41552x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
donateur
mag geen prijzen hier noemen
Van wie niet? Je mag hier best de marktwaarde vertellen zolang je maar niet handelt lijkt mij
maarre juist daarom omdat het 250 a 300 is, wat voor marge wil je er opknallen dan?
Dat lijkt mij de verkoopprijs incl marge? Duur spul trouwens
donateur
hou er niet van..
puur natuur =
puur natuur =
is ook ech sick!!
je moet eens zien hoe vaak er niet de gewenste resultaten komen
1 naald erin en ze klappen als een ballonetje 
Twee woorden :
LE en LIJK
LE en LIJK
Twee woorden :
LE en LIJK
hoeft niet...frank zane in zn goede jaren gebruikte ook, maar had één van de mooiste fysieken ooit in de geschiedenis van bodybuilding..maar hij gebruikte ook niet van die belachelijke doseringen
als je gebruikt moet je ook door blijven gaan anders ben je zo weer terug bij af.
als je basis niet goed is, je voeding ruk en je training is waardeloos na de kuur..ja, dan ben je het wel kwijt ja
donateur
Als je je aangesproken voel, ga vooral zo door.
Laat dan duidelijk weten tegen wie je het hebt
snap niet wat iedereen stoer over sth zit te lullen verdiep je er eerst maar in voordat je over handelen enzo gaat lullen pfffff
oke meneer als jij alle wijsheid in pacht hebt, laat ons dan maar eens ff zien wat je allemaal weet....
nb: ikzelf ben naturel, echter vind de materie wel erg interessant vandaar dat ik me er in verdiep
Frank Zane
Frankieeeeeee
das iemand van de oude garde!!!bb'ers van de jaren 70 vind ik de mooiste fysieken hebben..mooi droog, flinke massa en symmetrie
weinig mensen die zo'n taille als frank zane hebben
ik moet ook maar eens gaan trainen! zonder anabolen... atletisch is mooier dan iemand die lijkt alsof tie tennisballen onder zijn armen heeft.
ik zie niks verkeerds aan Frank Zane hoor