41634x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Kenka, das wel ernstig, kun je ook niet veel mee 
Jah opzich wel lomp, maar je kan het overdrijve want die kerel heeft het niet meer na 1 km renne volges mij
Uitspraak van • Tinkerbell • op donderdag 28 september 2006 om 16:17:
het ligt eraan, een schriel mannetje dat gespierd is vind ik 10x niks. geef me dan maar zo'n beer
Jah opzich wel lomp, maar je kan het overdrijve want die kerel heeft het niet meer na 1 km renne volges mij
laatste aanpassing
waarom over 10jaar? ken bij mij op de gym enoeg mensen die na 2-3jaar op het podium stonden
Oh.. naja dan doen we het in 5 jaar
Nee joh, geouwehoer. Ik heb die discipline niet en heb er ook geen tijd voor. Niet dat ik het dan alsnog zou doen maar goed
check dit eens. 60 meter sprint. Dwain Chambers (prof sprinter) vs Kevin Levrone ((ex)pro bodybuilder)
http://www.bodybuilding.com/fun/bigrace.htm
filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=AYX2EWK4QWo&search=maurice
gaat dus om deze kerel
![[img width=341 height=500]http://ifbbtv.com/video3/images/kevin_levrone.jpg[/img]](http://ifbbtv.com/video3/images/kevin_levrone.jpg)
check dit eens. 60 meter sprint. Dwain Chambers (prof sprinter) vs Kevin Levrone ((ex)pro bodybuilder)
http://www.bodybuilding.com/fun/bigrace.htm
filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=AYX2EWK4QWo&search=maurice
gaat dus om deze kerel
met een beetje goede posterior chains kan het nog wel interessant worden ja
Gevonden.. mag opzich nog wel groter, maar dit vind ik mooi.
vin ik al te hoor.
Ik hou van grote mannen wasbordje mag en armen waar je in ken verstoppen ook maar zo droog
En dan ga ik ook voor het natuurlijke om heel eerlijk te zijn. Voetbalbody of van die 100meter sprinters
vin ik al te hoor.
Ik hou van grote mannen wasbordje mag en armen waar je in ken verstoppen ook maar zo droog
En dan ga ik ook voor het natuurlijke om heel eerlijk te zijn. Voetbalbody of van die 100meter sprinters
wat een tegenstrijdigheden, heerlijk! waar zal ik ens beginnen? oke, komt ie dan he:
- heel droog vind je niks begrijp ik, maar om een wasbordje te hebben moet je toch wel een vet% onder de tien hebben hoor.
- je houdt van grote mannen en grote armen maar dan begin je over een voetbalbody?
- je houdt van natuurlijk en dan begin je over 100 meter sprinters? dit is nog de mooiste haha
wat een tegenstrijdigheden, heerlijk! waar zal ik ens beginnen? oke, komt ie dan he:
- heel droog vind je niks begrijp ik, maar om een wasbordje te hebben moet je toch wel een vet% onder de tien hebben hoor.
- je houdt van grote mannen en grote armen maar dan begin je over een voetbalbody?
- je houdt van natuurlijk en dan begin je over 100 meter sprinters? dit is nog de mooiste haha
met droog zijn heb je dus een middenweg, en het lichaam van een 100 meter sprinter is natuurlijk heel goed te halen
zo zijn we wakker 
ik hou gewoon van een mooi lichaam om te zien. Ene ik ken gasten die hebben een wasbordje maar zn niet opgepompt en sommige voetballers

En ik vin dat een kerel een kont moet hebben
jij snap mij
ik hou gewoon van een mooi lichaam om te zien. Ene ik ken gasten die hebben een wasbordje maar zn niet opgepompt en sommige voetballers
En ik vin dat een kerel een kont moet hebben
met droog zijn heb je dus een middenweg,
jij snap mij
Klopt. Maar er zitten zeker een hoop gebruikers tussen.
zeker, maar die hebben het niet gebruikt voor hun anabolisme, wel voor hun explosiviteit.. het lichaam wat ze hebben is meestal best groot, maar ook op een natuurlijk manier te bereiken
Op een natuurlijke manier groot worden is voor de gewone doorsnee man haast niet te doen. Alleen top-sporters kunnen echt groot worden op een natuurlijke manier, maar met die 2 uurtjes in de sportschool 3 keer per week gaat het ons niet lukken op een natuurlijke manier.....
zeker weten van wel, 4x een uurtje in de week.. je moet alleen weten hoe.. en goed eten natuurlijk
en het ligt eraan wat je onder groot verstaat natuurlijk
laatste aanpassing
donateur
zeker, maar die hebben het niet gebruikt voor hun anabolisme, wel voor hun explosiviteit.. het lichaam wat ze hebben is meestal best groot, maar ook op een natuurlijk manier te bereiken
Even een vraag Dolf, hoe weet jij nou wie wel wat gebruikt hebben en waarvoor dan ,kun je me dat uitleggen?
maar je kan het overdrijve want die kerel heeft het niet meer na 1 km renne volges mij
Ik mis hier dan 940 meter rude
Ik mis hier dan 940 meter rude Kort stukje kennen ze mescien wel maar km'tje wordt ff anders denk ik
Die jongens in de voorbereiding doen tot zo'n 2 uur cardio per dag, waaronder sommigen ook hardlopen. En wat te denken van Mariusz Pudzanovski. Multi athleet strongman. 56cm armen, 130 kg droog en toch flinke afstanden hardlopen, martial arts, zwemmen etc etc.
laatste aanpassing
donateur
Die jongens in de voorbereiding doen tot zo'n 2 uur cardio per dag, waaronder sommigen ook hardlopen. En wat te denken van Mariusz Pudzanovski. Multi athleet strongman. 56cm armen, 130 kg droog en toch flinke afstanden hardlopen, martial arts, zwemmen etc etc
Indd ja, zo zijn er meer die een dijk van een conditie hebben en toch een bruut fysiek hebben
Begrijp trouwens wel wat Jhon bedoeld, dat Levrone op 1km natuurlijk niet zo dicht achter die andere dude eindigd, maar da's logisch en was ook niet wat gezegd werd. Veel mensen denken dat bodybuilders vaak maar alleen trainen op kracht en massa maar veel gasten hebben ook nog andere passie's ernaast..
laatste aanpassing
Op een natuurlijke manier groot worden is voor de gewone doorsnee man haast niet te doen. Alleen top-sporters kunnen echt groot worden op een natuurlijke manier, maar met die 2 uurtjes in de sportschool 3 keer per week gaat het ons niet lukken op een natuurlijke manier.....
Als je een goede genetische aanleg heb kan het prima.
Dat ik op mijn 16de begon met trainen woog ik 85 kilo.
Ik had op mijn 20ste een gewicht bereikt van 108 kilo.
Wel 4/5 keer per week 2 uur keihard buffelen.
Uitspraak van wiebenjedan op vrijdag 29 september 2006 om 14:40:
Als je een goede genetische aanleg heb kan het prima.
Dat ik op mijn 16de begon met trainen woog ik 85 kilo.
Ik had op mijn 20ste een gewicht bereikt van 108 kilo.
Wel 4/5 keer per week 2 uur keihard buffelen.
Jaa cker, is egt wel te doen.. Maar idd niet elk persoon lukt dat..
hehe dan was je op je 16e al beste beer
donateur