Partyflock

Forumonderwerp · 824217
Artiest {SHOWLIST artist 70761, 101065, 92153}
Waarschuw beheerder
http://www.herman-berghuis.nl/

wie deelt mijn passie voor herman ? (L)

[img width=210 height=395 cacheid=0013919b00041b82aae2a8e31a010ed6d4]http://www.herman-berghuis.nl/images/linksonder.jpg[/img]

[img width=180 height=120]http://www.herman-berghuis.nl/images/top.jpg[/img]

sorry misschien ligt het aan mij.. maar ik geniet van zon prachtpersoon!

top exemplaar (L)

[img]http://www.herman-berghuis.nl/fotoalbum/resize.php?image=1095184886&y=*&x=287[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Hij heeft schijt aan alles en verdient geld met zichzelf voor lul te zetten terwijl hij er zelf van geniet :)

Waarschuw beheerder
Nou nee :NO:

Waarschuw beheerder
Als die dan echt perse iets moet doen in de showbizz, laat het dan de radio zijn ofzo

Wat een mongool! Kreeg gewoon medelijden gister bij Jensen
Waarschuw beheerder
jullie zien de fijne knaap in hem niet?

Waarschuw beheerder
Frivole Knaap!
Wel een beetje een Loense Belhamel... :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou hem nog niet voor z'n verdriet in z'n kont neuken
Waarschuw beheerder
juist jah :P

Waarschuw beheerder
vin m verschrikkelijk :/

Waarschuw beheerder
Vond hem wel grappig.

I'm a dancer :D
Waarschuw beheerder
ik vind hem geweldig
Waarschuw beheerder
WAT VIND JE HET MOOIST AAN JEZELF:
Mijn ogen en Mijn lach

en gelijk heeft ie...
Waarschuw beheerder
vind hem echt(Y)

leuke gast man..hij was gister nog bij jensen..lachen

Waarschuw beheerder
Als je em zo leuk vindt , sjans lekker met em

Zal die leuk vinden :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Herman :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 14:34:
Kreeg gewoon medelijden gister bij Jensen

Maar lag wel weer dubbel van het lachen 8)
Waarschuw beheerder
vind hem echt irritand
niks leuks aan :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Kleine impressie van zijn gastenboek hahaha :vaag:

Naam: Anne-loes
Email:
heejJ herman ik ben helemaal gek van jou ! :) heb je een vriendin..? je ziet er echt zo leuk uit..!toen ik je zag in idols was ik meteen verkocht.. ik hou van jou.. dikke kus van anne-loes

--------------------------------------------------------------------------------
Naam: matthijs withagen
Email:
he herman, Ik vond je echt geweldig, ik heb heel mijn lelijke grote, extreem verouderde ipod volgezet met jou muziek. Ik studeer rechten maar liever zou ik mbo bouwkunde doen, net zoals jij, alleen dan niet blijven zitten, net zoals jij gekkie! Mijn vrienden vinden jou een sukkel, maar ik waardeer je, om wie je bent. Zou je een keertje bij mij thuis willen komen, om op te treden voor mij en mn ouders. Vooral mijn moeder M. Withagen houdt van je groovy danspasjes...ik hoor het wel! xje je biggest fan, M.

--------------------------------------------------------------------------------
Naam: geoffrey
Email:
hey herman dat nieuwe nr moet je op cd uitbrengen wat een wereld nr I am a dancer gr ouwe pik

Naam: Hermanlover
Email:
Oh herman toen ik je bij idols 2 zag. was ik gelijk verliefd. die lach, die blik...jij bent mijn prins op het witte paard. En weer deed je het spetterend bij idols 3. geweldig. die sound egt geweldig! Ik weet het zeker herman met jou wil ik mijn leven delen! Ik hou van jou!!! Kussies

Naam: Heinz
Email:
Allo! Super lied hab jij schreven! De nieuwe stijl was zeer hip ende trui (Y)

Naam: wendy
Email: w_aartsen@hotmail.com
ik woon pas net op mezelf in vlaardingen. kan je me helpen want ik voel me so alleen soms xxx wendy aartsen

Naam: Arman
Email:
HERMAN LAUWE SHIZZLE WANNEER KUNNEN WE GENIETEN VAN JE SINGLE?

Naam: Arman
Email:
Herman jij bent echt jovel!!! stoere bink

Naam: Anoniem
Email:
Herman, Ik heb een vraag aan jou. Ik heb behaarde billen maar ik weetnie hoe ik daar vanaf moet komen?? ik heb alle waxmiddelen gebruikt maar nu groeit het NOG sneller, AUB wil je me een tip geven:(

Naam: Parsa_
Email:
Hey Herman Spangerik;) Hihihi Ik Vind Dat Je Egt Sexy Lacht, En Sexy Zingt, En Sexy Bent:$, En Je Kan Zo Goed Danse, Je Bent Gewoon Perfect;), Maar Idol Van Me Ik Ga Weer Dooeeiii! Ps: Al Wil Je Een Foto Van Me http://www.partypeeps2000.com/asp

Naam: Parsa
Email:
Herman,,ik wil je

Naam:
Email:
Herman, ik heb een vraag, ik ben laatst vreemdgegaan met een macdonaldsmedewerker, nu vraag je je zelf natuurlijk al af, waarom met een hamburgerbakker, wie doet dat nu....nouja ik dus, maa rik durf het me vriendin niet te vertellen omdat ik bang ben dat ze het uitmaakt, ik hoop dat ze niet deze site leest want anders ben ik behoorlijk de lul...herman kan je mij een tip geven wat ik moet doen? en kom niet met zon populair verhaal van, je moet eerlijk zijn, want ik haat eerlijk zijn, eerlijk zijn is voor idols, en jij bent dat, maar ik niet, ik ben nie tzo volmaakt als jij please tipz!

Sommigen zitten hem gewoon te begekken en dan staat er voor op zijn site:
Rare berichten worden uit het gastenboek verwijderd. (helaas)

Hmm ok :/ volgens mij zijn ze er wat vergeten..

Maar goed ik kon wel om hem lachen toen in idols.. Maar daar blijft het ook bij :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
GEKSTE PLEK WAAR JE HET OOIT GEDAAN HEBT:
Ik ben maagd

vink toch raar.. .zon lekker ding! en nog maagd :O
Waarschuw beheerder
donateur
Alle prijzen zijn excl. BTW, vervoerskosten en evt. huur geluid.

Herman Berghuis Spektakel
(Solo: 1x15 min.) € 295,-

Idols Antihelden Tour
(Trio: 3x15 min.) € 795,-

Idols The Party
(Trio: 3x15 min. + DJ: 4,5 uur ) € 1195,-

Lekker verdienen zo

300 euries voor 15 minuutjes
Waarschuw beheerder
Wilt u een bijzondere artiest? Neem dan Herman! De kosten voor dit spectaculaire optreden zijn € 295,- excl. BTW, reiskosten en huur geluid. Klik nu op Boekingen of ga naar Multi Artist Media Produkties en sla je slag voor dit super gave optreden van Herman.

Na een optreden is er evt. tijd voor een 'meet and greet'
met Herman.

(L)
Waarschuw beheerder
donateur
ahahaha ja hij is gruwelijk :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Optredens:

Vrijdag 4 november bij Robert Jensen aan de roulette tafel met Bas van Toor (Bassie)22:30 RTL5

Vanavond weer Jensen kijken dus :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img]http://www.herman-berghuis.nl/fotoalbum/resize.php?image=1080646134&y=*&x=287[/img]
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GieK op vrijdag 4 november 2005 om 14:43:
Wilt u een bijzondere artiest? Neem dan Herman! De kosten voor dit spectaculaire optreden zijn € 295,- excl. BTW, reiskosten en huur geluid. Klik nu op Boekingen of ga naar Multi Artist Media Produkties en sla je slag voor dit super gave optreden van Herman.

Na een optreden is er evt. tijd voor een 'meet and greet'
met Herman.

Wat houdt je tegen Stephanie? :)

Waarschuw beheerder
Herman is mijn held :yes: en dat zou hij voor meer mensen moeten zijn!

Herman is het levende bewijs dat je niets hoeft te kunnen voor rijk en beroemd te worden, alleen maar jezelf zijn en doen wat je leuk vind.

De tokkies werden beroemd met asociaal zijn, de mensen van jackass met domme dingen doen, dus waarom zou niet iedere doorsnee persoon beroemd kunnen worden, die dingen kan iedereen.

Maar herman niet! herman is gewoon zichzelf

:respect:
Waarschuw beheerder
dit hoor ik graag!

Uitspraak van da_renzo op vrijdag 4 november 2005 om 14:48:
Wat houdt je tegen Stephanie?

geen geld voor :'(
misschien dat ik het dit jaar aan sinterklaas ga vragen!
is die goedheilig man toch nog erges goed voor (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van da_renzo op vrijdag 4 november 2005 om 14:48:
Wat houdt je tegen Stephanie?

Zijn tanden; Het lijkt Jaws wel ;-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
toen hij voor het eerst met idols op tv was ging ik helemaal stuk om hem.. maar nu begin ik me er een beetje aan te irriteren
Waarschuw beheerder
:respect: voor Herman :D :D :D :D :D

beter dan die arrogante gasten die voor geen meter kunnen zingen en kwaad weg lopen

Waarschuw beheerder
Herman is a Dancer, Just A Dancer!!! (Y)
Herman is top! :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Hij zou het geweldig doen..

Op de radio! 8)
Waarschuw beheerder
:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig heeft hij ze op een rijtje (in iedergeval zijn tanden dan:S)

Maar als hij er zelf plezier bij heeft, lekker laten gaan!

Waarschuw beheerder
donateur
Herman, ik heb een vraag, ik ben laatst vreemdgegaan met een macdonaldsmedewerker, nu vraag je je zelf natuurlijk al af, waarom met een hamburgerbakker, wie doet dat nu....nouja ik dus, maa rik durf het me vriendin niet te vertellen omdat ik bang ben dat ze het uitmaakt, ik hoop dat ze niet deze site leest want anders ben ik behoorlijk de lul...herman kan je mij een tip geven wat ik moet doen?

Waarschuw beheerder
ik zag em weer bij idols ja!
wat een gekke is dat.
ik lach me altijd dood om zn ''shows'' 8)
laat em maar lekker gaan joh.
Waarschuw beheerder
Herman is mijn held en dat zou hij voor meer mensen moeten zijn!

Herman is het levende bewijs dat je niets hoeft te kunnen voor rijk en beroemd te worden, alleen maar jezelf zijn en doen wat je leuk vind.

De tokkies werden beroemd met asociaal zijn, de mensen van jackass met domme dingen doen, dus waarom zou niet iedere doorsnee persoon beroemd kunnen worden, die dingen kan iedereen.

Maar herman niet! herman is gewoon zichzelf

sluit ik me volledig bij aan :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
hij heeft tenminste SCHIJT aan meningen en opmerkingen van anderen....

tot nu toe heeft HIJ er gestaan EN is wel bekend geworden!! dus iedereen met zn grote bek dat t een kneus is...

zo dom istie dus nog nie geweest eh!!!

Waarschuw beheerder
I'm a dancerrrr! :D

Vraag me iedere keer weer af of het serieus is, want zo'n dikke plaat voor je kop is toch nergens verkrijgbaar?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 15:35:
zo'n dikke plaat voor je kop is toch nergens verkrijgbaar?

Reken maar, ik ken ZAT mensen die er een hebben 8)
Waarschuw beheerder
:O

Waarschuw beheerder
Tsja, er zit natuurlijk een management team achter, dat hem ongetwijfeld de hemel in prijst. En dikke pegels verdient aan dit soort "optredens"

Waarschuw beheerder
moewhahahaha :D
Waarschuw beheerder
1 hoera voor herman

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
als herman er maar lol in heeft,wat maakt het dan uit wat die jongen doet,ik vind hem wel grappig.
Artiest {SHOWLIST artist 24541, 44425}
Waarschuw beheerder
ghehe toffe gast is dat ja ! 100X meer show dan zo'n jim of jamai.
Waarschuw beheerder
lol stephanie... zker naar aanleiding van TILBURG FORUM ? :P

die gast is vet :respect:

Waarschuw beheerder
hij is lache haha:D

beetje kronkel in zn hooft maar dat maakt hem juist wel geinig idd ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :smoke:smokie:smoke: op vrijdag 4 november 2005 om 14:38:
leuke gast man..hij was gister nog bij jensen..lachen

Met I am a dancer :[

Groot talent :D
Waarschuw beheerder
donateur
Herman :respect:

Waarschuw beheerder
:respect: hij heeft lef

Waarschuw beheerder
Hij is echt geniaal
helemaal toen hij zei dat hij nog vrijgezel was :D
Waarschuw beheerder
yeaaaaaaah
Waarschuw beheerder
hij was gister bij jensen 8) heb me rot gelachen om die gast 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Echt vet dat die gozer nu dus wat optredens doet en hij heeft een mooie site, die natuurlijk door pro's gemaakt is.
Hij heeft "iets" en weet precies wat hij doet, hij is zeker niet gek. Ik hoop dat ze hem niet oplichten en misbruiken want dat zou gemen zijn.

Waarschuw beheerder
Haha hij is echt super! :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
De kosten voor dit spectaculaire optreden zijn € 295,- excl. BTW, reiskosten en huur geluid.

komt dus minimaal op 400 euro. vette gast!

EN wat me opviel dat tijdens dat Jensen optreden dat hij geleerd heeft hoe hij zn stem moet gebruiken. Hij zou het goed doen in de Metal scene :P
Waarschuw beheerder
die gast is binnen :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GieK op vrijdag 4 november 2005 om 18:20:
die gast is binnen

:no: niet alles gaat naar hem..want hij wordt "verhuurd" en zijn agenda is niet bijster vol.

Uitspraak van Patrick Allen B) op vrijdag 4 november 2005 om 18:11:
Ik hoop dat ze hem niet oplichten en misbruiken want dat zou gemeen zijn.

Waarschuw beheerder
oh .. ja das wel lullig

:aai:
Waarschuw beheerder
donateur
Herman Berghuis Spektakel
(Solo: 1x15 min.) € 295,-

Idols Antihelden Tour
(Trio: 3x15 min.) € 795,-

Idols The Party
(Trio: 3x15 min. + DJ: 4,5 uur ) € 1195,-

Oke, dit is niet gek :P

Waarschuw beheerder
We kunnen jou ook huren, maar jij bent volkomen talentloos, dat is ook wel te merken in de prijs
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 18:30:
We kunnen jou ook huren, maar jij bent volkomen talentloos, dat is ook wel te merken in de prijs

Waar heb ik een prijs genoemd :P

en bij mij is het hele bedrag voor mezelf :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Patrick Allen B) op vrijdag 4 november 2005 om 18:31:
Waar heb ik een prijs genoemd

Je hoofd spreekt boekdelen

Waarschuw beheerder
Herman is de nieuwe messias
Waarschuw beheerder
jesus wat n kerel zeg doet al pyn naar me oge al kyk k naar m

Waarschuw beheerder
NEEEE
niemand die hem hier in t echt kent zeker??

wees blij! op tv mag ie er misschien o zo onnozel uitzien met zn leuke dansjes en al die blabla
maar toen ie de 1e keer deed met idols kreeg ie me toch een partijtje sterallures..
en dan dat liedje van m, dat nooit een hit is geworden :S
met de kermis liep ie altijd tussen de botsauto's te dansen over de baan.. en tegen iedereen bleef ie maar ouwehoeren over z'n geweldige carriere :gaap:
hij ging zelfs alleen op vakantie; mensen zouden hem daar toch wel herkennen :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 18:57:
NEEEE

wees blij! op tv mag ie er misschien o zo onnozel uitzien met zn leuke dansjes en al die blabla
maar toen ie de 1e keer deed met idols kreeg ie me toch een partijtje sterallures..
en dan dat liedje van m, dat nooit een hit is geworden
met de kermis liep ie altijd tussen de botsauto's te dansen over de baan.. en tegen iedereen bleef ie maar ouwehoeren over z'n geweldige carriere
hij ging zelfs alleen op vakantie; mensen zouden hem daar toch wel herkennen

HAHAHA DAS ERG

Waarschuw beheerder
donateur
hij ging zelfs alleen op vakantie;

Doe Maar & Herman Brood - Als je Wint

Hij kijkt vooruit ziet niets
Hij denkt niet na, hij fietst
Wat doen zijn benen pijn
Hij moet de snelste zijn
Ze halen hem nooit meer in
Hij denkt verdomt ik win

Nooit meer alleen
Nooit meer alleen

Ze komt halfnaakt voorbij
De jury op een rij
Ze lacht haar tanden bloot
Wat zijn haar borsten groot
Haar tranen stromen want
Ze is miss Nederland

Nooit meer alleen
Nooit meer alleen

je wint heb je vrienden
Rijen dik echte vrienden
Als je wint nooit meer eenzaam
Zolang je wint

Al ben je nog zo moe
Ze komen naar je toe
Of je nu slaapt of eet
Of half aangekleed
Een feest is nooit een feest
Als jij niet bent geweest

Nooit meer alleen
Nooit meer alleen

Als je wint heb je vrienden
Rijen dik echte vrienden
Zolang je wint

Als je wint heb je vrienden
Rijen dik echte vrienden
Zolang je wint

Waarschuw beheerder
ik heb wel gehoord over hem maar ik heb er nog nooit iets van gezien...ik heb wel wat beters te doen dan naar sukkels kijken
Waarschuw beheerder
hahaha hijs echt lijp.. Zat toevallig deze week de herhaling van idols te kijken, toen deed hij ook auditie.. Bwahaha wat een debiel :p

Waarschuw beheerder
haha jah idd:D egt een dwaaaaas
Waarschuw beheerder
donateur
NEEEE

en dan dat liedje van m, dat nooit een hit is geworden
met de kermis liep ie altijd tussen de botsauto's te dansen over de baan.. en tegen iedereen bleef ie maar ouwehoeren over z'n geweldige carriere
hij ging zelfs alleen op vakantie; mensen zouden hem daar toch wel herkennen

Hij leeft ook een klein beetje in zijn eigen realiteit denk ik. een beetje autistisch, dit is niet vreemd als het waar is want dat schijnt veel voor te komen bij mensen met een verstandelijke handicap.

Waarschuw beheerder
jah das wel waar,door zijn domme gedrag heeft die t wel hoog in zijn kop
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 19:16:
jah das wel waar,door zijn domme gedrag heeft die t wel hoog in zijn kop

Ik zeg niet dat zn gedrag dom is..wat hij doet is uniek en hij doet toch iets goed. en capsones, daar hebben wel meer mensen last van.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Patrick Allen B) op vrijdag 4 november 2005 om 19:14:
Hij leeft ook een klein beetje in zijn eigen realiteit denk ik. een beetje autistisch, dit is niet vreemd als het waar is want dat schijnt veel voor te komen bij mensen met een verstandelijke handicap.

hij heeft psychisch nergens last van. Hij doet ook een vrij hoge opleiding.. verstandelijk gehandicapt is ie zeker niet. Dat lijkt misschien zo door zn uiterlijk. Maar er zijn genoeg idioten bij idols die er "normaal" uit zien en zichzelf toch voor lul zetten, daar wordt ook niet van gezegd dat ze geestelijk niet goed zijn.
Daar kun je herman dus ook onder rekenen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 19:29:
hij heeft psychisch nergens last van. Hij doet ook een vrij hoge opleiding.. verstandelijk gehandicapt is ie zeker niet. Dat lijkt misschien zo door zn uiterlijk. Maar er zijn genoeg idioten bij idols die er "normaal" uit zien en zichzelf toch voor lul zetten, daar wordt ook niet van gezegd dat ze geestelijk niet goed zijn.
Daar kun je herman dus ook onder rekenen

Ow, nouja het is ook niet erg wat wat er is ofso. En dat ik zei verstandelijk gehandicapt dat wil niet zeggen dat ik bedoel, dom of achterlijk. Die mensen zijn eerder hoogbegaafd soms dus het kan best dat hij een hoge opleiding doet, wat doet hij dan? (en hopelijk maakt hij het ook af want die roem kan zo voorbij zijn). Of hij werk gaat vinden in wat hij doet is stap 2.

Verstandelijk gehandicapt kan ook betekenden dat je dus een spraakgebrek bijvoorbeeld.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 19:29:
Maar er zijn genoeg idioten bij idols die er "normaal" uit zien en zichzelf toch voor lul zetten, daar wordt ook niet van gezegd dat ze geestelijk niet goed zijn.

En ik trok die conclusie omdat hij toch en beetje anders is. (niet erg natuurlijk)

Waarschuw beheerder
donateur
i'm a dancer (Y)(Y)

idols nr 1

Waarschuw beheerder
Die kel die vage metal of hardrock zat te zingen bij idols(y):D
ik heb een hekel aan die mongolen die 5 x hun tekst verliezen en uiteindelijk zo vals als een kraai bleren. En het dan raar vinden dat ze niet doorgaan

Waarschuw beheerder
whahaha ik moet altijd vreselijk om hem lachen
vind het een topper
Waarschuw beheerder
donateur
I AM A DANCER!!!!
hihi
ik krijg echt wel een natte poes van herman
hij is echt zo ontiegelijk geil om te zien :kwijl:
zit helemaal te soppen hier:P
Waarschuw beheerder
Safe Sex!

whahah die herman toch! ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Wie is hier diegene die zich uitgeeft voor herman en zegt dat hij een aanbod krijgt voor een porno iets :P

Ik wou Bijna reageren met, niet doen :x maar het is nep...maar dat gaat wel wat opleveren dan .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Patrick Allen B) op vrijdag 4 november 2005 om 21:20:
dat gaat wel wat opleveren

ja he heel wat dukaten en koopzegels

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shameless-C op vrijdag 4 november 2005 om 21:38:
Hou op zeg

ja dat zeggen ze allemaal :o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Shameless-C op vrijdag 4 november 2005 om 21:38:
Hou op zeg !

Nee ga door ga door zeggen ze meestal.

en tja genoeg gekken die dat gaan kopen..revenge of the pornogeeks gaat het dan heten :P

en dan krijgen we deel 1,2 ,3...8, 9 O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het maar een trieste bedoeling !

Waarschuw beheerder
:no:
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
Waarschuw beheerder
donateur
wat heb k gister in n deuk gelegen tijdens Jensen :respect:

voor de rest weinig woorden vuil maken aan zoiets .. heeft ie geen profiel op pf ? :o

Waarschuw beheerder
Herman is the best ^^

*Safe sex is leuk liedje xD*
Waarschuw beheerder
Herman :respect:

Hij moet vaker bij Jensen komen samen met Bassie :D

Waarschuw beheerder
donateur
herman is gewoon herman
zoals hij op tv doet zo stond hij altijd al gewoon uit zn dak te gaan in de discotheken hier in de buurt, voordat hij bij idols op tv kwam
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe ik heb hem wel vaker gezien met uitgaan, hij is gewoon altijd zo :D (Y)
Waarschuw beheerder
Als hij lol heeft is alles best :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dynamike op vrijdag 4 november 2005 om 23:40:
voor de rest weinig woorden vuil maken aan zoiets .. heeft ie geen profiel op pf ?

neeee johh.. daar heeft ie het veeeel te druk voor!!
toen ie de eerste keer mee had gedaan aan idols moest ie helemaal een extra email adres maken omdat al-le-maal fans m hadden toegevoegd op msn :/

:gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 november 2005 om 15:59:
toen ie de eerste keer mee had gedaan aan idols moest ie helemaal een extra email adres maken omdat al-le-maal fans m hadden toegevoegd op msn

ja ik had toen zen cu2.. maar dies er nou ok af!

dah nummer safe sex!! prachtig! met zoveel passie! (L)

Waarschuw beheerder
Ik heb bij Jensen geloof ik in me broek gepist van het lachen

wat een kerel!
Waarschuw beheerder
donateur
hij is duur :O

bijna 300euro voor een kwartiertje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GieK op vrijdag 4 november 2005 om 14:33:
wie deelt mijn passie voor herman ?

Ik ik ik ik :cheer:

Hijs egt zoooo super he B)
Waarschuw beheerder
Herman, een ventje naar mijn hart. Altijd als ik aan die olijke snoet denkt maakt een glimlach mijn gelaat meester. Een knul die ondanks vallen en opstaan altijd doorzet. Windstoten, kalkterras niks is deze gulzigaard teveel

Herman kan niks fout doen mijn inziens!

Herman een voorstander van zoetjes in de koffie. Heerlijke doerak nietwaar?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 november 2005 om 19:14:
Hijs egt zoooo super he

hij doet het wel toch maar effe
Waarschuw beheerder
hij doet het wel toch maar effe

precies... ook hij maakt het in de showbizzzz, net als ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Auke :bier: op zaterdag 5 november 2005 om 19:14:
hij is duur

bijna 300euro voor een kwartiertje

Wat doet hij dan allemaal wel niet? :/
Waarschuw beheerder
hij is te grappig!! Ik lachte me laatst weer dood om hem!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 november 2005 om 21:14:
Wat doet hij dan allemaal wel niet?

iedereen laten kotsen...

Waarschuw beheerder
donateur
haha met zn mooie blonde kuif 8)

T leek wel zo'n gremlin

Waarschuw beheerder
donateur
Nu weet ik ook hoe die aan dat liedje komt...

[img width=718 height=413 cacheid=000aa8e0001ee9547e8fa8d01a010f9049]http://i3.photobucket.com/albums/y94/karindanny/Herman.jpg[/img]

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
i'm a dancess wh0eiiiiii hahahahaha ging kapot bij idolsss

Waarschuw beheerder
Herman Berghuis is geboren op
vrijdag 16 december 1983

Jezus die vent is gewoon op zelfde dag geboren als mij! :s
Alleen uurtje eerder ofzo:s
Waarschuw beheerder
een prachtkerel

ik kan t maar niet vaak genoeg zegge...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 17:11:
vrijdag 16 december 1983

Jezus die vent is gewoon op zelfde dag geboren als mij!
Alleen uurtje eerder ofzo

ik zou trots zijn!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GieK op zondag 6 november 2005 om 17:12:
ik zou trots zijn!

Trots waarop?:s

Op een gek die niet kan dansen en niet kan zingen.. en daarom juist bekend is geworden?!
Hij heeft zelf niet eens door dat geheel Nederland hem uitlacht.. hij denk dat de mensen OM hem lachen..
Heel erg triest!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 17:15:
Op een gek die niet kan dansen en niet kan zingen.. en daarom juist bekend is geworden?!
Hij heeft zelf niet eens door dat geheel Nederland hem uitlacht.. hij denk dat de mensen OM hem lachen..

mooi gezegd :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 17:15:
Trots waarop?

Heel erg triest!

Die gast is echt niet gek hoor..iedereen lacht hem uit maar hij word wel steeds bekender..je mag mij ook wel eventjes uitlachen voor dat geld..kijken wie er harder lacht straks :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Patrick Allen B) op zondag 6 november 2005 om 17:24:
Die gast is echt niet gek hoor

Hoe noem je zo iemand dan? Die beetje belachelijk staat te dansen en zingen op tv :s
zo iemand is mijn ogen echt wel 'gek' (ook al is dat niet het juiste woord) maar psychisch ben je dan toch echt niet helemaal in orde.
Gelukkig dat die niet door heeft dat de mensen hem uitlachen, anders zou die nog zwakker worden.. en er nog verder op achteruit gaan..
Zulke mensen zijn erg triest (in de betekenis van 'zielig)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 17:30:
Hoe noem je zo iemand dan? Die beetje belachelijk staat te dansen en zingen op tv
zo iemand is mijn ogen echt wel 'gek' (ook al is dat niet het juiste woord) maar psychisch ben je dan toch echt niet helemaal in orde.
Gelukkig dat die niet door heeft dat de mensen hem uitlachen, anders zou die nog zwakker worden.. en er nog verder op achteruit gaan..
Zulke mensen zijn erg triest (in de betekenis van 'zielig)

Ik denk dat hij wel door heeft dat sommige mensen hem uitlachen, ik moet er om lachen maar lach hem niet uit..kan best een aardige kerel zijn en ik zie hem niet als zwakbegaafd ofso.
Die mensen die het geld ervoor neertellen, DIE zijn niet in orde :/ Maar café doen dat wel want dat is weer anders, wie wil hem nou niet in het echt zien :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dynamike op vrijdag 4 november 2005 om 23:40:
wat heb k gister in n deuk gelegen tijdens Jensen

nou ik anders ook 8) wat een geinporum heeft die gozer :D

ik vind m echt heel grappig 8)

Waarschuw beheerder
donateur
hij is leuk ja en altijd zo vrolijk

Waarschuw beheerder
Is hij nou echt zo, of is het allemaal gespeeld ?
Waarschuw beheerder
nee denk dat het wel echt is...

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 november 2005 om 10:10:
herman is gewoon herman
zoals hij op tv doet zo stond hij altijd al gewoon uit zn dak te gaan in de discotheken hier in de buurt, voordat hij bij idols op tv kwam

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 17:11:
vrijdag 16 december 1983

Jezus die vent is gewoon op zelfde dag geboren als mij! :s
Alleen uurtje eerder ofzo

Is ie alweer zo oud??? Tjeempie, ik dacht dat ie nog maar 17 was ofzo...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 november 2005 om 17:30:
Hoe noem je zo iemand dan? Die beetje belachelijk staat te dansen en zingen op tv

:nee:
je zou t wel denken, maar het is echt niet zo..
Waarschuw beheerder
al met al is het een gave gozer...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 00:38:
Is ie alweer zo oud???

:(
Zo oud??
Ben nog maar 21 hoor, valt toch wel mee?:$
Waarschuw beheerder
Echt HEERLIJKE kerel is dat!! Begin al te lachen als ik m voor me zie!! PRACHTIG!

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Ja, herman is zeker de bomb. Aan de ene kant jammer dat hij zo belachelijk gemaakt wordt, maar anders was hij nooit zo beroemd geworden. Heerlijk hoe deze jongen altijd vrolijk is, en alles leuk en mooi vindt (zoals wij hem kennen tenminste).
Waarschuw beheerder
fantastische kerel
geen beter vermaak dan leedvermaak zulen we maar zeggen
Waarschuw beheerder
ik ben blij dat r meer fans zijn (L)

Waarschuw beheerder
zullen zijn ouders van hem houden? :/
Waarschuw beheerder
natuurlijk ! hoe kun je nou niet van hem houden

hij is een multitalent
Waarschuw beheerder
Als ie een zakover zijn hoeft zou doen zou ik hem wellicht iets meer waarderen :P
Waarschuw beheerder
hehe wat een kerel is het he..
geweldig! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Devilish™ op maandag 7 november 2005 om 17:53:
Als ie een zakover zijn hoeft zou doen zou ik hem wellicht iets meer waarderen

Op de manier van, zak over de kop en vlag in de hand... ?

:D

Artiest Pat Houston
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shameless-C op vrijdag 4 november 2005 om 21:55:
Ik vind het maar een trieste bedoeling !

precies.

wat een onzin.

Uitspraak van GieK op maandag 7 november 2005 om 16:56:
hoe kun je nou niet van hem houden

hij is een multitalent

get a life! en een bril.
Waarschuw beheerder
donateur
Jensen was ckr cool...
I'm a dancer :P hehe

Waarschuw beheerder
hahahaha :respect: die gast is goed man!! met ze nummer i'm a dancer

wat een mafkees joh :P

Waarschuw beheerder
al die fans hier op pf zouden in schagen moeten wonen!
tenminste nog iemand die blij is als hij al stoer lopend op je af komt met de vraag of "alles goed is" in de hoop dat jij hem vraagt hoe het met zijn carriere gaat
;)
Waarschuw beheerder
[img width=282 height=378]http://www.rtl.nl/components/shows/idols2/audities/uitzendingen/20december2003/fotogallery/images/herman_slide4.jpg[/img]

(L)

Waarschuw beheerder
Ik vind Herman helemaal geweldig haha... :D

Waarschuw beheerder
Vind t ongelooflijk dat je zo tegenwoordig bekend kan worden...

Veerkampjes
Herman
de tokkies

en noem ze maar op!

Waarschuw beheerder
Je word er vrolijk van als je em ziet :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 november 2005 om 14:42:
Vind t ongelooflijk dat je zo tegenwoordig bekend kan worden...

Veerkampjes
Herman
de tokkies

en noem ze maar op!

ja echt geweldig

Waarschuw beheerder
Ohh hijs geweldig(L)

Waarschuw beheerder
(y) heerlijk ventje:P:P

Waarschuw beheerder
herman is geweldig

Waarschuw beheerder
Jaa ik ben ook helemaal verliefd op um ;)

[img]http://www.herman-berghuis.nl/fotoalbum/resize.php?image=1080646134&y=*&x=287[/img]

[img width=282 height=402 cacheid=0000a200000130426152d9f71a01111b9c]http://www.rtl.nl/components/shows/idols2/audities/nieuws/december/images/herman_yorinfm6slide.jpg[/img]

Kijk nou hoe soepel hij is.. echt een 'dancer' :kwijl:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
echt hip !

Waarschuw beheerder
:respect: HERMAN :yes:

Waarschuw beheerder
volgens mij is hij ontsnapt uit de Willem van den Berghstichting

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
'I'm a dancer' b)
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=282 height=402 cacheid=0000a200000130426152d9f71a0111b544]http://www.rtl.nl/components/shows/idols2/audities/nieuws/december/images/herman_yorinfm6slide.jpg[/img]

I'm a dancer whaha lach me een ziekte..

wat een zware idioot is et :respect:
Waarschuw beheerder
GE-WEl-DIG!! geweldig... ik lach me echt kapot om hem, maar vind het wel koel.
Waarschuw beheerder
(L)
Waarschuw beheerder
HERMAN hahhahahha die staat met een oud klasgenootjuh van muh op de foto HAHAHAHHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAH maar herman ruleerd :D:D:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Nieuwe pf O:) op vrijdag 11 november 2005 om 20:10:
HERMAN hahhahahha die staat met een oud klasgenootjuh van muh op de foto HAHAHAHHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAAHHAHAH maar herman ruleerd

enthousiast typje !

Waarschuw beheerder
WHAHAHAHA HERMANNNNNNNNNNNN ,lach me echt kapot om die gozer. :'D
Waarschuw beheerder
mooie man !
Waarschuw beheerder
bloed vervelend pokke jong is het!
Waarschuw beheerder
ik lach me kapot om hem

of is het nou meer uitlachen :/

8) hij is gewoon heel erg fout!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Patrick Allen B) op zondag 13 november 2005 om 17:58:
Ik heb een verrasing

klik hier maar eens!

fake.
Waarschuw beheerder
HIj is gewoon een dom figuur voegt niks toe aan de maatschappij dus weg met die gozer opsluiten bij de rest van de gekken

Waarschuw beheerder
Hij denkt dat ie grappig is ofzo =/ Nee, ik vind Merijn veel leuker :V

Waarschuw beheerder
Thanks mensen
echt heel blij mee dat jullie een topic over mij hebben geopend

Waarschuw beheerder
donateur
hij is lachen

Waarschuw beheerder
donateur
Hij gaat daar wel staan en doet zn ding...ik zou het niet durven :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 7 november 2005 om 13:23:
Aan de ene kant jammer dat hij zo belachelijk gemaakt wordt, maar anders was hij nooit zo beroemd geworden.

het mooie ervan is dat ie totaal niet doorheeft dat ie de gek wordt aangestoken, hij denkt juist dat ie de bom is. Die man heeft overal zo'n schik in, schitterend (y)

Waarschuw beheerder
ja..daarom ook
dat durft niet iedereen hoor B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
(L)
Waarschuw beheerder
donateur
Fake herman: de real one is single, denk je nou echt dat hij een vriendin zou hebben aan de andere kant van het land.
Waarschuw beheerder
donateur
K vind het maar een wezenloze.
Bij Jensen wastie leuk omdat Jensen zo'n heerlijke klootzak is die lekker de spot met hem drijft.B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flame :bounce: op maandag 14 november 2005 om 13:02:

:O das nie aardig
Artiest {SHOWLIST artist 406, 2297}
Waarschuw beheerder
en hij komt uit schagen! daar heb ik ook tot mijn 18e gewoond ;)

Artiest {SHOWLIST artist 58500, 51904}
Waarschuw beheerder
Herman is echt da bomb!!
Waarschuw beheerder
wordt er wel vrolijk van als je hem ziet.

Waarschuw beheerder
T enige wat ik niet snap, hij presteert t om ZELFS zijn kiezen te laten zien bij t lachen...

volgens mij hebben ze vroeger bij hem de mondhoeken verder uitgesneden ofzoow tjeezus wa het die kerel n muil hé!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 november 2005 om 22:49:
ZELFS zijn kiezen te laten zien bij t lachen...

:D
Waarschuw beheerder
Wat een pannenkoek, maar die knuppels maken een programma als Idiols wel bruut. Zodra die talentlozen eruit liggen, is het programma 3 meter saai.

Waarschuw beheerder
Goeie gozer is het (y) hahahahaha!!

Waarschuw beheerder
Herman rulez :cheer: !!!

"I'm a dancer" Hahaahha geniaal :respect: !

Van mij mag ie elke dag op tv komen dansen :d!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 december 2005 om 17:32:
Van mij mag ie elke dag op tv komen dansen

van mij ook wel :D

maar ik vrees helaas dat dit enige irritatie (tot agressie) bij een aantal mensen bewerkstelligd

Waarschuw beheerder
(Y) helemaal top, ik zag m van de zomer lopen in schagen, en toen riep hij al rond, dat hij idd weer mee ging doen met idols, heerlijk:)
Hij is echt een held :worship: Ik probeer hem weleens na te doen in de spiegel, maar zoals hij kan dansen is er maar 1 !!!

Toppertje (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 9 november 2005 om 21:10:
'I'm a dancer'

"I like to move..." :D

Waarschuw beheerder
Die blik in zijn ogen doet het 'm(L)
Waarschuw beheerder
vooral zn glimlach8)

Waarschuw beheerder
Herman = goed. :yes: Hij is echt áltijd vrolijk volgens mij. :D
Waarschuw beheerder
vanavond komt ie bij Jensen :D:D

dat MOET ik opnemen als trouwe fan!!! (L)

Waarschuw beheerder
Herman you're tha bomb!
Waarschuw beheerder
I,m a dancer :D
[img width=320 height=223]http://picserver.student.utwente.nl/i/0BFT866XI1SR[/img]
[img width=416 height=238]http://picserver.student.utwente.nl/i/76KE04CYH611[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahahahhhaha :respect:

Waarschuw beheerder
[img ]http://www.multiartist.nl/images/zoom/XMVNTC/viewsize/DSC02070.JPG[/img] [img width=449 height=600]http://www.multiartist.nl/images/zoom/XMVNTC/viewsize/DSC02067.JPG[/img]

[img width=450 height=338 cacheid=000b142400202521a4b257b41a01247c64]http://www.freewebs.com/hermanberghuis/Hermanboos.jpg[/img]

Herman is jarig :D
Waarschuw beheerder
Whahahahahahahahahaa

HERMANus....:vaag:

[img width=302 height=354 cacheid=000106ee00022d91877b12b31a01247d15]http://www.rtl.nl/components/shows/idols2/audities/nieuws/december/images/herman_yorinfm3slide.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
oh met die hoed!!

GE-WEL-DIG!!! :D
Waarschuw beheerder
whehehe :)

Waarschuw beheerder
hahahahahah wat zou ik graag een keer die wenkbrauwen van m willen epileren :yes:
Waarschuw beheerder
neeeeej dat maakt m juist af (L)
Waarschuw beheerder
Whahaha ;)
Hmmz nee heb t niet zo op Herman :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Flame :bounce: op maandag 14 november 2005 om 13:02:
Bij Jensen wastie leuk omdat Jensen zo'n heerlijke klootzak is die lekker de spot met hem drijft.

Precies, denk dat niemand het een dag met em uithoud :/

Waarschuw beheerder
whahhahhahahahahah een meisje dat ik ken....is afgelopen vrijdag door 'm op d'r bek gepakt....wahhahahahaha wat een nerd is het ook :9 ...
ze heeft er spijt van als haren op d'r rug....tja drank :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 23:10:
een meisje dat ik ken....is afgelopen vrijdag door 'm op d'r bek gepakt....

Het zijn ook altijd dezelfde die geluk hebben :/:s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rebellious :bier: op zondag 18 december 2005 om 23:40:
Het zijn ook altijd dezelfde die geluk hebben

wat dan?! heb je oook interesse..?!? hij is ook te boeken via een bedrijfje ofzo :vaag: kost alleen een beetje maar goed
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 23:42:
kost alleen een beetje maar goed

klein beetje ja 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 december 2005 om 23:42:
kost alleen een beetje

Wat is een beetje?

Waarschuw beheerder
ik vind hem om te kotsen!

Waarschuw beheerder
ja 'k ook :S

Waarschuw beheerder
ik lach me echt ziek om herman:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 december 2005 om 11:44:

nou das ok nie aardig :O:@
Waarschuw beheerder
ik dank god op m,n blote knieen dat ik niet op m lijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GieK op maandag 19 december 2005 om 14:39:
nou das ok nie aardig

Precies, denk eens aan de kerstgedachte O:)

Waarschuw beheerder
vrede op aarde 8)
Waarschuw beheerder
aplausje voor herman !

Waarschuw beheerder

zullen we de wave doen?!
Waarschuw beheerder
is de 'cheer' ook goed? :P

Waarschuw beheerder
gheehe ja maar wel tegelijk dan hè...

1

2

3

:cheer: :D
Waarschuw beheerder
ik hoop dat hij snel kanker krijgt en heel snel oprot met die klere kop van hem sieg heil voor ome dolf kakkerlakken

Waarschuw beheerder
whahahhaaha..tis dat ik niet zo'n vuile envelopjes klikker ben..maare je verwoordt het wel juist :respect:

Waarschuw beheerder
hahahahahahaha de tering ey moet ik die foto net zien als ik stoned HAHAHHAHAHHAHA wat een kop :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GieK op maandag 19 december 2005 om 14:39:

:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GieK op dinsdag 13 december 2005 om 17:47:
maar ik vrees helaas dat dit enige irritatie

Dit zegt het wel ja.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruijssie op dinsdag 20 december 2005 om 21:28:
ik hoop dat hij snel kanker krijgt en heel snel oprot met die klere kop van hem sieg heil voor ome dolf kakkerlakken

ik vind hem ook een dikke idioot maar je kan ook overdrijfen :s dit slaat nergens op
Waarschuw beheerder

TRIEST
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jan Jaap op zondag 13 november 2005 om 19:35:
HIj is gewoon een dom figuur voegt niks toe aan de maatschappij dus weg met die gozer opsluiten bij de rest van de gekken

zulke mensen zoude kanker moeten krijgen en opgesloten moeten worden... herman is niet helemaal 100% maar herman is top en ziet de lol van dingen in mensen die dit soort uitspraken doen kunnen gewoon beter niet reageren

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HC_DutchGirl_HC op woensdag 21 december 2005 om 14:41:
zulke mensen zoude kanker moeten krijgen en opgesloten moeten worden... herman is niet helemaal 100% maar herman is top en ziet de lol van dingen in mensen die dit soort uitspraken doen kunnen gewoon beter niet reageren

ben het helemaal met je eens! :yes: alleen vin dik herman nou nie egt top haha maar wat een zielige figuren zeg die zo moeten reageren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
herman (L)

Waarschuw beheerder
herman-is-de-bom-bom-bom :cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
"GieK" r_AW-is-de-bom-bom-bom :cheer:
Waarschuw beheerder
Boy you got the groove.. You've got to proove your love to me!!!!

Hij is cool..:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hijs is wel wappie ja :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GieK op vrijdag 4 november 2005 om 14:43:
Wilt u een bijzondere artiest? Neem dan Herman!

moet je wel een groot huis hebben als ik die gek zag rennen door de show van jenssen :D

Waarschuw beheerder

Het is wel duidelijk dat jij het IQ van een kerstboom hebt... :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 december 2005 om 11:17:
"GieK" r_AW-is-de-bom-bom-bom

:D o:)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 23 december 2005 om 11:52:
Het is wel duidelijk dat jij het IQ van een kerstboom hebt...

en zo is t... piemelhoofd

Waarschuw beheerder
donateur
nou vind het persoonlijk niks, maar kan wel genieten van zijn optredens haha
Waarschuw beheerder
herman, wil jij mijn grote broer worden? kijk zo tegen je op :D
Waarschuw beheerder
komt dat omdat je zo klein bent dan ? :P
Waarschuw beheerder
ik ga op m'n knieen door het leven :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van GieK op vrijdag 23 december 2005 om 11:53:
:DO:)

maar dat is vooral omdat jij van r_AW houdt :lief:
Waarschuw beheerder
Dat is echt een energieke man

Helemaal lijp die kerel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 23 december 2005 om 19:16:

r_AW is hip en erotisch

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
r_AW staat voor kwijlheid :kwijl:

herman ook ;)
Waarschuw beheerder
word gek van die vent...
Waarschuw beheerder
ik ben gek op die vent ..

r_AW (L)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja :kwijl: r_AW ...poepie joepie...:d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jammer genoeg kan het niet hè
Waarschuw beheerder
Moeha :D
Waarschuw beheerder
hij heb wel grote handen
te zien aan een paar fotos hierboven
:O

Uitspraak van HC_DutchGirl_HC op woensdag 21 december 2005 om 14:41:

Hmmz schijt aan hebben hij doet t maar wel
allemaal ookal lacht iedereen em uit!!
Kzie jullie nog nie doen of zover komen dat
iedereen t in een topic over je heeft!!!:[

Waarschuw beheerder
Adje....die is pas VET!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 december 2005 om 16:17:
Adje....die is pas VET!!!!

ADje Roeleerd ook
Waarschuw beheerder
Morgen ga ik Herman live zien :D
ben benieuwd :/
Waarschuw beheerder
zijn die andere ook nep dan
Uitspraak van ChemicalCleo op dinsdag 27 december 2005 om 23:52:
zijn die andere ook nep dan

Welke andere? :D Ik zou het niet weten.. kijk het nooit.

Om reclame te maken voor deze voorstelling besluiten de zes in hun rol mee te doen met het programma Mooi weer De Leeuw van Paul de Leeuw. Van Bavel speelt Adje van Nispen, een nerd die iets wegheeft van Napoleon Dynamite.

:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GieK op woensdag 28 december 2005 om 09:43:
Uitspraak van [MZL]Mensje :[ op dinsdag 27 december 2005 om 22:51:
Morgen ga ik Herman live zien

haha was echt lachen :D8)

Waarschuw beheerder
herman de :lief:ste
Waarschuw beheerder
Moehahaahhaha! Wat een type ook! Geweldig... Heel geestig!
Waarschuw beheerder
heb afgelopen zaterdag een handtekening en een kusje (L) gehad!

Waarschuw beheerder
k Zie herman Vet vaak met Uitgaan,
of in de stad, Denkt dat ie alles is.. mJa laat hem lekker met die gedachte:|
Hij is vettt coOl en zichzelf :)

en niemand moet Kanker krijge!! oprOtte met dat gelul! :@

:bounce:

Waarschuw beheerder
Ik vind dat soort figuren een gevaar voor de maatschappij.
Ze zouden hem niet eens naar buiten moeten laten gaan, wie weet wat hij aanricht ofzo :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 19:04:
Ik vind dat soort figuren een gevaar voor de maatschappij.
Ze zouden hem niet eens naar buiten moeten laten gaan, wie weet wat hij aanricht ofzo

Tuurlijk joh, hij doet volgens mij geen vlieg kwaad.

Tuurlijk, ik weet dat hij niet 100% is. Maar let hem lekker, hij straalt teminste veel energie uit en is zichzelf. Kan ik van veel mensen niet zeggen :O

Waarschuw beheerder
Het is gewoon een mafketel :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 maart 2006 om 07:27:
Het is gewoon een mafketel

Inderdaad.
Waarschuw beheerder
hij is geweldig :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Hij heeft op hyves een hele mooie foto... uiteraard een heleboel mensen gespot ;)
Waarschuw beheerder
waar .... waaaaaar ...?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chris :rot: op dinsdag 28 maart 2006 om 12:05:
Hij heeft op hyves een hele mooie foto

Uitspraak van GieK op dinsdag 28 maart 2006 om 12:47:
waar .... waaaaaar ...?

uhm HYVES misschien????????

Waarschuw beheerder
t is een achterlijke debiel..ik ben hem ook een keer tegengekomen in een discotheek ..jezus dan niet te spreken over de stank die hij mee draagt..

Aan de ene hand is het ook wel sneu voor hem want in schagen wordt hij voor alles en nog wat uigemaakt als hij door de stad loopt :D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 maart 2006 om 19:13:
hij straalt teminste veel energie uit

die gast straalt helemaal niets uit..

Uitspraak van mil0u × op vrijdag 24 maart 2006 om 18:07:
k Zie herman Vet vaak met Uitgaan,
of in de stad, Denkt dat ie alles is.. mJa laat hem lekker met die gedachte
Hij is vettt coOl en zichzelf

Neem nog een breezer ;) en tja jij komt hem natuurlijk maandelijks tegen op de scholierenfeestjes in Vernes ;)

Waarschuw beheerder
Oh my dog niet herman alsjeblieft :nocheer:

Waarschuw beheerder
Whahahaha ik vind hem echt zoooo grappig :P

Vandaag was hij echt verlegen bij Jensen met die 3 meisjes....lach echt in een deuk om hem :P:D

Waarschuw beheerder
Waaah achterlijke vent.
Zag hem laatst bij Jensen.
Echt geen klap aan, sorry.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 02:39:
Jensen met die 3 meisjes

Maar zijn die meisjes n0u ook egt serieus? :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 mei 2006 om 02:39:
Whahahaha ik vind hem echt zoooo grappig

Vandaag was hij echt verlegen bij Jensen met die 3 meisjes....lach echt in een deuk om hem

Ow ik heb nog nooit zo hard gelachen bij Jensen, ik kwam niet meer bij. Elke keer alstie wat vroeg aan die meisjes dan zeiden ze: Ja heb ik toch al in het filmpje verteld??

Echt te veel humor gewoon kmoest superhard lachen:D :D :D