Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 13:32:morge mau alles lekkah ? en met de kleine ?
ja Rico alles is goed man
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 13:44:vandaag genoeg te doen ik
ga je doen dan
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 13:23:trouwens heerenveen nu 5 februari heb wel weer is zin in auto combi hehe
ik weet het nog niet haha
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 13:46:n die kleine helemaal super je had gelijk je kan je niet voorstelen hoe leuk het is man.Bij jouw ook nog steeds alles goed dan??
gaat super
Uitspraak van Kevin Kaos op vrijdag 18 november 2005 om 13:57:ga je doen dan
een fiets pikken
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 14:08:een fiets pikken
pik dan gelijk een auto,is warmer met dit weer...
Uitspraak van son son sonnetje op vrijdag 18 november 2005 om 14:10:pik dan gelijk een auto,is warmer met dit weer...
is een doordenkertje voor kaos
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 14:08:een fiets pikken
haha
ja moet ff wachten tot me vriendin er keer isdan kan ze mee rijden
dan hoef k niet in die kou met de bus of zelfs lopen
Uitspraak van Kevin Kaos op vrijdag 18 november 2005 om 15:49:dan hoef k niet in die kou met de bus of zelfs lopen
maak je nie druk gek
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 17:22:maak je nie druk gek
hou die kleine wel wakker
want als goed is komt ze vanavond denk ik
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 14:47:net had j het nog over bestelbussies wat is het nou dan meis???
i want it all and i want it now
Gezellig hier heej onder de Hagenezen... Ik begin er ook al aardig zin in te krijgen. Mogen we eindelijk naar de grote stad...
om ons bescheiden clubje eNieSee aan te moedigen. Daarna weer lekker naar ons mooie dorp om ons aldaar richting de MatriXX te begeven om Exxelent Miami te vieren.
Owja Miami... wonen ook alleen maar boeren. Dat was nou juist de reden dat ik me daar zo goed kon aarden.
Maarja.. dat hoef ik jullie niet te vertellen heh. Jullie weten wat een echte stad is en een echt groot strand met je Scheveningen en Den Haag...
Jongens! Ik heb er zin in. Ik zie jullie morgen. Doei!
Owja Miami... wonen ook alleen maar boeren. Dat was nou juist de reden dat ik me daar zo goed kon aarden.
Maarja.. dat hoef ik jullie niet te vertellen heh. Jullie weten wat een echte stad is en een echt groot strand met je Scheveningen en Den Haag...
Jongens! Ik heb er zin in. Ik zie jullie morgen. Doei!
psychoson top bottom 18 november 2005 14:01
[psychoson]
Uitspraak van CEASAH op vrijdag 18 november 2005 om 13:23:
trouwens heerenveen nu 5 februari heb wel weer is zin in auto combi hehe
------------------------------------------------------------
Weet je het nog niet? nou deze afspraak staat duidelijk vAST ehehehe, maar goed nu rondje groningen en dan komen we er heus wel hehe hai hai
[psychoson]
Uitspraak van CEASAH op vrijdag 18 november 2005 om 13:23:
trouwens heerenveen nu 5 februari heb wel weer is zin in auto combi hehe
------------------------------------------------------------
Weet je het nog niet? nou deze afspraak staat duidelijk vAST ehehehe, maar goed nu rondje groningen en dan komen we er heus wel hehe hai hai
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 20:42:Owja Miami... wonen ook alleen maar boeren. Dat was nou juist de reden dat ik me daar zo goed kon aarden.
Maarja.. dat hoef ik jullie niet te vertellen heh. Jullie weten wat een echte stad is en een echt groot strand met je Scheveningen en Den Haag
laat je wel je humor thuis harm....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 18:30:eNieSee is lekker bezig de laatste tijd, en zou dit keer eigenlijk ook niet weten waarom ze van Ado zouden verliezen... Ze kunnen echt een heel goede slag slaan tegen die hagenezen en daarmee een goede periode behouden en verder opbouwen.
hahahaahhahhaahahha om te lache gewoon..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 21:54:Ja als jij nou ook eens een keer nadenkt kom je misschien niet met zulke loze kreten.
Ach iedereen was erover op gehouden maar blijkbaar zit je er wel mee dat je boer wordt genoemd maar goed
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 22:06:Maar dan zijn we nog altijd wel de nummer 1 van Gelderland!
Volgens is dat tog egt fietstas, die heeft volgens mij meer bereikt dan NEC of heb ik het verkeerd
hee vini ,mooie nepsupporterje ,ben je nie in stilburg ,mooie teletextknulletje,presteren jullie nou 1 keer buiten het veld wat ,jullie hebben al 20 jaar een grote kut bek ,zie je wel als den haag een bezoekje aan dat kutdorpje aan die rijn doet ,dan bellen ze snel de tiplijn op ,weet je wat nou lachen is ,die hele zielige kinderkern van jullie ,
PS 0-2
,HOEST MET FUR
waar zit die nu bij ado of bij vakkie 113 ahahhaha
PS 0-2
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 21:02:Weet je het nog niet? nou deze afspraak staat duidelijk vAST ehehehe, maar goed nu rondje groningen en dan komen we er heus wel hehe hai hai
groningen.. das wel heel ver uit de richting
Uitspraak van actief op zaterdag 19 november 2005 om 21:24:Goed bezig de laatste tijd N.E.C.
beter dan den haag die zijn ff vergeten hoe je moet scoren
Uitspraak van actief op zaterdag 19 november 2005 om 21:24:Natuurlijk gewonnen
heb jij de wedstrijd gezien ?
den haag speelde superslecht gewoon ,fc scheveningen had zelfs beter gepresteerd wat heb ik me zitten verbijten zeg aan me eigen club . tuurlijk een punt is een punt en gefeliciteerd dr mee uiteraard.maar nac was geen haar beter dan den haag , wel meer geluk ,dat dan weer wel .maar allebij de ploegen waren om te huilen , weer 20 euro voor een wedstrijd vol amateuristische stunten
zowel den haag als nec
Uitspraak van actief op zaterdag 19 november 2005 om 21:24:Goed bezig de laatste tijd N.E.C.
niet de wedstrijd gezien dus
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 23:33:a ik neem nog een biertje en ga ook liggen
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 november 2005 om 22:58:Uitspraak van DHG op zaterdag 19 november 2005 om 21:24:
Goed bezig de laatste tijd N.E.C.
niet de wedstrijd gezien dus
Nee, maar ik bedoel qua resultaat. Ik ga van mn club geen goed voetbal en resultaat verwachten