| Betreft: | evenement: Tellurik 2006, zaterdag 18 februari 2006 om 23:00 |
een auto regelen en daar een hotel boeken lijkt me ook geen verkeerd plan
waar kan je die vinden dan?
dat wordt een knallende verjaardag
Busreis met rlxte lui zou wel chill zijn, geen bus vol met wazi's met een aandachts tekort, die alleen maar dj paul en noisekick willen horen
denk ook niet dat dat soort mense naar dit feest gaan
respect voor enymion hoor maar op een epileptik feestje horen ze niet thuis
alleen hoop dat er net zoals vorig jaar een busreis wordt georganiseerd dat zou wel beter zijn!!
geen bus vol met wazi's met een aandachts tekort, die alleen maar dj paul en noisekick willen horen
Voor Fransen is Radium op zo'n feest hebben net zoiets als hier Neophyte
Want heb zelf geen auto...
Rotator
Is het eigenlijk te doen met de trein? Want heb zelf geen auto...
Jij gaat zowiezo wel mee he?
train to Brussels and than to Luxemburg/Metz and than Nancy...
look it up...
Om precies te zijn is het met de trein vanuit Rotterdam een reistijd van 8 uur en 19 minuten met 5 x overstappen of een reistijd van 9 uur en 37 minuten met 2 keer overstappen...
Dat heb ik er dus absoluut niet voor over. Hoe vet het de vorige keer ook was
eerst maar hopen dat er een bus word geregeld wand ik denk niet dat er al te veel mensen zijn die een auto kunnen regelen.
regele is niks voor mij anders had ik het wel gedaan...
dat is het probleem ook niet echt maar meer het probleem om het bij te houde wie er mee gaat en al die andere zaken. en het probleem van mense die zegge dat ze gaan maar het toch niet waar maken.
die verpeste het voor de rest die geen vervoer hebbenlaatste aanpassing 13 december 2005 13:26
Alser geen busreis komt zal ik'm waarschijnlijk schrappen
Ben best bereid dit jaar weer een poging te doen, aangezien er voor dit feest ook meer animo lijkt te zijn.
Wanneer we dan 't minimum aantal mensen hebben dan kan de rit gewoon doorgaan, lukt dat niet dan krijgt iedereen z'n geld terug gestort.
Goed idee? laatste aanpassing 16 december 2005 14:18
Wij doen regelmatig busreizen. We hebben vorig jaar naar Backdraft een bus getracht te organiseren. Uiteindelijk hadden we 10 man over en werd zelfs 't feest afgelast.
Ben best bereid dit jaar weer een poging te doen, aangezien er voor dit feest ook meer animo lijkt te zijn.
Wanneer we dan 't minimum aantal mensen hebben dan kan de rit gewoon doorgaan, lukt dat niet dan krijgt iedereen z'n geld terug gestort.
Goed idee?
Er is trouwens wel een voorverkoop,maar er zijn geen voorverkoopadressen bekend?!
zeker weten?
Betalen tot 1 week voor 't feest ongeveer. Nieuwe 2-dance site word hard aan gewerkt op dit moment, als die online is kan er gereserveerd worden.
Das mooi. Neem aan dat je ons hier op de hoogte houd ervan? Is er trouwens ook al iets bekend over de opstapplaatsen?
Weet namelijk niet hoe die bus rijd, maar lijkt me dat hij toch ergens in de buurt van Maastricht, of 1 of andere zuidelijk limburgse plaats komt... Zou voor mij, en een paar andere namelijk mooi zijn als hier ergens ook een opstapplaats zou zijn