Vroeger wastie goed bezig, redelijk origineel nog en leuke melodien en kicks( Cannibal,No escape from my wrath,Within the darkness ), tegenwoordig ( lees: de laatste 1,5 jaar )is het allemaal hetzelfde, dom gebeuk en iedere keer dat synth geluidje.
Nu iedereen helemaal geil is van de Tieum sound gaat hij ook maar es aan de wat snellere tempo's
Ik vind die maskers zo stoer
Owja....k vind het een beetje uitgemolken...
Vind het zo overdreven, eerst loopt iedereen ze de hemel in te prijzen, en nu (bijna) iedereen ze leuk vind, moet je je opeens schamen als je het nog wel kan waarderen. Nou, ik waardeer het nog wel. Ook niet alles. Maar ik vind ze op het podium (meestal) nog dik de moeite waard!!!!
Uit pure verveling
Graag typische pf reactie's
Waarom vinden jullie Angerfist zo goed/slecht??
Hij heeft veel vette nummers gemaakt, maar het wordt een beetje eentonig
Angerfist pff ja wat moet ik zeggen standaard commerciele MOH onzin wat die altijd draait
Enne.. Inspiratieloos? Dat woord ken ik niet...
hee je vergeet wel veel meer tracks, maar noem ff de tracks die goed zijn te pruimen
Hardcore is my Life
Cannibal
Loud & Low
Loser
Wihtin The Darkness
Criminally Insane
Raw to the Floor
Maniac Killa
Fuckin Psycho
Audio Waste
Break Society Down
B A M M M
Fuck Off (dit nummer word alleen vaak gebruikt als melodie bij stumperds die er een SS lied van maken)
It Never Stops
Killerfist
Little Elfs
Medicine Man
Necroslave
Take U Back
Vato
Yes
Dipshit
Ultra Rebel
en mijn nummer 1 Angerfist - My Style From The Darkside
dat waren ze volgens mij de beste Angerfistjes dan
Hardcore is my Life
Cannibal
Loud & Low
Loser
Wihtin The Darkness
Maniac Killa
It Never Stops
Necroslave
Ik zag je pogo'en op Angerfist bij Oublast Nick
Fuck Off (dit nummer word alleen vaak gebruikt als melodie bij stumperds die er een SS lied van maken)
en mijn nummer 1 Angerfist - My Style From The Darkside
Da's een hype mevrouw.. Je hoort er niet bij als je niet met de grote jongens op het forum meeloopt..
Ik kan er zelf in ieder geval goed naar luisteren
Het was simpel, onorigineel, kinderachtig maarja al die wazi's en die houthakkers vielen er als een blok voor en nu hebben ze een nieuwe held, namelijk Partyraiser enzo.
Graag typische pf reactie's
Ik vind angerfist gewoon goed, zit niet zo over dat commercieel te zeiken!
outblast en korsakoff (hoe je het ook schrijft) hebben een serieuse poging gedaan tot commercieel worden...
je weet niet eens waar je over praat :frusty ben je ook een keer om de hoek bij een feestje geweest? Wat een meelopersgedrag. Als iemand ook maar succes heeft meteen zeggen dat alleen wazi's dat leuk vinden
Ten eerste was het maar 1 clip
Ten tweede was het met een satirische knipoog naar meneer "scooter" die toen het nummer "allways hardcore" uitbracht. Kan ik mee leven als ik eerlijk ben.
Ga ff lekker ontkennen dat de hardcorescene niet stampvol zit met extreem rechtsdenkende personen O__o. Simpel erg veel wazi's komen erop af. Kan je hoo gne laag springen van dat het neti zo is. Tis d8 ik zo wel algemeen bekend en nee ik sta neit op de hoek van een feestje ofzo . Er zijn andere producers met succes binnen de scene. Maar dat kinderachtige "raise ur fist for angerfist" en clips waarin scooters kapot getrapt worden helpen neit echt mee aan een bepaald image .
Ten tweede was het met een satirische knipoog naar meneer "scooter" die toen het nummer "allways hardcore" uitbracht. Kan ik mee leven als ik eerlijk ben.
Viel me ook al op. Alle respect voor de beste man, maar zelf vind ik het ook niet zo heel bijzonder