| Betreft: | locatie: X |
Uitspraak van Parkganger op donderdag 8 december 2005 om 22:52:Onderweg altijd even stoppen bij Hazeldonk, 'zoetwaren' pikken bij de shell
Wij reden altijd binnendoor, rijsbergen, zundert enz.. dus ben nooit op hazeldonk geweest
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 december 2005 om 19:13:know dat je er kwam
Idd superrr jammer dat ik je niet zo veel meer zie
hahaha ken ik je al zo lang pfff word oud
Nou met kerstavond ga ik naar Outland
De goede tijd van CLUB X Wuustwezel, ken je hem nog?
in dik 6, bijna 7 jaar, maar een 4 of 5 keer NIET geweest, anders altijd afwezig daar, elke zaterdag, soms op vrijdag en speciale feesten ook altijd.
kent iemand van jullie die kale, in die tuinbroek, die er vroeger boven glazen liep te halen ?
wat zou er van die gast geworden zijn
laatste aanpassing
Uitspraak van JupilerDe portiers waren niet om mee te lachen,dus daar zal het zeker ni aan gelegen hebben,kweet het ni- Kevlar op vrijdag 18 november 2005 om 22:39:
dank u, ik was 1 van hen
Club X in Wuusrwezel moest dicht van de overheid, omdat bij een inval er 1 meisje binnen was, die geen 16 jaar oud was. Ze had wel een vervalst identiteitsbewijs bij zich en was nbij de ingang gecontroleerd. De burgemeester van Wuustwezel had al een hekel aan Club X en trok alle vergunning in en dat is een rechtzaak geworden die 4 jaar heeft geduurd. Club X mocht gedurende dat proces open blijven, maar trok op een gegeven moment aan het korste eind, omdat de burgemeester best veel macht en politieke vrienden in Belgie.
Heb best een zéér grote hekel aan die Ansoms jammer dat ie zoveel te zeggen heeft in dit kloteland hier , alleen beetje erg vreemd dat zoiets als de site-waar net zoveel of misschien wel meer drugs en allerhande zaken gaande zijn - wel mag openblijven
Echt een gore eikel vind ik hem en das nog steeds zacht uitgedrukt
Echt een gore eikel vind ik hem en das nog steeds zacht uitgedrukt
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 december 2005 om 21:06:ik zie dat iedereen Rudi nog weet te herinneren.
Nee tuurlijk niet , ken me nog herinneren dat ik er kwam en dat het nieuws bekend werd ...
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 16:15:ken me nog herinneren dat ik er kwam en dat het nieuws bekend werd ...
een van de weinige keren in mijn leven, dat ik moedeloos was en liep te janken
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 16:17:dit vergeten we ook nooit, al die handel die ze verkochten.
Hahah ja man en dan liep je in Llort de Mar en dan zag je mensen met shirts aan en die had je van je levensjaren nog nooit in X gezien maar ze zeiden dan ook dat ze dat hadden gekocht en maar 1 keer waren geweest
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 16:25:k heb nog een berg van die zooi in de kast liggen.
Ik heb er helemaal niks meer van
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 19:44:Ok als je het orgineel vraag , geen gekopieerde troep?
was een orgineel, maar wel vervalst bleek achteraf
controle er op was best streng daar hoor
Moet je hier maar eens kijken. DJ Francois heeft in 2003 deze foto's gemaakt. Het zag er nog gewoon uit hoe ze het achter hebben gelaten. Ze hebben alleen de draaitafels en mengpaneel meegenomen. Zelf de glazen staan er nog op de bar.
Precies alles mee nemen wat nu los kan de rest laten zitten, hoorde dat het licht er ook heel lang heb gehangen.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 december 2005 om 16:17:dit vergeten we ook nooit, al die handel die ze verkochten.
Inderdaad
(die goede oude tijd
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 december 2005 om 19:14:had ook nog zo'n mooie groene sticker achterop me autootje
Die zit hier al een jaartje of 10 minimaal bij mijn dochter op het slaapkamerraam
Uitspraak van JupilerJa,dat had ik dan een regel rechte schande gevonde da jij daar ni was geweest- Kevlar op dinsdag 13 december 2005 om 18:55:
Maar waar ben ik eigenlijk niet geweest hé
Uitspraak van Parkganger op vrijdag 9 december 2005 om 19:40:Kwam stomtoevallig gisteren de videoband tegen met Jambers in Club X.
De aflevering gaat over uitsmijters, er staat een stukje op over Rudy.
Op mijn site is het stukje te downloaden
no olskool sucks
en 2 club x tape,s
Uitspraak van Jupilerhaha,dan zal het de moeite geweest zijn- Kevlar op woensdag 14 december 2005 om 23:05:
héhé, waarschijnlijk
Raar, bijna geen enkele van de discotheken van vroeger staat nog overeind...R.I.P.
Uitspraak van BigBoldy op donderdag 15 december 2005 om 13:46:
Misschien dat Yves toevallig medeeigenaar is geworden van Castel en daarom de naam ook verandert is naar Re-loaded
Misschien dat Yves toevallig medeeigenaar is geworden van Castel en daarom de naam ook verandert is naar Re-loaded
Zou in iedergeval een hoop verklaren voor mij.
Club-X waar Yves resident was ging op zoek naar een nieuwe plaats.
Club-X reloaded...De site van reloaded en club-x hebben het zelfde gezamelijke adres.
Yves brengt nu platen uit op reloaded-traxx,waarvan de eerste release alles behalve top en origineel is.
Erg jammer,want was altijd wel een Yves fan,maar dit waardeer ik toch wat minder.
Website van Club-x is :
http://caesar.lazernet.be/~reloaded/club-x/newsflash.html
Kort dit eens in tot http://caesar.lazernet.be/~reloaded/
en je krijgt een zwarte pagina met boven aan de datum dat reloaded castel open ging.
Dus Club-X wilde een nieuwe locatie,maar vond geen locatie die geschikt genoeg was om Club-X reloaded te gaan heten.
Dus werd het gewoon reloaded?
Deze discussie had ik pas in een ander forum.
Wie weet hier meer van.
Denk dat ze nieuwe poging wilde doen,maar niets kan het oude Club-X gevoel meer geven en dus er vanaf hebben gezien.
laatste aanpassing