| Betreft: | evenement: Ondergrondse Herrie 4, zaterdag 14 januari 2006 om 22:00 evenement: Neurotic Waste vs Chemical Strike, zaterdag 14 januari 2006 om 22:00 |
Lijkt me geen moeilijke keus! Den Haag natuurlijk
Chemical strike natuurlijk
Muff, Akira en FFF Whoei
okeey weer es vagen herrie met veel drum en bass daar snap ik nou niet echt veel van
HARD EN SNEL
T WORDT IIG HARD EN SNEL
sinds wanneer is Roel een vriend van je? weet ie dat zelf ook
misschien houthakkers + trekpoppen binnen (wie die laatste 2 niet snapt, kijk maar es naar de outfit van gemiddelde MOH fan en bijbehorende dans)
Londsdale word verboden dus veel last zullen we daar niet van hebben
is het zo? hoezo lonsdale verbieden? er lopen genoeg mensen in Lonsdale (ook vrienden van mij) en ik kan het weten. Ben zelf ook niet heel licht streng deurbeleid moet je wel doen maar dan niet afgaan op kleding maar algeheel uiterlijk
en robbers zorgt ook voor elende
er lopen genoeg mensen in Lonsdale (ook vrienden van mij) en ik kan het weten
Ondergrondse Herrie
triqo> ben het wel met je eens, ikzelf verbied het ook op me feesten, en de sfeer is altijd subliem sinds ik dat doe.
Maar nou is het ook zo hier in amsterdam dat er ook bezoekers kunnen komen die fel tegen lonsdale zijn en herrie gaan schoppen tegen die gasten.
Bij mij is het dus grotendeels verboden om gezeik te voorkomen, en das altijd beter dan genezen
met bedoelingen draagt of niet. hehe
als ik een feest geef met akira & bonehead in de line up dan weet je wat dat zou kunnen trekken waarom het risico lopen op gezeik binnen het feest...
met of geen lonsdale aan, je haalt ze er zo uit
gezeik te voorkomen, en das altijd beter dan genezen
waar was je in warmond dan tjah tegen valler he
troy is wel cool ,
het klagen komt altijd weer van een vrouw
iedereen moet komen naar Waste vs strike, met het hele gezin!
Nergens last van