41634x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ik ben 1:97 lang 118 kilo zwaar!!!!
omvang arm ongeveer 47 centimeter omvang bierbuik ongeveer een metertje of 4!!!
bodybuilding is leuk en anabole ja heb ze niet echt nodig ik heb me eigen dieet!!!
iedere avond 3 biertjes in het weekend doen we dit ver4voudige en aanvullen met wat cola vieux
verder na het trainen de mac chicken mytic een stuk of 2! en dit eventueel aan vullen met wat kipnuggets hier en daar!!!(kerry saus aanrader!!!)
overdag veel snacken in de vorm van snoep broodjes van de hap snap en niet te vergeten chocola!!
verder 2 liter melk per dag iedere dag een boterhammetje of 16!!! en om te zorgen dat je dit alles goed verbrand gewoon trainen natuurlijk maar heel belangrijk is SEX!!!!
dat noem ik nog eens bulken!
kerel..de meesten mensen zullen jouw fysiek ook onder de anabooltjes scharen. mensen gaan al snel in die richting denken.
dus zeg maar niks.
Vind vaak mooier als ze geen anabolen hebben gebruikt
kun je slecht inschatten .....
Je maakt jezelf een beetje belachelijk
zeker ik heb t nou al 7 keer gelezen ..... van die gast..pfff ik weet t nu wel hoor ...
Gast ik weet er genoeg van.. En ik post wat ik wil..
Je weet er geen reet van, anders zou je niet die domme opmerking plaatsen dat 98% van de gebruikers met plofkoppen en puisten rondlopen.
En ik post wat ik wil..
Dat is waar..
Maar je kan echt beter je waffel houden, want je zet jezelf zo enorm voor lul.
laatste aanpassing
Dat is waar..
Maar je kan echt beter je waffel houden, want je zet jezelf zo enorm voor lul
Haha, dat zeg jij.. Maar hoe moet ik mezelf nu voor lul zetten op pf.. Ik zeg gewoon wat ik vind.. En jij moet maar eens minder gaan happen
Je weet er geen reet van, anders zou je niet die domme opmerking plaatsen dat 98% van de gebruikers met plofkoppen en puisten rondlopen.
Dat is zo
hahha heet ie gelijk een foto van z'n fatsige lijf neergezet ... jongen waarom zet je niet gewwoon neer: "kijk ik denk dat ik breed ben en ik wil jullie laten weten dat ik dit heb zonder as!" en in de tussentijd is het maar een fatsige zooi laatste aanpassing 8 oktober 2006 15:22
Je niveau zegt het al..Hahaha volgens mij weet je nog eens wat defensie is
Spuiterr
lol 2 jaar bij defensie gezeten .... zonde van mn tijd..
wat is er mis met autospuiter-contructiespuiter.. ?
probleem is ..... mischien dat je vroeger bent misbruik door pappa ... en in het leger wou je een man worden... maar jah ... daar misbruikte ze je ook ... want wie wil nou niet zon lekker fit lichaam... en toen ben je maar homo geworden ... ik denk dat je in je vrijetijd veel uitleg geeft aan mannen in de plaatselijke sauna... over verstandig fitness... MAAR IK KAN HET MIS HEBBEN ??
laatste aanpassing
probleem is ..... mischien dat je vroeger bent misbruik door pappa ... en in het leger wou je een man worden... maar jah ... daar misbruikte ze je ook ... want wie wil nou niet zon lekker fit lichaam... en toen ben je maar homo geworden ... ik denk dat je in je vrijetijd veel uitleg geeft aan mannen in de plaatselijke sauna... over verstandig fitness... MAAR IK KAN HET MIS HEBBEN ??
Wuhhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! whahahah!!
strak!
lol 2 jaar bij defensie gezeten .... zonde van mn tijd..
wat is er mis met autospuiter-contructiespuiter.. ?
probleem is ..... mischien dat je vroeger bent misbruik door pappa ... en in het leger wou je een man worden... maar jah ... daar misbruikte ze je ook ... want wie wil nou niet zon lekker fit lichaam... en toen ben je maar homo geworden ... ik denk dat je in je vrijetijd veel uitleg geeft aan mannen in de plaatselijke sauna... over verstandig fitness... MAAR IK KAN HET MIS HEBBEN ??laatste aanpassing 8 oktober 2006 15:55
2jaar zegt het al.. Kon je het niet volhouden.. in het leger, was je te slecht? te dom.. Fysiek kon je het niet aan.. Gast praat geen poep, je kent me niet.. Je weet niet wat ik doe.. En dan word je spuiter
Spoor jij wel Die gozer ziet er 10x beter uit dan jij anabole freak
ten eerste werk ik bij het spoor en spoor ik dus wel degelijk..
kennelijk val jij dus op mannen omdat je verstand van kerels hebt...
en je bent hetzelfde asbakkenras,of zijn jullie stiekum
een stelletje?
en anabolenfreak....ff een bloedproef nemen?
zul je nog verbaast staan..
(permanent verbannen)
ten eerste werk ik bij het spoor en spoor ik dus wel degelijk..
kennelijk val jij dus op mannen omdat je verstand van kerels hebt...
en je bent hetzelfde asbakkenras,of zijn jullie stiekum
een stelletje?
en anabolenfreak....ff een bloedproef nemen?
zul je nog verbaast staan..
Nou ik ben echt geen homo maar ik kan wel zeggen als iemand er goed uitziet. en hij ziet er goed uit. gewoon vies volk hier, dat je iets tegen zwarte hebt
zijn frituurfiguur is zeker goed. Kan me voorstellen dat ie tege anabole is. Maar frietfiguur is wel grappig om te zegge jij kijkt zeker door een bril waar getinte jongens dikker lijken
als jij nou is dat beetje sperma uit de nichterige smoel van je haalt,en je ogen los doet,zie je dat hij een frituurfiguur heeft!
valt me nog mee dat ie niet op de prijslijst staat bij de "Beckers"