Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
wie loopt hier manu te dissen vuile kankerlijers loop met je eigen ziektes te koop en niet
die van andere mensen.!
>??? als jullie problemen willen dan moet je komen ipv zo een grote bek te hebben
tuned21 lees alleen deze pagina dan weetje genoeg
ben het helemaal met manu eens! er staan 2 foto's van manu.. bewerkt op dit forum
tjaaa anabolen is nep gaar
ik ben benieuwd of jullie weten wat anabolen doen en of jullie kunnen zien of degene die op de foto staat ook anabolen heeft gebruikt.waarom vind je het wel/niet mooi en licht je mening ook duidelijk toe om misverstanden te voorkomen. veel succes daarmee
laat een ieder in zijn of haar waarde! ik weet niet hoe oud jullie zijn maar ik weet dat de meesten van jullie zich ondergedragen van minstens 10jaar. F O I I
daar heb je ook gelijk aan zo ben ik dan ook wel weer.
ManuMelati even uit pure intresse welke tak van defensie zit jij?
aangezien ik zelf bij luchtmobiel heb gezeten, en ik niet begrijp waarom een gedisiplineerde militair zich zo laat opnaaien en niet gewoon verder on topic gaat!!!