Partyflock

Forumonderwerp · 827585
23 volgers · 631098x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Aangezein hier veel topics worden geopend voor 1 soort pilletje of voor een stomme vraag van "heeft iemand ervaring met ..." dus ik dacht laten we een topic openen waar iedereen even een report geeft over een soort xtc pil die je ingenomen hebt! Maar laten we het wel realistisch houden en kom niet met grote onzin getallen van de hoeveelheid mg MDMA/MDEA/MDA.....
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sinner...:[ op donderdag 28 december 2006 om 20:43:
Wat is wle een relaxed dans pilletje dan, want ik word van bijna alle een beetje down heb er al een soort of 10/15 geprobeert

Combieneren met speed

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rock'n'Sarah op zaterdag 13 januari 2007 om 20:16:
Wit is meestal slecht, welke pil dan ook. En afbrokkelen? Issie vast oud..

ga je huiswerk maken :[

Waarschuw beheerder
Wit is meestal slecht, welke pil dan ook.

dit is best wel onzin want de kleur hangt er gewoon van af hoeveel kleurstof de maker erbij mieterd dus dit gaat nergens over :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 13 januari 2007 om 20:41:
dit is best wel onzin want de kleur hangt er gewoon van af hoeveel kleurstof de maker erbij mieterd dus dit gaat nergens over

Altijd als ik witte heb zijn die vrij licht en das ook zo'n beetje wel algemeen bekend dacht ik zo.. maar ja.. een mens kan natuurlijk niet alles weten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rock'n'Sarah op zaterdag 13 januari 2007 om 20:47:
Altijd als ik witte heb zijn die vrij licht en das ook zo'n beetje wel algemeen bekend dacht ik zo.. maar ja.. een mens kan natuurlijk niet alles weten

WTF? :rot: wat een onzin!
Waarschuw beheerder
Ja inderdaad....de witte smiley's en rolex'jes die op dit moment circuleren zijn niet bepaald licht te noemen....en hoe kom je erbij dat het wel algemeen bekend is dat witte pillen licht zijn? Afbrokkelen heeft te maken met de hoeveelheid bindmiddel die er in je pil verwerkt is, en daardoor de hardheid van de persing...

Deze discussie is behoorlijk kansloos trouwens! de vraag van deze topic luid dat ook "geef hier je xtc reports" en niet "Ik geef mijn mening maar eigenlijk heb ik er geen verstand van"

Maargoed gister nog een paar oude blauwe mitsu's gevonden! T'was weer behoorlijk!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Weet iemand meer van smileys? schijnen heftig te zijn..

Vanacht een witte smiley genomen.... :|

Goeiemorgen zeg.. echt niet normaal :D

Ik slik normaal alleen halfjes, maar deze in een keer genomen. Echt een lekkere pil, relaxed en toch energie. Mijn medegebruikers waren ook erg onder de indruk. We hebben altijd hele goeie pillen (harley's, mitsu's, canadeesjes, mercedesjes etc) en deze hoort zeker in het rijtje thuis.

[img width=66 height=65]http://www.meb.uni-bonn.de/giftzentrale/xtc/smiley.gif[/img]

Dit plaatje komt in de buurt, alleen de mond staat op mijn smiley recht en om de oogjes zit een soort cirkeltje.

Het zijn flinke pillen, een beetje een grijzige kleur. Ik durf niet te zeggen hoeveel er precies in zit, maar ik denk zelf rond 150 mg. Misschien laat ik er binnenkort ff een testen. I'll let you know.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wit is meestal slecht, welke pil dan ook. En afbrokkelen? Issie vast oud

praat geen poep :rot:
ik heb witte, redelijk zachte smillies en die zijn heerlijk.. getest op 138 mg. :vaag: dus de kleur en hardheid zegt nix, noppes, nada....
Waarschuw beheerder
donateur
iemand ervaring met deze?

[img width=320 height=155 cacheid=000d7017002693763ffc94051a01bb3f61]http://www.pillreports.com/images/fullsize/5782.jpg[/img]
regio nijmegen en utrecht

zijn andere als die wat grotere gele hartjes van een tijdje geleden..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van guido :bounce: op zondag 14 januari 2007 om 17:57:
iemand ervaring met deze?

Die noemen ze tog bruine hartjes ??

Die heb ik een paar keer gehad vielen best tegen. Zijn behoorlijke laat komers. Laatst had ik er 2 en vernam er bar weinig van.....
Waarschuw beheerder
dit zijn ze ongeveer allemaal, die'k al heb gehad :p
met een - voor moe je echt ni neme, dikke rotzooi zonde van je geld :(
met +'je zijn de lekkere pilletjes, en met ++ echt hard bommig :D

- roze dolfijntjes
rode puma's
blauwe lacostjes
blauwe chineeskes

+ witte appelkes
witte hartjes
witte sterrekes
witte halve maantjes
roze halve maantjes
groene mickey mouskes

++ blauwe klaverkes
triple mitsubishi'kes
witte diamantjes
witte smiley'kes

Grtz

PS: wat jullie zegge over die smiley's, die ik heb gehad ware echt hard hoor :p maar zijn naar't schijnt veel valse aant rondgaan :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lief en onschuldig op vrijdag 1 december 2006 om 22:30:
witte mituz gooi ze weg kut pille!!!!!!!!! word je naar van en niet eens wous dus kut pille

jah cker....ik ken t :S jezus wat een kut dingen..je voelt t al meteen als je ze inneemt!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DICKLEMMON op zondag 14 januari 2007 om 14:32:
de witte smiley's en rolex'jes die op dit moment circuleren zijn niet bepaald licht te noemen

de witte smileys die ik ken waren idd echt heel goed! maar de witte rolexen hier zijn mcPP!!

Ik heb van het weekend nieuw gedrukte grijze D&G's op, die waren echt
extreem heftig! helemaal koekiewaus geweest!!!
Waarschuw beheerder
Iemand ervaring met Blauwe vlindertjes?
Kwamen uit Arnhem, op Qlimax 1 ingenomen en na 3 kwartier liep ik met een smile van oor tot oor op me gezicht... 3 uur lang ongeveer (alleen water gedronken)

Is er iets meer bekend van deze pil ? of is er een vergelijkende?

Waarschuw beheerder
die krijg ik binnenkort, ben benieuwd
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 19:54:
heb op qlimax die gele Xjes op!!
sjezus mina wat een knallers,binnen 15 min helemaal de kluts kwijt!! en ook helemaal niet meer gevonden die kluts...

Gele xjes Zijn Uber..!!
Iedereen aan te rade
Lekker goed van de plaat
Keta..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Crazy (L) op zaterdag 16 december 2006 om 18:39:
in de ronde witte mitsu's zit DXM, een hele erge stof dus,,

Dextromethorphan (DXM) is de actieve stof in zonder recept verkrijgbare hoeststroop tegen prikkelhoest. Het is de rechtsdraaiende enantiomeer van levomethorphan. Vanaf circa 10 maal de aanbevolen dosering kunnen er dissociatieve effecten optreden, en de stof kent dan ook een geschiedenis van misbruik, voornamelijk door jongeren en mensen zoekend naar een legale manier om high te worden.

Dextromethorphan is werkzaam op de opiaatreceptoren in het centraal zenuwstelsel als agonist. In tegenstelling tot andere opiaten heeft de stof geen pijnstillende werking, noch is er acuut gevaar voor verslaving. Hierdoor heeft dextromethorphan grotendeels hoestdranken met Codeïne vervangen. Langdurige recreatieve gebruikers van de stof kunnen echter een psychologische verslaving ontwikkelen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dextromethorphan

heel eng ;)

Waarschuw beheerder
kheb dxm wel eens thuis gedaan, ik moet er niet aan denken om dat tijdens een feest te nemen...hoe kan je nou feesten als je je afvraagt waar je benen zijn en je verbaast dat je eigen hand van jezelf is, het dubbel zien, wankel lopen en trippen in t donker is ook niet handig

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Lijkt me sterk dat DXM in pillen voorkomt, en alz ou het erin zitten dan is de hoeveelheid te verwaarlozen!
Waarschuw beheerder
Ik heb van iemand wiite/lichtbruine jodensterretjes gekregen. Iemand ervaringen mee??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van riise op woensdag 17 januari 2007 om 13:18:
Ik heb van iemand wiite/lichtbruine jodensterretjes gekregen. Iemand ervaringen mee??

Heb gehoord dat ze goed zijn.. zullen alleen nie zo hard lopen in deze regio denk ik ;)
Waarschuw beheerder
;)

nou van het weekend dan maar even testen bij mindcontroller:P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van riise op woensdag 17 januari 2007 om 14:23:
nou van het weekend dan maar even testen bij mindcontroller

ga ik die smiley's testen:)
Waarschuw beheerder
Goed plan :respect:
Waarschuw beheerder
Verwacht een uitgebreid testrapport van beide ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloo op zondag 14 januari 2007 om 16:39:
harley's, mitsu's,

jammer dat je geen harleys meer kan krijgen, stond er kats op de kop van na 2 te hebben opgevreten

kep nu iets met millenium erop
komt dat iemand bekend voor?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van riise op woensdag 17 januari 2007 om 13:18:

Heb ze al 'n aantal weken in huis, zijn zeer goede rakkertjes!!
Iedereen is R hier zeer tevreden over!!

Ongeveer rond de 130mg mdma.

Ondanks dat het zo'n goeie zijn, ben ik wel weer aan iets nieuws toe nu!!
Waarschuw beheerder
donateur
En hoe zit het met blauwe toyota´s normaal gesproken? Iemand daar ervaring mee?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -=RaKuS=- op vrijdag 19 januari 2007 om 06:09:
Heb ze al 'n aantal weken in huis, zijn zeer goede rakkertjes!!
Iedereen is R hier zeer tevreden over!!

Ongeveer rond de 130mg mdma.

Ondanks dat het zo'n goeie zijn, ben ik wel weer aan iets nieuws toe nu!!

Kijk dat wou ik horen:D (Y)
Waarschuw beheerder
Vanaaf wordt t helaas niet smileys:(
Maar ik heb wel molentjes, wit-geelachtig.. krijgen jullie daar een verslag over;)

Waarschuw beheerder
Weet iemand meer van smileys? schijnen heftig te zijn..

smileys daar ga je lekker van spacen:P
Waarschuw beheerder
nou waar blijft dat testrapport dan?
Waarschuw beheerder
Misschien is ze nog steeds niet uitgespaced!!! :roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hoi hoi,

ik kom hier in amsterdam helemaal geen mitsu's of rode tulpjes meer tegen. Zijn ze soms allemaalonder de kerstbomen opgegaan (net als die van mij dus). Zijn ze buiten amsterdam nog wel gewoon te vinden?
Waarschuw beheerder
Oke over die jodensterretjes:d. Zoals hierboven ergens stond zit er 130 mg mdma in. Ze sloegen bij mij al redelijk snel in (had een hele genomen). na een half uurtje werd k al lkkr fit:D, gewoon goed spacend gevoel:). Maar hij werkte naar mijn mening niet echt lang (had ook geen bier op), maar dat was niet zo erg want ik was de bob dus was toch aardig fit aan t terugrijden.

Cijfer: 7,5
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoe kan je daar nou een cijfer aan geven. de werking van een pil is afhankelijk van zooooooooveel meer factoren dan alleen de inhoud.

Waarschuw beheerder
snap niet dat jullie die witte mistu;s zo slecht vinden. hier zijn ze nog best goed:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Boy op woensdag 24 januari 2007 om 18:45:
hoe kan je daar nou een cijfer aan geven. de werking van een pil is afhankelijk van zooooooooveel meer factoren dan alleen de inhoud.

Nou hoe die bij mij gevallen is en hoe ik er van genoten heb. De pil zelf geef ik ook geen cijfer. oke het komt wel een beetje zo over8)
Waarschuw beheerder
witte X-jes iemand...?
Zijn dezelfde vorm en opdruk als die gele van een tijdje terug. Driehoekig dus, en een beetje bol van vorm.
Vrijdag maar 's proberen, laat het wel weten.

Waarschuw beheerder
heb voor X-Qlusive zany
gele X-jes
groene jagermeisters
oranje mickey's

heb de gele X jes al eens op want een knallers zijn dat!!
oranje mickey's ook al op, ook goed tedoen!!
alleen nu de jagers ff aan de lijve ondervinden @ zany, maar heb er hele goede verhalen over gehoord....
Waarschuw beheerder
ja weh zullen wij het goed hebben daar 007
het zal weer helemaal nergens over gaan oeoeoeooe
aleeeeeeeen als ze ijs en ijs koud zijn zit rond 200 mg in mmmmmmmmheerlijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schaapherder op woensdag 24 januari 2007 om 22:52:
witte X-jes iemand...?
Zijn dezelfde vorm en opdruk als die gele van een tijdje terug. Driehoekig dus, en een beetje bol van vorm.
Vrijdag maar 's proberen, laat het wel weten

geloof dat ze wel bevielen of niet?? ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -=RaKuS=- op woensdag 24 januari 2007 om 10:35:
Misschien is ze nog steeds niet uitgespaced!!! laatste aanpassing 24 januari 2007 10:37

hoezo zeg je dat dan???:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rock'n'Sarah op zaterdag 20 januari 2007 om 14:21:
Vanaaf wordt t helaas niet smileys:(
Maar ik heb wel molentjes, wit-geelachtig.. krijgen jullie daar een verslag over;)

Daarom dus!!!! :-D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wit is meestal slecht, welke pil dan ook. En afbrokkelen? Issie vast oud..

:s
natuurlijk !:/

Dat ie wit is zegt niks maar dan ook helemaal niks.

En het afbrokkelen heeft gewoon met de hoeveelheid bindmiddel te maken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -=RaKuS=- op donderdag 25 januari 2007 om 17:15:
Daarom dus!!!! laatste aanpassing 25 januari 2007 17:16

nja sorry :P
maar dan zeg k het voor de volgende keer alvast :D