Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
uitmergelen van je lichaam vergt idd.
veel dicipline...
Dus 10 kilo eraf kan wel Anita?
hehe
![[img width=190 height=218]http://www.fitren.com/img/index2.jpg[/img]](http://www.fitren.com/img/index2.jpg)
Je lichaam kunstmatig opwaarderen door middel van groeihormonen in te spuiten...
Toch helemaal NIKS mis mee?
Voor sommige niet, maar die hechten juist minder
waarde aan hun lichaam dan mensen die het niet doen.
nah ik ken iemand die anabolen heb misbruikt
maar vind hem eerder dik dan breed
Zijn benen zijn te klein
traps in verhouding ook
Gevonden.. mag opzich nog wel groter, maar dit vind ik mooi.
Hoor ze ff een pro zijn minpunten op noemen de boy's uit het zuiden
Deze kerel is nog naturel dacht ik toch? Is toch die man van dat boek BFFM? Of heb ik de verkeerde voor me nu
Oei ik denk dat je hier een foutje maakt Groeihormoon opzich is namelijk niks mis mee mits juist gebruikt en kan zelf als een levensverlenger worden gezien. En indd ik zeg gebruik dus geen misbruik.
Tuurlijk snap ik wat je bedoeld en indd de pro's ookal vind ik het mooi om te zien zijn gewoon freaks indd.
Wil ik van jou wel eens weten welke waarde het geeft aan een langer leven?
het schijnt,en dat heb ik me laten vertellen dus kan het ook fout hebben,maar meestal klopt het wel,dat...:
na je 35e,elke week 1 ml testo je levensjaren kan verlengen.
Maargoed,kan ook een fabeltje zijn,maar m'n trainingsmaatje zweert erbij..
Bovendien lijkt me dat inderdaad een fabel.
Want als je lichaam niet meer opneemt dan hij in staat is zelf al aan te maken is het gebruik ervan nutteloos.
En inderdaad er gaan genoeg van die fabeltjes rond,
alleen je moet niet klakkeloos alles geloven en uitproberen.
En kom niet aan met gelul...
Jij probeert iets goed te praten wat helemaal niet goed te praten valt
Ik heb hiervoor ook een hoop keer gepost,
misschien zou je die een keer willen lezen als je tijd heb.
Want als je lichaam niet meer opneemt dan hij in staat is zelf al aan te maken is het gebruik ervan nutteloos.
Serotine wordt na mate je het langer gebruikt niet meer opgenomen, en je aanmaak daalt
Kun je dit even onderbouwen?
Bovenstaand echter niet, en dat is een feit en dat geld voor alle stoffen die je lichaam binnenkomen of het nu Vit. C betreft of andere stof.
Melatonine is een slaaphormoon dus heeft niks met groeihormonen te maken.
Les 1 toch?
hahaha wie is dr nou eigenlijk koppig geboren!