rellen doe ik dat niet vanachter een pc, maar op de zaterdag of zondag bij de voetbal.

Ben je nu stoer?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:13:
Al zou een van mijn vrienden zoiets doen, zou ik hem zelfs ZONDER beloning meteen verlinken.

(Y)
Waarom een beloning mensen? :vaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Ben je nu stoer?

misschien een voorbeeld, waar een hoop van jullie van kunnen leren.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:15:
Waarom een beloning mensen?

waarom niet? Leg dat dan eens uit!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:16:
misschien een voorbeeld, waar een hoop van jullie van kunnen leren.

Rellen =stoer :vaag: Wat een voorbeeld. Please frusty, get a life ipv de zogenaamde linkse rakkers belachelijk te maken. Een andere mening hebben is niet per definitie verkeerd. :flower:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:17:

Lees: principes. Je wordt in feite beloond voor iets wat je anders niet had verteld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:17:

De vraag is of iemand die iets weet of gezien heeft dat niet sowiso al zou aangeven, aangezien t zo'n debiele daad betreft dat niemand dit goedkeurt.. dus kun je je afvragen of een beloning tot snellere aanhouding leidt...

Waarschuw beheerder
donateur
nee dat zie je verkeerd, ik ben tegen het rellen, en al helemal op internet zo anoniem enzow.

bah, heb ik een hekel aan.

zogenaamde linkse rakkers belachelijk te maken

en waar maak ik linkse rakkers belachelijk?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:20:
nee dat zie je verkeerd, ik ben tegen het rellen, en al helemal op internet zo anoniem enzow.

bah, heb ik een hekel aan.

en waar maak ik linkse rakkers belachelijk?

Ja NAF, het is al goed. Gedraag je naar je leeftijd. Ga je nog mee in deze discussie? Of prefereer je liever een rel? Zo ja, dan negeer ik je als je 't niet erg vindt.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van UnBjörNable op donderdag 17 november 2005 om 15:43:
Zou jij eerder aangifte doen of je vrienden eerder verlinken als je weet dat je een beloning krijgt?

Nee!:no:
Ik zou het zowizo niet doen voor een beloning.
Als ik weet dat iemand die ik ken, zoiets heeft gedaan, geef ik em liniarecta aan.

Maar goed, dat ben ik.
Iedereen is anders en tuurlijk zijn er mensen die, na het uitloven van zo'n beloning, naar de politie gaan.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:15:
Waarom een beloning mensen?

Waarschijnlijk omdat het in het verlede goed heeft uitgepakt om een beloning uit te loven he.
Grotere kans dat de daders worden gepakt dan helemaal niks doen en maar afwachten of de politie er achter komt wie het hebben gedaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flame :bounce: op donderdag 17 november 2005 om 16:27:
Waarschijnlijk omdat het in het verlede goed heeft uitgepakt om een beloning uit te loven he.
Grotere kans dat de daders worden gepakt dan helemaal niks doen en maar afwachten of de politie er achter komt wie het hebben gedaan.

Dat snap ik. Maar vind je het niet verwerpelijk dat er eerst een beloning moet worden uitgeloofd om tips binnen te krijgen? Laten we het simpel bij dit onderwerp houden. Loopt degene met de gouden tip een dusdanig hoog risico dat 10.000 euro gerechtvaardigd is? :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flame :bounce: op donderdag 17 november 2005 om 16:27:

Dus dan je het puur voor het geld en niet voor de principes? Dat is pas triest..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PP_mode op donderdag 17 november 2005 om 16:31:
Dus dan je het puur voor het geld en niet voor de principes? Dat is pas triest..

:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Jezus waarom verneuken jullie elk topic :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
heb je hem weer met z'n rel %)

heb je woorden tekort dat je elke x dat zegt?
niet erg breden horizon he...

Ja NAF, het is al goed. Gedraag je naar je leeftijd. Ga je nog mee in deze discussie? Of prefereer je liever een rel? Zo ja, dan negeer ik je als je 't niet erg vindt.

als jij niet normaal kan discuseren moet je dat maar doen ja.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:36:
Jezus waarom verneuken jullie elk topic

Omdat we niet over computers praten? Of omdat we niet dezelfde mening delen. Kijk dit topic er maar eens op na zou ik zeggen. Dan zul je zien dat ik serieus op zaken in ga. Kun je misschien nog een voorbeeld aan nemen. ;)

Ontopic! :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PP_mode op donderdag 17 november 2005 om 16:31:

Tsja dat is ook wel zo maar als het nou eens werkt??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flame :bounce: op donderdag 17 november 2005 om 16:41:
Tsja dat is ook wel zo maar als het nou eens werkt??

Dan moedig je dit gedrag alleen maar aan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:36:
Jezus waarom verneuken jullie elk topic :/

Oh god..Daar hebben de 'trotse' skinhead :/
Waarschuw beheerder
donateur
Al dat moeilijke gedoe.
Als het werkt is het super en als het niet werkt is het jammer maar toch goed geprobeerd.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:41:
Of omdat we niet dezelfde mening delen

Dat is inmiddels toch wel duidelijk he :/
Maar volgens mij zijn jij en NAf diegene die er over door blijven gaan :gaap:

Oftewel, elk topic verneuken met steeds hetzelfde gezever.

Dus ga zelf ontopic(F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PP_mode op donderdag 17 november 2005 om 16:42:
Oh god..Daar hebben de 'trotse' skinhead :/

Ik ben geen skinhead kneus 8)
Whahahaha :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:41:
Dan moedig je dit gedrag alleen maar aan.

Hoezo?
De daders krijgen toch geen geldbeloning?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:43:
Ik ben geen skinhead kneus
Whahahaha

En ken jij niet wat nuttigs gaan doen ofzo??:S

Waarschuw beheerder
donateur
Heb ik stront geroepen? :/

Waarschuw beheerder
donateur
Dat is inmiddels toch wel duidelijk he
Maar volgens mij zijn jij en NAf diegene die er over door blijven gaan

ik reageer of geef antwoord op vragen of verwijten die mij gesteld worden.

niet zoals de meeste van jullie doen, er niet op reageren of het ontwijken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:42:
Dat is inmiddels toch wel duidelijk he
Maar volgens mij zijn jij en NAf diegene die er over door blijven gaan

Oftewel, elk topic verneuken met steeds hetzelfde gezever.

Dus ga zelf ontopic

Uitspraak van Flame :bounce: op donderdag 17 november 2005 om 16:43:
Hoezo?

Het gaat toch niet om de daders nu. ;)
Maar om de persoon/personen met de tips. Je moet mensen wijzen op hun plicht iets te melden bij een misdrijf. En niet pas komen wanneer er een beloning wordt uitgeloofd.

Waarschuw beheerder
donateur
Marc, als er iemand moet leren niet te reageren, ben jij dat wel ;)

Ze zijn namelijk zo weer uitgepraat.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:45:

See?! 8) (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flame :bounce: op donderdag 17 november 2005 om 16:43:
Hoezo?

Het gaat er meer om dat mensen dan steeds meer gaan verwachten, dat je bij alles wat je aangeeft beloond wordt.. (In het meest verstrekkende geval) terwijl het toch eigenlijk vanzelf zou moeten gaan..

Ben het met je eens dat die zieke zieltjes gepakt moeten worden hoor, en mocht hier hierdoor lukken: top! maar dat het dan alleen door die beloning komt dat iemand hen aangeeft zou heel erg jammer zijn..

Waarschuw beheerder
donateur
*is eten* 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:45:
Het gaat toch niet om de daders nu.
Maar om de persoon/personen met de tips. Je moet mensen wijzen op hun plicht iets te melden bij een misdrijf. En niet pas komen wanneer er een beloning wordt uitgeloofd.

Hooooo dat snap ik wel.
Maar ieder mens met een beetje gezond verstand en gevoel geeft zoiets echt wel aan bij de politie als ze weten wie de dader is.
Zonder dat ze daarvoor een beloning willen.