Partyflock

Forumonderwerp · 824840

Dat moet te doen zijn!
Denk 3-1 :) De 3 punten blijven gewoon in het Zuiderpark!:)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 16:15:
NEK

domme arnepper schrijft Combinatie met een K...

Uitspraak van gekkehuus30 op woensdag 16 november 2005 om 16:36:
tony m geel zwarte frikandel..ga je eigen topic zoeken joh..ow nee niemand reageert op een arneppertopic

Uitspraak van Joey Buttafucko op woensdag 16 november 2005 om 16:40:
domme arnepper schrijft Combinatie met een K...

Nijmeegse humor ofzo?
ik ken altijd heel hard lachen om jullie hoor..

ja alleen jullie snappen dat warschijnlijk
overwinnig den haag natuurlijk 2-0

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 16:15:
NEK verliest 1-0, zeer saaie wedstrijd wordt het want de ooievaars stellen ook niet echt veel voor

weer eentje met verstand van voetbal maar niet heus jullie hebben een sterrenelftal natuurlijk.Met zo een grote schuld komen jullie nog wel terrug op jullie ware niveau.
gaaaaaaaaaaaaaaaaaap
wat een gelul weer allemaal zeg..
zat me al af te vragen waarom ik terug ging lezen

Die rijnjoden zorgen wel voor verkoop van de shirts bij NEC naar mijn mening kopen ze elk jaar het nieuwe NEC shirt:D

Uitspraak van son son sonnetje op woensdag 16 november 2005 om 20:53:
gaaaaaaaaaaaaaaaaaap
wat een gelul weer allemaal zeg..
zat me al af te vragen waarom ik terug ging lezen

Vraag me ook af waarom je ook alweer reageert
meld het even als je erachter bent;)
3 puntuh blijven gewoon weer in den haag 3-1 bosjesmannen je hept mazzel zuiderparruk zit vol met bosjes kunnen jullie je weer lekker verstoppen mietjes

citeer 16 november 2005 21:24
3 puntuh blijven gewoon weer in den haag 3-1 bosjesmannen je hept mazzel zuiderparruk zit vol met bosjes kunnen jullie je weer lekker verstoppen mietjes

komt spuit 11 aan ahahahah ,man ben je weleens in het zuiderpark geweest jo belhamel;):bier:

jongen we komen niet eens, dus maak je a.u.b niet te druk.
maak me ook niet druk er is geen 1 club die los naar den haag wil snap alleen de rede niet wij doen het tog ook hep vorig jaar op hazen kamp gezeten nec ado den haag 13- 02- 05 wel 1-0 verloren toen helaas

zozo heb je hellemaal alleen op de hazenkamp gezetten,maar als je dan tog daar gaat zitten ,meld je eerst van te voren ;)maar wij zitten lekker in de kroeg met EGT bier en groot scherm:bier:
ja dan is de spanning er tog af het is juist leuker als je daar komt als buitenstander en niemand die het herkend en dna vrolijk weer naar huis gaan en het is immers niet zo slim denk ik om als uit supporter in een vak met hools te gaan zitten en dan even zeggen van he gosah ik ben voor den haag niet handig

nou ik zit lekker in me kroegie waar alles bij de hand is,dan naar die sloot aka gracht kijken waar je ook nie goed van word bij het veld ;) :bier:
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 21:19:
Vraag me ook af waarom je ook alweer reageert
meld het even als je erachter bent

had verwacht dat er toch wel wat nuttigs instond...

Uitspraak van son son sonnetje op woensdag 16 november 2005 om 22:00:
had verwacht dat er toch wel wat nuttigs instond...

nou son gooi jij er ff iets nuttigs in kennen we ook ff genieten hehehe
DH wint gewoon... als je het nou alleen daarover hebt :D

boeren of geen boeren, nec verliest gewoon

Uitspraak van son son sonnetje op donderdag 17 november 2005 om 14:45:
DH wint gewoon... als je het nou alleen daarover hebt

kijk dat is nou nuttige info je voorspelling gaat ook helemaal kloppen meis;)

Kijk Sonja jij snapt het! :)
Uitspraak van son son sonnetje op donderdag 17 november 2005 om 14:45:
DH wint gewoon... als je het nou alleen daarover hebt

Uiteraard
:D:D heb ik toch nog iets nuttigs gezegd (geschreven) vandaag
Uitspraak van __::BRIAN::__070 op woensdag 16 november 2005 om 21:39:
ja dan is de spanning er tog af het is juist leuker als je daar komt als buitenstander en niemand die het herkend en dna vrolijk weer naar huis gaan en het is immers niet zo slim denk ik om als uit supporter in een vak met hools te gaan zitten en dan even zeggen van he gosah ik ben voor den haag niet handig

:D

eNieSee is lekker bezig de laatste tijd, en zou dit keer eigenlijk ook niet weten waarom ze van Ado zouden verliezen... Ze kunnen echt een heel goede slag slaan tegen die hagenezen en daarmee een goede periode behouden en verder opbouwen.

Kwalitatief is NEC ook beter, en begint het ook lekker te lopen Dus ik heb er zin in. Ik ben er ook bij. ff 3 punten weghalen en snel weg uut Den Haag en snel terug naar ons eigen oude mooie stadje.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 18:30:
eNieSee is lekker bezig de laatste tijd, en zou dit keer eigenlijk ook niet weten waarom ze van Ado zouden verliezen... Ze kunnen echt een heel goede slag slaan tegen die hagenezen en daarmee een goede periode behouden en verder opbouwen.

Kwalitatief is NEC ook beter, en begint het ook lekker te lopen Dus ik heb er zin in. Ik ben er ook bij. ff 3 punten weghalen en snel weg uut Den Haag en snel terug naar ons eigen oude mooie stadje.

ik teken ervoor
Ach ja, jullie Nijmegenaren zullen niet gaan zeggen dat wij winnen :D en andersom ook, dus echt verrassende prognoses heb ik hier nog niet gehoord :D

Mara om nou te gaan roepen dat jullie kwalitatief beter zijn dan de FC ? alleen omdat jullie een keer van de joden hebben gewonnen ? tegenwoordig is dat nou niet bepaald een prestatie :cheer:

Uitspraak van Don Lorenzo (V.L.C ) op donderdag 17 november 2005 om 18:52:
Mara om nou te gaan roepen dat jullie kwalitatief beter zijn dan de FC ? alleen omdat jullie een keer van de joden hebben gewonnen ? tegenwoordig is dat nou niet bepaald een prestatie :cheer:

want dan kunnen wij weer op onze beurt als tegenantwoord gebruiken dat ze uit moeten kijken in extra tijd :d want dan kunnen wij 2 keer scoren(ook tegen ajax)ik had t niet beter kunnen zeggen :d :bier:
Mara om nou te gaan roepen dat jullie kwalitatief beter zijn dan de FC ? alleen omdat jullie een keer van de joden hebben gewonnen

Nee hoor dat heeft daar niks mee te maken.

tegenwoordig is dat nou niet bepaald een prestatie

idd (y)

Ik vind dat NEC zowiezo een kwalitatief betere ploeg heeft, maar ja jullie zullen het waarschijlijk weer precies andersom zeggen. Laten we maar gewoon afwachten zaterdag.
ik zeg 1-2

Uitspraak van jill-nmgn op donderdag 17 november 2005 om 19:09:
ik zeg 1-2

ik zeg afwassen jij..... en rap :d

Ik vind dat NEC zowiezo een kwalitatief betere ploeg heeft,

onderbouw dat eens :d

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 19:07:
Mara om nou te gaan roepen dat jullie kwalitatief beter zijn dan de FC ? alleen omdat jullie een keer van de joden hebben gewonnen ? tegenwoordig is dat nou niet bepaald een prestatie

want dan kunnen wij weer op onze beurt als tegenantwoord gebruiken dat ze uit moeten kijken in extra tijd want dan kunnen wij 2 keer scoren(ook tegen ajax)ik had t niet beter kunnen zeggen

haags kwartiertje zeker? :bier:
vorig jaar hebben we die anders goed overleeft
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 19:15:
onderbouw dat eens

Oke ik ga een poging wagen ;)

Ik vind dat NEC een betere verdedeging heeft, weinig tegendoelpunten ( zeker een stuk minder dan ADO) En dat terwijl daar niet eens echt "grote"namen staan.
:respect: Leiwakabessy (volgensd jaar ook weg :/

Verder een goed middenveld met Baretto , wat ik een hele goede speler vind (y)
vd doelen met de mentaliteit, boutahar technisch heel goed. Tininho laatste tijd ook in goede dpoen
Tja voorin Niedzielan een hele goede spits, komt er alleen niet echt uit. Denneboom kan ook zo zijn goede dingen doen.

En ado, daar weet ik niet zoveel van, weet dat vd leegte niet mee doet Toch?
Nee hoor dat heeft daar niks mee te maken.

vertel jij mij dan eens waarom wel Jill ? ik laat me graag verrassen door een vrouw :D

*EDIT* je was me voor
laatste aanpassing
Uitspraak van Don Lorenzo (V.L.C ) op donderdag 17 november 2005 om 19:29:
vertel jij mij dan eens waarom wel Jill ? ik laat me graag verrassen door een vrouw

Pfff heb me nu wel genoeg uitgesloofd geloof ik ;)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 19:23:
haags kwartiertje zeker? :bier:
vorig jaar hebben we die anders goed overleeft

vorig jaar telt niet mee :bier: behaalde resultaten in t verleden bieden geen perspectief voor de toekomst ..ofzoiets :d

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 20:39:
vorig jaar telt niet mee behaalde resultaten in t verleden bieden geen perspectief voor de toekomst ..ofzoiets

he rico alles goed gozah je begint steeds intellectueler te worden he wat een wijsheid.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 21:10:
he rico alles goed gozah je begint steeds intellectueler te worden he wat een wijsheid.

wijsheid komt met de jaren :d :bier:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 21:49:
wijsheid komt met de jaren

kan je nagaan hoe slim we zijn als we met een looprekkie lopen hehehehe

vorig jaar telt niet mee behaalde resultaten in t verleden bieden geen perspectief voor de toekomst ..ofzoiets

Hahaha

Je bent op dreef rico:D
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 19:23:
haags kwartiertje zeker?

naar mijn weten duurt een kwartier 15 min..
dus van de 75e tot de 90e minuut..
en aangezien we na de 90e minuut sterker zijn zal ik daar maar meer bang voor zijn :P
behaalde resultaten in t verleden bieden geen perspectief voor de toekomst ..

en terecht!!

Respect voor Versatel :cheer:

tis meestal koud in het stadion ik eis graag verwarming straalkachels denk ik aan, bij nec uit hebben ze dat ook daarom kom ik er ook graag :D
laatste aanpassing

trouwens heerenveen nu 5 februari heb wel weer is zin in auto combi hehe

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 13:14:
bij nec uit hebben ze dat ook daarom kom ik er ook graag :D

dat zijn warmte lampen ceas ,voor het pluimvee op tempratuur te houden :d

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 13:30:
dat zijn warmte lampen ceas ,voor het pluimvee op tempratuur te houden

hehehehehehehehhe

morge mau :bier: alles lekkah ? en met de kleine ?

hehehe en terecht, dat is het dus ik begon ook al in de tuin te harken enzovoort ja mooi verhaal daar bij nec , maar goed joh nog wat doen dan? vandaag? het zonnetje schijnt de lucht is blauw, telebiertjes kom maar gauw