Partyflock

Forumonderwerp · 827585
23 volgers · 631090x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Aangezein hier veel topics worden geopend voor 1 soort pilletje of voor een stomme vraag van "heeft iemand ervaring met ..." dus ik dacht laten we een topic openen waar iedereen even een report geeft over een soort xtc pil die je ingenomen hebt! Maar laten we het wel realistisch houden en kom niet met grote onzin getallen van de hoeveelheid mg MDMA/MDEA/MDA.....
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
iemand licht blauwe mercedesjes? vrijdag iemand gezien die er 1 op had en die zag er wel :vaag: uit dus ben beniuwd..
Waarschuw beheerder
iemand ervaring met groene panthers?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Qapam op donderdag 17 augustus 2006 om 20:08:
wie heeft deze in de aanbieding? deze zijn echt erg als de mg kloppen

Logo: Versace
Gekocht: Rotterdam
Kost: 3,50 tot 6 euro
Test: 200mg MDMA

Was voor mij de eerste keer en ging niet helemaal goed, mijn vrienden hadden het prima naar hun zin, op het eind van de avond ging er wel eentje van kotsen. Ze waren niet zo zwaar als verwacht hoorde ik in ieder geval. Redelijke kaaklast, veel mensen naar binnen gekeerd...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van november op maandag 28 augustus 2006 om 23:24:
iemand ervaring met groene panthers?

ja hier zijn er ook panters in alle kleuren van de regenboog, KLOTE DINGE!! waarschijnlijk bevatte vele panters mcpp!
Waarschuw beheerder
ik heb wel (L) en mitsu's :D iemand interesse???;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SNIT_rAW op zaterdag 5 augustus 2006 om 10:52:
iemand ervaringen met deze ?

ja cker ! die had ik en me maaten op defqon ik was goed los laat maar zeggen . veel energie en veel gedanst terwijl ik met andere soorten vaak heb dat ik tog wat liever zit als dans !

Waarschuw beheerder
kent iemand blue lagoons?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Crazy (L) op dinsdag 29 augustus 2006 om 12:43:
ik heb wel (L) en mitsu's :D iemand interesse???;)

aangezien er hier heel veel van dit soort naieve types PFen en van alles aanbieden of vragen, komt er ook een ander soort publiek bij kijken! OVERHEID! er zijn al redelijk wat PFers opgepakt vanwege dealen op forums, dus denk even na voordat je hier gaat zitten aankondigen dat je xtc pillen beschikbaar hebt! dat zouden jullie bronnen ook niet leuk vinden;)

DUS HOU DIT TOPIC CLEAN!
Waarschuw beheerder
BTW iemand ervaring met oranje australiens? schijnen wel redelijk goed te zijn...
Waarschuw beheerder
Ik had afgelopen weekend witte australians. Ik kom maandagochtend thuis en ik zie een mooie envelop liggen met de testuitslag. Daar zit 235mg mdma in en 40mg methamfetamine (speed). Die shit ging echt lekker en ik stond superstrak op mland. De oranje zullen waarschijnlijk niet veel anders zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van V!rgil op woensdag 30 augustus 2006 om 00:23:
Ik kom maandagochtend thuis en ik zie een mooie envelop liggen met de testuitslag. Daar zit 235mg mdma in en 40mg methamfetamine (speed

Sturen ze dat per post joh?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van V!rgil op woensdag 30 augustus 2006 om 00:23:
Ik had afgelopen weekend witte australians. Ik kom maandagochtend thuis en ik zie een mooie envelop liggen met de testuitslag. Daar zit 235mg mdma in en 40mg methamfetamine (speed). Die shit ging echt lekker en ik stond superstrak op mland. De oranje zullen waarschijnlijk niet veel anders zijn.

wat een grootse onzin, ten eerste er is geen 1 testlab in nederland die het per post opsturen, absoluut niet toegestaan wegens vordering van dealers gedrag! en 235mg + 40 mg is wel heel erg overdreven! en speed komt bijna nooit in xtc voor, maar 3% van alle test resultaten:S dus jammer dat je het verreweg van realistisch houd!

uit de duim gezogen test resultaat dus;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spaceng op woensdag 30 augustus 2006 om 12:23:
wat een grootse onzin, ten eerste er is geen 1 testlab in nederland die het per post opsturen, absoluut niet toegestaan wegens vordering van dealers gedrag! en 235mg + 40 mg is wel heel erg overdreven! en speed komt bijna nooit in xtc voor, maar 3% van alle test resultaten dus jammer dat je het verreweg van realistisch houd!

uit de duim gezogen test resultaat dus

Idd daarom zei ik al, sturen ze dat per post joh?

Dat gebeurd helemaal niet hoor, bovendien zijn die

testwaardes wel erg hoog ja, en geen gewone speed maar

Meth erin maakt het eerlijk gezegd nog ongeloofwaardiger..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja tenzij het uit het buitenland komt;) want in london sture ze het wel via post, maar dat is geen speed ofzo...dat is GBL:S best vaag eigenlijk!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Crazy (L) op woensdag 30 augustus 2006 om 13:40:
ja tenzij het uit het buitenland komt want in london sture ze het wel via post, maar dat is geen speed ofzo...dat is GBL best vaag eigenlijk!!

Waarom zou je GBL naar een testcentrum sturen?

Waarschuw beheerder
Afgelopen weekend blauwe gehad (rond) logo : vlinder.....waren echt niet verkeerd.!!!! hartjes ben ik nog niet tegengekomen.....die blauwe ....wil ze graag proberen !!!
Waarschuw beheerder
nou, ik krijg mischien wel die blauwe hartjes;) weet alleen niet of die goed zijn? weet iemand dat mischien? Ik heb nu wel roze hartjes, die zijn ook nie verkeerd:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 16:19:
Afgelopen weekend blauwe gehad (rond) logo : vlinder.....waren echt niet verkeerd.!!!!

zat de vlinder eropgedrukt? dan heb ik die afgelopen weekend ook gehad, en die waren best wel vaag :vaag:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ladyxima op woensdag 30 augustus 2006 om 18:24:
zat de vlinder eropgedrukt? dan heb ik die afgelopen weekend ook gehad, en die waren best wel vaag

...jazeker....dus het logo zit er niet in gedrukt maar ligt er boven op ......en vaag waren ze zeker...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ladyxima op woensdag 30 augustus 2006 om 18:24:
zat de vlinder eropgedrukt? dan heb ik die afgelopen weekend ook gehad, en die waren best wel vaag

nog even dit........kan kloppen , zo te zien kom jij ook uit arnhem of omg. .....ik ook, dus zijn ze op dit moment hier in omloop

Waarschuw beheerder
klein,vrij dik pilletje, met een ingedrukt vlindertje en aan andere kant breeklijn?

zit MDEA in, heeft een iets andere werking,maar zeker wel prettig :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zijn er mensen die ervaring hebben met Tweelingetjes/Chineesjes?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 18:41:
zo te zien kom jij ook uit arnhem

:jaja: afgelopen weekend waren ze in Arnhem ja

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 19:11:
klein,vrij dik pilletje, met een ingedrukt vlindertje en aan andere kant breeklijn?

zit MDEA in, heeft een iets andere werking,maar zeker wel prettig

klein, vrij dik klopt, alleen dit vlindertje is er niet ingedrukt, maar ligt er dus op gedrukt, niet dezelfde dus?

Waarschuw beheerder
op t moment heb k visjes gehad... dat zijn vet goeie
maar roze mitschubischi's vond k ook super relaxed.. ging alleen echt vet hard van spacen.. veel te hard eigenlijk ;p en kersjes zijn super chill.. nog niet gesproke over driehoekige blauwe mitschubiscchi's...
maarja 1 ding... haal geen kroontjes dat si echt TROEP 5 van de 7 keer slecht gegaan op die kut pille... ouw gek...
mjaa :p
ik ga nog ff door met gooien en wakker blijven :mrgreen:

Waarschuw beheerder
nee,dan zijn het niet dezelfde, die ik bedoel daar zit het vlindertje dus echt in geperst...
Waarschuw beheerder
oke.. nog steeds niemand licht blauwe mercedes gehad? met een beetje spikkels erop...???
Waarschuw beheerder
ik wel damn ik ging lekker :)
nog nooit zo snel ingeslagen ook nog.
normaal duurt het ong 1uur bij mij maar toen maar 15mins.
heelijke pil.
kga eropcker meer van halenzodra ik er wer aan kenkomen

Waarschuw beheerder
kent iemand die x-files ?
zijn gele...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480 cacheid=000cda360024f7e3a4f390181a018e52f8]http://i8.tinypic.com/27yqwr8.jpg[/img]

dit zijn die blauwe vlindertjes! iemand al ervaring ermee gehad? testresultaat volgt...
Waarschuw beheerder
xfiles die ik ken zijn niet geel maar wit.
doorbreek streepie aan 1 kant en andere kant grote X en dan files eronder geschreven.
tzijn niet de beste pillen die er zijn maar je gaat er iig wel lekker op.
het gevoel dat je krijgt is lekker te noemen.
helaas zijn ze bij mij na ong 2 uur uitgewerkt.
maar gezien de prijs (rond de 1.60) is het te overleven om een 2e te nemen :).

die vlindertjes hek nog niet geprobeerd mischien vanvond ff :)

magoe niks gaat boven die mitchubietjes :)
Ik heb gister groene pillen met hartje er op gehad, ze waren vrij dik. weet iemand iets over de werking van deze pillen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Clit A.K.A Special Effects Button ;) op zondag 3 september 2006 om 12:42:
Ik heb gister groene pillen met hartje er op gehad, ze waren vrij dik. weet iemand iets over de werking van deze pillen?

Jij hebt ze gehad, dus vertel maar.
Waarschuw beheerder
ik heb wel die roze hartjes, met een hartje erop!! die zijn nie super heftig, maar wel relaxt;)
Waarschuw beheerder
witte rolex 120mg mdma testresultaat toppillen (Y)(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Spaceng op zaterdag 2 september 2006 om 16:18:
dit zijn die blauwe vlindertjes! iemand al ervaring ermee gehad? testresultaat volgt...

Ja die heb ik dus gehad laatst, zijn wel lekker.. maar was al niet meer nuchter toen ik deze nam, dus een echt goed oordeel heb k niet. Kreeg wel te horen van wie ik ze had, dat ik ze het beste met kwartjes kon nemen ipv zoals normaal halfjes..

maar ik ben benieuwd naar testresultaat, laat t hier ff weten dan wanneer je de uitslag hebt :)
Waarschuw beheerder
micky mousejes (klein rond wit pilletje met micky mouse erin gedrukt)(limburg omg. maastricht) had er 3 gepakt, best lang en super gevoel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ladyxima op zondag 3 september 2006 om 16:51:
Ja die heb ik dus gehad laatst, zijn wel lekker.. maar was al niet meer nuchter toen ik deze nam, dus een echt goed oordeel heb k niet. Kreeg wel te horen van wie ik ze had, dat ik ze het beste met kwartjes kon nemen ipv zoals normaal halfjes..

maar ik ben benieuwd naar testresultaat, laat t hier ff weten dan wanneer je de uitslag hebt

gister dus ff een paar weg gedropt en ik moet zeggen dat dit fijne snackies zijn:) de werking is niet zeer lang maar wel lekkere pieken gehad!(vlindertjes in mn buik gevoel:P) voor de rest voelde het aan als zuiver MDMA... mijn schatting zit rond de 100mg a 120mg en dat is aardig hoog tegenwoordig!

testresultaat moet nog even wachten...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat vinden jullie van die witte ronde mitsu's? Ik heb ze nu??:D En hiero vinden ze ze geweldig, en super heftig...120 mg al is het nie meer;)

Waarschuw beheerder
kent echt niemand de gele x-files..? ze zijn wat hoger als normaal.

Waarschuw beheerder
weet iemand toevallig iets over rode olifantjes ? greetz
Waarschuw beheerder
GHB is dik roeg
alleen nog nooit gehad:P
Waarschuw beheerder
iemand ooit medusa's gehad?

Waarschuw beheerder
iemand info over deze?

1)Blauwe hartjes
2)X-Files
3)Versaces
4)roze panthers

-----------------------------
Waarschuw beheerder
lichtblauwe x-files iemand ervaring mee??
Waarschuw beheerder
ik heb ook hartjes...die zijn nie egt super heftig, gewoon normaal en werken ook nie zo lang;) Ze verkopen ook niet egt super goed. Ze zijn egt voor de mensen die niet zoo heeeeel erg waus willen worden;)