resultaat
woord zegt genoeg dacht ik zo
woord zegt genoeg dacht ik zo
ga je toch naar het stadion voor iets anders dan dat ik ga.
en waarom dan geen PSV supporter? als het jou om resultaat gaat?
Welke plaats staat ado ook alweer ghehe
we zullen zien einde van het seizoen
we zullen zien einde van het seizoen
Heeft niks te maken met de plaats of stand te maken, zeg alleen dat ik gister Nec een bagger ploeg vond.
slecht voetbal, alleen maar lange ballen op denneboom...
laat ik het zo zeggen dan, zeer on aantrekkelijk voetbal.
of heb jij gister naar een andere wedstrijd zitten kijken?
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 15:42:En Sem ik ben ook echt benieuwd 4 december. 2 ploegen in vorm waarschijnlijk.
toch vind ik dat vitesse op dit moment beter voetbal speelt het meer afdwingt dan nec maar goed die regel telt niet in het voetbal resultaat telt het zal wel weer een heet dagje worden in de goffert vorig jaar was de sfeer slecht maar die 5x daarvoor was het echt dat ik uit me strot kan krijgen hehe een mooie sfeer je word echt zwaar gepest daar zelfs de speaker is anti vitess daar hangt echt een oorlogs sfeertje daar hek wel respect voor wou datr we hier zon sfeertje konden creeren, maar dat zit er niet in, in zon fabrieks hal.
forza monnikhuize
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 15:42:En Sem ik ben ook echt benieuwd 4 december. 2 ploegen in vorm waarschijnlijk
nou N.E.C is zeker niet in vorm, de wedstrijd was echt bagger
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 16:23:nou N.E.C is zeker niet in vorm, de wedstrijd was echt bagger
resultaat is heilig
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 16:34:Schaam me voor me ploeg wat een stelletje kneuzen zeg geen strijd nix stelletje weggooiers
ja is huilen met de pet op man . stond me te verbijten gewoon
Welke plaats staat ado ook alweer ghehe
juist daarom had je wel verwacht dat nec de meester op het veld zou zijn .maar ook nec was bagger .maar wel die punten mee naar huis
en jil zo zie j emaar weer dat vrouwen geen goede visie hebben op voetbal als merendeel mannelijke supporters ook mee eens was dat nec bagger was
want er was wel strijd vond ik!
gestuntel heet dat jill
nogmaals gefeliciteerd boertjes
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 17:01:ja is huilen met de pet op man . stond me te verbijten gewoon wou zelfs dat nec die punten mee nam ..alhoewel nec ook niet echt top was
Jij ook al Ric
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 18:13:Nijmeegs kwartiertje!!
origineel heej
ludiek hoor
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 17:01:en jil zo zie j emaar weer dat vrouwen geen goede visie hebben op voetbal als merendeel mannelijke supporters ook mee eens was dat nec bagger was
Heb ik gezegd dat NEC goed speelde dan
Ik vond het wel een wedstrijd waarin er veel gebeurde, heb me niet verveeld. NEC drie punten, al hadden we wel geluk de laatste minuten.
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 19:36:klopt was een klein groepie
niksmis met je oren d met je zicht wel want was kutwedstrijd
iedereen van nec gefeliciteerd en was denk ik een leuke reis terug met julie tractors en nu lekker slotje hiero.
Rico volgend seizoen weer lekker naar de lange leegte en Agovv
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 21:28:maak mij nie uit .mischien nog gezelliger ook wat je zeg
ja goos en een stuk goedkoper ook niet meer voor 38 euries maar voor 12 hehehehe.
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 21:30:38 euries maar voor 12 hehehehe.
ja toch
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 21:33:ja toch de tijd zal het leren allemaal mau
daaron goos kenne we de snelweg weer blokkeren en met auto voor stdion komen. Stoppen bij tankstations
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 22:09:Ik ben blij dat wij dat gevoel ook kennen, en dat we dat ook mee hebben mogen maken!
tuurlijk ik hoop dat we erin blijven maar het vertrouwen neemt met de week af
komt allemaal goed
zijn veel mindere ploegen rbc VITESSE
ja vooral fietstas he maar die sigarenploeg is ook bagger.Ze moeten gewoon met inzet gaan spele. Ze lijken wel moe joh gaat nergens over.Als ik het zo bij me baas doe ken ik ander werk gaan zoeken.