Partyflock

Forumonderwerp · 823886

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Anabole mooi of lelijk??
ik vind het jammer ..maarja als j ontevreden bent okeej ..net als sillicone-tieten..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 13:04:
kvind t niet mooi een collega van me ze armen zijn helemaal gescheurd daardoor

is niet perse AAS gerelateerd hoor.... ken genoeg naturels waaronder ik zelf die het ook hebben.

Waarschuw beheerder
je moet gewoon puur natuur zonder hulpmiddelen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 13:50:
je moet gewoon puur natuur zonder hulpmiddelen

idd gab, zolang je geen wedstrijden wil draaien is dat het beste. maar wil je dat wel doen, dan zul je dr aan moeten geloven of je maakt geen kans daaro

Waarschuw beheerder
idd:D

Waarschuw beheerder
atletisch vind ik gewoon mooier. maarja dat is gewoon smaak... te breed lijkt een beetje log en lomp vind ik altijd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 13:57:
atletisch vind ik gewoon mooier. maarja dat is gewoon smaak... te breed lijkt een beetje log en lomp vind ik altijd.

sja..ieder zn ding;)

Waarschuw beheerder
te breed lijkt een beetje log en lomp vind ik altijd.

Ligt ook een beetje aan het type persoon vind ik
Waarschuw beheerder

ligt aan de bouw van de persoon....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 11:08:
oke meneer als jij alle wijsheid in pacht hebt, laat ons dan maar eens ff zien wat je allemaal weet....

Wat wil je weten?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KreZzy op maandag 11 september 2006 om 19:45:
Wat wil je weten?

eeeehm...leg eens uit het verschil tussen androgene steroiden en anabole setroiden? veel mensen denken dat alle anabolica 1 pot nat is. en als je toch bezig bent leg dan s uit waarom alle 17 alpha gealkyleerde steroiden levertoxisch zijn en waarom de 191 aminozuur variant van sth niet door de slijmvliezen kan worden opgenomen door sprayvorm maar geinjecteerd moet worden oo subcutane wijze ipv de 40 aminozuren variant? 8) o:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van el sherrif op maandag 11 september 2006 om 15:48:
ligt aan de bouw van de persoon....

ik vind te breed gewoon log eruit zien. het is dan allemaal zo veel... atletisch ziet er mooier uit omdat je dan ook lenig eruit ziet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 09:47:
ik vind te breed gewoon log eruit zien. het is dan allemaal zo veel... atletisch ziet er mooier uit omdat je dan ook lenig eruit ziet.

dr zijn zat bodybuilders die ondanks hun massa aardig lenig zijn..coleman maakte zelfs een split bij zn routine, chris cormier maakte een ware matrix act:o:|

Waarschuw beheerder
Correctie... dat was Melvin Anthony...

Waarschuw beheerder
donateur
zwak train dan gewoon natuurlijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 11:24:
zwak train dan gewoon natuurlijk

Drugs is niet zwak?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 10:34:
dr zijn zat bodybuilders die ondanks hun massa aardig lenig zijn..coleman maakte zelfs een split bij zn routine, chris cormier maakte een ware matrix act

ze zijn lenig maar ze zien er niet lenig uit voor het oog.
smaken verschillen en ik kan begrijpen dat iemand het bruut kan vinden. ik ben meer een bruce lee fan, slank gespierd maar toch heel snel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 september 2006 om 22:35:
eeeehm...leg eens uit het verschil tussen androgene steroiden en anabole setroiden? veel mensen denken dat alle anabolica 1 pot nat is. en als je toch bezig bent leg dan s uit waarom alle 17 alpha gealkyleerde steroiden levertoxisch zijn en waarom de 191 aminozuur variant van sth niet door de slijmvliezen kan worden opgenomen door sprayvorm maar geinjecteerd moet worden oo subcutane wijze ipv de 40 aminozuren variant?

niet zo wijs doen ro
Waarschuw beheerder
gatverdamme as je anabole gebruikt ben je gewoon een triest persoon!!!!

train gwoon idd:yes:
Waarschuw beheerder
eeeehm...leg eens uit het verschil tussen androgene steroiden en anabole setroiden? veel mensen denken dat alle anabolica 1 pot nat is. en als je toch bezig bent leg dan s uit waarom alle 17 alpha gealkyleerde steroiden levertoxisch zijn en waarom de 191 aminozuur variant van sth niet door de slijmvliezen kan worden opgenomen door sprayvorm maar geinjecteerd moet worden oo subcutane wijze ipv de 40 aminozuren variant?

Je spreekt voor je beurt wijsneus..vraag was niet voor jou,en je zegt dat je nog nooit gekuurd hebt,maar je heb er wel handel in:S en je weet er wel wat vanaf....leuk is dat ...die mensen die altijd ontkennen dat ze aan de kuur zitten,of hebben gezeten..ontkenningsfase noemen ze dat ..geeft niet(Y)

Uitspraak van Dilano op dinsdag 12 september 2006 om 16:03:
gatverdamme as je anabole gebruikt ben je gewoon een triest persoon!!!!

Jij snapt er al helemaal niks van

Waarschuw beheerder
donateur

Hey Ro ; Ik denk dat als je deze vragen eens uitlegt dat je dan toch een vrij goede en informatieve ontoppic post hebt geplaatst waar sommige wat van kunnen leren?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KreZzy op dinsdag 12 september 2006 om 16:15:
maar je heb er wel handel in en je weet er wel wat vanaf....leuk is dat ...die mensen die altijd ontkennen dat ze aan de kuur zitten,of hebben gezeten..ontkenningsfase noemen ze dat ..geeft niet

4 your information gab..ik handel zelf niet (maar ken dr zat die dat wel doen) en dat ik dr veel van af weet? sja..dat moet nou eenmaal voor me werk en omdat ik het zelf interessant vind en in de toekomst dr zelf aan moet geloven als ik wedstrijden ga draaien;)beter geïnformeerd te werk gaan dan lukraak wat aanklooien en dan als het fout gaat gaan janken8) ..enne...veel wat ik weet heb ik op het DBB-forum geleerd

nu jij weer ouwe ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KreZzy op dinsdag 12 september 2006 om 16:15:

as je niet tevreden bent met je lichaam ga je jezelf maar oppompen, ga gewoon sporten, word je ook nog oud mee :yes:

Waarschuw beheerder
Ro jij ben wel mooi gespierd. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dilano op dinsdag 12 september 2006 om 19:38:
as je niet tevreden bent met je lichaam ga je jezelf maar oppompen, ga gewoon sporten, word je ook nog oud mee :yes:

ik zal het maar even herhalen wat krezzy zegt:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 22:23:
Ro jij ben wel mooi gespierd.

thanks mop (F)(F)(F)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 11:38:
Drugs is niet zwak?

waar maak jij dat op uit dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 september 2006 om 01:34:
lieve schat..ik gebruik nie eens...als je dat verschil niet eens kan zien, lul dan geen poep

http://forum.dutchbodybuilding.com/search.php?searchid=1459913

?????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 23:52:
Drugs is niet zwak?

drugs gebruik je as je er zin in heb een keertje voor de lol, anabole is een langdurige kuur die je lichaam helemaal kapot maakt, maar dat is iedereen ze eige keus, dat moet je helemaal zelf weten....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 23:54:
Uitspraak van Ro de Hakkuhbijler op zondag 10 september 2006 om 01:34:
lieve schat..ik gebruik nie eens...als je dat verschil niet eens kan zien, lul dan geen poep

http://forum.dutchbodybuilding.com/search.php?searchid=1459913

?????

:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dilano op dinsdag 12 september 2006 om 19:38:
as je niet tevreden bent met je lichaam ga je jezelf maar oppompen, ga gewoon sporten, word je ook nog oud mee

Iedereen die breed is zit aan de anabolen..
Breed wordt je niet zonder.. toch?
Anabolen is voor mietjes die niet hard willen trainen..
Als je stopt met anabolen krimp je weer..
--> Hadden jouw uitspraken kunnen zijn

Kerel, je hebt geen flauw benul wat sommigen wel niet doen om er zo uit te zien, het is geen sport, het is een LEVENSSTIJL, mooi of niet, maar een beetje respect opbrengen is niet teveel gevraagd, toch?
En dan heb ik het niet over de anabolenMIS-bruikers..

@ Ro: hoe ga je 't bovenstaande uitleggen :O
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Beest! op woensdag 13 september 2006 om 00:06:
@ Ro: hoe ga je 't bovenstaande uitleggen

ik ben ook benieuwd :yes:

Waarschuw beheerder
Anabole (n)

Waarschuw beheerder
bleeeh niet fijn
Waarschuw beheerder
Anabole zijn zo fucking gaar ... het mooie is dat je het ook meteen ziet!! tis gewoon lelijk ..teminste de meesten nemen gewoon teveel kuurtjes waardoor het overdreven word!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toem! op woensdag 13 september 2006 om 00:10:
Anabole zijn zo fucking gaar ... het mooie is dat je het ook meteen ziet!! tis gewoon lelijk ..teminste de meesten nemen gewoon teveel kuurtjes waardoor het overdreven word!

Je ziehtt het niehht!!
Waarschuw beheerder
Ik heb er genoeg ervaring mee uit vriendenkring.... echt geloof me het is zo te zien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toem! op woensdag 13 september 2006 om 01:43:
Ik heb er genoeg ervaring mee uit vriendenkring.... echt geloof me het is zo te zien.

Onzin

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 12 september 2006 om 23:50:
thanks mop

Geen dank. :)
Waarschuw beheerder
Beetje gespiert is wel mooi maar zo'n na maak lichaam vind ik egt te over dreven ben je 70 en hangen er allemaal losse vellen langs je lichaam :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dilano op dinsdag 12 september 2006 om 23:55:
drugs gebruik je as je er zin in heb een keertje voor de lol, anabole is een langdurige kuur die je lichaam helemaal kapot maakt, maar dat is iedereen ze eige keus, dat moet je helemaal zelf weten....

Lul toch niet kerel. Drank en drugs maken je lichaam net zo hard kapot (afhankelijk van hoevaak je het doet natuurlijk). Iemand die elke dag een aantal pilsjes zuipt en elk weekend lam gaat en/of drugs gebruikt, sloopt uiteindelijk z'n lichaam meer dan een recreative AS-gebruiker.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 10:04:
Iemand die elke dag een aantal pilsjes zuipt en elk weekend lam gaat en/of drugs gebruikt, sloopt uiteindelijk z'n lichaam meer dan een recreative AS-gebruiker.

Is opzich wel waar, maar toch blijft het vaak niet bij 1 kuur in de praktijk. Daarbij komt dat een kuur vaak een langdurige periode is van meerdere injecties per week. Ik denk niet dat als je bijv elke week in het weekend drugs zou gebruiken over een net zo lange periode als een normale kuur zou duren (zeg tien weken ofzo?)dat de schade van de drugsgebruiker groter zou zijn als van de kuurder toch?

Waarschuw beheerder
ro jij hebt al is toegegeven op pf dat je as hebt gebruikt :d hou dan of vol dat je het niet doet, of vol dat je het wel doet :lol:

Waarschuw beheerder
over het algemeen nogal lelijk ... ;) kan zo nu en dan mooi zijn... :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 10:25:
Is opzich wel waar, maar toch blijft het vaak niet bij 1 kuur in de praktijk. Daarbij komt dat een kuur vaak een langdurige periode is van meerdere injecties per week. Ik denk niet dat als je bijv elke week in het weekend drugs zou gebruiken over een net zo lange periode als een normale kuur zou duren (zeg tien weken ofzo?)dat de schade van de drugsgebruiker groter zou zijn als van de kuurder toch?

Ik denk het toch wel.. En nu heb ik het niet over Pro's, maar over iemand die 2 kuren per jaar pakt. Ik heb het nu over recreatieve gebruikers (zowel drugs als AS).

Waarschuw beheerder
Lelijk

Waarschuw beheerder
zucht..ok, ok,ok...ik geef toe:( ik heb wel een paar keer gekuurd ja, maar de enige reden dat ik het ontken is omdat iedereen zulke reacties geeft waarmee je niet kunt discussieren om aan te geven in het Br3zah-taaltje: "Met AwnaBowLuh BeNn IcK O0wK S0w AHnUld"

bij deze, sorry voor het toneelstukje:$ leek me gewoon beter omdat je dan de meest domme reacties en opmerkingen krijgt waardoor discussie min of meer onmogelijk lijkt:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
happy now?:)

Waarschuw beheerder
Het is gewoon niet slim om daar op dbb zo open over te zijn (als ik je logs bekijk) en hier ontkennen imo, blijkbaar had iemand zin om je te 'naaien'.

Maar ik snap je point man (Y)

Waarschuw beheerder
gewoon natuurlijk ik vind anebolen walgelijk om te zien