Partyflock

Forumonderwerp · 827585
23 volgers · 631371x bekeken
Waarschuw beheerder
+6-3
Aangezein hier veel topics worden geopend voor 1 soort pilletje of voor een stomme vraag van "heeft iemand ervaring met ..." dus ik dacht laten we een topic openen waar iedereen even een report geeft over een soort xtc pil die je ingenomen hebt! Maar laten we het wel realistisch houden en kom niet met grote onzin getallen van de hoeveelheid mg MDMA/MDEA/MDA.....
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shnatzzz op woensdag 6 september 2006 om 07:48:
lichtblauwe x-files iemand ervaring mee??

ik heb gele en ze schijnen best goed te zijn.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Spaceng op zaterdag 2 september 2006 om 16:18:
dit zijn die blauwe vlindertjes! iemand al ervaring ermee gehad? testresultaat volgt...

Zijn ze er weer? Oh, die vorige waren echt super! :yes:

Yin Yangs zijn eindelijk op :(, heb nou (beige) molentjes gekregen!
Maja, zelfde shit!

Had laatst een rooie Ferrari onder de EZ-test gegooid! Beetje pep en voor de rest een helder resultaat. Iedereen werd er wel errug leip van btw! :bloem:
Waarschuw beheerder
Iemand bekent met Roze/Soort van roze Hartjes?

Hoeveel MDMA enzo en beetje goed zijn?

[img width=352 height=288 cacheid=000cde5b0025046031ba04a41a01900887]http://img317.imageshack.us/img317/9713/afbeelding001cf0.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Ik heb wel die hartjes, maar die zijn rond, roze en midden in een hartje getekend...denk net iets van 120 mg! En niet egt super heftig maar wel relaxt;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 september 2006 om 02:45:
mand info over deze?

1)Blauwe hartjes
2)X-Files
3)Versaces
4)roze panthers

de roze panthers heb ik pas geleden gehad.. zijn egt wel aan te raden kwas na 1.5 al compleet van de wereld.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Forget It op donderdag 7 september 2006 om 17:34:
Iemand bekent met Roze/Soort van roze Hartjes?

Hoeveel MDMA enzo en beetje goed zijn?

Ja die heb ik pas een keer gehad, alleen die waren wat boller. Wel goeie dingen (y) hoeveel en hoe of wat weet ik ook niet :)
Waarschuw beheerder
zijn de blauwe vlindertjes goed?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BRaMmOS* op donderdag 7 september 2006 om 21:42:
de roze panthers heb ik pas geleden gehad.. zijn egt wel aan te raden kwas na 1.5 al compleet van de wereld.

mooi zo hoort dat ook :D

Waarschuw beheerder
Blauwe vlinders zoals op de foto op de eerste pagina zijn echt superchill. Ging na halve al stuiteren :-P. Tering wat ging ik hard B-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 september 2006 om 00:41:
Blauwe vlinders zoals op de foto op de eerste pagina zijn echt superchill. Ging na halve al stuiteren :-P. Tering wat ging ik hard B-)

ckers fijn spul:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Crazy (L) op donderdag 7 september 2006 om 17:42:
k heb wel die hartjes, maar die zijn rond, roze en midden in een hartje getekend...denk net iets van 120 mg! En niet egt super heftig maar wel relaxt

onzin!!! je moet ze eens laten testen voordat je met onzin getallen komt aan zetten!!!!
Waarschuw beheerder
iemand info over deze?

1)Blauwe hartjes
2)X-Files
3)Versaces
4)roze panthers

3) Hoor je eigenlijk alleen maar goede verhalen over toch?
Misschien niet allemaal 200 maar wel boven de 140 toch?
4) pink panther paar maanden geleden getest op 90mg geloof ik.
maar ze zijn niet allemaal even sterk. Deze zijn ook in blauw verkrijgbaar. Geen super dingen. Tenzij er nieuwe weer nieuwe zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spaceng op vrijdag 8 september 2006 om 03:47:
onzin!!! je moet ze eens laten testen voordat je met onzin getallen komt aan zetten!!!!

En wie zegt dat ik dan nie heb gedaan?? het is rond de 100 á 120 mg. En elk hartje is weer anders qua werking en mg. Dus wie zegt dat die van mij nie zo kenne zijn;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BRaMmOS* op donderdag 7 september 2006 om 21:42:
4)roze panthers

deze zijn moeilijk te breken (heb je een hakbijl bij nodig ) maar super !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Crazy (L) op vrijdag 8 september 2006 om 08:03:
En wie zegt dat ik dan nie heb gedaan?? het is rond de 100 á 120 mg. En elk hartje is weer anders qua werking en mg. Dus wie zegt dat die van mij nie zo kenne zijn

omdat je uberhaupt al veel onzin loopt uit te kramen in dit topic en je schattingen zijn niet bepaald realistisch! waar laat jij ze testen dan? breng ze eens naar het DIMMS die kunnen je een precieze test uitslag geven...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Crazy (L) op vrijdag 8 september 2006 om 08:03:
En wie zegt dat ik dan nie heb gedaan?? het is rond de 100 á 120 mg. En elk hartje is weer anders qua werking en mg. Dus wie zegt dat die van mij nie zo kenne zijn

Dat je zulke bullshit uitkraamt laat al zien dat je ze niet hebt laten testen. En net alsof hartjes hele andere pillen zijn dan ronde pillen; de vorm zegt niks.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb het niet over de vorm;) die van mij zijn rond met een hartje erin, en het kan altijd zijn dat de mg anders is! tegewoordig weet je het ook nie meer...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MarcelB. op dinsdag 5 september 2006 om 17:41:
ik heb ze gezien in het donkerpaars ... iemand meer info ?!

Heb gisteren zo'n paarse genomen en was zeker voor herhaling vatbaar...
Slaat iets heftiger in dan de roze, werken ook sneller.
Met de roze duurt het een uurtje en met de paarse merkte ik het al met een klein half uurtje...
Heb er wel bij gedronken en geblowd en later nog een halve roze genomen, dus kan niet zeggen hoe ze zijn als je er verder niks bijneemt...
Weet niet wat erin zit, maar een aanrader is het zeker wel.
Waarschuw beheerder
Die blauwe hartjes zijn nu volop aan de kanten van Limburg (belgie) maar ze trekken op niet veel, denk rond de 50mg per pil ofzo, dus zeker geen aanrader
Waarschuw beheerder
blauwe vlindertjes zijn niet zo hard... kheb er gister over de hele nacht verspreidt 7 gegeten... (k kan je wel zegge dat er ook nog een paar mensen uit de groep compleet de weg kwijt waren na 3... misschien lag het gewoon aan mezelf gister... Kan zo zijn dat ze toch wat harder zijn dat ik denk)
Maar ik ben nog niet eens zo heel ervaren spacer :o
En normaal ben ik toch wel knetter van de kaart bij 3... als ik 3 red.
was na 4 al erg space maar ik d8 het is net niet ver genoeg maar kwerd niet spacer...
Had gister dus een spaceparty en 1 meisje had er 2 tegelijk genome die wel elke week spaced... maar die is toch erg over dur nek gegaan, +nog 2 andere (van de 8) zijn gaan kotsen(paar weken geleden toen ik ze voor het eerst nam waren we met zun 3e en allebei mun maten moesten toen ook al kotse... Daarna voelde ze zich wel weer goed...
Als ik zelf mag kiezen zou ik voor RN gaan... die heb ik de laatste paar keer gehad voor de vlindertjes en dat zijn echt lekkere stuiterpille
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
omg utrecht

oranje dagobertjes en blauwe smilies....zijn vergelijkbaar met die blauwe mitshu's
heb ook nog oranje liggende vrouwtjes voorbij zien komen...was men ook erg tevreden over

Waarschuw beheerder
roze panthers

Deze week mensen getest , en ze waren tevreden:D;)

Totaal geen afkick zeiden ze me , dus das ook mooi :D

Zelf test ik niet meer.

Maybe 1tje ofzo :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 20:27:
Zelf test ik niet meer.

heeeeel af en toe vind ik het ook wel leuk om een testertje te nemen... Kben vergete welke testertjes ik het laatst had.
Leken op witte australians, maar ze waren veel controleerbaarder. Als ik tegen mezelf zei ik heb energie moest ik stampen, als ik dacht nu wil ik ff lekker liggen lukte dat ook... vaaaaaageeeee shit
Waarschuw beheerder
Afgelopen zaterdag 2 grijze halve maantjes genomen echt helemaal van de kaart af.

Weet er hier iemand iets meer van af hoeveel mdma er in zit en het zijn net nieuwe op de (markt)?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nannny op dinsdag 12 september 2006 om 16:32:
2 grijze halve maantjes

paarse ken ik wel ja.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) Crazy (L) op dinsdag 12 september 2006 om 18:08:
Ik heb zelf nog Roze Hartjes:D iemand geinteresseerd? en een paar olifanten.

Kun je AUB!!! dit topic clean houden en geen vraag/aanbod berichten posten, heb je nu 2 keer moeten waarschuwen:S echt weer zo'n doorgewinterde greppeldellen aktie!!!
Waarschuw beheerder
blauwe mitsubities :P:P
joden sterrel :P:P
Waarschuw beheerder
Iemand ervaring met die gele (ronde) x-files?

Waarschuw beheerder
soorten die ik tot nu toe gehad heb zijn:
blauwe rolex Zeer Goed,effect=tekort
blauwe mitsi's Zeer Goed
blauwe vlinders Zeer Goed,effect=tekort
smiley's Slecht
groene vrijheidsbeeldjes Zeer Goed
paarse met een X Zeer Goed
Spinners Slecht
klavertje 3 en 4 Goed
X-files Matig
Oranje/Rode Jodensterren Goed
Kangeroe's Matig
Roze Lovertjes Goed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 01:32:
blauwe vlinders Zeer Goed,effect=tekort

Het zijn idd wel lekkere space pillen... maar ik ken al 5 mensen alleen die van de vlindertjes zijn gaan kotsen (in 1 week...) waren er zelfs 3 op 1 avond.
Ik zelf niet maar ik had wel een erg vaag gevoel in mijn buik de hele tijd :P (niet misselijk ofzo)...
Tzijn voor mij wel thuisgebruik pillen als ik feest thuis geef... geen stamppillen

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 01:32:
Kangeroe's Matig

kvind witte en roze kangaroetjes wel leuk... Kspace um niet zo weg dan, en kan lekker doorgaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J's - addicted to bass! op woensdag 13 september 2006 om 02:09:
Het zijn idd wel lekkere space pillen... maar ik ken al 5 mensen alleen die van de vlindertjes zijn gaan kotsen (in 1 week...) waren er zelfs 3 op 1 avond.
Ik zelf niet maar ik had wel een erg vaag gevoel in mijn buik de hele tijd :P (niet misselijk ofzo)...
Tzijn voor mij wel thuisgebruik pillen als ik feest thuis geef... geen stamppillen

idd lekkere space snacks, wacht nog steeds op de uitslag maar ik vermoed een hoeveelheid MDA erin voor de rest gewoon lekker zuiver! hier had niemand last van misselijkheid dus dat ligt misschien toch aan jullie:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Spaceng op woensdag 13 september 2006 om 20:13:
maar ik vermoed een hoeveelheid MDA

MDA, hoezo? Hierboven hebben ze het over korte werking, mda werk juist stuk langer dan mdma.
Waarschuw beheerder
wacht nog steeds op de uitslag

Graag plaatsen indien bekend!
Waarschuw beheerder
heeft iemand al yin-yangs ghad? en hoe zijn ze? kheb al ghoord van 1 iemand dat ze behoorlijk goed zijn, normaal neemt diegene een stuk of 6 pillen maar hij heeft op 1 avond maar 2 yin-yangs gehad en stond al mooj op z'n kop!!
maar als iemand het nog meer heeft gehad dan moet je ff late weten a.u.b.

ps. rode feraries zijn ook wel lkkr :vaag: :cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van :vaag:QUIZZLE:vaag: op woensdag 13 september 2006 om 21:22:
heeft iemand al yin-yangs ghad?

ja die zijn ernstig goed ja damn :vaag: kwas echt volledig van de kaart @ nightmare :rot: kzal er is ff een paar onder de scanner legge :) kan je zien of het dezelfde zijn:P
Waarschuw beheerder
ja doe maar ff, die ik heb zijn wit met yin-yang teken erin

Waarschuw beheerder
heb nu witte smileys , ruiken erg anijs achtig de nieuwe peacjes vervangers dus :p

en die ying yangs daar heb ik al iets van gehoord ja.

Schijnen zwaar te zijn , geloof er niet veel van.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van :vaag:QUIZZLE:vaag: op donderdag 14 september 2006 om 00:35:
ja doe maar ff, die ik heb zijn wit met yin-yang teken erin

ah die van mij ook, kben nu op school kzal vanavond ff kijke ofk tijd heb om er een paar onder de scanner te gooien :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :honger: op woensdag 13 september 2006 om 20:53:
MDA, hoezo? Hierboven hebben ze het over korte werking, mda werk juist stuk langer dan mdma.

dat is waar...

Waarschuw beheerder
iemand bekend met jodensterren
Waarschuw beheerder
misschien toch aan jullie

ik heb er zelf geen last van gehad... k kreeg wel raar gevoel in mijn buik... was echt vaag... maarja... kheb liever RN... ware echte stuiterpille... khou toch iets meer van stuitere :P.

ik vermoed een hoeveelheid MDA erin voor de rest gewoon lekker zuiver

misschien een klein beetje mda :P want ik heb toch allemaal vage beestjes zien lope :P... en dat was toch al heel wat uur later :P...

hoeveel blauwe vlindertjes had je op?
eerste keer had ik eerst 3 roze australians op en daarna 1 vlindertje... voelde er toen weinig xtra van... laatste keer had ik telkens halfjes genome tot ik er 3 hele ophad en daarna nog 4 hele genome (om het half uur 1...) maar ik werd niet spacer meer dan dat ik was na die 3... (was alsnog knetterspace hoor :P)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J's - addicted to bass! op donderdag 14 september 2006 om 17:35:
misschien een klein beetje mda want ik heb toch allemaal vage beestjes zien lope ... en dat was toch al heel wat uur later ...

7 % van mdma wordt in je lichaam omgezet tot mda. Als je 8 pillen à 100 mg op hebt, dan komt dat neer op 56 mg mda. Dan komen de beestjes, hekjes, brillen etc etc wel te voorschijn ja! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :honger: op donderdag 14 september 2006 om 19:49:
7 % van mdma wordt in je lichaam omgezet tot mda. Als je 8 pillen à 100 mg op hebt, dan komt dat neer op 56 mg mda. Dan komen de beestjes, hekjes, brillen etc etc wel te voorschijn ja!

klopt ja, dat zeggen ze er altijd bij als ik de uitslag binnen krijg!

hoeveel blauwe vlindertjes had je op?
eerste keer had ik eerst 3 roze australians op en daarna 1 vlindertje... voelde er toen weinig xtra van... laatste keer had ik telkens halfjes genome tot ik er 3 hele ophad en daarna nog 4 hele genome (om het half uur 1...) maar ik werd niet spacer meer dan dat ik was na die 3... (was alsnog knetterspace hoor :P)

die blauwe vlinders waren bij mij ook redelijk snel uitgewerkt en als je dan meer neemt word je niet veel vager, terwijl ik bij MDMA poeder wel veel vager word...

ik had er 4 op over de avond gespreid, begon redelijk hard met lekkere pieken, alleen het is idd snel uitgewerkt en zoals ik al zei word je niet meer vager als je er dan meer slikt!

over het algemeen wel een lekkere pil om mee te beginnen:P

Waarschuw beheerder
maarja... kheb liever RN...

ff vraagje: wat is RN?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik had gister gele x'jes, volgens mij net nieuw..
nou mijn god, ik dacht dat het mdma pillen waren , maar het waren PEP pillen, en daar kan ik dus egt niet tegen..

ik heb gewoon een stuk uit mijn duim gebeten:vaag:
kweet bijna niets meer van wat ik gedaan heb, maar op dat moment weet ik nog wel dat ik me super relaxt voelde

EN ik voel me erna gewoon super kut:vaag: