Partyflock

Forumonderwerp · 823886

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Anabole mooi of lelijk??
ik vind het jammer ..maarja als j ontevreden bent okeej ..net als sillicone-tieten..

Waarschuw beheerder
of ongeduldig???
gewoon trainen!
anabole zijn voor mietjes!

als je tieten wil en impotent wil worden moet je vooral doen (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 3 november 2005 om 09:48:
Anabole mooi of lelijk??

lelijk want je ziet t

Waarschuw beheerder
ja en die mensen kunnen hun armen niet COMPLEET meer strekken omdat de spiermassa groter word, maar niet opgerekt wordt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jij hebt echt geen flauw idee wat anabolen zijn en hoe dat allemaal in zijn werk gaat.
Waarschuw beheerder
Dikke nek krijg je ervan

Waarschuw beheerder
ik vind het lelijk

Waarschuw beheerder
donateur
Vind het niet mooi :nee:
Waarschuw beheerder
anabole mooi of lelijk? je bedoeld het effect neem ik aan?

en tja..ligt eraan hoeveel iemand traint he, persoonlijk doe ik het op training en voeding, zonder supplimenten enz, mah ja...iemand die wel gebruikt moet er nog net zoveel voor doen om het te krijgen en het te behouden...

ik hou eerlijk gezegd meer van het natuurlijke...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Lelijk(N)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kansloos!

Waarschuw beheerder
heel lelijk! geef mij maar puur natuur
Waarschuw beheerder
je lijkt dan zo opgeblaze alsof je reet verstopt zit :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Dan ben je gewoon mislukt!
Waarschuw beheerder
Leuke topics heb je verder geopend in je PF leven.
Waarschuw beheerder
donateur
allemaal vooroordelen hier..... Jullie zien alleen de extreme gevallen, en de gevallen van anabolen misbruik.

Je moest eens weten hoeveel lui er anabolen gebruiken waarvan je dacht dat het naturel was.

Dus ajb stop met blaten....totdat je er wat kennis over hebt.
Waarschuw beheerder
jij geilt wel erg op jezelf zo aan je forum foto te zien Kie® "The Revival" :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kie® op donderdag 3 november 2005 om 09:57:
Dus ajb stop met blaten....totdat je er wat kennis over hebt.

Precies.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind hele brede mannen gewoon niet zo mooi en dan maakt het me niet zoveel uit hoe dat komt. Beetje gespierd vind ik leuk, maar het moet wel leuk blijven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djind. op donderdag 3 november 2005 om 09:51:
Jij hebt echt geen flauw idee wat anabolen zijn en hoe dat allemaal in zijn werk gaat.

(Y).
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van GABBERWIJF op donderdag 3 november 2005 om 09:59:
jij geilt wel erg op jezelf zo aan je forum foto te zien Kie® "The Revival"

ja nou... enorm :S

Waarschuw beheerder
op een bepaald mom. gaan ze er tever mee door en dan vind ik dat het lelijk wordt, maar dat is lang niet altijd zo ,maar doe het toch maar via een andere weg

Waarschuw beheerder
mijn vraag aan topicstarter: hoe kan je beoordelen of iemand aan de anabolen zit? neem nou maar van mij aan dat er in NL zat mensen aan de steroiden zitten zonder dat je het zo op het eerst oog zou zeggen hoor. juist wanneer je gebruikt moet je echt keihard trainen om mooie, harde spiermassa over te houden.

het is echt niet zo dat je van 1 kuurtje direct Arnold wordt
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 3 november 2005 om 09:48:
Anabole mooi of lelijk??

bij sommige is het echt lelijk,zoals bij die mannen die dr geen genoeg van krijgen en maar door gaan:/
maar bij sommige is het ook wel mooi..lekker toch zo'n gespierde vent:d..maar ze moeten niet overdrijven
Waarschuw beheerder
Dat denken veel mensen echt. Hup, spuit erin en klaar is kees.

Ja, fout.

Er zijn heel veel verschillende kuren en daarnaast moet je je dieet goed volgen en veel trainen.

En dan nog doe je er waarschijnlijk jaren over om een arnold te worden.

De jongens met tietjes hebben het allemaal verkeerd aangepakt. Want ookal heb je er aanleg voor, ook daar is wat tegen.
Waarschuw beheerder
waarom laat je je hoofd niet zien mister fit ... is het zo erg ? ;P

Waarschuw beheerder
Doe maar maar Puur natuur... Ik vind dat je van anabolen echt een opblaaspopfiguur krijgt... Echt onatuurlijk en niet mooi :no:

Ennuh wil nog even kwijt dat ik niet tegen anabolen ben hoor... dat is ieder voor zich... ik geef alleen me mening :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djind. op donderdag 3 november 2005 om 10:06:
Dat denken veel mensen echt. Hup, spuit erin en klaar is kees.

Ja, fout.

Er zijn heel veel verschillende kuren en daarnaast moet je je dieet goed volgen en veel trainen.

En dan nog doe je er waarschijnlijk jaren over om een arnold te worden.

De jongens met tietjes hebben het allemaal verkeerd aangepakt. Want ookal heb je er aanleg voor, ook daar is wat tegen.

ik merk het al, jij weet waar je over praat. een kuur valt of staat met een goed dieet, keihard trainen en veel rust. op het moment dat 1 van de 3 ontbreken zal je 0,0 echte spiermassa overhouden, hooguit wat vocht (fake spiermassa)

en idd en tietjes hoeft ook niet meer in deze tijd dat kan je heel goed voorkomen door anti oestrogeen toe te voegen tijdens je kuur en wat ook heel belangrijk is: nakuren

ook al die je alles volgens de boekjes, je kan 40 jaren trainen al of niet naturel maar er zijn slechts een handje vol mensen die ooit maar in de buurt van arnold zullen komen, heeft allemaal met genetica te maken.
Waarschuw beheerder
zonde van je lichaam vind ik en de grote kans dat je later onvruchtbaar wordt...... ik bedoel er moet zaad van andere man ingebracht worden bij je vriendin om kind te krijgen pffffff kom je denk ik wel achter dat spiermassa minder belangrijk is (n)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Kan mooi zijn maar kan ook te zijn!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GABBERWIJF op donderdag 3 november 2005 om 10:09:
waarom laat je je hoofd niet zien mister fit ... is het zo erg ?

er zijn veel collega's die hier ook posten en het gaat ze geen reet aan wat ik post ;)

Waarschuw beheerder
Anabolen :no:

Groot lichaam---> klein pikkie wat niet meer werkt
Vochtkop
rare bulten wat je er van kunt krijgen
overdreven arrogant wordt je ervan
Je maakt je lichaam kapot
Val je af na een kuur , val je meer af dan je bent aangekomen
tis verslavend

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 10:11:
Doe maar maar Puur natuur... Ik vind dat je van anabolen echt een opblaaspopfiguur krijgt... Echt onatuurlijk en niet mooi

Ennuh wil nog even kwijt dat ik niet tegen anabolen ben hoor... dat is ieder voor zich... ik geef alleen me mening laatste aanpassing 3 november 2005 10:11

dit heb je zelf helemaal in de hand hoor kerel, je hebt ook steroiden waarmee je geen vocht vasthoudt en dus alleen maar mooie harde spiermassa zal winnen
Waarschuw beheerder
donateur
lelijk (n)

je ziet er zo opgepompt uit vind ik..

Waarschuw beheerder
Echte bikkels trainen gewoon, sukkeltjes pakken de spuit of kuur.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rus op donderdag 3 november 2005 om 10:12:
zonde van je lichaam vind ik en de grote kans dat je later onvruchtbaar wordt...... ik bedoel er moet zaad van andere man ingebracht worden bij je vriendin om kind te krijgen pffffff kom je denk ik wel achter dat spiermassa minder belangrijk is laatste aanpassing 3 november 2005 10:12

weer zo'n vooroordeel.... laat me 1 onderzoek zien waaruit blijkt dat de kans groot is dat je onvruchtbaar wordt. ik ga het zeker neit verheiligen want het blijven medicijnen, maar jouw bewering klopt niet. alleen door overtollig HCG gebruik (een medicijn dat er voor zorgt dat je hersenen weer een seintje geven om natuurlijk weer testosteron aan te maken) zou het zo kunnen zijn, maar ook dit heb je zelf in de hand
Waarschuw beheerder
ga op google zoeken op man en onvruchtbaarheid (y) kom je wel achter dat er genoeg risicos zijn!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 10:13:
Anabolen

Vochtkop
Je maakt je lichaam kapot
tis verslavend

alleen jouw laatste opmerking zou zo kunnen zijn, maar ook dit komt maar heel weinig voor.

voorderest: BULLSHIT 9 van de 10 bijwerkingen heb je zelf in de hand en kan je prima voorkomen door voldoende research te doen
Waarschuw beheerder

Mis. Die pik is juist groter en harder tijdens de duur van de kuur. Na de kuur is er weer het formaat wat er voor de kuur ook was.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 10:12:
ook al die je alles volgens de boekjes, je kan 40 jaren trainen al of niet naturel maar er zijn slechts een handje vol mensen die ooit maar in de buurt van arnold zullen komen, heeft allemaal met genetica te maken.

:jaja:

Je moet er ook zelf aanleg voor hebben, wil het er goed uit gaan zien.

Ken jongens die dat niet hebben, nou het zijn net apen!!
Groot breed, maar geen figuur.

Waarschuw beheerder
...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rus op donderdag 3 november 2005 om 10:16:
ga op google zoeken om man en onvruchtbaarheid kom je wel achter dat er genoeg risicos zijn!

wees een kerel en plaats een link naar een onderzoek waarbij het verband tussen anabolen en onvruchtbaarheid wordt aangetoond :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 10:14:
Echte bikkels trainen gewoon, sukkeltjes pakken de spuit of kuur.

Zucht.

Zoals hierboven ook stond.

Hup spuit erin en klaar is kees. Zo werkt het dus niet.
Dat geeft geen resultaat. Ja, misschien dat je dan wat vocht vasthoud.
Je zal keihard moeten trainen en je dieet moeten volgen.
Waarschuw beheerder
tis verslavend

Dat is een gevolg van het Adonis complex.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Djind. op donderdag 3 november 2005 om 10:16:
Mis. Die pik is juist groter en harder tijdens de duur van de kuur. Na de kuur is er weer het formaat wat er voor de kuur ook was.

Ik overdreef ook wel , geef ik toe.
Kheb zo'n hekel aan dat spul...

Maar er zijn er ook genoeg die in een kuur zitten die hem dus niet omhoog krijgen.

Ze voelen zich helemaal the man!!
Totdat ze een leuke meid tegenkomen

Waarschuw beheerder
Weer duidelijk te zien dat men de klok heeft horen luiden, maar dat men weet niet waar de klepel hangt. De typische vooroordelen komen weer met een rap tempo voorbij en slechts enkele kunnen inhoudelijk reageren. Maarja, het blijft natuurlijk een (party)flock of sheep.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

onzin!

Onzin!

Onzin!

Kan.. maar dan is het je eigen schuld. Dit is namelijk heel goed te voorkomen.

tis verslavend

Het kan verslavend zijn! niet bij iedereen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2005 om 10:14:
Echte bikkels trainen gewoon, sukkeltjes pakken de spuit of kuur

Iemand die kuurt moet veel harder trainen, nog strakker zijn eetschema volgen, en nog meer rusten. Het gebruik van anabolen vergt meer van je dan zonder trainen.