41550x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Hee.. Weetje wat.. Reken iemand eens niet af op zn leeftijd
is goed kind,kom zo wel ff een verhaaltje bij je voorlezen als je naar bedje gaat..
En jij hebt een misvormd figuur.. hahaha
zeker lang over namoeten denken of nie..?
heel erg origineel antwoord..
(permanent verbannen)
als jij nou is dat beetje sperma uit de nichterige smoel van je haalt,en je ogen los doet,zie je dat hij een frituurfiguur heeft!
valt me nog mee dat ie niet op de prijslijst staat bij de "Beckers"
Verzin eens iets anders dan van die kansloze woorden dat gewoon om te lachen is freak
Hahaha ja heel lang.. waarheid is hard he
ja dat is jouw fatsige lichaam iig niet..
Dan is jou verstand ook blijven hangen op je 16de ofniet?
het is JOUW ipv JOU....over verstand gesproken..
(permanent verbannen)
misschien een idee voor jou...
maargoed je blijft het voorbeeld van de snackindustrie zeker?
Ik moet ook wel toegeven dat je rug er niet uitziet En je bent jaloers kijk jij ziet er niet uit, en snack snack je kan er niks op zeggen want snack figuur slaat dus echt nergens op. Liever zijn figuur dan dat vage figuur van jou
(permanent verbannen)
2jaar zegt het al.. Kon je het niet volhouden.. in het leger, was je te slecht? te dom
haha niet volhouden tis echt een makkie .... na de opleiding die was redelijk zwaar.. maar verdien met dit meer geld en altijd thuis... natuurlijk laat ik je pappie erbuiten .... maar we weten nu wel dat je super fit bent tegen anabolen bent... makkelijk 100 kilo bankdrukt en dat je eigenlijk gewoon fantastisch bent. als ik jou zo zie ... zo succesvol .
maar je traint nooit toch ... tenminste dat denk ik
En wie is 33dingo heb je die in de sauna ontmoet, hij neemt het zo voor je op.
haha niet volhouden tis echt een makkie .... na de opleiding die was redelijk zwaar.. maar verdien met dit meer geld en altijd thuis... natuurlijk laat ik je pappie erbuiten .... maar we weten nu wel dat je super fit bent tegen anabolen bent... makkelijk 100 kilo bankdrukt en dat je eigenlijk gewoon fantastisch bent. als ik jou zo zie ... zo succesvol .
maar je traint nooit toch ... tenminste dat denk ik
En wie is 33dingo heb je die in de sauna ontmoet, hij neemt het zo voor je op.
Gast wat lul je nu, je weet niet eens wat ik doe, en ik weet ook voor 100% dat je daar ook te dom voor bent Hahah je traint nooit
wat een onzin hier
(volgens mij weet jij daar niet zoveel van af, dus ook jij moet niet zo snel oordelen)
en ik vind het ook gewoon een teken van zwakheid.. anabolen.. die mensen die het doen, zijn gewoon te lui om zich in de sportschool uit te leven!!
(volgens mij weet jij daar niet zoveel van af, dus ook jij moet niet zo snel oordelen)
en volgens mij weet jij helemaal niets van mij af...
en als je het zon onzin vind hier, ga dan lekker naar een ander forum
Nou je moet toch ook wel weten dat het troep is. Dat weet mijn neefje van 12 nog
ik zeg alleen dat ze niet zo snel moet oordelen over jongens die dat gebruiken, dat ze 'zwak' zijn
mijn ex deed aan wedstrijden, die kon gewoon even niet anders, en hij trainde zich elke dag kapot.
dus niet gelijk in de aanval, gebruik daar ronney maar voor
en volgens mij weet jij helemaal niets van mij af...
en als je het zon onzin vind hier, ga dan lekker naar een ander forum
kom jij hier nu weer uitleggen?
Mevr defensiehoer..
Maar het feit is, dat die manumelati er 10x beter uitziet dan jou. vage gozer
het feit is dat jij een stinkhomo bent met zaad in z'n oog en hardheid niet van een frituurfiguur kan onderscheiden..
het feit is dat jij een stinkhomo bent met zaad in z'n oog en hardheid niet van een frituurfiguur kan onderscheiden..
En jij hebt een misvormd figuur... schaam je zielige vent.. Je bent gewoon een dom persoon.. Laag gezonken figuur.. Ga je spuiten nu maar zetten..
En jij hebt een misvormd figuur...
nou leg ons is uit waarom jij dat vindt..
Je bent gewoon een dom persoon
leg dat ook is aan ons uit waarom je dat vindt..
Laag gezonken figuur..
moet je me ook maar is uitleggen dan...
Ga je spuiten nu maar zetten..
is misschien een goed idee voor jou,valt er misschien nog is wat van te maken en kan je naam op de prijslijst van de cafetaria weg..
laatste aanpassing