Partyflock

Forumonderwerp · 823058

Waarschuw beheerder
In Utrecht is vorige week op het Vredenburg een 14-jarige jongen van Surinaamse afkomst door vijf kaalgeschoren blanke jongens in elkaar geslagen en met een mes bedreigd. Het incident vond plaats op klaarlichte dag. De vijf belagers droegen legerkisten en trapten de Surinaamse jongen onderuit toen hij uit de bus stapte. Ze duwden hem vervolgens tegen de grond, hielden hem vast en dreigden met een mes.

Doordat een omstander te hulp schoot kon de 14-jarige knul vluchten. Ook de redder zette het op een lopen. De politie onderzoekt de zaak, maar wil nog niet spreken van een racistisch incident. Ze houdt het voorlopig op een laffe daad. De vader van de belaagde jongen noemt de daders echter racistische skinheads. Volgens het signalement van de politie gaat het om blanke jongens van 16 tot 17 jaar oud, gekleed in zwarte jacks, blauwe spijkerbroeken en forse schoenen die bekend staan als kistjes.

:@ :@ Ziek dit zeg
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jezus Komt Trug op maandag 31 oktober 2005 om 14:28:
ik vind het altijd zo belachegelijk als het om een nederlander zou gaan die door 5 neger inelkaar gemept is staat er tog ook niet: ze hadde fubu aan en hun broek op hun knieen hange? en nu wel weer gelijk: kaal, zwartejacks, legerkiste egt belachelijk gewoon

Precies, dit vind ik ook.

Ik ben er op tegen dat dit soort dingen gebeuren hoor, zonder meer. Maar de media kneed het verhaal altijd zo in elkaar dat de mensen het willen lezen. Hetzelfde gebeurt nu in Frankrijk.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hassanova op donderdag 3 november 2005 om 21:10:
Dus als een Surinamer niet vet tof is, mag ie wel door meerdere mensen in elkaar geslagen worden?

Of begrijp ik je nu verkeerd

Nee begrijp je goed ;)
Waarschuw beheerder
ZIelig... Hierbij ons kennen ze nog de regel 1 op 1, maar das achterhaald tegenwoordig geloof ik.

Zowel nederlanders als marrokanen, antilianen, surinamers, turken whatever, pak je iemand in zijn eentje met een groep, ben je geen knip voor de neus waard, pussy's

Waarschuw beheerder
He vast weer van die Slonsdale jongeren :P

Waarschuw beheerder
Zinloos, of het nu blanke jongeren of donkergekleurde jongeren zijn. Dit zijn gewone domme dingen, die niet horen.
Waarschuw beheerder
gelukkig was ik et nie :| maar dit is echt ziek :|