Partyflock

Forumonderwerp · 827585
23 volgers · 631110x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Aangezein hier veel topics worden geopend voor 1 soort pilletje of voor een stomme vraag van "heeft iemand ervaring met ..." dus ik dacht laten we een topic openen waar iedereen even een report geeft over een soort xtc pil die je ingenomen hebt! Maar laten we het wel realistisch houden en kom niet met grote onzin getallen van de hoeveelheid mg MDMA/MDEA/MDA.....
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 januari 2007 om 10:30:
Uitspraak van -=RaKuS=- op woensdag 24 januari 2007 om 10:35:
Misschien is ze nog steeds niet uitgespaced!!!

Hahaha, jawel hoor :)
Was t gewoon ff vergeten :P
Euhm, als ik eerlijk ben, heb ik er niet veel over te zeggen..
heb maar 1tje gehad, voelde me gewoon wel chill, ff heftig, maar derna gewoon lulkick.. euhm ja, wel veel geknuffeld. IIg, was mdma pil en ik had speed derbij, dus merk je t spacen niet echt.
Waarschuw beheerder
hey,

kent iemand de roze,rood achtige pillen met een hartje erop??

komen als het goed is uit de omgeving amsterdam... kent iemand ze en is het wat?
Waarschuw beheerder
Ik had een paar van die witte smileys ( die nieuwe) , heb ze weggegeven ( gebruik zelf nix ) , maar die mensen waren aardig kort van die dingen , en die gebruiken best veel . Dus WITTE smileys zijn zwaar aan te raden , heb er ook 1 weggebracht naar zo`n testcentrum , was toch wel benieuwd :D , zodra die binnen is post ik hem !

Ciao
Waarschuw beheerder
nou afgelopen mindcontroller heb ik een paar halfjes van rode vraagtekentjes gehad , en ik het was zeer goed ik dacht zelfs dat het podium verplaatst was haha
iemand anders ervaring mee?

Waarschuw beheerder
witte smileys getest op 150 mlg...

heel zuiver ook..

hele goede jetsers.
Waarschuw beheerder
Niet mijn ervaring maar van een vriendin van me die voor het eerst gebruikte

T was gisteren avond ze wou het een x doen en met mij, nou ok t was niet mijn eerste keer maargoed.. Om 11 uur ingenomen en rond half 1 begon ie bij haar te werken bij mij niet:S (klote mitchu's).. Wij rond half 1 naar een cafe'tje in de buurt zegt ze om half 2, Sharon ik voel me niet goed, wij dus naar buiten zakt ze helemaal in elkaar:O Wij drinken voor haar halen (water) want ze had niet meer gedronken sinds we bij mij waren weggegaan.. Paar rondjes lopen en toen ging het weer goed met dr. Ze is enorm geschokken en wil het nooit meer doen, gelijk heeft ze :lol:! En net kreeg ik een smsje van dr dat ze nog steeds ziek is en kotsend in bed ligt :(

Tja, bij iedereen heeft het een ander effect.. (BTW, ze had maar een kwart gehad omdat die mitchu's aardig zwaar zijn.. )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 januari 2007 om 23:00:
witte smileys getest op 150 mlg...

heel zuiver ook..

het is alleen zo jammer dat er zoveel soorten zijn dat je door de bomen het bos niet meer ziet
Artiest Mannie
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Mylady S op zaterdag 27 januari 2007 om 19:44:
(BTW, ze had maar een kwart gehad omdat die mitchu's aardig zwaar zijn.. )

Kwart is wel erg weinig. Ga uit van 1-2 mg mdma per lichaamsgewicht. Als je niet weet hoeveel er in zit kun je ng wel begrijpen dan je met een kwart pil niet veel zal voelen, ookal is het je eerste keer.
De dosering is dan zo laag dat je er waarscchijnlijk alleen lam van wordt.. niet echt het effect waarom je een snoepje neemt lijkt mij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mannie op zondag 28 januari 2007 om 12:06:
Kwart is wel erg weinig. Ga uit van 1-2 mg mdma per lichaamsgewicht. Als je niet weet hoeveel er in zit kun je ng wel begrijpen dan je met een kwart pil niet veel zal voelen, ookal is het je eerste keer.
De dosering is dan zo laag dat je er waarscchijnlijk alleen lam van wordt.. niet echt het effect waarom je een snoepje neemt lijkt mij.

nou dat dacht ik dus ook, heb echt het tegendeel gezien haar ogen waren zo groot als walnoten ongeveer en die pupillen haha ze zag er erg waus uit... iig
Waarschuw beheerder
donateur
klein meisje zeker ;)
Waarschuw beheerder
kan iemand mij zegge of groene klavers knakkers zen
of is da mr rommel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
aja en ng van die jodesterren
die witte zijn echt wel knakkers
daar stade vn drie al aardig wa uurtjes strak mej zne
en vr die 1.5 euro wa et kost

Waarschuw beheerder
gewoon Louis Vuittons. 130 MG pure MDMA. Hebben even tijd nodig om in te werken omdat de pil erg hard gedrukt is. In ieder geval heb je ruim 4 uur lang een heerlijke XTC gevoel, wat je niet bij alle pilletjes zeggen kunt. De dag er na geen hoofdpijn of brak of zo.

Waarschuw beheerder
By the way, die 130 MG is een feit, aangezien ik ze heb laten testen bij een testlab.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
nog steeds bij de LV'tjes blijven hange? Hier al genoeg ander lekkers voorbij zien kome whaha ;)

By the way die 130 mg is geen feit maar een gemiddelde waarschijnlijk :P hehe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

vroeger liep ik ook een nacht te stuiteren op een halfje.
maar dan ga je steeds meer nemen en nu mee ik gerust 2 LVtje tegelijk.
Waarschuw beheerder
die 130 mg klopt wel ongeveer.

ik heb ze laten testen op 128 en ik heb van anderen ook dergelijke resultaten gehoord. wel een nette pil!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qapam op zaterdag 3 februari 2007 om 00:30:
Ga uit van 1-2 mg mdma per lichaamsgewicht

1mg of 2mg ???? 60mg of 120mg :/ is toch wel 'n groot verchil, toch???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Had laaste Groene Pink Panthers :D

Zijn klein, dik, groen, geen breuklijn, keihard en een heldere opdruk van Pink Panther,

Duurt erg lang voordat ze inslaan, omdat ze zo achterlijk hard zijn (bijna niet te breken)

maar als deze dan inslaat :D Zorg er dan maar voor dat de muziek hard staat en je raketje klaar want deze spacen als een MF,

Heb liever niet van die space-pillen maar goed, voor een paar keer is niet zo erg,

de dag erna beetje hard gevoel in je kop maar echt rot word je er niet van

Slik er alleen niet teveel anders krijg je echt achterlijk veel last van je maag (tis en blijft bende natuurlijk)

Staan niet op pill-reports,

Zijn wel OK-snoepies :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -=RaKuS=- op zaterdag 3 februari 2007 om 20:35:
Uitspraak van :vaag:Qapam:vaag: op zaterdag 3 februari 2007 om 00:30:
Ga uit van 1-2 mg mdma per lichaamsgewicht

1mg of 2mg ???? 60mg of 120mg :/ is toch wel 'n groot verchil, toch???

per kilogram bedoelt ie :) dus bij 75kg is dat 150mg totaal
Waarschuw beheerder
Weet iemand of die rolex (kroontjes) een beetje te doen zijn???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ||MARCO_V|| op maandag 5 februari 2007 om 15:10:
Weet iemand of die rolex (kroontjes) een beetje te doen zijn???

Zijn ze een beetje gebroken wit, niet helemaal zuiver van kleur dus,

dan wel, maar dat was alweer tijdje geleden,
Waarschuw beheerder
witte rolexje van hier uit de buurt zijn mcPP..
Waarschuw beheerder
Witte vlinders, wow. Kort maar krachtig!
Waarschuw beheerder
Heb ze laten testen door een vrijwilliger, duurde anderhalf uur voordat hij insloeg, maar daarna stondtie te stuiteren alsof ze benen pogosticks geworden waren, hij zegt alleen wel dat ze ongeveer net zoals fietsjes zijn. ik zie het wel is ook alweer een tijd geleden dat ik t voor het laatst gedaan heb.

Waarschuw beheerder
lichtblauwe/grijse vlindertjes, ze slaan pas na 80 a 90 minuten in, te veel bindmiddel denk ik :(

denk dat ze tussen de 100 en 130 mg in zitten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

dat zijn Roze lovertjes oldschool pille
Waarschuw beheerder
Hij is zelf geboren in de tijd dat oldschool ontstaan is, misschien bedoelt ie dat :p

Waarschuw beheerder
Hoe zijn de ervaringen hier met de GROENE SMILY's?
regio amsterdam
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 februari 2007 om 20:26:
Hoe zijn de ervaringen hier met de GROENE SMILY's?
regio amsterdam

Hier in eindhoven zijn het de beste die ik tot nu toe heb gehad... 5 euro per stuk maar dan heb je ook zeker wat!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van social network.. SUCKS ! op dinsdag 6 februari 2007 om 17:50:

Jazeker..! Die zijn heeel relaxed.. Had ze op me eerste feesie gebruikt en ik ging er echt super op!..(Y)

Zit ook weinig mdmh in en het speedgehalte ligt wat hoger, dus krijgt er erg veel energie van..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van riise op woensdag 24 januari 2007 om 18:19:
Oke over die jodensterretjes:d. Zoals hierboven ergens stond zit er 130 mg mdma in. Ze sloegen bij mij al redelijk snel in (had een hele genomen). na een half uurtje werd k al lkkr fit:D, gewoon goed spacend gevoel:). Maar hij werkte naar mijn mening niet echt lang (had ook geen bier op), maar dat was niet zo erg want ik was de bob dus was toch aardig fit aan t terugrijden.

kun je raden wat ik deed na 4 ? was ik toch ff nie goed van :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van m2da op dinsdag 30 januari 2007 om 18:14:
kan iemand mij zegge of groene klavers knakkers zen

Uitspraak van m2da op dinsdag 30 januari 2007 om 21:38:
jodesterren

goed om te combineren ;p van elk 1 en nog een paar lijntjes roze pep erbij . kheb er een dag en een nacht vaag door geweest :/

Waarschuw beheerder
Groene smily
[img width=307 height=293 cacheid=0001a3d00003bf9499ede4271a01c300bc]http://www.pillreports.com/images/fullsize/5958.jpg[/img]

inmiddels zelf ook geprobeerd. Thuis! Lekker pilletje. halfje gedropt om 02.00 's nachts. duurde een goede 35 minuten voordat ik iets voelde. kwam rustig op en gaf een heldere mdma rush. Totaal geen kauwneiging. Om een uurtje of 6 lekker het bedje opgezocht. Geen dayafterdip gemerkt. Om uit te gaan had ik zeker nog een halve erbij geslikt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de witte smilies waren ook al zo goed... dus deze klinke zeker de moeite waard!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van vanSNELtotHARD op dinsdag 6 februari 2007 om 23:31:
5 euro per stuk

jemugggggg...

heb er afgelopen weekend eentje gehad.. zijn wel klappers, was na 45 minuutjes helemaal de weg kwijt :vaag:.. houden een uur of 2 aan.. schijnen getest te zijn op 180 mg. (naar horen zeggen) maar 5 euro.. zijn ze tog ook weer niet waard..
Waarschuw beheerder
blauwe mitsu's uitleg niet nodig dacht ik k zoek trouwens nog wat verschillende snoepie's voor me verzameling

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 17 januari 2007 om 10:39:
kheb dxm wel eens thuis gedaan, ik moet er niet aan denken om dat tijdens een feest te nemen...hoe kan je nou feesten als je je afvraagt waar je benen zijn en je verbaast dat je eigen hand van jezelf is, het dubbel zien, wankel lopen en trippen in t donker is ook niet handig

haha , je bent er me ook eentje hoor :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 04:00:
Beeld dat trilt

daar doen we het voor...

Maar nu zet ik de gele tulpen buiten ! :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoe zit het met die roze pillen waar deze voetjes opstaan [img width=96 height=96 cacheid=00007f160026e00508c6b0a91a01c3a7d2]http://images.google.nl/images?q=tbn:tkrtT9BxhLcMwM:[url]http://www.emerce.nl/img.db%3F537000[/url][/img]

zijn die te vertrouwen te doen???
Waarschuw beheerder
pille met wa bruin of salmijak erin moet je mee uit kijken kan je ontiegelijk buikpijn van krijgen

verder heb ik

geele xjes super vet pil
blauwe mitsie... super maar gaan wa te hard vur mijn
oranje micky`s ok wel goed
witte weet ik et week niks meer vanaf haha
groene smily`s super space pil
en blauwe toyota`s ook lekker space pil als je wil relaxe
en dubbel kersjes ook vrij hieper pil :D

Dus vanalles en nog wa maar van bruine blij ik af !

groetjes jess
Waarschuw beheerder
donateur

Nou, ik heb dus ook witte mitsubishi's en laatst gaf ik iemand een kwart ervan. Hij is wat ik schat 1,80 meter lang en denk 90 of meer kg zwaar. Hij is haast plat gegaan van dat kwartje :lol:, wist niet wat ie met zichzelf aan moest, is urenlang op bed gaan liggen en is uiteindelijk ruim 5 uur ermee zoet geweest :roflol: Het was echt grootste lol om hem te zien, maar daarmee wil ik dus ook ff zeggen dat bovenstaand niet altijd klopt ;)

9 van de 10 keer ben je ook eerst enorm misselijk van dit pilletje, wel bijna een uur lang. Daarna krijg je het een uur lang afwisselend warm/koud en na anderhalf uur tot 2 uur voel je je echt helemaal kiplekker en kan je op een halfje nog minstens 4 uur ermee door. Dus in totaal minstens 6 uur. Ik ken mensen die jarenlang gebruiken en heel wat gewend zijn en ook bovenstaand ervaren.
Kent iemand deze?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Witte klavertjes 4 met breeklijn.

Dingen slaan heel snel in.
bij mijn al binnen een half uur.
en echt de hele nacht te lopen space!
zkr weten een topper!
vind ze even lekker als de blauwe mitsubishi's :9
kwa sterkte vershild het niet veel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Accelerators op donderdag 8 februari 2007 om 21:02:
Witte klavertjes 4 met breeklijn.

Dingen slaan heel snel in.
bij mijn al binnen een half uur.

Ik heb precies dezelfde hier, maar deze zijn gewoon kut.. komen uit omgeving limburg, weet niet waar de jouwe vandaan komen? Had er paar dagen terug 3 op, en voelde eigelijk nog vrij weinig...
Waarschuw beheerder
Smileys..blauw..140 mg

:cheer:
Waarschuw beheerder
Heeft iemand ervaring met deze [img cacheid=00007f160026e00508c6b0a91a01c3ce9e]http://images.google.nl/images?q=tbn:tkrtT9BxhLcMwM:[url]http://www.emerce.nl/img.db%3F537000[/url][/img]

Dat staat erop het is een roze pil
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~Hoisje~ op donderdag 8 februari 2007 om 20:18:
9 van de 10 keer ben je ook eerst enorm misselijk van dit pilletje, wel bijna een uur lang. Daarna krijg je het een uur lang afwisselend warm/koud en na anderhalf uur tot 2 uur voel je je echt helemaal kiplekker en kan je op een halfje nog minstens 4 uur ermee door. Dus in totaal minstens 6 uur. Ik ken mensen die jarenlang gebruiken en heel wat gewend zijn en ook bovenstaand ervaren.
Kent iemand deze?

Klinkt als mCPP..