Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 16:15:NEK
domme arnepper schrijft Combinatie met een K...
Uitspraak van gekkehuus30 op woensdag 16 november 2005 om 16:36:tony m geel zwarte frikandel..ga je eigen topic zoeken joh..ow nee niemand reageert op een arneppertopic
Uitspraak van Joey Buttafucko op woensdag 16 november 2005 om 16:40:domme arnepper schrijft Combinatie met een K...
Nijmeegse humor ofzo?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 16:15:NEK verliest 1-0, zeer saaie wedstrijd wordt het want de ooievaars stellen ook niet echt veel voor
weer eentje met verstand van voetbal maar niet heus jullie hebben een sterrenelftal natuurlijk.Met zo een grote schuld komen jullie nog wel terrug op jullie ware niveau.
Uitspraak van son son sonnetje op woensdag 16 november 2005 om 20:53:gaaaaaaaaaaaaaaaaaap
wat een gelul weer allemaal zeg..
zat me al af te vragen waarom ik terug ging lezen
Vraag me ook af waarom je ook alweer reageert
meld het even als je erachter bent
ja dan is de spanning er tog af het is juist leuker als je daar komt als buitenstander en niemand die het herkend en dna vrolijk weer naar huis gaan en het is immers niet zo slim denk ik om als uit supporter in een vak met hools te gaan zitten en dan even zeggen van he gosah ik ben voor den haag niet handig
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap
had verwacht dat er toch wel wat nuttigs instond...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 21:19:Vraag me ook af waarom je ook alweer reageert
meld het even als je erachter bent
had verwacht dat er toch wel wat nuttigs instond...
Uitspraak van son son sonnetje op woensdag 16 november 2005 om 22:00:had verwacht dat er toch wel wat nuttigs instond...
nou son gooi jij er ff iets nuttigs in kennen we ook ff genieten hehehe
Uitspraak van son son sonnetje op donderdag 17 november 2005 om 14:45:DH wint gewoon... als je het nou alleen daarover hebt
boeren of geen boeren, nec verliest gewoon
kijk dat is nou nuttige info je voorspelling gaat ook helemaal kloppen meis
Uitspraak van son son sonnetje op donderdag 17 november 2005 om 14:45:DH wint gewoon... als je het nou alleen daarover hebt
boeren of geen boeren, nec verliest gewoon
Uiteraard
Uitspraak van __::BRIAN::__070 op woensdag 16 november 2005 om 21:39:ja dan is de spanning er tog af het is juist leuker als je daar komt als buitenstander en niemand die het herkend en dna vrolijk weer naar huis gaan en het is immers niet zo slim denk ik om als uit supporter in een vak met hools te gaan zitten en dan even zeggen van he gosah ik ben voor den haag niet handig
eNieSee is lekker bezig de laatste tijd, en zou dit keer eigenlijk ook niet weten waarom ze van Ado zouden verliezen... Ze kunnen echt een heel goede slag slaan tegen die hagenezen en daarmee een goede periode behouden en verder opbouwen.
Kwalitatief is NEC ook beter, en begint het ook lekker te lopen Dus ik heb er zin in. Ik ben er ook bij. ff 3 punten weghalen en snel weg uut Den Haag en snel terug naar ons eigen oude mooie stadje.
Kwalitatief is NEC ook beter, en begint het ook lekker te lopen Dus ik heb er zin in. Ik ben er ook bij. ff 3 punten weghalen en snel weg uut Den Haag en snel terug naar ons eigen oude mooie stadje.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 18:30:eNieSee is lekker bezig de laatste tijd, en zou dit keer eigenlijk ook niet weten waarom ze van Ado zouden verliezen... Ze kunnen echt een heel goede slag slaan tegen die hagenezen en daarmee een goede periode behouden en verder opbouwen.
ik teken ervoor
Ach ja, jullie Nijmegenaren zullen niet gaan zeggen dat wij winnen
en andersom ook, dus echt verrassende prognoses heb ik hier nog niet gehoord 
Mara om nou te gaan roepen dat jullie kwalitatief beter zijn dan de FC ? alleen omdat jullie een keer van de joden hebben gewonnen ? tegenwoordig is dat nou niet bepaald een prestatie
Mara om nou te gaan roepen dat jullie kwalitatief beter zijn dan de FC ? alleen omdat jullie een keer van de joden hebben gewonnen ? tegenwoordig is dat nou niet bepaald een prestatie
Uitspraak van Don Lorenzo (V.L.C ) op donderdag 17 november 2005 om 18:52:Mara om nou te gaan roepen dat jullie kwalitatief beter zijn dan de FC ? alleen omdat jullie een keer van de joden hebben gewonnen ? tegenwoordig is dat nou niet bepaald een prestatie
want dan kunnen wij weer op onze beurt als tegenantwoord gebruiken dat ze uit moeten kijken in extra tijd
Uitspraak van Don Lorenzo (V.L.C ) op donderdag 17 november 2005 om 18:52:Mara om nou te gaan roepen dat jullie kwalitatief beter zijn dan de FC ? alleen omdat jullie een keer van de joden hebben gewonnen
Nee hoor dat heeft daar niks mee te maken.
Uitspraak van Don Lorenzo (V.L.C ) op donderdag 17 november 2005 om 18:52:tegenwoordig is dat nou niet bepaald een prestatie
idd
Ik vind dat NEC zowiezo een kwalitatief betere ploeg heeft, maar ja jullie zullen het waarschijlijk weer precies andersom zeggen. Laten we maar gewoon afwachten zaterdag.
ik zeg 1-2
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 19:07:Uitspraak van Don Lorenzo (V.L.C ) op donderdag 17 november 2005 om 18:52:
want dan kunnen wij weer op onze beurt als tegenantwoord gebruiken dat ze uit moeten kijken in extra tijd want dan kunnen wij 2 keer scoren(ook tegen ajax)ik had t niet beter kunnen zeggen
haags kwartiertje zeker?
vorig jaar hebben we die anders goed overleeft
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 19:15:onderbouw dat eens
Oke ik ga een poging wagen
Ik vind dat NEC een betere verdedeging heeft, weinig tegendoelpunten ( zeker een stuk minder dan ADO) En dat terwijl daar niet eens echt "grote"namen staan.
Verder een goed middenveld met Baretto , wat ik een hele goede speler vind
vd doelen met de mentaliteit, boutahar technisch heel goed. Tininho laatste tijd ook in goede dpoen
Tja voorin Niedzielan een hele goede spits, komt er alleen niet echt uit. Denneboom kan ook zo zijn goede dingen doen.
En ado, daar weet ik niet zoveel van, weet dat vd leegte niet mee doet Toch?
Uitspraak van Don Lorenzo (V.L.C ) op donderdag 17 november 2005 om 19:29:vertel jij mij dan eens waarom wel Jill ? ik laat me graag verrassen door een vrouw
Pfff heb me nu wel genoeg uitgesloofd geloof ik
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 19:23:haags kwartiertje zeker?
vorig jaar hebben we die anders goed overleeft
vorig jaar telt niet mee
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 20:39:vorig jaar telt niet mee behaalde resultaten in t verleden bieden geen perspectief voor de toekomst ..ofzoiets
he rico alles goed gozah je begint steeds intellectueler te worden he wat een wijsheid.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 21:10:he rico alles goed gozah je begint steeds intellectueler te worden he wat een wijsheid.
wijsheid komt met de jaren
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 21:49:wijsheid komt met de jaren
kan je nagaan hoe slim we zijn als we met een looprekkie lopen hehehehe
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 20:39:vorig jaar telt niet mee behaalde resultaten in t verleden bieden geen perspectief voor de toekomst ..ofzoiets
Hahaha
Je bent op dreef rico
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 19:23:haags kwartiertje zeker?
naar mijn weten duurt een kwartier 15 min..
dus van de 75e tot de 90e minuut..
en aangezien we na de 90e minuut sterker zijn zal ik daar maar meer bang voor zijn
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 20:39:behaalde resultaten in t verleden bieden geen perspectief voor de toekomst ..
en terecht!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 13:14:bij nec uit hebben ze dat ook daarom kom ik er ook graag
dat zijn warmte lampen ceas ,voor het pluimvee op tempratuur te houden
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 13:30:dat zijn warmte lampen ceas ,voor het pluimvee op tempratuur te houden
hehehehehehehehhe