| Betreft: | locatie: X |
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 15:25:Club x
uiteraard niet, je woont te ver weg en bent maar net oud genoeg om het bittere einde meegemaakt te hebben
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 15:41:uiteraard niet, je woont te ver weg en bent maar net oud genoeg om het bittere einde meegemaakt te hebben
Dat zeg ik toch
En te ver weg wonen wilt niet zeggen dat je er niet geweest zou kunnen zijn..
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 15:45:in Zuid Limburg hebben ze die tent in Heerlen en die kwamen niet helemaal naar Club X toen
De peppermill bedoel je?
Uitspraak van J-Bo's event support op donderdag 15 december 2005 om 14:54:Wie weet hier meer van.
Relaoded heeft helemaal NIETS met Club X te maken, het is een op zich zelf staand concept.
Dat kun je alleen al zien aan de muziek die daar gedraaid wordt, helemaal niets mis mee en ik moet eerlijk zeggen het is een leuke zaak.
Een nieuwe Club X wordt nog steeds aan gewerkt maar het moet gewoon perfect zijn/worden en een lokatie die Club X waardig is.
Dus gewoon nog even geduld.
euh.. neen, dat ken ik niet
Moet je toch eens komen feestje in januari is wel leuk.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 15:41:uiteraard niet, je woont te ver weg en bent maar net oud genoeg om het bittere einde meegemaakt te hebben
Misschien is de gaypalace wat voor hem
Kom je dan ook the real jojo neem je collega ook mee gezellig ..... is weer wat anders
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 20:08:neem je collega ook mee gezellig
dan brengen we er een hele berg mee
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 20:37:dan brengen we er een hele berg mee
Ken je er zo veel dan???
Ik nammelijk niet
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 20:40:Ken je er zo veel dan???
ja, best wel veel in de vriendenkring, kapper, slager, postbode en Harry from Scottland
Uitspraak van J-Bo's event support op donderdag 15 december 2005 om 21:24:Kom je daar wel eens dan?
Meneer heeft een prive Kapster.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 21:19:Harry from Scottland
Die ken ik dan toevallig ook.
Maar voor de rest zitten in mijn vrienden kring geen eentje.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 21:19:slager, postbode
Jos en Arie, en de Kapper is onze Jeffrey
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 december 2005 om 21:43:onze Jeffrey
Was mijn Jeffrey
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2005 om 12:14:maar blijft een schatje
Idd, als je de gebruiksaanwijzing onder controle hebt
Raar, bijna geen enkele van de discotheken van vroeger staat nog overeind...R.I.P.
O dacht dat het aan mij lag overal waar ik kom gaat dicht
Atmoz , Parkzicht, Club X, La Rocca The Boot ( in Rotterdam) , Zillion , The Limit ....
Uitspraak van Jupileridd,wij rechts,den Belgen balkon- Kevlar op vrijdag 16 december 2005 om 21:24:
En als het er nu zou zijn dan staat het gemixt
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 december 2005 om 22:39:En als het er nu zou zijn dan staat het gemixt
mss wel,mss niet ...
Uitspraak van Jupilermss wel,mss niet ...- Kevlar op vrijdag 16 december 2005 om 22:59:
Nou ik kom dan zeker wel ff buurten aan de Belgische kant
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 11:24:En ik achter mijn bar
jij gaat gewoon als muntenmuts in je hok
En ik aan de nederlandse kant
Gezellie BIERTJE ??
Uitspraak van Jupilerals het goed is kan ik deze week wat tapes omzetten op cd en ze zo online zetten- Kevlar op zaterdag 17 december 2005 om 16:10:
top man
Ja heb er ook nog een paar gevonden.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 17:45:Ja heb er ook nog een paar gevonden.
Kheb er nog eentje op tape,was men eerste nieuwjaar daar...
Trip to 1996
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 17 december 2005 om 17:59:O ik heb ze als MP3, alle bandjes heb ik weggegooid
...das minder,maar ja,je kan ze dan on-line zette hé
Uitspraak van Jupilerdan on-line zette hé- Kevlar op zaterdag 17 december 2005 om 18:05:
uhh je kent me toch ben niet zo goed in dat soort dingen
Toch ni moeilijk,gewoon ff uploade via www.yousendit.com of nog andere upload programa's of anders ff een open dir maken,maar dan zal ek nu ff chinees spreke voor je zeker