Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
spuitjes spuitjes
jij geilt wel erg op jezelf zo aan je forum foto te zien Kie® "The Revival"
Anabole mooi of lelijk??
Dat denken veel mensen echt. Hup, spuit erin en klaar is kees.
Ja, fout.
Er zijn heel veel verschillende kuren en daarnaast moet je je dieet goed volgen en veel trainen.
En dan nog doe je er waarschijnlijk jaren over om een arnold te worden.
De jongens met tietjes hebben het allemaal verkeerd aangepakt. Want ookal heb je er aanleg voor, ook daar is wat tegen.
waarom laat je je hoofd niet zien mister fit ... is het zo erg ?
Doe maar maar Puur natuur... Ik vind dat je van anabolen echt een opblaaspopfiguur krijgt... Echt onatuurlijk en niet mooi
Ennuh wil nog even kwijt dat ik niet tegen anabolen ben hoor... dat is ieder voor zich... ik geef alleen me mening laatste aanpassing 3 november 2005 10:11
zonde van je lichaam vind ik en de grote kans dat je later onvruchtbaar wordt...... ik bedoel er moet zaad van andere man ingebracht worden bij je vriendin om kind te krijgen pffffff kom je denk ik wel achter dat spiermassa minder belangrijk is laatste aanpassing 3 november 2005 10:12
Anabolen
Groot lichaam---> klein pikkie wat niet meer werkt
Vochtkop
rare bulten wat je er van kunt krijgen
overdreven arrogant wordt je ervan
Je maakt je lichaam kapot
Val je af na een kuur , val je meer af dan je bent aangekomen
tis verslavend
ook al die je alles volgens de boekjes, je kan 40 jaren trainen al of niet naturel maar er zijn slechts een handje vol mensen die ooit maar in de buurt van arnold zullen komen, heeft allemaal met genetica te maken.
Echte bikkels trainen gewoon, sukkeltjes pakken de spuit of kuur.
Mis. Die pik is juist groter en harder tijdens de duur van de kuur. Na de kuur is er weer het formaat wat er voor de kuur ook was.
Groot lichaam---> klein pikkie wat niet meer werkt
rare bulten wat je er van kunt krijgen
overdreven arrogant wordt je ervan
Val je af na een kuur , val je meer af dan je bent aangekomen
tis verslavend
Echte bikkels trainen gewoon, sukkeltjes pakken de spuit of kuur