Partyflock

Forumonderwerp · 823022

Waarschuw beheerder
STOMPETOREN - Twee onbekenden hebben zondag een politieagent gemolesteerd, mogelijk nadat ze bij een snelheidscontrole op de Noordervaart in de Schermer waren geflitst. Het duo is er met de camera met rolletje vandoor gedaan. Automobilisten die eerder werden gefotografeerd, hebben dus geluk gehad, aldus een politiewoordvoerder.

Rond kwart voor acht gisteravond registreerde de, ter hoogte van Stompetoren opgestelde camera een wagen die 94 kilometer per uur reed. Ter plekke geldt een maximumsnelheid van 80 km. In de achteruitkijkspiegel van zijn wagen zag de politieman hoe de auto vrijwel direct het erf van van een van de aan de Noordervaart gelegen woningen opdraaide.

Kort erna trokken twee mannen de agent uit zijn wagen. Bij de daarop volgende worsteling belandden de drie in het water. Eenmaal weer op het droge, werd de diender gedwongen de camera te demonteren. Zijn belagers maakten zich met het bewijsmateriaal uit de voeten. Ze zijn richting Stompetoren gerend. De agent raakte licht gewond aan zijn gezicht.

Beide daders zijn ongeveer 35 jaar en droegen blauwe spijkerbroeken. Een van hen had een paardenstaart. Nummer twee had een stevig postuur, blond krullend haar en een snor. Beiden hadden alcohol genuttigd. Getuigen van deze molestatie kunnen zich melden bij de politie in Alkmaar, telefoonnummer 0900-8844.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oke dan:/

Waarschuw beheerder
tja.. :/

Waarschuw beheerder
Fijn dat ze hier bekendheid aan geven. Ik weet wat me te doen staat...
Waarschuw beheerder
donateur
Is ook een manier om onder een bon uit te komen......

Waarschuw beheerder
heel triest ja... :@ zielige mensen lopen er ook rond op de aardkloot.. Als ze ze vinden. rijbewijs afpakken en NOOIT meer terug geven

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van cosmo:bounce: op maandag 31 oktober 2005 om 12:34:
echt triest

ja idd..
heb zelf ook een behoorlijke hekel aan hun..maar als ze er niet waren zat ook iedereen te zeiken..wat een chaos was het dan..
Waarschuw beheerder
En al die moeite voor 14 km te hard 8) :S

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
Die politie agent heeft toch een pistool? :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 12:38:
Die politie agent heeft toch een pistool?

een verkeersagent die daar zit te wachten tot zn rolletje vol is van zn flitscamera heeft geen pistool nee.. :no:

Waarschuw beheerder
Dan moeten die agenten bij deze toch maar een pistool mee nemen!
Waarschuw beheerder
donateur
:D :woop:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 12:23:
telefoonnummer 0900-8844

0900-TUIG

Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op maandag 31 oktober 2005 om 12:42:
0900-TUIG

?????
Waarschuw beheerder
Leer voor de volgende x, wel een Pistool me nemen.. Maar goed Stel je voor hij Schoot er 1neer, word tie aangeklacht voor dood slag ofso.. zal nie de eerste x wezen.. ze moeten zelf eerst half dood zijn voor dat ze mogen schieten..

Hebben ze dan ook geen pepper spray ofso bij zich..?

Waarschuw beheerder
donateur
Als ze nou dat rolletje uit de camera hadden weten te halen zonder dat oom agent er ook maar iets van gemerkt zou hebben en de camera verder intact hebben gelaten. dan zou ik wel enigzins respect op kunnen brengen voor deze aktie, en erom kunnen lachen. Maar nu dus totaal niet

Waarschuw beheerder
zielig volk

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 12:43:
?????

0900-8844 = 0900-TUIG

Kijk maar op je mobieltje waar de cijfers 8844 zitten, en wat voor een woorden je ervan kan maken ;)

Waarschuw beheerder
Trieste gasten.. Je kent de regels en als je die overtreed kun je er op wachten dat je een boete krijgt. Moeten kwaad op zichzelf zijn, niet op iemand die zijn werk staat te doen ;)

Waarschuw beheerder
Tja, sommige agenten staan op een provinciale weg waar nooit iets gebeurd, zoals nu dus ook het geval. Dan pesten ze alleen de bestuurders. Als ze voor een school gaan staan of op een weg waar veel ongelukken gebeuren is het ander verhaal. Probeer maar te zeggen dat er ook agenten zijn die er echt een sport van maken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 12:46:
Trieste gasten.. Je kent de regels en als je die overtreed kun je er op wachten dat je een boete krijgt. Moeten kwaad op zichzelf zijn, niet op iemand die zijn werk staat te doen

hier sluit ik me aan..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 12:49:
Tja, sommige agenten staan op een provinciale weg waar nooit iets gebeurd, zoals nu dus ook het geval. Dan pesten ze alleen de bestuurders. Als ze voor een school gaan staan of op een weg waar veel ongelukken gebeuren is het ander verhaal. Probeer maar te zeggen dat er ook agenten zijn die er echt een sport van maken.

Denk je dat die agenten die daar staan zelf beslissen waar ze gaan staan? Die mensen voeren hun taak uit zoals hun dat wordt opgedragen..

Waarschuw beheerder
zielig figuur.... Ze zijn er niet voor niks hoor. Zal een mooie bende wezen als er geen politie was. Ben benieuwd of je dan nog stier lult

Voor Christus konden ze het ook zonder, en daar zijn wij toch mooi uit voortgevloeid

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 12:46:
0900-8844 = 0900-TUIG

haha :respect:

Waarschuw beheerder

Denk je nou echt dat die agent dat zelf bedenkt om daar te gaan staan????? Die krijgen gewoon die opdracht hoor van hogeraf.. en die snelheidslimiet is er niet voor niks.... Wees blij dat er nooit iets gebeurt.Komt ws door die snelheidslimiet... :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 12:51:
Voor Christus konden ze het ook zonder, en daar zijn wij toch mooi uit voortgevloeid

:x hahaha, dat is meer dan 2000 jaar geleden man! Wat is dat nou weer voor loos argument

Waarschuw beheerder

voor christus hadden ze ook geen auto's,treins,druk bevolkte steden ed

Waarschuw beheerder

*zucht* sommige mensen :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
oor Christus konden ze het ook zonder, en daar zijn wij toch mooi uit voortgevloeid

ja en hoeveel mensen waren er toen en hoeveel zijn er nu...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
slimmerik:/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 12:52:
Denk je nou echt dat die agent dat zelf bedenkt om daar te gaan staan????? Die krijgen gewoon die opdracht hoor van hogeraf..

Die agent wist voor dat hij aan zn opleiding begon ook niet dat onder zijn functie ook het verbaliseren van mensen die te hard rijden valt??????

Dus.......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 31 oktober 2005 om 12:56:
slimmerik

Mn volgende verbaal zal ik naar je opsturen, kijken of je dan nog zo bijdehand bent

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 12:59:
Mn volgende verbaal zal ik naar je opsturen, kijken of je dan nog zo bijdehand bent

je doet maar;)
Waarschuw beheerder
donateur
aangepast ivm eerder verwijderde opmerkingen

Ja dus? Ben je helderziend om te weten wat de aanleiding van flitsen hier was?
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Grote Vriendelijke Rens op maandag 31 oktober 2005 om 13:01:

Waarschijnlijk omdat hij te hard reed???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:respect:wat een helden, geweldig:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 12:58:
Die agent wist voor dat hij aan zn opleiding begon ook niet dat onder zijn functie ook het verbaliseren van mensen die te hard rijden valt??????

Dus.......

Jawel. die weten idd dat het handhaven van de verkeersveiligheid tot hun taken behoort..

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 12:59:

Dan ben je zelf zo dom geweest om te hard te rijden, wie is er dan bijdehand? :D

Waarschuw beheerder
Denk je nou echt dat die agent dat zelf bedenkt om daar te gaan staan????? Die krijgen gewoon die opdracht hoor van hogeraf.. en die snelheidslimiet is er niet voor niks.... Wees blij dat er nooit iets gebeurt.Komt ws door die snelheidslimiet...

Wanneer de agenten meerdere boetes uitschrijft per regio. Krijgen ze een subsidie van de overheid. Een bonus als het ware. Maar dat wist je waarschijnlijk niet.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahahhahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Grote Vriendelijke Rens op maandag 31 oktober 2005 om 13:01:

Nee natuurlijk niet. Maar als je alles zo gaat bekijken kan je het de topics van Actueel wel meteen schrappen :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 12:53:
hahaha, dat is meer dan 2000 jaar geleden man! Wat is dat nou weer voor loos argument

Je denkt toch zeker niet dat ik de moeite neem een beter argument te bedenken dan deze als het gaat om een zielig agentje die op zn luie reet mensen lastig valt met kut-verbaaltjes en zelf geld zit te verdienen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 12:58:

Dus.......

Dus daar gaat t niet om. Die borden staan daar niet voor niks. en als mensen zich niet aan de regels houden dan krijgen ze daar een bekeuring voor. Zo simpel is het! En ik snap best wel dat mensen een agent niet als hun beste vriend ziet. Totdat ze er zelf een keer eentje nodig hebben. Maar ook dit zijn mensen,en die hoor je met respect te behandelen. En aan elk beroep zitten de minder leuke kanten. Denk dat deze agent ook liever op jacht gaat naar een of andere moordenaar of iets ipv daar een beetje suf te zitten..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 13:03:
Jawel. die weten idd dat het handhaven van de verkeersveiligheid tot hun taken behoort..

Anders neem de duitse statistieken er even bij dan zie je hoeveel MINDER (procentueel natuurlijk vor de slimmerikken) ongelukken er gebeuren bij een gemiddeld hogere snelheid

Waarschuw beheerder
Wanneer de agenten meerdere boetes uitschrijft per regio. Krijgen ze een subsidie van de overheid. Een bonus als het ware. Maar dat wist je waarschijnlijk niet.

Ja dat wist ik zeker wel,maar zelfs een agent kan geen boete uitschrijven aan iemand die NIET de wet overtreedt.
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 13:05:
Je denkt toch zeker niet dat ik de moeite neem een beter argument te bedenken dan deze als het gaat om een zielig agentje die op zn luie reet mensen lastig valt met kut-verbaaltjes en zelf geld zit te verdienen.

Wie is hier nou eigenlijk zielig.... Jou opmerkingen hier zeggen genoeg over t soort mensen die er hier rondlopen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 13:06:
Denk dat deze agent ook liever op jacht gaat naar een of andere moordenaar of iets ipv daar een beetje suf te zitten..

Dan had hij toch een iets meer zn best moeten doen op school

Waarschuw beheerder
Getuigen van deze molestatie kunnen zich melden bij de politie in Alkmaar, telefoonnummer 0900-8844.

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 13:14:
misschien is ie wel in opleiding nog. Ik weet t niet. Maar ik vind het geen reden om iemand zo te behandelen.. Dom gelul van sommige mensen ook altijd

Laat me raden, als je het had gezien had je gebeld?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 13:05:

Blijkbaar KAN je geen beter argument bedenken...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
praat eens ontopic!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 13:17:
Laat me raden, als je het had gezien had je gebeld?

:yes:

En nu?????????

Waarschuw beheerder
Als jullie nou eerst een goed hadden gelezen voordat jullie zo serieus zouden hebben gereageerd dan had je gezien dat er toch geen flikker klopt van het verhaal.
De agent ziet de mannen in zn spiegel aankomen (kenteken???)
Ze zetten de auto op een oprit bij een huis in de buurt (die mensen die daar wonen hebben niks gezien???)
De mannen gaan rennen weg, en de auto blijft dus achter! En nee die was niet gestolen want dan hadden ze ook niet het rolletje uit de camera hoeven halen of wel???

Waarschuw beheerder
donateur
nee idd raar verhaal
zowiezo dom om agent in elkaar te beuken omdaj word geflitst.. jij rijd toch zeker te hard :S

Waarschuw beheerder
En waar staat dan dat die mannen uit die auto kwamen die er op dat erf werd geparkeerd??? Dat staat nergens volgens mij,

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bling-Bling op maandag 31 oktober 2005 om 13:27:
Maar als jij ze nodig hebt bel je ze maar al te graag volgens mij!!!

Ik heb ze 1 keer nodig gehad en toen heb ik het nog zelf op een 'alternatieve' manier op kunnen lossen.

Ik red mezelf wel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 13:30:
En waar staat dan dat die mannen uit die auto kwamen die er op dat erf werd geparkeerd??? Dat staat nergens volgens mij,

Nee natuurlijk, die mannen zijn geflitst toen ze met 94km/uur langs kwamen gerend.
Waarschuw beheerder
kan me ook niet voorstellen dat de agent niet even het kenteken heeft onthouden toen hij zag dat de auto omdraaide...

rolletje afpaken (y)
agent in elkaar beuken (n)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 13:33:
Nee natuurlijk, die mannen zijn geflitst toen ze met 94km/uur langs kwamen gerend.

Sommige mensen zijn echt hopeloos :S

Waarschuw beheerder
En als er in de krant had gestaan " jonge vrouw van 19 doodgereden door twee mannen die eerder op de avond al een agent hadden gemolesteerd" dan was iedereen weer over de zeik geweest en hadden deze mannen dit en dat naar hun kop gekregen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 13:59:
En als er in de krant had gestaan " jonge vrouw van 19 doodgereden door twee mannen die eerder op de avond al een agent hadden gemolesteerd" dan was iedereen weer over de zeik geweest en hadden deze mannen dit en dat naar hun kop gekregen.

als als als

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 14:03:
als als als

niks zinnigs te melden :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 31 oktober 2005 om 13:19:
praat eens ontopic!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
als iedereen zo zou reageren zien we ze niet meer langs de weg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 13:36:
Uitspraak van Berrie v.d. Bebber op maandag 31 oktober 2005 om 13:33:

Sommige mensen zijn echt hopeloos

Ja, valt nie mee Tessa.
Gelukkig ben jezelf niet een van de slimste.

Waarschuw beheerder
Ok nu weer over het onderwerp en niet elkaar zitte afzeike :/ (f)
Waarschuw beheerder

En ik vind dat ze jou je rijbewijs maar eens definitief af moeten pakken. Ik erger me de laatste tijd steeds meer aan dat soort figuren die maar denken dat de wet niet voor hun geld. Dit heeft geen moer met pesten te maken, je hebt je maar gewoon aan de regeltjes te houden hier. Dus omdat ergens de laatste tijd geen ongelukken gebeurt zijn geld de wet daar niet?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Leeuw op maandag 31 oktober 2005 om 15:00:
En ik vind

Wat je vind moet je bij de politie brengen

Waarschuw beheerder
En ik vind dat ze jou je rijbewijs maar eens definitief af moeten pakken

Voor die opmerking? :x
Waarschuw beheerder
Voor de instelling....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Leeuw op maandag 31 oktober 2005 om 15:09:
Voor de instelling....

Maar goed dat jij geen regeltjes maakt dan. Tenminste ik hoop dat jij geen regeltjes maakt. Stoere praatjes moeten mogen zonder dat je daarvoor je rijbewijs kwijtraakt :P

Waarschuw beheerder
zeker :x
En ik vind dat ze jou je rijbewijs maar eens definitief af moeten pakken. Ik erger me de laatste tijd steeds meer aan dat soort figuren die maar denken dat de wet niet voor hun geld. Dit heeft geen moer met pesten te maken, je hebt je maar gewoon aan de regeltjes te houden hier. Dus omdat ergens de laatste tijd geen ongelukken gebeurt zijn geld de wet daar niet?

:x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 13:32:
Ik red mezelf wel

Jij grote jongen :o
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 13:39:
politie sijn gwoon lijers!! klaar!!

:S

:respect:
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:02:
Wat je vind moet je bij de politie brengen

Origineel :/

Waarschuw beheerder
Miss Bruikt - anders ga ff naar het "I love emoticons" forum
Waarschuw beheerder
donateur
Ben meestal voor de politie, die trouwens gewoon zijn werk doet.

Maar om dit soort acties kan ik lachen (Y)

Niemand ernstig gewond (Y)

:D :D 8)
Waarschuw beheerder
Je hebt met je poten van een agent af te blijven....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat ze een agent molesteren ok dat gaat wel ver. maar laatst werd minj ma geflitst omdat ze 60 reed ipv 50 kom op waar gaat het dan nog over :S
Waarschuw beheerder
Tsja ze maken het er zelf naar...

Waarschuw beheerder
En de 1e waarschuwing is binnen
Waarschuw beheerder
donateur
Ach zo wordt het voor hun ook weer leuk om te flisten.

Meestal is het alleen spannend voor de automobilist of ze gepakt worden.

Nu is het ook een beetje spannend voor diegene die flits.

Heb je toch meer plezier in je werk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:30:
Dat ze een agent molesteren ok dat gaat wel ver. maar laatst werd minj ma geflitst omdat ze 60 reed ipv 50 kom op waar gaat het dan nog over

Dat ze zich niet aan de wet hield, eigen schuld dus!

Waarschuw beheerder
Ik erger me de laatste tijd steeds meer aan dat soort figuren die maar denken dat de wet niet voor hun geld

Daar moet je aan denken als je in het weekend weer s een paar pilletjes naar binnen werkt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Leeuw op maandag 31 oktober 2005 om 15:47:
Dat ze zich niet aan de wet hield, eigen schuld dus!

:aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:18:
Miss Bruikt - anders ga ff naar het "I love emoticons" forum

:gaap: Open hem dan ff voor me
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

precies domme gelul altijd van mensen. Als iedereen zich nu eens lekker aan de wed ging houden was het hier een stuk prettiger om te leven..
Uitspraak van saus op maandag 31 oktober 2005 om 15:25:
Maar om dit soort acties kan ik lachen

Niemand ernstig gewond

ik vind er niks grappigs aan eigenlijk..
Uitspraak van Leeuw op maandag 31 oktober 2005 om 15:27:

je hebt met je poten van alle mensen af te blijven..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 16:06:
Uitspraak van LeeuW op maandag 31 oktober 2005 om 15:00:

precies domme gelul altijd van mensen. Als iedereen zich nu eens lekker aan de wed ging houden was het hier een stuk prettiger om te leven..

Niemand ernstig gewond

ik vind er niks grappigs aan eigenlijk..
Uitspraak van LeeuW op maandag 31 oktober 2005 om 15:27:

je hebt met je poten van alle mensen af te blijven..

Mensen, we nomineren Tessa voor de Nobelprijs voor de vrede

Waarschuw beheerder

Niemand ernstig gewond

idd

die gasten verdienen een medaille!

:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 15:55:
Daar moet je aan denken als je in het weekend weer s een paar pilletjes naar binnen werkt

Welke pilletjes?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 16:12:
Mensen, we nomineren Tessa voor de Nobelprijs voor de vrede

Tessa heeft iig nog wel respect voor anderen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 16:36:
Tessa heeft iig nog wel respect voor anderen

En ik maar voor weinig mensen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Wat zal die vent afgaan bij zijn collega's :X

Mijn vader,zus en zwager zitten ook bij de politie. Als ze met zo een verhaal zouden komen zou ik kapot gaan van het lachen ( als ze niet zwaar gewond zijn tenminste ) 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 16:38:
En ik maar voor weinig mensen

dat had ik al door ;)

Kan me er wel iets bij voorstellen ook, maar deze mensen doen gewoon hun werk dus vandaar dat ik het niet met je eens ben :) Heb zelf nog nooit een boete gehad (rij ook niet echt vaak te hard) maar als ik een x geflitst word zou ik kwaad zijn op mezelf, want IK heb die fout gemaakt, niet die mensen die me flitsen..

Waarschuw beheerder
:cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 16:46:
Kan me er wel iets bij voorstellen ook, maar deze mensen doen gewoon hun werk dus vandaar dat ik het niet met je eens ben :) Heb zelf nog nooit een boete gehad (rij ook niet echt vaak te hard) maar als ik een x geflitst word zou ik kwaad zijn op mezelf, want IK heb die fout gemaakt, niet die mensen die me flitsen..

Jij snapt het tenminste wel. :)

Waarschuw beheerder
haha kk vet :-D

Waarschuw beheerder
Indd,mooi dat ze zulken een keer aanpakken:D:D,Hij kreeg teminste gratis zwemles.

Waarschuw beheerder
vette shit!!!!!

Waarschuw beheerder
mooi zo :cheer: mn vriend kreeg een boete van 55 euro.. voor 6km te hard gereden.. jahoor... :/

en nog iets.. we reden door oranje licht en springt ie heel snel op rood.. en bam meteen geflitst.. heel zielig.. totaal geen spelingstijd van een paar seconden.. :S
kosten boete: 95!

kassa kassa en nog eens kassa.. beetje zielig allemaal
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van UnBjörNable op maandag 31 oktober 2005 om 13:34:
rolletje afpaken
agent in elkaar beuken

Uitspraak van Zondag gehaktdag op maandag 31 oktober 2005 om 14:18:
als iedereen zo zou reageren zien we ze niet meer langs de weg

perfect toch :yes: laat ze ook maar eens zweten door achter echte boeven aan te rennen voor hun centen wij werken er wel hard voor .. hun blijven op hun luie gat in de auto zitten .. w88 tot het rolletje vol is :S

Waarschuw beheerder

Dus een snelheidsverschil van 5km/u is dusdanig significant dat het een boete waard is. Dat ondertussen alleen naar de snelheid wordt gekeken (makkelijk werk) en niet naar staat van bestuurder, staat van auto e.d. (moeilijk werk) moeten we maar op de koop toenemen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
agenten hebben toch een pistool?
ik bedoel als je een auto op je af ziet komen...die lui komen niet op je af om gezellig een biertje te drinken lijkt me

Waarschuw beheerder
Getuigen kunnen zich melden, telefoonnummer 0900-8844.

Nooit één keer [img width=25 height=15]http://groups.msn.com/_Secure/0WQADA*4dP4aAs2p6exFC457cajhgQW7HZFP6!q8D4csqa2KLC1KX1qZawnzSQVZ*xlE0IH4g1WCf0rgVKjL6OWmFhkYneMwldswsc7rUdgrk0GF*xrw1eb55ssF*CyixVqaynM!uFyQ/finger_x.gif?dc=4675483903758962566[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Denk je nou echt dat die agent dat zelf bedenkt om daar te gaan staan????? Die krijgen gewoon die opdracht hoor van hogeraf..

"Befehl ist Befehl" zeiden de Duitsers wel eens..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuurrrrrlijk op maandag 31 oktober 2005 om 18:29:
Uitspraak van Tessa(K) op maandag 31 oktober 2005 om 12:52:

Na wat ik een keer gehoord heb, mogen ze zelf hun dagindeling maken.... :/
Zal wel een paar meer haakjes en oogjes aanzitten... :\
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 17:43:
en nog iets.. we reden door oranje licht en springt ie heel snel op rood.. en bam meteen geflitst.. heel zielig.. totaal geen spelingstijd van een paar seconden..

Als jij nou eens de verkeersregels leerde, het oranje is daar al voor!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 16:36:
Tessa heeft iig nog wel respect voor anderen

thanx... :yes: en een bloedhekel aan zinloos geweld al zullen veel mensen dit wel weer overdreven vinden..

Die man die doet gewoon zn werk. En als iemand niet van plan is om zich aan de regels te houden die algemeen bekend zijn dat zal ie dr straf daar voor moeten aanvaarden. Je HOEFT niet daar te hard te rijden.

Ik doe ook vaak genoeg iets wat niet mag. Ik heb geen lampen op me fiets. Als ik dan aangehouden wordt en een bekeuring krijg sla ik die agent toch ook niet in elkaar. Is mijn keuze toch om zonder licht te fietsen.. :S

Ik snap dat gelul van mensen niet. Als je geen bekeuring wil hou je dan gewoon simpel aan de regels. Zo moeilijk zijn ze niet (y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 16:38:

Das nutteloze info. Dat wisten we namelijk al. :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 20:50:
Die man die doet gewoon zn werk.

dit is zijn werk:
WAAROM FLITSPALEN?

Flitspalen zijn cruciaal voor de veiligheid. Het aantal doden en gewonden is dankzij de camera's sterk gedaald. Flitspalen worden vooral geplaatst op de gevaarlijke punten waar in het verleden zware ongevallen zijn gebeurd.

Daarom zijn ze er en niet om stiekem overal maar in de bosjes te gaan liggen waar nooit wat gebeurd.
Op wegen waar wat gebeurt staan al palen dus weg met die
mobiele nichten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zondag gehaktdag op dinsdag 1 november 2005 om 07:20:
mobiele nichten.

gefrustreerd zieltje....

Feit blijft dat je je aan de regels moet houden. Die zijn er niet voor niks.
En als ze er geen snelheidslimiet neer zetten en er gebeurt wat dan heeft de overheid het weer gedaan. Zo werkt dat tegenwoordig!

Maar goed dit blijft een eeuwig discussiepunt volgens mij

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 09:29:
Maar goed dit blijft een eeuwig discussiepunt volgens mij

ja als nu het onderwerp opeens is verandert in "flitsen wat vind je ervan?"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zondag gehaktdag op dinsdag 1 november 2005 om 07:20:
Daarom zijn ze er en niet om stiekem overal maar in de bosjes te gaan liggen waar nooit wat gebeurd.
mobiele nichten.

:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben het er niet mee eens dat mensen die hun werk doen mishandeld worden.
Maar boetes worden al lang niet meer uitgeschreven om alleen de wet te handhaven, ze zijn grotendeels bedoeld om onze schatkist te vullen.
Agenten worden onder druk gezet te presteren en zoveel mogelijk binnen te halen, ten koste van de burgers.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van @Theo@ op dinsdag 1 november 2005 om 10:55:
Maar boetes worden al lang niet meer uitgeschreven om alleen de wet te handhaven, ze zijn grotendeels bedoeld om onze schatkist te vullen.
Agenten worden onder druk gezet te presteren en zoveel mogelijk binnen te halen, ten koste van de burgers.

Dan moet je de beleidsbepalers aanpakken, niet mensen die hun werk uitvoeren.. En nog steeds blijft het je eigen schuld als je een boete krijgt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 10:57:
Dan moet je de beleidsbepalers aanpakken, niet mensen die hun werk uitvoeren.. En nog steeds blijft het je eigen schuld als je een boete krijgt

Inderdaad,misschien zijn ze inderdaad wel meer op jacht naar mensen die ze kunnen bekeuren. Maar als je je gewoon simpel aan de regels houdt kunnen ze je nier bekeuren :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2005 om 20:50:
itspraak van Berrie v.d. Bebber op maandag 31 oktober 2005 om 16:38:

Das nutteloze info. Dat wisten we namelijk al.

Non-informatie is ook informatie
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 11:19:
Non-informatie is ook informatielaatste aanpassing 1 november 2005 11:19

Hoor je mij zeggen dan dat ik geen info is? Ik zeg dat t nutteloos is...

Waarschuw beheerder
:gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap::gaap: :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 11:23:
Hoor je mij zeggen dan dat ik geen info is? Ik zeg dat t nutteloos is...

Alle informatie is nuttig.
Er bestaan ook geen domme vragen, enkel domme antwoorden.....

Waarschuw beheerder
Als je ziet dat die auto gelijk stopt, hou je dat toch ff in de gaten. Als agent moet je zo en zo meer op je hoede zijn. Ik vind het heel lullig voor die agent, maar hij had het zelf kunnen voorkomen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Twee broers hebben zich bij de politie gemeld met een :flower:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
http://www.nu.nl/news/618826/13/Mishandelaars_agent_melden_zich_bij_politie.html
Waarschuw beheerder
Mishandelaars agent melden zich bij politie

Uitgegeven: 1 november 2005 21:58
Laatst gewijzigd: 1 november 2005 22:24

HOORN - De twee mannen die zondagavond in Stompetoren een politieagent mishandelden, hebben zich dinsdag rond 21.00 uur gemeld op het politiebureau van Hoorn. Dat heeft een woordvoerder van de politie bekendgemaakt. De mannen, twee broers van 28 en 34 jaar uit Zwaagdijk-West en Bovenkarspel, verklaarden onder invloed van alcohol te hebben gehandeld.

Het tweetal had sinds maandagochtend, toen de drank was uitgewerkt, spijt van hun actie, aldus de woordvoerder. Met een bloemetje voor de mishandelde agent kwamen ze naar het bureau. Daar werden ze direct vastgezet. De agent werd zondag mishandeld nadat de mannen tijdens een snelheidscontrole waren geflitst.

Filmrolletje

Het filmrolletje, dat door de broers was meegenomen na de mishandeling van de agent, is nog niet teruggevonden. Het tweetal gaf tijdens het eerste verhoor aan dit te hebben weggegooid in een sloot. Een deel van de camera zelf was maandag al teruggevonden door de politie. De twee broers blijven voorlopig in hechtenis, aldus de politiewoordvoerder.

Agent

De agent maakt het naar omstandigheden redelijk. "Lichamelijk valt de schade mee, op gekneusde ribben en wat schaafwonden en blauwe plekken na. Geestelijk heeft de agent een forse tik gehad", aldus de woordvoerder. De verwachting is dat de mishandelde agent voorlopig nog wel even thuis zit.

hehehe. met een bloemetje :S wat dachten ze??? dat ze dan gelijk weer weg mochten? sukkels!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van FC Lacoste op dinsdag 1 november 2005 om 23:44:
Geestelijk heeft de agent een forse tik gehad", aldus de woordvoerder. De verwachting is dat de mishandelde agent voorlopig nog wel even thuis zit.

sjonge jonge , als je niettegen een stootje ken , waarom word je dat agent ? snap zoiesow niet waren je uberhaubt agent wil worden ?
maar die knakker zit op zeker weer een jaar van onze belastingcenten mooi weer te spelen !

Waarschuw beheerder
Dat verdient een bloemetje, een bloemetje... :D

Waarschuw beheerder
Ze hadden die agent invalide moeten trappen, had die tenminste een reden gehad om thuis te mogen zitten.

Waarschuw beheerder
Er bestaan ook geen domme vragen, enkel domme antwoorden.....

Er bestaan geen domme vragen, enkel domme mensen!

(waar er zich in dit topic ook een aantal van bevinden)
Artiest Jows
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat het verboden moet worden om men te flitsen voor minder dan 20km/h te hard, behalve in de bebouwde kom en op provinciale wegen.

Kreeg laatst weer een boete van 45 euro, 4.30 's nachts op een lege weg. Reed er 116 waar 100 was toegestaan. Nou nou, wat ben ik gevaarlijk bezig.....

Kut Justitie (politie kan niets doen aan de flitspalen, wel aan de mongolen langs de weg).

I Love Deutsche Autobahn! Daar weten ze wat fatsoenlijk rijden is.

Waarschuw beheerder
[Jows] Ik vind dat het verboden moet worden om men te flitsen voor minder dan 20km/h te hard, behalve in de bebouwde kom en op provinciale wegen.

Gooien ze de maximale snelheid met 20 km naar beneden en rijdt iedereen 20 km te hard...

Maar ik zou wel iets zien in een nachtelijke snelheidsverhoging (of een wisselnde afhankelijk van de drukte) die digitaal aangegeven word, want op een lege weg schiet het vaah inderdaad niet op...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FC Lacoste op dinsdag 1 november 2005 om 23:44:
Geestelijk heeft de agent een forse tik gehad

ik krijg altijd een geestelijke tik van die flitsfiguren.

Waarschuw beheerder
waarom hebben mensen iets tegen flitsers? ze doen het voor jullie eigen veiligheid hoor!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 19:46:
waarom hebben mensen iets tegen flitsers? ze doen het voor jullie eigen veiligheid hoor!

sukkel

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hahahahahaha LvN
Waarschuw beheerder
partyjunky aka terreurman citeer 2 november 2005 19:46

opsluiten in een gesticht moeten ze jou, mafkees!

trouwens, de daders hebben zichzelf aangegeven...

wat een KNOEPERTS!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 11:06:
Ze hadden die agent invalide moeten trappen, had die tenminste een reden gehad om thuis te mogen zitten.

Ik hoop niet dat jij ooit invalide wordt door een dronken bestuurder die te hard rijd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 11:06:

Houd je bek mafkees, je weet niet waar je over lult... :nee:

Uitspraak van Leeuw op maandag 31 oktober 2005 om 19:13:
Als jij nou eens de verkeersregels leerde, het oranje is daar al voor!

Whahaha, idd :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kut lui....

ze hadden zichzelf nooit aan moeten geven en zijn auto hadden ze ook in de hens moeten zetten!

die camera hadden ze in 100stukken kapot mottuh gooien en die wout hadden ze moeten verzuipen in de sloot (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tuinman < APC > op donderdag 3 november 2005 om 10:37:
en die wout hadden ze moeten verzuipen in de sloot

ik zal jou eens verzuipen in een sloot.
Agenten zijn nog altijd mensen. geen monsters? dat ze agent zijn is hun probleem. ze doen alleen maar hun werk.
Waarschuw beheerder
Ik geloof dat tuinman ook weleens een boete krijgt :)
Waarschuw beheerder
donateur
gelukkig hebben ze zich nog wel gemeld idd :/
Waarschuw beheerder
San Marco citeer 3 november 2005 10:52
Ik geloof dat tuinman ook weleens een boete krijgt

ja, en ook om de meest onbenulle dingen!

dat ze gvd lekker zich gaan bezig houden met viaducten controleren ipv snelheidscontroles op de snelweg.

Door die nieuwe hype van stenen gooien van viaduchten vallen meer doden dan mensen die te hard rijden

die kut flits-brigade moet gewoon zouten en iedereen die zon kerel in elkaar wil meppen en zijn rolletje en zijn camera de sloot in wil tijfeb, heeft mijn zegen

sterker nog, heeft mijn respect

vieze honden zijn het!
Waarschuw beheerder
Je keurt een moord dus goed. Triest figuur dat je bent.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waar zie je mij zeggen dat ik een moord goedkeur, flapdrol...

ik kan er alleen absoluut NIET van wakker liggen als zo'n flitskneus de sloot in word getrapt :)

sterker nog, ik moedig het aan en vind het een schitterend iets!

Waarschuw beheerder
Hekel hebben aan agenten....DISCRIMINATIE :D

Waarschuw beheerder
k*nkerzooi, stond net weer zo'n pannekoek *flits*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuinman < APC > op donderdag 3 november 2005 om 11:37:
waar zie je mij zeggen dat ik een moord goedkeur, flapdrol...

Uitspraak van Tuinman < APC > op donderdag 3 november 2005 om 10:37:
en die wout hadden ze moeten verzuipen in de sloot

Uhhh daar??:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van inactief op woensdag 2 november 2005 om 11:02:
Dat verdient een bloemetje, een bloemetje...

Ik vind het wel erg lief van ze, ze hebben wel lef om met een bloemetje bij een politiebureau aan te komen :respect:
Waarschuw beheerder
verzuipen is niet per definitie vermoorden... :/

maar goed, als jij dat als vermoorden ziet, ook goed

ik lig er niet wakker van! :d

laat maar drijven die smeerlap!

Waarschuw beheerder
de pet die iedereen past *proest*
Waarschuw beheerder
*blup* *blup*

honden :[

iedereen die deze lui mogen, hebben geen auto... als ze die wel hebben moeten ze diegene direct hun rijbewijs afpakken, want ze rijden niet door!! dat maak ik eruit op... die gore honden kosten mij, zonder gelul, dik 1500,00 in een jaar :@

Of, optie 2...

degene die deze "mensen" mogen rijden in een auto waarvan het merk luidt:

Seat Marbella
Fiat Panda
Smart
VW Golf GTI uit 19-steen met een turk achter het stuur
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de pliesie is je beste vr'nd O:)

Waarschuw beheerder
flitsende stadswachten roeleren helemaal b)
Waarschuw beheerder
Zjalalalalalalalala

Lalalalalalalala

Lalalalalalalalalalalalala

't Dondert en 't bliksemt

en 't regent meters bier

Het wordt dus pompen en die wout verzuipen

da's de enige manier

om lekker over de snelweg te rausen

met de politie in onze rug

Geniet met volle teugen;

nee, die wout komt nooit terug

jaaaa lalalalaaaaaaaa jaaaa laaaaa lalalalaaaaaaaa

Behoed je voor het ergste,

wees heel goed voorbereid

Houd zijn hoofd maar onder water

in deze turbulente tijd

Straks gaat het gebeuren

Het is eens en dan nooit meer

Het pedaal gaat naar de bodem

en dan gaat die bak tekeer!!

jaaa lalalalaaaaaa jajaaaaaa lalalalaaaaaaaaaa

en 't regent meters bier

da's de enige manier

Geniet met volle teugen;

Zjalalalalalalalala

Lalalalalalalala

Laat de motor zijn werk doen

de toerenteller gaat zoals ie gaat

Maar zorg dat je erbij bent,

dat je weet dat je plankgas gaat

Laat het rubber maar branden

doe het onrecht in de pan

Geniet met volle teugen

rijdt zo hard als je maar kan

jaaa lalalalalaa jaaaa lalalalalalalala

en 't regent meters bier

da's de enige manier

Geniet met volle teugen;

Zjalalalalalalalala

Lalalalalalalala

Zjalalalalalalalala

Lalalalalalalala

Zjalalalalalalalalala

Lalalalalalalala

Zjalalalalalalalala

Lalalalalalalala

Waarschuw beheerder
op de melodie van

het dondert en het bliksemt van Guus Meeuwis

b) noeste shit ouwe
Waarschuw beheerder
yoe heeeeeeeeee

DOOD aan de flits-brigade!!

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Tjah, ik vind gewoon dat ze flitspalen lekker in de bebouwde kom moeten zetten en die op de snelweg moeten uitschakelen tenzij er echt gevaar op kan treden (bijv. bij mist). In dat geval word je namelijk wel tegen jezelf beschermd.

Gewoon flitspalen weg van de snelweg! Dan kan ik 's nachts na het draaien lekker op een hoog tempo naar huis rijden.
Waarschuw beheerder
indd...

dood aan flitspalen en haar installateurs!

dood aan de flitsbrigades!!

verzuipen die lui!!

hatsjeeeeeeeeeeeeeeeeee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuinman < APC > op donderdag 3 november 2005 om 14:12:
die gore honden kosten mij, zonder gelul, dik 1500,00 in een jaar

En terecht :) Moet je je maar gedragen. En loop niet zo te zeiken, ga in belgie wonen. Dan was je voor dezelfde overtredingen nu al 10.000 euro kwijt geweest, meer nog denk ik.

Als ik kijk naar Blik Op De Weg en Wegmisbruikers, dan kan ik wel al een aardige inschatting maken van het type weggebruiker dat jij bent..
Waarschuw beheerder
mooi, dan weet je wanneer je aan de kant mot met die gammele tering-bak van je (y)

toedeloe :aai:

en de groeten aan het justiteel incasso-bureau!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuinman < APC > op donderdag 3 november 2005 om 17:02:
mooi, dan weet je wanneer je aan de kant mot met die gammele tering-bak van je

hahaha prachtig hoe iemand denkt dat ie de man is, maar door zijn eigen simpele gedrag geld over de balk smijt wat ie anders in zijn auto had kunnen investeren waardoor het WEL een mooie auto zou kunnen zijn :P
Waarschuw beheerder
:c

niet huilen manneke....

het valt me overigens op dat je nogal veel om jezelf lacht :)

vrij kansloos

je reageerd wel steeds weer op mijn reply's , dat doet me deugt, dat betekend dus dat je verdomde goed weet wat ik bedoel :)

dus, voortaan aan de rechterkant met die mammoetskelter van je, heh knaap

(K)
Waarschuw beheerder
Zjalalalalalalalala

Lalalalalalalala

en 't regent meters bier

da's de enige manier

Geniet met volle teugen;

jaaaa lalalalaaaaaaaa jaaaa laaaaa lalalalaaaaaaaa

Behoed je voor het ergste,

wees heel goed voorbereid

Houd zijn hoofd maar onder water

in deze turbulente tijd

Straks gaat het gebeuren

Het is eens en dan nooit meer

Het pedaal gaat naar de bodem

en dan gaat die bak tekeer!!

jaaa lalalalaaaaaa jajaaaaaa lalalalaaaaaaaaaa

en 't regent meters bier

da's de enige manier

Geniet met volle teugen;

Zjalalalalalalalala

Lalalalalalalala

Laat de motor zijn werk doen

de toerenteller gaat zoals ie gaat

Maar zorg dat je erbij bent,

dat je weet dat je plankgas gaat

Laat het rubber maar branden

doe het onrecht in de pan

Geniet met volle teugen

rijdt zo hard als je maar kan

jaaa lalalalalaa jaaaa lalalalalalalala

en 't regent meters bier

da's de enige manier

Geniet met volle teugen;

Zjalalalalalalalala

Lalalalalalalala

Zjalalalalalalalala

Lalalalalalalala

Zjalalalalalalalalala

Lalalalalalalala

Zjalalalalalalalala

Lalalalalalalala

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuinman < APC > op donderdag 3 november 2005 om 17:12:
niet huilen manneke....

zegt iemand die jonger is dan mij :)
Uitspraak van Tuinman < APC > op donderdag 3 november 2005 om 17:12:
je reageerd wel steeds weer op mijn reply's , dat doet me deugt, dat betekend dus dat je verdomde goed weet wat ik bedoel

Ja idd, dat jij simpel bent.. als ik te hard rij, weet ik dat ik een boete kan verwachten ;)
Waarschuw beheerder
ja, waar hoor je mij zeggen dat ik geen boete verwacht?

Je bent inderdaad ouder dan mij, maar laten we over de wijsheid maar onze mond houden, heh? ;)

wat heeft huilen overigens te maken met de leeftijd van een individu?? leg dat eens uit? hanteer jij daarvoor een vuistregeltje van je kleuterschool?

Kerel, er zit maar 1 iemand wijs te doen hiero en dat ben jij...

Ik geef gewoon mijn mening en jij bent het daar, klaarblijkelijk, niet mee eens.

Dat is oke hoor, maar je hoeft dan niet meteen te komen met opmerkingen die kant noch wal raken m.b.t. onze discussie... of wel, knaapje?

ik blijf bij mijn standpunt:

Ik zit er niet mee als ze zo'n teringhond de sloot inschoppen en zijn camera er zo achteraan

sterker nog, terugkomend op bovengenoemde, ik zou het schitterend vinden dat ze zijn auto er achteraan tjoppen, in de fik en wel, natuurlijk (y)

Kijk, dat jij een man van de regeltjes bent, dat zal mij m'n reet roesten, gozer... maar ga dan niet iemand anders proberen te overtuigen van je gelijk en al helemaal niet op de manier hoe jij dat tracht te doen.

hahaha prachtig hoe iemand denkt dat ie de man is

zelf-ontdoening noemt men dat.... ;)

maar goed, no hard feelings (y)

Je bent nou 1maal niet de slimste, maar dat had ik al wel opgemaakt uit je eerdere reply's

toedeloe nerd

(K)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuinman < APC > op donderdag 3 november 2005 om 17:28:
Je bent nou 1maal niet de slimste, maar dat had ik al wel opgemaakt uit je eerdere reply's

Goh Goh, hij is verzekeringsadviseur. Best knap idd op je 20e hoor, maarja om een ander daarmee, die zijn mening verdedigt (jij doet precies hetzelfde) maar uit te maken voor "niet de slimste", dat bewijst in dit geval jouw kortzichtigheid meer dan het mijne..
Waarschuw beheerder
ga je weer in op dat kleine stuk, de rest houd je maar terzijde...

jammer alleen dat mijn reply gewoon een reactie is...

wie de bal.... :x

;)
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van KOKO op woensdag 2 november 2005 om 07:43:
sjonge jonge , als je niettegen een stootje ken , waarom word je dat agent ? snap zoiesow niet waren je uberhaubt agent wil worden ?
maar die knakker zit op zeker weer een jaar van onze belastingcenten mooi weer te spelen !

WTF?? jou reactie slaat echt als een lul op een koekblik..:vaag:
Dit is gewoon zinloos geweld, of het nu bij je buurman gebeurt of bij een agent, het is gewoon niet goed te praten.....en daarbij....mietjes zijn het, met z'n 2en tegen 1 agent...:/
Helemaal stupid ben je als je je nog doodleuk meld op het buro met een bloemetje....ghahahaha.....getuigd van erg veel verstand..(Y) mja...wat wil je als je met je bezopen kop gaat rijden....(Y) stelletje stoere boere...:frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuinman < APC > op donderdag 3 november 2005 om 14:12:
*blup* *blup*

honden

iedereen die deze lui mogen, hebben geen auto... als ze die wel hebben moeten ze diegene direct hun rijbewijs afpakken, want ze rijden niet door!! dat maak ik eruit op... die gore honden kosten mij, zonder gelul, dik 1500,00 in een jaar

Of, optie 2...

degene die deze "mensen" mogen rijden in een auto waarvan het merk luidt:

Seat Marbella
Fiat Panda
Smart
VW Golf GTI uit 19-steen met een turk achter het stuur

Dit slaat óók nergens op...:vaag:
Oke....ff afkloppen, ik heb inderdaad geen auto, zelfs geen rijbewijs....rij wél regelmatig, en hou ook wel van doorrijden, maar je moet wel weten wáár...;)
Ze staan niet voor niks te flitsen, en meestal staan ze op plekken waar veel ongelukken gebeurt zijn, zodat algemeen bekend wordt dat ze dáár staan, zodat men in de toekomst net ff wat rustiger rijdt op dat stuk, verbetert de verkeersveiligheid..(Y)

En nog een puntje, je heb doorrijden en je hebt hardrijden....ben een voorstander van doooooorijden, maar wel aangepast aan het verkeer om je heen, ik rij dus geeeeeen 160 als het druk is....maar snachtsdaarintegen, als er geen hond op de weg is, wordt er geplankt...;) vooral die nieuwe A5 is een leuk stukkie, en dichtbij...(Y)

Als je een boete krijgt voor een paar kilonetertjes te hard, dat is gewoon mierenneuken, maar als je écht veeeeel te hard rijdt en je krijgt een dikke prent heb je 'm verdient...;) moet je maar leren je rechtervoetje in bedwang te houden....(Y)

Waarschuw beheerder
Hahah Cool

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DanM op vrijdag 4 november 2005 om 00:01:
ik rij dus geeeeeen 160 als het druk is

Dat moet je ook alleen snachts doen als het rustig is in de binnenstad, voor je het weet heb je een ongeluk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op donderdag 3 november 2005 om 23:52:
jou reactie slaat echt als een lul op een koekblik..
Dit is gewoon zinloos geweld, of het nu bij je buurman gebeurt of bij een agent, het is gewoon niet goed te praten.....

Ach joh als juh zelf een bekeuring krijg dan loop juh zelf ook te kankeren dus loop jij niet zo dom te lulle!!
En trouwens had juh maar geen Agentjuh moeten worden:d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DanM op vrijdag 4 november 2005 om 00:01:
vooral die nieuwe A5 is een leuk stukkie, en dichtbij...

_O_ Zeker een leuk stukje (maar zeg nou maar niks, straks rij ik daar 's nachts en besluiten ze wel een keer te gaan flitsen).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jows op vrijdag 4 november 2005 om 07:17:
_O_ Zeker een leuk stukje (maar zeg nou maar niks, straks rij ik daar 's nachts en besluiten ze wel een keer te gaan flitsen).

Kijk, das nadenken.. Gewoon vollebak hardrijden op plaatsen waar ze toch nooit staan te meten :) Polderracen, ook altijd leuk :P
Waarschuw beheerder
Gewoon vollebak hardrijden op plaatsen waar ze toch nooit staan te meten

je geeft nu toch zelf aan het ook kut te vinden wanneer je niet kan trappen??

wat ben jij een schijnheilige NERD zeg!

Jij zegt met andere woorden ook gewoon dat het veroot is dat die lui er staan, maar waarschijnlijk probeer je hier op PF als morraalridder over te komen en dat is je aardig gelukt.

Schijnheilige duif ben jij zeg :d sjonge jonge...

<< DOOD aan de flitsbrigade!! >>

(y)

en daarmee doel ik dus niet op een bepaalde agent... het is ajmmer voor hun dat dat juist hun werk is en daarmee dus de dupe zijn in mijn verhaal

so fucking be it!!

verder ga je ook al niet meer in op mijn eerdere reply..

je bent slaapverwekkend kerel en dan te bedenken dat je nog ouder bent dan mij ook.

fucking low-life :d
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuinman < APC > op vrijdag 4 november 2005 om 10:10:
je geeft nu toch zelf aan het ook kut te vinden wanneer je niet kan trappen??

Ik geef aan dat ik het ook lekker vind om hard te rijden ja.. Maar ik zeik niet als ik een boete krijg, das dan mijn schuld..

Uitspraak van Tuinman < APC > op vrijdag 4 november 2005 om 10:10:
wat ben jij een schijnheilige NERD zeg!

Wel grappig dat je steeds meer met dezelfde onzinnige opmerking komt, gespeeld op de persoon..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2005 om 10:00:
Kijk, das nadenken.. Gewoon vollebak hardrijden op plaatsen waar ze toch nooit staan te meten Polderracen, ook altijd leuk

Ik heb daar regelmatig 250 gereden. Afgelopen maandag gemiddeld 180 gereden in Duitsland, dat schiet daar ook lekker op. Automobilisten zijn daar VEEL relaxter dan hier!

Flitsen mogen ze van mij best, maar niet op de snelweg (evt. alleen bij zeeeer slecht weer, ijzel, mist etc.).
Waarschuw beheerder
Maar ik zeik niet als ik een boete krijg, das dan mijn schuld..

hoor je mij zeggen dat ik aan het zeiken ben als ik een boete krijg??

ja, natuurlijk is dat mijn eigen schuld, domme zak hooi!
Maar ik krijg er liever geen, dan wel.. ! Een daarom zeg ik:

schijt aan die kut flits-brigade en ik moedig acties zoals deze dan ook aan!

hop, in de sloot ermee! niemand nergens last van!

hatsjeeee (y)

en JIJ bent degene die steeds weer met dezelfde crapp komt aanzetten!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jows op vrijdag 4 november 2005 om 10:32:
Automobilisten zijn daar VEEL relaxter dan hier!

In Belgie ook (Belgen leven ook relaxter vind ik), maar daar zijn de verkeersregels nogal vaag. Als je zelfmoord wilt plegen, moet je gewoon ff in Belgie gaan rijden zonder je te verdiepen in de verkeersregels daar.. :P

Leuk voorbeeld:
Je staat bij een stoplicht en wilt linksaf. Het wordt groen dus je gaat rijden.. Tenminste dat doen we in NL.. Maar in Belgie heeft tegemoetkomend verkeer op hetzelfde moment groen licht en dat moet je dus voor laten gaan :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuinman < APC > op vrijdag 4 november 2005 om 10:34:
en JIJ bent degene die steeds weer met dezelfde crapp komt aanzetten!!

Ik reageerde niet meer op je.. is het niet goed. Reageer ik weer wel, is het weer niet goed :P

Je zit trouwens zelf in een branche waar het naaien van mensen om er zelf beter van te worden ook aan de orde van de dag is :S
Iedereen weet al lang dat een verzekeringsadviseur niet de beste verzekering voor de client aanbiedt, maar de verzekering waarover die de meeste provisie krijgt, met als gevolg dat de verzekerde een slechte verzekering heeft waarbij, als er een x iets gebeurd, er weer niet wordt uitgekeerd e.d.

Een automobilist voelt zich genaaid als ie wordt geflits, een verzekerde voelt zich genaaid als er niet wordt uitgekeerd. Dit leek mij best een mooie overeenkomst :) Maar hoe zou jij het vinden als zo'n verzekerde jou in elkaar kwam slaan dan?

Volgens mij is dit trouwens een discussie zonder eind, want jij kunt mij niet overtuigen en ik jou niet maarja..
Waarschuw beheerder
Je zit trouwens zelf in een branche waar het naaien van mensen om er zelf beter van te worden ook aan de orde van de dag is
Iedereen weet al lang dat een verzekeringsadviseur niet de beste verzekering voor de client aanbiedt, maar de verzekering waarover die de meeste provisie krijgt, met als gevolg dat de verzekerde een slechte verzekering heeft waarbij, als er een x iets gebeurd, er weer niet wordt uitgekeerd e.d.

even volledigheidshalve, ik ben tussenpersoon en schiet er dus niks mee op om mijn client te "naaien" zoals jij het zo mooi benoemd ;) ik zal mijn client altijd voorzien van de beste verzekering in combinatie met de beste voorwaarden.
de provisieregelingen zijn nagenoeg bij elke maatschappij gelijk, beste kerel ;)

Tevens ben ik schade-correspondent... ik meld schades aan, verwerk ze en wacht op creditering van het bedrag conform nota cq expertiserapport.
Daarnaast verkeerschade, dus vechten om de aansprakelijkheid.... dat mannetje aan wie jij schadeformuliertje geeft wanneer je een aanrijding hebt gehad cq veroorzaakt en die voor jou de zooi gaat uitvechten met de tegenpartij, dat ben ik...

Voor iedere verzekerde is weer een andere polis geschikt voor een bepaalde dekking.
Klanten worden niet genaaid door verzekeraars die iets niet zouden willen uitkeren, complete ONZIN! alles staat in de voorwaarden en alleen hierp kan een schade worden afgewezen.

Je moet je niet met dingen inlaten waar je TOTAAL geen verstand van hebt, dat is onzinnig en komt erg dom over...
je zal mij ook nooit horen over de fundering leggen van een huis, daar ik daar de BALLEN verstand van heb.
sterker nog, ik kan nieteens een creatie van technisch-lego in elkaar zetten :d :bloos:

overigens, ik vind dit appels met peren vergelijken, maar dat terzijde.

Volgens mij is dit trouwens een discussie zonder eind, want jij kunt mij niet overtuigen en ik jou niet maarja..

dat weet ik wel zeker en het doet me deugd dat je jouw mening verdedigd (y) maar die van mij zal ik in geen geval aanpassen....

Leuk voorbeeld:
Je staat bij een stoplicht en wilt linksaf. Het wordt groen dus je gaat rijden.. Tenminste dat doen we in NL.. Maar in Belgie heeft tegemoetkomend verkeer op hetzelfde moment groen licht en dat moet je dus voor laten gaan

dat is helemaal niet vreemd... in Nederland heb je zoveel verkeerssituaties die exact hetzelfde zijn!

Overigens, om maar even met columm-speling te kloten, voor ons als verzekeraar is er geen 1 schade zo lastig als bovengenoemde :[
Moeilijk verhaalbaar terwijl verzekerde toch in zijn recht staat!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tuinman < APC > op vrijdag 4 november 2005 om 10:57:
Tevens ben ik schade-correspondent... ik meld schades aan, verwerk ze en wacht op creditering van het bedrag conform nota cq expertiserapport.
Daarnaast verkeerschade, dus vechten om de aansprakelijkheid.... dat mannetje aan wie jij schadeformuliertje geeft wanneer je een aanrijding hebt gehad cq veroorzaakt en die voor jou de zooi gaat uitvechten met de tegenpartij, dat ben ik...

Welk softwarepakket gebruiken jullie als intermediair?

Waarschuw beheerder
dat weet ik wel zeker en het doet me deugd dat je jouw mening verdedigd maar die van mij zal ik in geen geval aanpassen....

Einde discussie dan eindelijk? :)

Overigens, om maar even met columm-speling te kloten, voor ons als verzekeraar is er geen 1 schade zo lastig als bovengenoemde
Moeilijk verhaalbaar terwijl verzekerde toch in zijn recht staat!

Ok, nog een leukere voor de verzekeraars (denk ik). In Belgie is er net als in Nederland de regel dat rechts voorrang heeft. Maar als je in Belgie stopt als je van rechts komt, vervalt je recht op voorrang. Ik vraag me af hoe je dat in godsnaam gaat bewijzen dat iemand wel of niet stopte als er geen ooggetuigen zijn :S
Waarschuw beheerder
Welk softwarepakket gebruiken jullie als intermediair?

Assis voor verwerking en opslaan van polissen en Rolls voor autovergelijkingen... kan ook voor zorg etc.

hoezo??
Ok, nog een leukere voor de verzekeraars (denk ik). In Belgie is er net als in Nederland de regel dat rechts voorrang heeft. Maar als je in Belgie stopt als je van rechts komt, vervalt je recht op voorrang. Ik vraag me af hoe je dat in godsnaam gaat bewijzen dat iemand wel of niet stopte als er geen ooggetuigen zijn

denk eens normaal na, kerel... als de tegenpartij stopt en daarbij zijn recht tot voorrang opschort, is er toch geen kans tot een aanrijding?? die tegenpartij is dan toch gestopt?

Indien de andere partij dan alsnog tegen dat -stilstaande- voertuig aanrijd. dan is hij fout.

het is meer de vraag, wat ziet men in Belgisch recht onder het mom -stilstaan- dat is voor mij niet te vertellen, ben niet op de hoogste van de Belgische WVW (wegen verzekeers-wet )

Maar in Nederland dient men disculperende stilstand aan te tonen.
Dit wil zeggen dat de partij in kwestie 10sec MOET stilstaan en dit dient bevestigd te worde door een getuige.
Praktijk leert mij dat dit haast onmogelijk is.
10 sec is erg lang.

Maar ja, zoiets is gewoon moeilijk uit te leggen.
voor elke schade dien ik weer andere rechtsstukken en jurisprudentie te gebruiken.

niet elke schade is, zoals het wel meestal lijkt, hetzelfde!

was het maar zo'n feest... dan had ik momenteel links van mij een stapel liggen die iets minder groot is ;)

*excuses overigens voor mijn spelfouten, maar ben aan het typen als een malle, daar ik ook nog werk te doen heb ;) *
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuinman < APC > op vrijdag 4 november 2005 om 11:23:
denk eens normaal na, kerel... als de tegenpartij stopt en daarbij zijn recht tot voorrang opschort, is er toch geen kans tot een aanrijding?? die tegenpartij is dan toch gestopt?

bedoelde dus idd ook het verhaal wat je daarna uitlegt en daarna zeg je zelf dus al:
Uitspraak van Tuinman < APC > op vrijdag 4 november 2005 om 11:23:
Maar in Nederland dient men disculperende stilstand aan te tonen.
Dit wil zeggen dat de partij in kwestie 10sec MOET stilstaan en dit dient bevestigd te worde door een getuige.
Praktijk leert mij dat dit haast onmogelijk is.

Waarschuw beheerder
nee, wij hebben windows...

het is ook op DOS te krijgen indd, maar dat is oude troep.

Al moet ik zeggen dat, kwa werkwijze, die dos-versie veel makkelijker werkt :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuinman < APC > op vrijdag 4 november 2005 om 11:32:
nee, wij hebben windows...

het is ook op DOS te krijgen indd, maar dat is oude troep.

Al moet ik zeggen dat, kwa werkwijze, die dos-versie veel makkelijker werkt

ja? zou het niet weten wel eens met assis (dosversie gewerkt) maar het is wel een simpel pakket

bij wat voor intermediair werk je?

the advisor ;-)
Waarschuw beheerder
Hoe bedoel je?? bij wat voor intermediar?? die vraag is onder algemene titel, neem ik aan? :d

Ik ben Assurantie-tussenpersoon :)

snap e vous? ;)

zowel leven als schade..

al laat ik leven liever voor wat het is ;)

kk-ellende :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuinman < APC > op vrijdag 4 november 2005 om 11:38:
Ik ben Assurantie-tussenpersoon

schade en/of leven portefeuille?

mkb of/en particulieren?

snap e vous?

the advisor ;-)
Waarschuw beheerder
schade en leven (veelal schade)

particulier en MKB (meer part.)

;)

jij ook werkzaam in die branche...?

lijkt me haast wel, gezien jouw reactie's

:9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ontwikkel namelijk het product InSupport. Wordt ook aan enkele Intermediairs geleverd (o.a. Univé)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuinman < APC > op vrijdag 4 november 2005 om 11:44:
lijkt me haast wel, gezien jouw reactie's

financieel adviseur maar doe bijna geen risico-management (verzekeringen en dergelijke)

vandaar dat ik een beetje van de hoed en de rand weet...

the advisor ;-)
Waarschuw beheerder
Jows citeer 4 november 2005 11:46
Ik ontwikkel namelijk het product InSupport. Wordt ook aan enkele Intermediairs geleverd (o.a. Univé)

Unive is een verzekeraar, geen tussenpersoon

Unive is een direct-writer en doet geen zaken met tussenpersonen... net als centraal beheer en ZLM.

er zullen ongetwijfels wel WAT uitzonderingen zijn, maar in principe is het zoals bovenstaand ;)

ik weet toevallig dat een bureau uit Raamsdonk, te weten, Verbrugge, wel zaken doet met ZLM... maar dat volgens mij echt de enige!
Waarschuw beheerder
maar doe bijna geen risico-management (verzekeringen en dergelijke)

ik JUIST wel... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuinman < APC > op vrijdag 4 november 2005 om 11:52:
Unive is een direct-writer en doet geen zaken met tussenpersonen... net als centraal beheer en ZLM.

ja unive is misschien dan niet echt een goed voorbeeld als direct writer,

aangezien unive een hoop regio kantoren heeft en inprinciepe de klant ook benaderd alsof ze een intermediair zijn,

vandaar,

trouwens voor zover ik weet (zou er best naast kunnen zitten) kan je wel zaken doen met unive en andere direct writers via het D.A.K. maar dat durf ik niet zeker te zeggen...

the advisor ;-
Waarschuw beheerder
via het D.A.K. ??? :/

hoe kom je daarbij dan??

laat ik het zo stellen..

ik weet daar niks van, al moet ik zeggen dat ik ook pas 1,5 jaar in "het vak" zit..

ben pas 20, heh ;)
Waarschuw beheerder
hehe en terecht, moeten ze ook maar niet overal staan te flitsen :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuinman < APC > op vrijdag 4 november 2005 om 12:52:
via het D.A.K. ???

hoe kom je daarbij dan??

ken je het dak niet?

de cooperatieve dienstverlening voor assuratie kantoren...

zou zeggen zoek eens op op internet..

the advisor ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tuinman < APC > op vrijdag 4 november 2005 om 11:52:
Unive is een verzekeraar, geen tussenpersoon

Zijn genoeg IM die voor vezekeringen van en voor Univé afsluiten hoor ;)
Waarschuw beheerder
Krijg ik alsnog een bon :(
Waarschuw beheerder
ken je het dak niet?

natuurlijk ken ik het dak wel :d
Waarschuw beheerder
tjah... shit happends :/

Waarschuw beheerder
haha kicke die rat mot je helemaal ope schoppe as ut ken ja tog :P