Partyflock

Forumonderwerp · 823058

Waarschuw beheerder
In Utrecht is vorige week op het Vredenburg een 14-jarige jongen van Surinaamse afkomst door vijf kaalgeschoren blanke jongens in elkaar geslagen en met een mes bedreigd. Het incident vond plaats op klaarlichte dag. De vijf belagers droegen legerkisten en trapten de Surinaamse jongen onderuit toen hij uit de bus stapte. Ze duwden hem vervolgens tegen de grond, hielden hem vast en dreigden met een mes.

Doordat een omstander te hulp schoot kon de 14-jarige knul vluchten. Ook de redder zette het op een lopen. De politie onderzoekt de zaak, maar wil nog niet spreken van een racistisch incident. Ze houdt het voorlopig op een laffe daad. De vader van de belaagde jongen noemt de daders echter racistische skinheads. Volgens het signalement van de politie gaat het om blanke jongens van 16 tot 17 jaar oud, gekleed in zwarte jacks, blauwe spijkerbroeken en forse schoenen die bekend staan als kistjes.

:@ :@ Ziek dit zeg
Waarschuw beheerder
donateur
:/

En dan zeggen dat het niet racistisch is.. :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 14:19:
de 14-jarige knul

:gaap: wou dat ze het bij mij probeerden

Waarschuw beheerder
bron?

Op het vredenburg hangen camera's en op klaarlichte dag lopen daar tig mensen waaronder genoeg buitenlanders die die snotneuzen een lesje hadden geleerd....
Waarschuw beheerder
donateur
vijf kaalgeschoren blanke jongens

De vijf belagers droegen legerkisten

gekleed in zwarte jacks

En dan vervolgens:

De politie onderzoekt de zaak, maar wil nog niet spreken van een racistisch incident.

Whahaha je lacht je toch dood om het Nederlandse rechtsysteem (Y) :/

Waarschuw beheerder
beetje triest ja....:/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vuile ellendelingen!!!
Laf hoor!

Durven wel met een groep, maar 1 op 1 zijn het losers.
Een 14 jarig joch..
heb er verder geen woorden voor
Artiest {SHOWLIST artist 52097, 65558}
Waarschuw beheerder
stoer met zn vijven tegen een 14 jarige:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 14:22:
bron?

fok

Enne er gebeuren wel vaker dingen midden op straat hoor wat het druk is.. maar mensen die vinden het normaal tegenwoordig

Waarschuw beheerder
heel triest

Waarschuw beheerder
ok, vind het een vaag verhaal.

Waarschuw beheerder
donateur
Dik kansloos dit en dat nog wel in me mooie stadsie :cry:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 14:25:
Enne er gebeuren wel vaker dingen midden op straat hoor wat het druk is.. maar mensen die vinden het normaal tegenwoordig

nee ze vinden het niet normaal..ze durven er niets van te zeggen!!

Echt belachelijk!!!

Waarschuw beheerder
donateur
:@:lafaards!!!!:@:
Waarschuw beheerder
ik vind het altijd zo belachegelijk als het om een nederlander zou gaan die door 5 neger inelkaar gemept is staat er tog ook niet: ze hadde fubu aan en hun broek op hun knieen hange? en nu wel weer gelijk: kaal, zwartejacks, legerkiste:S egt belachelijk gewoon!
Waarschuw beheerder
maar wel laf ja mar gebeurd vaker tegewoordig niets speciaals meer:S(helaas)
Waarschuw beheerder
Tip: Volgens mij droegen ze ook geruite overhemden van het merk Lonsdale

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WENDY26J op maandag 31 oktober 2005 om 14:28:
nee ze vinden het niet normaal..ze durven er niets van te zeggen!!

En hoe meer mensen in de buurt zijn, hoe minder er gedaan wordt.

Waarschuw beheerder
volgens mij is dit fake

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Michael__ op maandag 31 oktober 2005 om 14:30:
geruite overhemden van het merk Lonsdale

Niet weer de schuld aan de Lonsdale-jongeren geven he.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op maandag 31 oktober 2005 om 14:25:
stoer met zn vijven tegen een 14 jarige

als ze dan een grote P.diddy tegenkomen zijn ze ineens rustig:jaja:

Waarschuw beheerder
Waarom loopt die jongen ook daar :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jezus Komt Trug op maandag 31 oktober 2005 om 14:28:
en nu wel weer gelijk: kaal, zwartejacks, legerkiste egt belachelijk gewoon!

En wat nou als dit gewoon echt het signalement van die jongeren was?? Dan is de media niet fout het zijn die jongens die fout zijn!!

EN ja.. van mijn part liepen ze in een vuilniszak!! het gaat om de actie..en die is fout.. en daar hoort een signalement nou eenmaal bij!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 14:31:
volgens mij is dit fake

Dat denk ik ook, aangezien fok er een hobby van maakt om rechts denkend NL zwart te maken.
Even ter info FOK is een linkse site :flower: en hun kramen wel vaker vage berichten uit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Waarom heb ik dat nooit,ik kom ze zat tegen,reis vaak met de trein,maar ik ben nog niet belaagd ofzoiets.Kom ze zelfs met grote groepen savonds tegen op t station.Misschien zie ik er gewoon te lief uit.Maar t is wel weer raar dat er nadrukkelijk een link word gelegd naar kaalgeschoren gasten met kisten (wat duidelijk linkt naaar t "zwart" :d maken van gabbers).T hadden net zo goed "gewone" blanke jongeren kunnen zijn.Zeg dan gewoon "5 jongeren met een blanke huidskleur" ipv 5 kaal geschoren jongens met zwarte jacks en kisten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alpha X op maandag 31 oktober 2005 om 14:21:
:gaap: wou dat ze het bij mij probeerden

:jaja:

zeker weten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op maandag 31 oktober 2005 om 14:35:
Waarom heb ik dat nooit,ik kom ze zat tegen,reis vaak met de trein,maar ik ben nog niet belaagd ofzoiets.Kom ze zelfs met grote groepen savonds tegen op t station.Misschien zie ik er gewoon te lief uit.

Wie bedoel je met ze? Je kan niet iedereen met kale koppen over 1 kam scheren net zo min als alle Surinamers, Marokkanen, Nederlanders, etc.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 14:26:

Ik ook...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 14:34:
Dat denk ik ook, aangezien fok er een hobby van maakt om rechts denkend NL zwart te maken.
Even ter info FOK is een linkse site en hun kramen wel vaker vage berichten uit.

Fok heeft goede berichtgeving. Als je het links of rechts interpreteert is dat aan jou. Ik bekijk het gewoon objectief.

Alleen is het meer het verhaal wat voor mij het neppe gevoel geeft. Vredenburg is een drukke plek vol met camera's en buitenlandse jongeren dus dat er 4 van die snotneuzen zo een actie uithalen op klaarlichte dag geloof ik geen moer van.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 14:43:
Vredenburg is een drukke plek vol met camera's

Waar staat dat het op vredenburg is gebeurd?

:bloos: al gezien :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Idd een vreemde plek, maar er is ook weleens een meisje verkracht op klaarlichte dag voor het drukke fietstunneltje naar het station. Dus dit kan ook best gebeurd zijn.

Waarschuw beheerder
Even ter info FOK is een linkse site en hun kramen wel vaker vage berichten uit.

vind ik niet.. het is een nieuwssite, zonder politieke kleur, en de reacties van de leden daar zijn over het algemeen vrij rechts (maar dat zijn natuurlijk individuelen, daar zitten net zo goed linksen tussen)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 14:47:
Idd een vreemde plek, maar er is ook weleens een meisje verkracht op klaarlichte dag voor het drukke fietstunneltje naar het station. Dus dit kan ook best gebeurd zijn.

En er was ook een keer een lijk gevonden in dat water richting dat fietstunneltje van een student.
Waarschuw beheerder

Whahaha je lacht je toch dood om het Nederlandse rechtsysteem

Waarschuw beheerder
donateur
In Utrecht is vorige week op het Vredenburg een 14-jarige jongen van Surinaamse afkomst door vijf kaalgeschoren blanke jongens in elkaar geslagen

trapten de Surinaamse jongen onderuit toen hij uit de bus stapte. Ze duwden hem vervolgens tegen de grond

wat is t nou? in elkaar geslagen? of 1 schop gekregen?

en als ze nou nike's droegen? ofzo? en wat boeit t dat ze kaal zijn? beetje teveel van "links" bekeken ja..

triest ja dat dit gebeurt, jammer van t racistishe oogpunt, maar dagelijk worden mensen in elkaar geslagen. en nu is t opeens zo erg.

en als in DenHaag een 'blanke' jongen in elkaar geschopt word door antilianen ofzo omdat ie een 'kaaskop' is hoor je niemand erover
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:07:
ofzo omdat ie een 'kaaskop' is hoor je niemand erover

is niet waar hoor je ook en ook dan vraagt 'iedereen' zich af waarom erbij moet staan dat het Antillianen zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Blijkbaar zijn Antilianen en Marokkanen niet de enige die in groepjes durven te opereren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:08:
is niet waar hoor je ook en ook dan vraagt 'iedereen' zich af waarom erbij moet staan dat het Antillianen zijn

maar dat staat er meestal niet bij

Waarschuw beheerder
Jongeren slaags met politie

UTRECHT - Een grote groep jongeren heeft zaterdagmiddag slag geleverd met de politie in de Utrechtse wijk Zuilen, toen deze een 20-jarige man wilde aanhouden voor opruiing en belediging van de politie.

Volgens de politie was er een groot aantal Marokkaanse jongeren bij de vechtpartij betrokken.

Bron

Altijd maar weer die (...)marokkanen :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 14:31:
volgens mij is dit fake

Je moet niet denken dat het fake is, enkel en allen omdat er geen bron bij staat. Toevallig heb ik dit in de krant gelezen, ik meen het adun.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:16:
Altijd maar weer die (...)marokkanen

Maak er een hobby van nerd, Marokkanen afzeiken (y).

Ik weet dat je het niet op moslims/marokkanen hebt, maar om dan in een topic dat over de mishandeling van een surinaamse jongen door 5 blanken gelijk weer iets te gaan posten dat met Marokkanen te maken heeft :nee:
Waarschuw beheerder
weer een voorspelbare discussie op een standaart topic...

Maarja het blijft mensen toch bezig houden..
zeker zolang dit soort dingen nog gebeurt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 31 oktober 2005 om 15:16:
Je moet niet denken dat het fake is, enkel en allen omdat er geen bron bij staat. Toevallig heb ik dit in de krant gelezen, ik meen het adun.

Alleen is het meer het verhaal wat voor mij het neppe gevoel geeft. Vredenburg is een drukke plek vol met camera's en buitenlandse jongeren dus dat er 4 van die snotneuzen zo een actie uithalen op klaarlichte dag geloof ik geen moer van.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 31 oktober 2005 om 15:20:
Ik weet dat je het niet op moslims/marokkanen hebt, maar om dan in een topic dat over de mishandeling van een surinaamse jongen door 5 blanken gelijk weer iets te gaan posten dat met Marokkanen te maken heeft

Je kan het ook zien als laten zien dat het wel in de nieuwsberichten staat. Als reactie op:
Uitspraak van Jezus Komt Trug op maandag 31 oktober 2005 om 15:15:
maar dat staat er meestal niet bij

Waarschuw beheerder
je kan toch niet iedereen met een kale kop over 1 kam scheren :vaag: vreemde woordspeling :\
Waarschuw beheerder
Ja, maar Robin II kennende was dat slechts een reden om iets over Marokkanen te posten, daar de opmerking van hoogvliet-terror Antillianen betrefde.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Jij bent snel (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 31 oktober 2005 om 15:26:
Ja, maar Robin II kennende was dat slechts een reden om iets over Marokkanen te posten, daar de opmerking van hoogvliet-terror Antillianen betrefde.

ik ken hem niet en ik lees het anders. Zo zie je dat teksten makkelijk heel anders uitgelegd kunnen worden.
Waarschuw beheerder
Anouar, ik neem aan dat als dit bericht in het ADUN staat, het niet zo heel ongeloofwaardig meer is, in vergelijking met de openingspost zonder bron?

Camera's maken geen FUCK uit, omdat de debielen die de jongen geslagen hebben, daar met hun stomme hoofd waarschijnlijk niet eens aan gedacht hebben.

En dat er veel allochtonen door de stad lopen wil nog niet zeggen dat ze de Surinaamse jongen te hulp zouden zijn geschoten. Lees je het bericht goed, dan had je opgemerkt dat er iemand inderdaad te hulp schoot.

Waarschuw beheerder
Whahaha je lacht je toch dood om het Nederlandse rechtsysteem

sorry even offtopic. Maar dit is echt weer zon typische uitspraak...

Snap je niet dat in ons rechtssyteem je heel zorgvuldig moet zijn met wat je zegt?? Ze houden het in het midden ofwel vanwege het onderzoek ofwel omdat er soms uitspraken gedaan worden die gewoon weg niet kloppen of omdat ze niet willen dat de media gelijk een een massahysterie ontketenen. Reken er maar op dat ze op het bureau zeggen: ok hoe gaan we die nazis aanpakken?

Net zoals ze Mohammed B de 'verdachte' noemden terwijl hij duidelijk de moordenaar is. Dat heet gewoon zorgvuldigheid en neit vooruit lopen op de zaken. Maar ja je hebt iets te zeiken nodig he :) (Tip open een paar topics ove rhet volgende: in den haag is veel bureaucratie, de politie schrijft ALLEEN maar bonnen uit en doet niets aan misdaad en ministers trekken zich niets aan van het volk.)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:27:
ik ken hem niet en ik lees het anders.

Robin kennende... :x

Uitspraak van Hassanova op maandag 31 oktober 2005 om 15:28:
Anouar, ik neem aan dat als dit bericht in het ADUN staat, het niet zo heel ongeloofwaardig meer is, in vergelijking met de openingspost zonder bron?

Camera's maken geen FUCK uit, omdat de debielen die de jongen geslagen hebben, daar met hun stomme hoofd waarschijnlijk niet eens aan gedacht hebben.

En dat er veel allochtonen door de stad lopen wil nog niet zeggen dat ze de Surinaamse jongen te hulp zouden zijn geschoten. Lees je het bericht goed, dan had je opgemerkt dat er iemand inderdaad te hulp schoot.

Ja hassan ik heb het gelezen en ondanks al deze feiten vind ik het onwaarschijnlijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:29:
sorry even offtopic. Maar dit is echt weer zon typische uitspraak...

Ja daar heb je gelijk in.

Buiten dat is het niet de taak van de politie naar buiten te brengen of het een rascistisch motief betrefde, de rechter heeft daarin het laatste woord (aan de hand van bewijsmateriaal) Is nogal bepalend voor de strafmaat of iets uit rascistisch oogmerk wordt gedaan of niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:32:
Robin kennende...

Idd een lawaaipapegaai die teksten kopieert en er dan zijn eigen draai aan geeft :D

Jaaa ontmaskerd!!

Veel van zijn teksten kwamen overeen met die van Pamel Hemelrijk, Dhr Elian etc 8)

Idd een hoop gebral met zonder enige retoriek ;)

(f)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:32:
Ja hassan ik heb het gelezen en ondanks al deze feiten vind ik het onwaarschijnlijk.

Ja, dat kan natuurlijk altijd, alleen is je argumentatie niet zo sterk.

Camera's werken lang niet voor iedereen preventief (genoeg mensen die er schijt aan hebben) en veel mensen weten niet eens dat er ergens camera's kunnen hangen.

En het is heus niet de 1e keer dat iemand klappen krijgt op klaarlichte dag in het centrum.

Maar je kan het natuurlijk ook omdraaien: waarom zou iemand dit de wereld inhelpen als het niet waar is?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 31 oktober 2005 om 15:49:
Ja, dat kan natuurlijk altijd, alleen is je argumentatie niet zo sterk.

Zeker dat kan ik niet ontkennen, het is meer gevoelsmatig.

Camera's werken lang niet voor iedereen preventief (genoeg mensen die er schijt aan hebben) en veel mensen weten niet eens dat er ergens camera's kunnen hangen.

Klopt, maar dan zou het wellicht wel bij bureau hengeveld of opsporing verzocht komen als de opnamen goed gelukt zijn, wat helaas niet altijd lukt.

Maar je kan het natuurlijk ook omdraaien: waarom zou iemand dit de wereld inhelpen als het niet waar is?

Aandacht is de enige redenen die ik kan bedenken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:54:
Aandacht is de enige redenen die ik kan bedenken.

Aandachttrekkerij haalt het ADUN niet zo snel hoor ;)

Telegraaf wel

Waarschuw beheerder
donateur
of jij wilt nu aandacht Hassan.... :yes:
je blaast t op, maakt t erger dan t is!

er worden zoveel mensen in elkaar geslagen, en omdat t nu een rassen kwestie zou zijn is t opeens zo erg :gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Hassanova op maandag 31 oktober 2005 om 15:59:
Telegraaf wel

8)

Waarschuw beheerder
Triest dit...
Met 5 tegen 1 en dan nog met een mes dreigen...

Stoere jongens hoor had maar liever paar andere figuren die op Hoog Catrijne rondlopen gepakt dan had ik het wel stoer gevonden :yes:

XXL
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 16:03:
er worden zoveel mensen in elkaar geslagen, en omdat t nu een rassen kwestie zou zijn is t opeens zo erg

Mensen in elkaar slaan vanwege hun ras is ook erger dan iemand in elkaar slaan vanwege een ruzie

Waarschuw beheerder
of jij wilt nu aandacht Hassan....

er worden zoveel mensen in elkaar geslagen, en omdat t nu een rassen kwestie zou zijn is t opeens zo erg

:S

Hij baseert zich simpelweg op de feiten van het bericht en heeft een "discussie" met mij.

Uitspraak van Hassanova op maandag 31 oktober 2005 om 15:59:
Aandachttrekkerij haalt het ADUN niet zo snel hoor

Telegraaf wel

Hahaha ja de telegraaf kan er wat van inderdaad. Maar stel dat die jonge nou een valse aangifte heeft gedaan?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
of jij wilt nu aandacht Hassan....

Hmmm waren het misschien vriendjes van jou ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mongrel op maandag 31 oktober 2005 om 14:35:
Waarom heb ik dat nooit,ik kom ze zat tegen,reis vaak met de trein,maar ik ben nog niet belaagd ofzoiets.Kom ze zelfs met grote groepen savonds tegen op t station.Misschien zie ik er gewoon te lief uit.Maar t is wel weer raar dat er nadrukkelijk een link word gelegd naar kaalgeschoren gasten met kisten (wat duidelijk linkt naaar t "zwart" maken van gabbers).T hadden net zo goed "gewone" blanke jongeren kunnen zijn.Zeg dan gewoon "5 jongeren met een blanke huidskleur" ipv 5 kaal geschoren jongens met zwarte jacks en kisten.

Aja je bedoelt zeker net zoiets als dit.

Amsterdams jochie in elkaar geslagen

Door Joep de Floep Koekoek

Amsterdam - Een 14-jarige Amsterdamse jongen van Nederlandse afkomst is deze week op klaarlichte dag door vijf iets oudere donkere jongens in elkaar geslagen en met een mes bedreigd op het Amsterdamse Rokin.
De politie onderzoekt of er sprake is geweest van een racistische daad. In de aangifte wordt gesproken van een laffe daad, waarbij de jongen uit het niets werd belaagd door vijf gekleurde jongens. De politie wil het incident nog niet bestempelen als racistische daad. ,,Maar we nemen de aangifte zeer serieus.’’ Voor de vader van het slachtoffertje kán het niet anders dan dat de mishandeling te maken heeft met de huidskleur. ,,We staan te trillen op onze benen. Ik prijs me gelukkig dat we niet bij een herdenkingstocht staan. Als je weet wat er is gebeurd - ik kan niet alle details geven in verband met het politieonderzoek - had dat zomaar gekund,’’ zegt de vader van het slachtoffer. De vader omschrijft het vijftal als Marokkanentuig, de politie spreekt van jongens 'mediterrane afkomst'.

[……]

Volgens het signalement van de politie gaat het om donkere jongens van 16 tot 17 jaar oud, slordig gekleed in oversized kleding, donkere spijkerbroeken met het kruis op de enkels en gympen. Met het slachtoffer gaat het volgens zijn vader redelijk

;)

Waarschuw beheerder
haha

XXL
Waarschuw beheerder
En ook in die zaak wil de politie niet zeggen of het wel of geen rascistisch motief betreft.

Terecht toch (y) , zo maken ze geen onderscheid in de 2 gevallen, blank of zwart.
Waarschuw beheerder
Skinheads zijn echt kenker kneuzen :D
zijn ze fucking 16 & 17, met zn 3, pakken ze nog een jochie van 14jaar :/
Damn die gasten moeten heeeeel diep gezonken zijn!
Waarschuw beheerder
hier gebeurd meestal precies het tegen over gestelde8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 31 oktober 2005 om 17:04:
En ook in die zaak wil de politie niet zeggen of het wel of geen rascistisch motief betreft.

Terecht toch , zo maken ze geen onderscheid in de 2 gevallen, blank of zwart.

Dit is niet gebeurd, dit is verzonnen als voorbeeld. Alleen wel jammer dat je het direct geloofd, gehersenspoeld door de media dat je dit direct geloofd, slik je alles wat die lui uitkramen?:/

Uitspraak van RickeY-G op maandag 31 oktober 2005 om 17:05:
Skinheads zijn echt kenker kneuzen
zijn ze fucking 16 & 17, met zn 3, pakken ze nog een jochie van 14jaar
Damn die gasten moeten heeeeel diep gezonken zijn!

De meeste 16/17 jarigen weten nauwelijks wat het hele gebeuren rond 'skinhead wezen' inhoudt.

noem ze maar gewoon 'Lonsdale volk' :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kaalgeschoren blanke jongens

zeer, maar dan ook zéér belangrijke info!!

zodra er een nieuws bericht is waarin een buitenlander de dader is en er staat in: "de dader, van surinaamse afkomst"
dan komt er weer een hoop geblabla want het is toch ronduit belachelijk waarom er ook bij moet staan dat de dader surinaams is.wat een racisme zeg!

Maar dít slaat toch ook nergens op :nee:

Waarschuw beheerder

op cker...
want die lullo's die t gedaan hebben staan ook weer bekend als mensen die van hardcore houden... ;)

"dus wat luister je naar die racisten-muziek!?" ;)

Waarschuw beheerder
Feit blijft dat mensen met racistische denkbeelden kenker dom zijn.
En een mentale en sociale achterstand hebben van tot tokyo.
Maar goed, meestal kunnen ze daar zelf niet veel aan doen, of ze moeten als spast geboren zijn. Vaak zijn het de ouders :( mishandelingen, of iig veel traumatische ervaringen in de jeugd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op maandag 31 oktober 2005 om 17:27:
of iig veel traumatische ervaringen in de jeugd.

vaak gepest..
nergens bij kunnen horen...
en ja, daar heb je tegenwoordig ook zo de groepen voor :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 17:20:
Dit is niet gebeurd, dit is verzonnen als voorbeeld. Alleen wel jammer dat je het direct geloofd, gehersenspoeld door de media dat je dit direct geloofd, slik je alles wat die lui uitkramen

Wahaha, je hebt gelijk (y). Ik zie nu pas dat er 'Joop de floep koekoek' staat en wat er na [...] komt.

Waarschuw beheerder
LB t had zo kunnen gebeuren ;)
Waarschuw beheerder
Triest dat zoiets gebeurd. Maar als we elke aanval van een allochtoon op een autochtoon in de krant zetten zijn we ook nog wel ven bezig. (Je kent het wel, met een groepje ben je zoveeel meer. (n))

Waarschuw beheerder
lol alsof je als blanke zoiets zou kunnen flikken in dat "utrecht" :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op maandag 31 oktober 2005 om 15:33:
Buiten dat is het niet de taak van de politie naar buiten te brengen of het een rascistisch motief betrefde, de rechter heeft daarin het laatste woord (aan de hand van bewijsmateriaal) Is nogal bepalend voor de strafmaat of iets uit rascistisch oogmerk wordt gedaan of niet

en heel vaak is het dan geloofs overtuiging.. net als bommen in je huis hebbe..!:X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 17:22:
zeer, maar dan ook zéér belangrijke info!!

zodra er een nieuws bericht is waarin een buitenlander de dader is en er staat in: "de dader, van surinaamse afkomst"
dan komt er weer een hoop geblabla want het is toch ronduit belachelijk waarom er ook bij moet staan dat de dader surinaams is.wat een racisme zeg!

Maar dít slaat toch ook nergens op

dat is tog het zelfde als dat er staat: blanke jognens met kaal geschoren hoofden en leger kiste?

maja het is zo erg dat er een surinamer gepakt word door 5, want dat gebeurd nooit, dus die komt terug met heel ze groep en dan word het burgeroorlog..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bah erg hoor dit:(
zal wel degelijk gaan om een stel racisten....

Alleen snap ik niet dat als een blank iemand dit gebeurd (door een allochtoon groepje onderuit gestampt worden) die bijv. Lonsdale draagt wordt gezegd dat deze het zelf wel uitgelokt zal hebben door kleding of haardracht,..en dan komt het niet op het nieuws.Terwijl dat ook dagelijks gebeurd....

Ikzelf ben ook wel vaker geschopt of geslagen door allochtone mensen,..en dan ga ik aangifte doen en dan komt dat ECHT NIET op het nieuws hoor:o

beetje raar eigenlijk

Waarschuw beheerder
nee want dat wordt niet gedaan met de motivatie dat jij minderwaardig bent. je zal 100x zeggen van wel, maar is niet zo.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 20:28:
nee want dat wordt niet gedaan met de motivatie dat jij minderwaardig bent. je zal 100x zeggen van wel, maar is niet zo.

Ik denk eerder dat het wat te maken heeft met het welbekende
'slachtofferrol-syndroom' waar elke buitenlander die klappen krijgt van een autochtoon last van heeft:/

Waarschuw beheerder
okay het is gewoon typisch een wazi streek.. maar toen ik door 3 Marokkanen in elkaar geslagen was om niets, stond het ook niet op internet
beetje jammer allemaal
Waarschuw beheerder
het zieligheidsgehalte van een aantal reply's is erg hoog vind ik.
Als er ergens een meisje wordt verkracht of een oud vrouwtje wordt beroofd moet de dader opgehangen worden aan de hoogste boom, gecastreerd worden enz. enz.
Als er echter bij staat dat het slachtoffer Marokkaans, Antilliaans enz. is dan schijnt het bericht ineens overdreven te zijn. Erg vaag te zijn. Het gebeurd zo vaak bij niet allochtonen maar daar wordt niets over gezegd.

Dit soort reply's wordt ik een beetje misselijk van. Vooral die laatste vind ik erg hypocriet. Als een incident waarbij een allochtoon iets fout doet nooit aandacht aan wordt geschonken hoe komt het dan dat Marokkanen ineens de criminele groep is die het volgens sommigen verpesten in Nederland? Zijn we al het achteruitrijincident van die tasjesdief vergeten?
Dit komt wel degelijk in het nieuws en dan is de huidskleur of afkomst van iemand niet belangrijk. Of het nu een autochtone of allochtone dader gaat. Het is en blijft fout. Hier wordt het er wel bij vermeld omdat volgens de vader van het slachtoffer er een racistisch motief is. Geen idee of het racistische motieven waren maar daar gaat het niet om. Ik weet niets hiervan af. Het is aan de rechter te bepalen waarom en hoe schuldig of onschuldig ze zijn aan dit incident.

Maar hoe dan ook je bent een laffaard als je met meerdere personen op 1 aanvalt.

Waarschuw beheerder
Wat een heldenactie dan :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:14:
Blijkbaar zijn Antilianen en Marokkanen niet de enige die in groepjes durven te opereren.

idd

ik keur niets goed, maar vind het wel een bijster scherpe vergelijking
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RT3067 op dinsdag 1 november 2005 om 03:37:
Zijn we al het achteruitrijincident van die tasjesdief vergeten?

Dan had hij maar met zijn poten van dat tasje af moeten blijven, beroepsrisico
Waarschuw beheerder

haha ze vinden mij/ons wel degelijk minderwaardig,..dat blijkt uit alles hoor!!
Of ga je zomaar iemand slaan/schoppen bedriegen en zeggen kutkaaskop,..ik haat Nederlanders??????????
En geloof me,..er zijn er zeer veel hoor die dit soort dingen doen.

Zijn we al het achteruitrijincident van die tasjesdief vergeten?

Waar the fuck slaat dat nou weer op??
Die gast had iemand BEROOFD!! Dus heeft NIETS met racisme te maken dat die vrouw m omver reed!! Moet ie idd maar met zijn klauwen van ander mans spullen afblijven. En ik denk dat die vrouw hetzelfde gedaan had bij een Nederlander hoor:o
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van (L) HCore op dinsdag 1 november 2005 om 12:18:
haha ze vinden mij/ons wel degelijk minderwaardig,..dat blijkt uit alles hoor!!
Of ga je zomaar iemand slaan/schoppen bedriegen en zeggen kutkaaskop,..ik haat Nederlanders??????????
En geloof me,..er zijn er zeer veel hoor die dit soort dingen doen.

Damn wat kan jij overdrijven :/

Jij bent nu erg generaliserend bezig en het is wel erg toevallig dat juist JIJ weer door zoveel buitenlanders bent geslagen en geschopt :S

Iets zegt mij dat als het waar is wat jij zegt, jij het dan ook zelf uitlokt want het kan gewoon niet anders.
Bah aandachttrekker.
Waarschuw beheerder
Damn wat kan jij overdrijven :/

Jij bent nu erg generaliserend bezig en het is wel erg toevallig dat juist JIJ weer door zoveel buitenlanders bent geslagen en geschopt :S

Iets zegt mij dat als het waar is wat jij zegt, jij het dan ook zelf uitlokt want het kan gewoon niet anders.
Bah aandachttrekker.

Haha ja tuurlijk,..ik ga wat lopen liegen.
En nee ik ben niet VAAK geslagen of geschopt hoor,..pas 2 keer (og boeie,..dat is niet erg he). En een paar keer bedreigd toen ik nog mn haren halfkaal had.
Maar jah dan moet ik me maar totaal aanpassen aan hun he,..zodat ze me niet meer opzoeken?? Wat een onzin.

Niemand heeft het recht om iemand anders zomaar te slaan,..ook al zou je er nog zo provocerend bijlopen!!

En waarom JUIST JIJ??
Ik ben gewoon een normaal meisje hoor. Niet een of andere uitlokkende wazi ofzo:o

Als ik het zelf uit zou lokken dan zou ik er niet mee komen hier,..want dan ben ik het zelf schuld!!
Maar dat is gewoon niet zo,....
Waarschuw beheerder
jezus man dit gebrut zon betje elke dag met alle soorten mensen tis wel makkelijk om dit sooirt mense in de krant te plaatsen terwijl het meschien wel vaker andersom is ..
majah dat mag niet gezecht worden in nederland
stel je voor dat je huis opgeblazen word :O

stumperds get a life ofzow
kijk rond je heen man er gebeurt niks anders meer op straat maakt het nou nog uit om wat voor soort mense het gaat!
Waarschuw beheerder
ze zouden dit soort dingen eigelijk niet in het nieuws moeten brengen..van geen van beide kanten..of et door zwarten of blanken gebeurd is.. er wordt zo vaak iemand in elkaar geslagen.. (ik keur het niet goed) maar als de media sommige onderwerpen eens met rust gaat laten gebeurd het een stuk minder denk ik..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) HCore op dinsdag 1 november 2005 om 12:18:
Waar the fuck slaat dat nou weer op??
Die gast had iemand BEROOFD!! Dus heeft NIETS met racisme te maken dat die vrouw m omver reed!! Moet ie idd maar met zijn klauwen van ander mans spullen afblijven. En ik denk dat die vrouw hetzelfde gedaan had bij een Nederlander hoor

Bravo je ziet het punt. Maar verbind hem nog niet. WTF heeft afkomst en huidskleur ermee te maken? Niets!!!! Dit artikel gaat over een jongen die in elkaar is geslagen door een groepje. Wat heeft afkomst of huidskleur ermee te maken? Niets!!!!! Behalve de vader van die jongen die vermoed dat het om racisme gaat is dat niet aan hem om te bepalen maar aan de rechter. Dus waarom wordt er zo koeltjes over gedaan terwijl in andere topics de daders moeten hangen? Ik had ook kunnen noemen de artikelen dat een groepje allochtonen een autochtone familie bestookt of andersom. De daders zijn lafaards!!!! Dikke vette punt!!!! Ga niet lopen zeiken over dat allochtonen dit ook doen want dat is de zieligheidskaart spelen. Dat is toch precies wat de allochtonen ook niet mogen doen volgens velen? De discriminatiekaart spelen? Omdat allochtonen ook misdaden plegen is dit maar linkse media? Wat heeft die jongen daarmee te maken? Hij mag niet zeiken omdat het iedereen overkomt? Hij heeft er toch niet om gevraagd of dacht je van wel?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:29:
Net zoals ze Mohammed B de 'verdachte' noemden terwijl hij duidelijk de moordenaar is. Dat heet gewoon zorgvuldigheid en neit vooruit lopen op de zaken

:nee:

Het is simpel. .
Ze noemen hem "verdachte" omdat hij nog niet schuldig is bevonden. .
Je bent pas "moordenaar" als de RECHTER je heeft schuldig bevonden. .

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) HCore op dinsdag 1 november 2005 om 12:40:
En nee ik ben niet VAAK geslagen of geschopt hoor,..pas 2 keer (og boeie,..dat is niet erg he). En een paar keer bedreigd toen ik nog mn haren halfkaal had.
Maar jah dan moet ik me maar totaal aanpassen aan hun he,..zodat ze me niet meer opzoeken?? Wat een onzin.

blablabla

zelf zal je ook niet met moeders liefste omgaan (y)

Mooi dat het altijd dat Nederlandse tering schorem is wat loopt te klagen over buitenlanders :/
Uitspraak van Gewoon Omdat Het Kan !8) op dinsdag 1 november 2005 om 17:24:
jezus man dit gebrut zon betje elke dag met alle soorten mensen tis wel makkelijk om dit sooirt mense in de krant te plaatsen terwijl het meschien wel vaker andersom is ..
majah dat mag niet gezecht worden in nederland
stel je voor dat je huis opgeblazen word

ook hier:
blablabla
zelf zal je ook nite een lieverdje zijn. En waarom zou het niet in de krant mogen staan. Is toch ook een zieke bedoeling dat die goser te grazen wordt genomen.

Laat hun ook maar het land uit gekankert worden :O.
Waarschuw beheerder
Bravo je ziet het punt. Maar verbind hem nog niet. WTF heeft afkomst en huidskleur ermee te maken? Niets!!!! Dit artikel gaat over een jongen die in elkaar is geslagen door een groepje. Wat heeft afkomst of huidskleur ermee te maken? Niets!!!!! Behalve de vader van die jongen die vermoed dat het om racisme gaat is dat niet aan hem om te bepalen maar aan de rechter. Dus waarom wordt er zo koeltjes over gedaan terwijl in andere topics de daders moeten hangen? Ik had ook kunnen noemen de artikelen dat een groepje allochtonen een autochtone familie bestookt of andersom. De daders zijn lafaards!!!! Dikke vette punt!!!! Ga niet lopen zeiken over dat allochtonen dit ook doen want dat is de zieligheidskaart spelen. Dat is toch precies wat de allochtonen ook niet mogen doen volgens velen? De discriminatiekaart spelen? Omdat allochtonen ook misdaden plegen is dit maar linkse media? Wat heeft die jongen daarmee te maken? Hij mag niet zeiken omdat het iedereen overkomt? Hij heeft er toch niet om gevraagd of dacht je van wel?

Nee ok,..maar dat wordt wel gedaan door de allochtone mensen.
En idd ,..iemand slaan is gewoon nooit goed. En vooral niet als diegene je niets misdaan heeft.
Maar het valt mij op dat als een allochtoon iemand dit gebeurd,..dan is t racisme,..en andersom?? Dan zijn t gewoon een stel ruziezoekers....
Klopt ergens toch niet he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) HCore op dinsdag 1 november 2005 om 19:55:
Nee ok,..maar dat wordt wel gedaan door de allochtone mensen.
En idd ,..iemand slaan is gewoon nooit goed. En vooral niet als diegene je niets misdaan heeft.
Maar het valt mij op dat als een allochtoon iemand dit gebeurd,..dan is t racisme,..en andersom?? Dan zijn t gewoon een stel ruziezoekers....
Klopt ergens toch niet he

Waar valt dat jou op dan?

Wie bepaalt dan wanneer het wel rascisme is en wanneer niet?

Dat verzin je nu gewoon ff.

Het kan van beide kanten wel of geen rascistisch motief hebben!

Waarschuw beheerder

vind het ook een beetje slappe hap wat je zegt :/
Waarschuw beheerder
Waar valt dat jou op dan?

Wie bepaalt dan wanneer het wel rascisme is en wanneer niet?

Dat verzin je nu gewoon ff.

Het kan van beide kanten wel of geen rascistisch motief hebben!

Dat klopt.
Maar als het een allochtoon iemand betreft wordt het toch al vaak racistisch genoemd,..terwijl het de daders er misschien helemaal niet om ging wat iemand zijn afkomst is.

Racisme in iedere vorm is gewoon dom. Een teken van kortzichtigheid....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) HCore op dinsdag 1 november 2005 om 20:02:
Racisme in iedere vorm is gewoon dom. Een teken van kortzichtigheid....

Het enige juiste antwoord.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) HCore op dinsdag 1 november 2005 om 20:02:
Maar als het een allochtoon iemand betreft wordt het toch al vaak racistisch genoemd,..terwijl het de daders er misschien helemaal niet om ging wat iemand zijn afkomst is.

uit dit krantenbericht op te maken zal het wel een beetje racistisch motief zijn, denk je ook niet :/
Waarschuw beheerder
uit dit krantenbericht op te maken zal het wel een beetje racistisch motief zijn, denk je ook niet

Dat is zeker zo.
Maar toen ik bedriegd werd en geschopt door een groep marokanen,..omdat ik Lonsdale droeg bijv.,..was het dan ineens niet racistisch??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) HCore op dinsdag 1 november 2005 om 20:13:
Maar toen ik bedriegd werd en geschopt door een groep marokanen,..omdat ik Lonsdale droeg bijv.,..was het dan ineens niet racistisch??

Je zegt zelf precies hetzelfde :/

Maar het valt mij op dat als een allochtoon iemand dit gebeurd,..dan is t racisme

Waarschuw beheerder
leg eens uit....
ik zeg zelf hetzelfde?
Waarschuw beheerder
Als het bij een allochtoon gebeurd dan is het gelijk racisme. Dat klopt niet want dat is aan de rechter om te bepalen. Net zo goed dat het aan de rechter is om te bepalen of allochtonen racistisch handellen.

Je gaat er bij je tweede uitspraak die KATTIVO noemt al vanuit dat allochtonen als ze aangevallen worden gelijk roepen dat het racistisch is. Maar hoe weet je dat? Doen alle allochtonen gelijk aangifte van racistische motieven als ze klappen krijgen? Nee natuurlijk niet. Je beschuldigd allochtonen van het altijd spelen van de racisme kaart. Je zou het ook andersom kunnen zeggen dat net zo belachelijk is. Als een autochtoon door een allochtoon wordt aangevallen dan is het gelijk racisme van allochtonen tegen de autochtonen (het ze noemen me kaaskop syndroom).

Waarschuw beheerder
andersom gebeurt dit natuurlijk NOOIT :no:

nutteloos topic

Artiest 3ckus
Waarschuw beheerder
zielig voor het ventje. er word 10x zo vaak een blanken door meerdere donkere mensen lastig gevallen, het lijkt altijd wel de omgekeerde wereld hier.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
precies ik snap de frustratie van de topic-opener ook niet :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 20:53:
precies ik snap de frustratie van de topic-opener ook niet

Hoezo begrijp je dat niet? Jij vind het heel normaal dat een veertienjarige jongen door 5 gasten wordt geslagen. Ben jij ook een laffaard dan? OOOOOh wacht even omdat de jongen een donkere huidskleur heeft heeft hij het verdiend? Dus je bent dan een racist?

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 20:50:
nutteloos topic

Nutteloze reply
Waarschuw beheerder
Je gaat er bij je tweede uitspraak die KATTIVO noemt al vanuit dat allochtonen als ze aangevallen worden gelijk roepen dat het racistisch is. Maar hoe weet je dat? Doen alle allochtonen gelijk aangifte van racistische motieven als ze klappen krijgen? Nee natuurlijk niet. Je beschuldigd allochtonen van het altijd spelen van de racisme kaart. Je zou het ook andersom kunnen zeggen dat net zo belachelijk is. Als een autochtoon door een allochtoon wordt aangevallen dan is het gelijk racisme van allochtonen tegen de autochtonen (het ze noemen me kaaskop syndroom).

haha,..laat me niet lachen.
Als je zelfs dat gaat ontkennen dan ben je echt best stom bezig (vind IK).
Want als een allochtoon iemand zoiets gebeurd,..of iets dat erop lijkt,..dan wordt er dus echt wel vaak meteen geroepen dat het racisme is.En zo brengt de media het ook.

En als bijv. mij zoiets gebeurd?? Dan zeggen de mensen dat het gewoon een stelletje kut jongeren zijn en dat ik toevallig pech gehad heb:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
en omda de daders kale kop hadden ist direct rasictische daad
wie weet hadden die gasten al hele tijd ruzie..
maar da wordt niet vermeld als da et geval geweest zou zijn
maar ik keur et niet goed da et gebeurd is..
Waarschuw beheerder
het zal misschien zeker racistisch zijn geweest,..
maar ik erger me eraan dat als ik aangifte doe van zoiets,..dan is het ineens niet racistisch:s
En dan komt het al ZEKER NIET op het nieuws of wat dan ook:S

Majah idd,..wie zegt dat ze niet al langer ruzie hadden,..en dat die kale er genoeg van kregen,..of misschien zelf al eens klappen gehad hebben,..en dat ze nu die gast onderuit schoppen:s
Dat weet niemand he:S
Waarschuw beheerder
weet je wat: t kan me geen ene moer schelen. twas geen maat van me die geslagen is ( als t al zo is) en dit soort dingen gebeuren dagelijks. schijnt rage te zijn om zo te doen ( misschien afgekeken van n andere cultuur ;)) triest voor t ventje
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) HCore op dinsdag 1 november 2005 om 20:57:
haha,..laat me niet lachen.
Als je zelfs dat gaat ontkennen dan ben je echt best stom bezig (vind IK).
Want als een allochtoon iemand zoiets gebeurd,..of iets dat erop lijkt,..dan wordt er dus echt wel vaak meteen geroepen dat het racisme is.En zo brengt de media het ook.

En als bijv. mij zoiets gebeurd?? Dan zeggen de mensen dat het gewoon een stelletje kut jongeren zijn en dat ik toevallig pech gehad heb

Waarom is het dan van belang voor jou om te zeggen dat je aanvallers allochtonen zijn? Als je had gezegd dat kut jongeren je hadden aangevallen en als je dan had gezegd dat die er altijd zullen blijven had ik je serieus genomen. Nu gebruik je het geval dat het allochtonen waren tegen een jongen die niet om zijn aanval heeft gevraagd.

Als de media het zo brengt waarom wordt er dan een ophef gemaakt over jongeren (die allochtoon zijn) die een autochtoon gezin wegpesten? Staat er volgens jou vaker in de kranten en op het nieuws dat allochtonen worden aangevallen of autochtonen. Als er meer allochtonen worden aangevallen waarom heeft iedereen het dan over die allochtone probleem jongeren???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tito op maandag 31 oktober 2005 om 17:16:
hier gebeurd meestal precies het tegen over gestelde

ja bij ons ook!
Waarschuw beheerder
ja dat is wel degelijk zo.
Omdat dat zowieso al omstreden ligt.

En het is van belang voor te zeggen omdat ik maar even wil duidelijk maken dat je op deze manier overal iets achter kan zoeken. Allochtoon of autochtoon.
En als het inderdaad echt racistisch is,..dan moet dat ook gezegd kunnen worden,..maar niet alleen als je zoiets vermoed.

Majah zo blijven we bezig....
Pff sommige mensen blijven alles gewoon maar goed praten:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) HCore op dinsdag 1 november 2005 om 21:11:
En als het inderdaad echt racistisch is,..dan moet dat ook gezegd kunnen worden,..maar niet alleen als je zoiets vermoed.

Waarom maak je je druk om de woorden van die vader?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) HCore op dinsdag 1 november 2005 om 21:11:
En het is van belang voor te zeggen omdat ik maar even wil duidelijk maken dat je op deze manier overal iets achter kan zoeken. Allochtoon of autochtoon.

Majah zo blijven we bezig....
Pff sommige mensen blijven alles gewoon maar goed praten

Allereerst praat ik geen enkel geweld goed. Jij bent juist degene die het goed praat dat een veertienjarige aangevalen mag worden omdat hij behoort tot de allochtonen. Omdat er allochtone probleemjongeren zijn moet deze jongen het maar goed vinden dat hij in elkaar gemept wordt. Omdat het ook bij autochtonen gebeurd is het helemaal niet erg dat er een keer een allochtone jongen in elkaar gemept wordt? Je maakt je druk om niets. Die vader roept maar wat over racisme maar hij is niet degene die daar over beslist. Dat is de rechter. Dat zijn vader dat zegt wil nog niet zeggen dat het waar is. Je mag denken wat je wil of dit een racistische daad was of niet. Maar praat geen geweld goed omdat de vader van een slachtoffer zijn mening geeft nadat zijn zoon in elkaar is geslagen
Waarschuw beheerder
waarom denk je?
Omdat nu alle kale jongeren door die domme mensen weer als racist worden gezien, en slecht in het nieuws gebracht worden.
En kan je zeggen dat dat onzin is,..maar ik maak t dagelijks mee. Mijn vriend is namelijk ook kaal dusjah....

En zowieso,..hoe kan die vader dat nou weten? Hoe kan hij nou weten dat zoonlief van te voren het er niet naar gemaakt heeft.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jij bent juist degene die het goed praat dat een veertienjarige aangevalen mag worden omdat hij behoort tot de allochtonen

Waar the fuck heb ik dat gezegd??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) HCore op dinsdag 1 november 2005 om 21:21:
En kan je zeggen dat dat onzin is,..maar ik maak t dagelijks mee. Mijn vriend is namelijk ook kaal dusjah....

Tuurlijk is dat onzin maar zo denken allochtonen ook. Die zien ook dat ze aangekeken worden voor daden die ze niet hebben gedaan. Die vinden het ook klote dat er elke keer nieuws naar buiten gebracht wordt over stelende en probleem veroorzakende allochtonen.
Waarschuw beheerder
tuurlijk,..dat is ook zo.
Maar heb ik ooit gezegd dat dat niet zo is dan:o?

Het is van beiden "kanten" kut en niet goed,..daar maak ik geen onderscheid tussen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) HCore op dinsdag 1 november 2005 om 21:23:
Waar the fuck heb ik dat gezegd??

Uitspraak van (L) HCore op dinsdag 1 november 2005 om 12:40:
Maar jah dan moet ik me maar totaal aanpassen aan hun he,..zodat ze me niet meer opzoeken??

Vooral dat stukje 'og boeie dat is niet erg he' waarmee je aan mij aangeeft dat je het wel erg vind maar dat die jongen niet moet zeiken. Bij jou vind je het heel erg maar je klaagt niet. Als die jongen dan in de krant komt moet hij dan dus ook niet zeiken. Je geeft verder aan dat het probleem ligt bij allochtonen omdat jij voelt dat je je moet aanpassen. Moet die jongen zich dan soms wit verven om zich aan ons aan te passen (als het een racistisch incident zou zijn)?
Daarnaast was het niet persoonlijk naar jou bedoeld maar naar iedereen die dit geweld baggetaliseerd aan de hand van een racistische of allochtonen kwesties.
Waarschuw beheerder
dat je het wel erg vind maar dat die jongen niet moet zeiken

Sorry als dat zo overkwam maar zo bedoel ik dat dus echt niet.

Het zal misschien vaak voorkomen door racisme,..maar dat kan van allochtoon naar autochtoon en andersom.
En wat mij dus opvalt is dat als dit een allochtoons iemand gebeurd dan is het meestal racistisch(ook al zou het niet eens echt zo zijn),..en als het een autochtoon gebeurd is t meestal gewoon door een stel rotjongeren,..en wordt er ineens niet meer van racisme gesproken.

Maar ik zeg dit omdat IK dit zo zie,..ik zeg echt niet dat het een feit is hoor:o
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L) HCore op dinsdag 1 november 2005 om 21:44:
Sorry als dat zo overkwam maar zo bedoel ik dat dus echt niet.

Het zal misschien vaak voorkomen door racisme,..maar dat kan van allochtoon naar autochtoon en andersom.
En wat mij dus opvalt is dat als dit een allochtoons iemand gebeurd dan is het meestal racistisch(ook al zou het niet eens echt zo zijn),..en als het een autochtoon gebeurd is t meestal gewoon door een stel rotjongeren,..en wordt er ineens niet meer van racisme gesproken.

Maar ik zeg dit omdat IK dit zo zie,..ik zeg echt niet dat het een feit is hoor

Nu begrijpen we elkaar. Geweld is geweld en is fout. Beide vormen van racisme/discriminatie allochtoon - autochtoon komen voor. ;)
Waarschuw beheerder
ok dan

ik ben weg

dag
Waarschuw beheerder
koers knabbelaar je doet je naam eer aan knaBLABLA

majah je bent zeker net zon kansloos ventje die wijs wil doen en zelf wel weet dat je net zo hard ongelijk heb

en nee ben geen lieverdje jij wel dan ;)
maarja ga jij ma lekker je media wereldje achterna dan kom je er wel ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ag ja.. sommige mense gelove alles wat gezecht word
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jezus Komt Trug op woensdag 2 november 2005 om 10:42:
ag ja.. sommige mense gelove alles wat gezecht word

Sommige mensen moeten wat aan hun Nederlands doen.

Waarschuw beheerder
hoezo, begrijp je niet wat er staat dan?
Waarschuw beheerder
ach ja..gebeurt wel vaker.. wat doe je eraan..:gaap:
Waarschuw beheerder
daar had ik dus niet bij moeten zijn,had die mannetjes een flinke draai om hun oren verkocht.

Waarschuw beheerder
wordt iemand met een kleurtje in elkaar geslagen is het meteen racistisch:S

hoe is het omgekeerd?
Waarschuw beheerder
Sommige reacties hier zijn gewoon niet normaal voor woorden. Waarom altijd alles gelijk op een bepaalde manier gaan bekijken. Als het een nederlander was die in elkaar geslagen was, was de topic naam: Nederlander in elkaar geslagen door Buitenlanders (wat voor dan ook). En nu het singalement van de daders erbij staat begint iedereen gelijk: huhu waarom moet dat vermeld worden, slaat toch nergens op blabiebla. Ze moeten gelijk hun punt duidelijk maken of verdedigen ofzo. Ipv dat er gewoon neer gezet wordt dat het erg is voor die Jongen.

Want wat er gezegt wordt door sommige hier geld ook nu dan precies andersom, als het een Nederlander was die in elkaar geslagen was zou er niets gezegt worden.

Maarja, misschien moet ik dan maar gewoon gaan meedoen he met dingen roepen die nergens over gaan.. zoals: gooi die jongens maar het land uit!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
NONSENS!! linkse propaganda

Waarschuw beheerder
In Utrecht is vorige week op het Vredenburg een 14-jarige jongen van Surinaamse afkomst door vijf kaalgeschoren blanke jongens in elkaar geslagen en met een mes bedreigd. Het incident vond plaats op klaarlichte dag. De vijf belagers droegen legerkisten en trapten de Surinaamse jongen onderuit toen hij uit de bus stapte. Ze duwden hem vervolgens tegen de grond, hielden hem vast en dreigden met een mes

De politie onderzoekt de zaak, maar wil nog niet spreken van een racistisch incident.

en als je kut zwarte zegt ben je meteen racistisch:/snappen jullie et of snap k et:S

Iig gigantische kutstreek, zo zie je maar weer dat buitenlanders niet de enige zijn die rotzooi trappen maar die (kut)hollanders doen et net zo goed:/
Waarschuw beheerder
Ziek, meeste surinamers zijn gewoon vet tof
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stiffa:bier: op donderdag 3 november 2005 om 21:02:

slaat ook nergens op :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stiffa:bier: op donderdag 3 november 2005 om 21:02:

Dus als een Surinamer niet vet tof is, mag ie wel door meerdere mensen in elkaar geslagen worden?

Of begrijp ik je nu verkeerd

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
De vader van de belaagde jongen noemt de daders echter racistische skinheads. Volgens het signalement van de politie gaat het om blanke jongens van 16 tot 17 jaar oud, gekleed in zwarte jacks, blauwe spijkerbroeken en forse schoenen die bekend staan als kistjes.

Skinheads dragen geen kisten.
Kortzichtige gasten weer :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 3 november 2005 om 21:11:
Skinheads dragen geen kisten.

Kortzichtige gasten weer

weet je nou echt niet wat ze bedoelen, of wil je gewoon interessant doen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nee dat is de waarheid :yes:
Waarschuw beheerder
het laatste dus :)
Waarschuw beheerder
Skinheads zijn gewoon zwaar gefrustreerden die ontevreden zijn over hun leven en daarom een zondebok zoeken om zich op af te reageren.
Waarschuw beheerder
kaalgeschoren..wellicht hadden ze gewoon hoofdluis ;)
Waarschuw beheerder
Of kroeshaar
Waarschuw beheerder
en is hun haar afgeknapt met de stijltang :P

Waarschuw beheerder
gaat ook nergens meer over dit

Waarschuw beheerder
Hebben ze die Brace eindelijk een paar opvoedkundige tikken verkocht??
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:14:

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
T zal wel zn redenen hebben gehad ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jezus Komt Trug op maandag 31 oktober 2005 om 14:28:
ik vind het altijd zo belachegelijk als het om een nederlander zou gaan die door 5 neger inelkaar gemept is staat er tog ook niet: ze hadde fubu aan en hun broek op hun knieen hange? en nu wel weer gelijk: kaal, zwartejacks, legerkiste egt belachelijk gewoon

Precies, dit vind ik ook.

Ik ben er op tegen dat dit soort dingen gebeuren hoor, zonder meer. Maar de media kneed het verhaal altijd zo in elkaar dat de mensen het willen lezen. Hetzelfde gebeurt nu in Frankrijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op donderdag 3 november 2005 om 21:10:
Dus als een Surinamer niet vet tof is, mag ie wel door meerdere mensen in elkaar geslagen worden?

Of begrijp ik je nu verkeerd

Nee begrijp je goed ;)
Waarschuw beheerder
ZIelig... Hierbij ons kennen ze nog de regel 1 op 1, maar das achterhaald tegenwoordig geloof ik.

Zowel nederlanders als marrokanen, antilianen, surinamers, turken whatever, pak je iemand in zijn eentje met een groep, ben je geen knip voor de neus waard, pussy's

Waarschuw beheerder
He vast weer van die Slonsdale jongeren :P

Waarschuw beheerder
Zinloos, of het nu blanke jongeren of donkergekleurde jongeren zijn. Dit zijn gewone domme dingen, die niet horen.
Waarschuw beheerder
gelukkig was ik et nie :| maar dit is echt ziek :|