Partyflock

Forumonderwerp · 827672

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wilders: 10.000 euro voor tip gewurgd hondje

Uitgegeven: 16 november 2005 14:01
Laatst gewijzigd: 16 november 2005 14:15

DEN HAAG - Tweede Kamerlid Wilders looft 10.000 euro uit voor de gouden tip die leidt naar de daders die een 49-jarige vrouw in Spijkenisse hebben mishandeld en haar hondje aan zijn eigen riem hebben opgehangen. Wilders roept premier Balkenende op zijn beloning voor de gouden tip te vertienvoudigen.

De gehandicapte vrouw liet afgelopen maandag in Spijkenisse met haar scootmobiel haar hondje uit, toen ze werd aangevallen door twee jongens op een scooter. De jongens schopten en sloegen de vrouw toen zij in een greppel was beland en haar scootmobiel over zich heen had gekregen. Toen de vrouw geen geld bleek te hebben, hingen de jongens haar hondje aan zijn riem op aan een hek. De vrouw werd pas geruime tijd later bevrijd.

Wilders is woensdag naar eigen zeggen overstelpt met e-mailtjes van woedende burgers. Hij besloot daarop 10.000 euro uit te loven en premier Balkenende en minister Donner (Justitie) schriftelijke vragen te stellen over de zaak: "Zijn de daders al gearresteerd? Vindt u ook niet dat zij eigenlijk eenzelfde behandeling verdienen danwel op zijn minst langdurig achter de tralies moeten verdwijnen?"

Ook de Dierenbescherming Voorne-Putten/Goeree Overflakkee heeft een beloning uitgeloofd. De lokale afdeling van de Dierenbescherming geeft 500 euro voor de tip die leidt tot aanhouding van de daders.

De politie is druk bezig met het onderzoek. "We benutten alle mogelijkheden die we hebben", aldus een woordvoerder. Momenteel bekijkt de politie de resultaten van het passantenonderzoek. Over de actie van Wilders wil de politie niet veel kwijt. "Dat is ieders persoonlijke keuze. We krijgen ook veel reacties van medeleven van het publiek. We zullen ze doorgeven aan het slachtoffer en haar familie", aldus de woordvoerder.

Wilders :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Oke en je hebt dr klootzakken bij die het wel voor het geld doen.
Ach laat ze dr dan in stikken.
Volgens mij is dat toch niet de meerderheid.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sure O:) op donderdag 17 november 2005 om 16:47:
Het gaat er meer om dat mensen dan steeds meer gaan verwachten, dat je bij alles wat je aangeeft beloond wordt.. (In het meest verstrekkende geval) terwijl het toch eigenlijk vanzelf zou moeten gaan..

Ben het met je eens dat die zieke zieltjes gepakt moeten worden hoor, en mocht hier hierdoor lukken: top! maar dat het dan alleen door die beloning komt dat iemand hen aangeeft zou heel erg jammer zijn..

Precies. En dat gaat er een gekke politicus een beloning op zetten. Alsof die man enige emapthie heeft voor 't slachtoffer. Maarja, de één zijn dood is de ander z'n brood. :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flame :bounce: op donderdag 17 november 2005 om 16:50:
Maar ieder mens met een beetje gezond verstand en gevoel geeft zoiets echt wel aan bij de politie als ze weten wie de dader is.
Zonder dat ze daarvoor een beloning willen.

(Y) juist
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:51:
Alsof die man enige emapthie heeft voor 't slachtoffer. Maarja, de één zijn dood is de ander z'n brood.

Ja, ik denk gerust wel dat hij het hele gebeuren heel triest vindt, maar hij ziet hier wel een kans om zichzelf weer positief in het nieuws te krijgen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Marc, als er iemand moet leren niet te reageren, ben jij dat wel

Ze zijn namelijk zo weer uitgepraat.

opzich heb je daar gelijk in, maar dan ben ik even triest als hun.

dus als ik schaakmat zou staan beter niet reageren? of er om heen draaien? of gewoon zeggen: joh je hebt gelijk.

ik ga voor het laatste.

veel van jullie hebben die achterkamertjes politiek, dat slappe gelul in de ruimte wat werkelijk nergens overgaat.

wat de meeste mensen willen is duidelijkheid, openheid van zaken... ja of nee geen geblaat er om heen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flame :bounce: op donderdag 17 november 2005 om 16:50:
Hooooo dat snap ik wel.
Maar ieder mens met een beetje gezond verstand en gevoel geeft zoiets echt wel aan bij de politie als ze weten wie de dader is.
Zonder dat ze daarvoor een beloning willen.

Misschien dat jij en ik zo zijn, maar 't gros is niet zo. Ik heb dit voorbeeld al een keer aangehaald, en zo zijn er nog wel meer hoor.
Dus mensen als je dit verhaal al kent, niet zeiken. :flower:

*Er was een zwangere vrouw aangerand in de trein. Het was op klaarlichte dag, en er waren mensen aanwezig. Op het moment datze uit wilde stappen betastte de man haar onzedelijk. En wie greep er in. Helemaal niemand!!
Dit was bij Opsporing Verzocht.

Je wil niet weten hoeveel mensen er doorlopen na een misdrijf, ze sluiten letterlijk en figuurlijk hun ogen. Welkom in de echte wereld. :s
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:56:
Je wil niet weten hoeveel mensen er doorlopen naar een misdrijf, ze sluiten letterlijk en figuurlijk hun ogen. Welkom in de echte wereld.

D'r zijn er natuurlijk ook een heleboel die op het moment zelf niets durven doen, maar zich daarna wel melden bij eventueel politieonderzoek..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sure O:) op donderdag 17 november 2005 om 16:58:
D'r zijn er natuurlijk ook een heleboel die op het moment zelf niets durven doen, maar zich daarna wel melden bij eventueel politieonderzoek..

Na een eventuele beloning uiteraad. :flower: :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jongens, even on topic graag! :flower:

Ik denk dat de maatschappij er op dit moment nu eenmaal zo naar is dat mensen voor een beloning meer doen dan wanneer dit niet in het vooruitzicht gesteld is. Er is volgens mij altijd wel iemand die iets weet of gezien heeft. En tsja.. als mensen er dan geld voor krijgen om hun bek open te doen doen ze het gewoon!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:58:
Na een eventuele beloning uiteraad

heheheh, the bastards! ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:59:
Ik denk dat de maatschappij er op dit moment nu eenmaal zo naar is dat mensen voor een beloning meer doen dan wanneer dit niet in het vooruitzicht gesteld is. Er is volgens mij altijd wel iemand die iets weet of gezien heeft. En tsja.. als mensen er dan geld voor krijgen om hun bek open te doen doen ze het gewoon!

Dus maar accepteren dat men pas praat als ze money zien?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Weet je wat ik trouwens ook niet begrijp? Dat er 4000 of 5000 euro uitgeloofd wordt om de dader te grazen te nemen die dat musje heeft neergeknald. Waar maken die mensen zich druk om? Kijk, dat Wilders nu voor deze laffe daad een beloning uitlooft vind ik prima! Dat arme mensje.. :/ maar voor die mus... nee sorry.. :no:

(maar dat was even tussendoor ;-) )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 16:59:

Kon je (helaas) wel eens gelijk in hebben! In elk geval dus meer motivatie om de politie te laten weten wat je weet..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:01:
Dus maar accepteren dat men pas praat als ze money zien?laatste aanpassing 17 november 2005 17:01

Blijkbaar werkt het dus wel...
Waarschuw beheerder
Kijk, dat Wilders nu voor deze laffe daad een beloning uitlooft vind ik prima! Dat arme mensje.. maar voor die mus... nee sorry..

Heeft ie daar ook al geld voor uitgeloofd?? :O

;)

Waarschuw beheerder
Weet je wat ik trouwens ook niet begrijp? Dat er 4000 of 5000 euro uitgeloofd wordt om de dader te grazen te nemen die dat musje heeft neergeknald. Waar maken die mensen zich druk om? Kijk, dat Wilders nu voor deze laffe daad een beloning uitlooft vind ik prima! Dat arme mensje.. maar voor die mus... nee sorry..

(maar dat was even tussendoor )

Daar hebben de 'musfanaten' al een topic over geopend. :P
Dus ontopic blijven he. :P:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sure O:) op donderdag 17 november 2005 om 17:03:
Heeft ie daar ook al geld voor uitgeloofd??

Nee Ruud de Wild...

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:03:
Dus ontopic blijven he

Je hebt gelijk, maar ik wilde even de vergelijking maken! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:02:
Blijkbaar werkt het dus wel...

Het gaat niet om de werking is mijn mening. Ik heb het puur over de klote instelling van de mens. :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
je raakt snel uitgelult ontopic als de meningen zo verschillen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:04:
Ik heb het puur over de klote instelling van de mens.

tegenwoordig doen de mensen alles voor geld!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:05:
je raakt snel uitgelult ontopic als de meningen zo verschillen

discussiëren kan geen kwaad!

Waarschuw beheerder
donateur
discussiëren kan geen kwaad

precies, maar je bent hier al volgens sommige snel op rellen uit als je normaal met feiten komt.

en als de dan toch reageren lullen ze er om heen.

:bier:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:06:
tegenwoordig doen de mensen alles voor geld!

Tsja dat blijkt. :/ Ben je het ermee eens dan?

Waarschuw beheerder
rellen = cool ;-)

Je kan best discussiëren maar de tegenpartij moet ook openstaan voor een andere mening en dat mis ik een beetje in dit onderwerp...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:10:
Ben je het ermee eens dan?

Ik ben het er niet mee eens maar ik denk dat alle middelen aangesproken moeten worden om de daders van deze actie te vinden. En als dat met geld gebeurd.. het zij zo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:08:
precies, maar je bent hier al volgens sommige snel op rellen uit als je normaal met feiten komt.

en als de dan toch reageren lullen ze er om heen.

NAF, wat is jouw inbreng dan? Behalve dat je ego een deuk op heeft gelopen? Dus kruip uit je slachtoffer-rol en veeg je tranen weg. :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:11:
Ik ben het er niet mee eens maar ik denk dat alle middelen aangesproken moeten worden om de daders van deze actie te vinden. En als dat met geld gebeurd.. het zij zo.

Volgens mij snap je mn punt niet echt. Ik ben het met je eens dat de daders gepakt moeten worden. Als dat lukt dmv deze actie, prima.
Maar vind je het principieel niet verwerpelijk dat er geld aan te pas moet komen?

Waarschuw beheerder
donateur
he,ik hoorde dat er hier een fuif is....verdorie en nu moet ik over 10 minuten de deur uit,wake bij het gemeentehuis voor de slachtoffers van de schipholbrand...
wat een georganiseer...

mag ik ff inlezen en dan mijn mening kwakken....heb zo`n lekkere kwak klaar liggen....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:15:
he,ik hoorde dat er hier een fuif is....verdorie en nu moet ik over 10 minuten de deur uit,wake bij het gemeentehuis voor de slachtoffers van de schipholbrand...
wat een georganiseer...

mag ik ff inlezen en dan mijn mening kwakken....heb zo`n lekkere kwak klaar liggen....

Mijn maatje (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:14:
Maar vind je het principieel niet verwerpelijk dat er geld aan te pas moet komen?

Dat is het wel ja, maar hé.. that's the way it goes!

Ik ben weg
doeiii
:flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Ontopic blijven!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 15:11:
Maar als door het uitloven van een beloning die ratten worden opgepakt, vind ik het wel een goede zet van hem!

Uitspraak van ouweschool gangster op woensdag 16 november 2005 om 15:23:
zullen wel weer kleurlingen zijn geweest

:frusty:

zeg nu gewoon eens dat het een schoftenstreek is en dat je wel kan janken dat zoiets in iemands kop kan komen...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:16:
Dat is het wel ja, maar hé.. that's the way it goes!

Ik ben weg
doeiii

:vaag:
En wie roepen het hardst dat Nederland kapotgaat? :flower:
:/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 15:49:
Deze misdrijven moeten gewoon hard worden bestraft! Persoonlijk denk ik dan de kosten van de psycholoog voor dat vrouwtje, TBS en 5 jaar detentie!

Ik weet niet. Ik denk dat dat wel mild is. Ook al krijgt men hier redelijk lage straffen, ik denk dat als je al op jongere leeftijd tot zoiets in staat bent, dat er dan echt iets aan je schoort wat gewoon niet meer verholpen kan worden. Zulke mensen moeten ze gewoon nooit meer de maatschappij in laten, vind ik.

inderdaad!!

Waarschuw beheerder
donateur
mamma als ik het geld had gehad had ik het gedaan, bij elk van dit soort vergelijkbaar delict.

dus ben ik ook een schoft.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sure O:) op donderdag 17 november 2005 om 10:08:
dit vind ik dan weer n beetje sneu, om zichzelf extra populair te maken een ander erin betrekken

yep.ben ik het ook mee eens...

Vraag het anders aan Maxima ofzo??

Waarschuw beheerder
donateur
En wie roepen het hardst dat Nederland kapotgaat?

ho nu ...

Nederland is al kappot.

maar daar laat ik me hier verder niet over uit.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 11:49:
Terwijl het het vanzelfsprekend moet zijn dat wanneer je getuige bent van een misdrijf, het meldt.

Door de egocentrische houding van de mensen in deze maatschappij moet je steeds maar weer beloningen gaan uitloven, omdat men anders bang is voor represailles. Terwijl dat in dit geval (en vast nog wel meer gevallen) niet eens aan de orde is lijkt me.

Helaas heb je hierin gelijk jongen...T.W he!!!

Maar als er maar genoeg geld op een kop staat verlult het grootste varken je nog.

In dit geval zoek ik een groot varken wat wil lullen over deze jongens.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:20:
Nederland is al kappot.

Nee natuurlijk niet. omdat je niet genuanceerd kunt discuseren. (N)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vindt het een goeie actie, alleen jammer van Wilders :/

Uitgerekend hij :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:21:
Helaas heb je hierin gelijk jongen...T.W he!!!

Maar als er maar genoeg geld op een kop staat verlult het grootste varken je nog.

In dit geval zoek ik een groot varken wat wil lullen over deze jongens

:respect:
Waarschuw beheerder
Tuurlijk ben je geen schoft als je geld uitlooft om de zieke daders van zoiets ergs op te sporen, als je denkt dat dat de goede manier is. Alleen een politicus.... heeft natuurlijk bijbedoelingen ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:20:
Nederland is al kappot.

Ik snap echt niet hoe je dit kunt vinden, 't klinkt heel cliche maar je zit hier toch echt in een van de beste landen die je maar kunt treffen..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 12:02:
kan mij Bos nog wel herrineren die meedeed met de Ramadan

Denk niet dat het in verhouding staat.....met de Ramadam meedoen om te ervaren hoe dit is,of geld uitloven en een ander publiekelijk uitdagen dit ook te doen om het volk op te hitsen?

Maar nogmaals....kan wilders Volkert niet vboor een dag vrij geven en hem achter die dierenmishandelaars sturen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:25:
kan wilders Volkert niet vboor een dag vrij geven en hem achter die dierenmishandelaars sturen?

hahaha waar haal je die nu weer vandaan :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sure O:) op donderdag 17 november 2005 om 17:24:
Ik snap echt niet hoe je dit kunt vinden, 't klinkt heel cliche maar je zit hier toch echt in een van de beste landen die je maar kunt treffen..

Dit roepen de mensen die het minst tollerant zijn. Niets willen delen.
Je rijkdom wordt pas vergroot wanneer je hebzucht naar meer wordt verkleind, zeg ik dan altijd maar. :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Nee natuurlijk niet. omdat je niet genuanceerd kunt discuseren.

kom een xtje kijken hoe het hier aan toe gaat ok! :)

weet niet in welk dorp jij woont maar opzeker niet in 1 van de 3 grote steden

Waarschuw beheerder
donateur
Dit roepen de mensen die het minst tollerant zijn. Niets willen delen.

lees quote hiervoor

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:28:
kom een xtje kijken hoe het hier aan toe gaat ok!

weet niet in welk dorp jij woont maar opzeker niet in 1 van de 3 grote steden

Je doet net alsof ik geen wereldbeeld heb. :/
Weet echt wel hoe het eraan toe gaat in de grote steden, maar kun je verbanden leggen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:27:
Dit roepen de mensen die het minst tollerant zijn.

bedoel je nou mijn uitspraak?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:27:
Je rijkdom wordt pas vergroot wanneer je hebzucht naar meer wordt verkleind

(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 17:19:
mamma als ik het geld had gehad had ik het gedaan, bij elk van dit soort vergelijkbaar delict.

Mijn zoon,ik ook...

van alles wat niet weerbaar is moet men zijn poten afhouden.
Van dieren,van ouderen en zwakken...en van mij.