Partyflock

Forumonderwerp · 822799
1 volger · 2278x bekeken
Waarschuw beheerder
wat denk jij?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 februari 2006 om 17:35:
Geloof dus dat de ziel niet ophoud met bestaan en geloof in geesten, engelen en demonen. Denk dat deze twee werelden zoveel mogelijk gescheiden moeten blijven.

Dus effe een biertje drinken met de demoon van twee deuren verder zit er niet in :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Aliens bestaan voor mij niet

ok je standpunt is duidelijk je bent voor het intelligent design.

maar dat je het bestaan van aliens ontkent of negeerd is wel kortzichtig.

dat beteknd dat wij uniek zijn in ons soort dat nergens anders in het universum intelligent leven bestaat.

naief vind ik dat.

de kans is groter dat er aliens bestaan dan de kans dat ik morgen een miljoen wint.

ff geen gein..maar het vaticaan zijn momenteel in gesprek met wetenschappers om een aantal zaken te herzien waaronder aliens en evolutietheorie.

zal ff zoeken naar het bron waar ik het vandaan heb

Waarschuw beheerder
donateur
k geloof in God, ik geloof in een hiernamaals: Hemel, hel eeuwige jachtvelden wie weet zelfs reincarnatie..zou t niet durven zeggen. Geloof dus dat de ziel niet ophoud met bestaan en geloof in geesten, engelen en demonen. Denk dat deze twee werelden zoveel mogelijk gescheiden moeten blijven. Ben dus persoonlijk tegen contact zoeken mbv EVP, glaasje draaien, ouiji bord etc.
Ook zaken als Hoodoo, Voodoo, Zwarte Magie, hekserij ed laat ik links liggen, denk dat ze gevaarlijk zijn zodra je er teveel mee bezig ben...en waarom zou ik? heb wel iets beters te doen.
Maya kalenders, Annunaki zijn voor mij niet meer dan leuke theorietjes, interessant maar meer niet... Hoe sommige mensen er hier op partyflock een zooitje van maken over datsoort onderwerpen is gewoon lachwekkend, er zijn site's met fora erover die vele malen interessanter/duidelijker en geloofwaardiger zijn
Aliens bestaan voor mij niet.

(Y) ! Ik begrijp je voor de volle 100% in wat je hier zegt. Kan er ook helemaal inkomen dat jij al die theorietjes zo ziet. Ik heb die neiging zelf namelijk ook een beetje.. Alleen definitieve oordelen feil ik daar nog niet over. Want ik heb me er niet voldoende in verdiept.
Daarnaast moet ik zeggen dat ik die bijbelse concepten die jij nu een beetje aanhaald eerlijk gezegd, persoonlijk, minder geloofwaardig dan de annunaki verhalen...
Wat jij noemt is min of meer is dat wanneer je hier niet leeft iemand daarop op toe kijkt en je uiteindelijk een dag des oordeels zou krijgen waarop wordt bepaald waar je naartoe gaat...
Dat vind ik bullshit eerste klas... Er is geen goed en kwaad...dat is enkel de interpretatie die wij eraan geven...
Het verhaal van Alians is veel logischer en aannemelijk als je het mij vraagt...

Heb vandaag de film What the bleep do we know gezien en die film geeft heel veel antwoorden vragen voor mij, echt een aanrader! (Y)

is het "all-seeing eye", het derde oog dat deze aliens hebben en waarmee ze zoals je in het verhaal van Credo Mutwa kunt lezen iedereen direct zouden vernietigen die hun ware gedaante afbeeldde. (Denk aan Jahweh waarvan de echte naam niet uitgesproken mag worden.)

Interresant! (Y) Dat is ook iets waar ik zeker wel in geloof,. Zeker doordat het is waargenomen natuurlijk... :)
Ooit hoop ik ook in een trip eens contact te kunnen maken met iets uit hogere dimensies...tot op heden is mij dit niiet gelukt op wat closed eye ervaringen na...

Waarschuw beheerder
maar dat je het bestaan van aliens ontkent of negeerd is wel kortzichtig.

Voor mij bestaan ze niet, Ik zeg niet dat ze er absoluut niet zijn...Mochten ze er wel zijn voegen ze niets toe aan mijn leven en zullen dat waarschijnlijk ook nooit doen.

Er is geen goed en kwaad

Voor mij is dat er juist wel en dat is een van de redenen waarom ik God geloof.

Heb vandaag de film What the bleep do we know gezien en die film geeft heel veel antwoorden vragen voor mij, echt een aanrader!

Mag ik vragen welke antwoorden?? Kwantumfysica opent voor mij alleen maar deuren naar nog meer deuren. Bovendien staat t nog in de kinderschoenen en spreken zogenaamde geleerde elkaar nog continu tegen.

Ooit hoop ik ook in een trip eens contact te kunnen maken met iets uit hogere dimensies

dmv van Drugs?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Coming soon op donderdag 23 februari 2006 om 16:14:
ja en daar vallen ervaringen met DMT en die van Bielek ook onder.

en lees ff terug hoe de discussie is verlopen, dat is niet helemaal aan mij te wijten.

zucht ik verlaat me eigen topic wel dan :[

of zou de REST OOK KUNNEN OPHOUDEN met dat diepzinnige gelul en er een eigen topic over maken, als dat te moeilijk is wil ik m ook wel voor jullie openen hoor O:)
Waarschuw beheerder
en nou oprotten uit mijn topic :@

Waarschuw beheerder
dat geldt toch niet voor mijhij? O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 12:24:
dat geldt toch niet voor mijhij? O:)

nee heur :lief:

Waarschuw beheerder
:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PARRUK op zondag 30 oktober 2005 om 14:05:
wat denk jij?

:yes: anders zouden er veel mensen ook maar bekaaid vanaf komen..dat zou niet eerlijk zijn...maar het is toch mooi om daar in te geloven?! Dus waarom niet...geloof en geloven in iets, is iets wat je jezelf aanleerd, dussss :) aanleren zou ik zeggen... O:) hihi

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 07:21:
Voor mij is dat er juist wel en dat is een van de redenen waarom ik God geloof.

Mjah...in mijn ogen zijn dat dogma's... Goed en kwaad is een menselijke emotie en geen universele emotie. Het universum, en dus god, is neutraal...

Mag ik vragen welke antwoorden?? Kwantumfysica opent voor mij alleen maar deuren naar nog meer deuren. Bovendien staat t nog in de kinderschoenen en spreken zogenaamde geleerde elkaar nog continu tegen.

Hehehe threu... ;) Gelijk ook moeilijk om antwoord op te gegeven. Maar over het parannormale en de werking van ons bewustzijn heeft het mij wel enigszins mijn kijk erop verrijkt...

dmv van Drugs?

Zelf noem ik bepaalde dingen die als drugs gezien worden, niet als drugs. Hier vallen dingen als heroine, cocaine, xtc, speed etc. niet onder hoor... ;)
Ik zie psychedelica meer als iets dat je dagelijke beperkingen in je waarnemend vermogen wegnemen... En in de kwantum mechanika wordt dit ook enigszins bevestigd voor mij...
Iets als Ayahuasca/ DMT zie ik al helemaal niet als een drug. Eereder als een zowel lichamelijk, als geestelijk medicijn. Net zoals de indianen dat ook zien. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 februari 2006 om 13:56:
Het universum, en dus god, is neutraal...

God is voor Ajax en het universum smaakt naar aardbeien

enneh... als er dan toch een god is dan heeft die toch ook het universum geschapen of zie ik dat dan weer helemaal verkeerd?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ok

Waarschuw beheerder
dat je t effe weet

Waarschuw beheerder
donateur
o

Waarschuw beheerder
word je stil van he?
Waarschuw beheerder