Partyflock

Forumonderwerp · 822799
wat denk jij?

Wat erna dit leven is , zou ik niet weten :no:

Maar geloof niet dat dit het einde is en toch ben ik bang om dood te gaan :s
laatste aanpassing

Dat weet je niet.. Daar kom je ook nooit achter. Er is verder ook helemaal niemand op deze wereld die dat wel precies weet, en zo wel, dan gaat die persoon jou dat nog niet vertellen. Dus denk je nou echt dat er iemand op fucking partyflock :S is, die wel weet hoe het allemaal precies zit? hahaha naief....

Niet teveel nadenken over hoe het allemaal zit en wat er wel en niet is tussen hemel en aarde. Gewoon genieten van de dingen die je wel weet en hebt en waarvan je wel weet hoe het in elkaar zit (Y)

i will see it when i get there :yes:

Maar geloof niet dat dit het einde is en toch ben ik bang om dood te gaan

Waarom zou je? Je bent hier alleen maar op aarde om je lessen te leren. Wanneer je dit volbracht hebt is het tijd om weer terug naar huis te keren. De aarde is niet je thuis, al denk je dat...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 17:32:
Dus denk je nou echt dat er iemand op fucking partyflock :S is, die wel weet hoe het allemaal precies zit? hahaha naief...

blijkbaar heb je niet goed gelezen, want die zijn er idd :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 november 2005 om 17:40:
Waarom zou je? Je bent hier alleen maar op aarde om je lessen te leren. Wanneer je dit volbracht hebt is het tijd om weer terug naar huis te keren. De aarde is niet je thuis, al denk je dat

:respect:

Inderdaad,af en toe is het moeilijk om hier te blijven,maar men zal wel moeten,je kan niet zomaar opgeven,al verlang je nog zo naar je rust.
Eerst je taak afmaken,HET volbrengen en dan terug naar huis.

Het lijkt me heel erg fijn.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 182, 681, 1669}
Artiest Dynamike
dit doet me denken aan de volgende namen .. god / de duivel / magere hein .. welke hoort r nie in t rijtje thuis :9 .. nee f serieus .. die 1e 2 hebben al n duidelijke ( ahum ) plaats gekregen maar k snap die " gast " die men de dood noemt eik nie echt :/

tsja dit soort gedachtes krijg je als in 1 week final destination en the frighteners op tv verschijnen :9
laatste aanpassing

de duivel bestaat niet,de duivel zou je zelf kunnen zijn,je eigen tegenstijdigheden,je eigen gevechten tussen jouw goed en kwaad.

magere hein bestaat ook niet.

waarom wil je alles zien in "personen"

Als het je tijd is ga je gewoon,je motor stopt,de geest(ziel) ontsnapt.

Juistum!

Inderdaad,af en toe is het moeilijk om hier te blijven,maar men zal wel moeten,je kan niet zomaar opgeven,al verlang je nog zo naar je rust.
Eerst je taak afmaken,HET volbrengen en dan terug naar huis.

Het lijkt me heel erg fijn.

Dat valt zeker niet altijd mee! Maar het hoort bij de ziels evolutie hé. De hardste lessen zijn het meest leerzaam. Je maakt het allemaal niet voor niks mee. De taak moet idd volbracht worden!
Ik ben ook absoluut niet bang voor de lichamelijk dood. Ik kijk er zelfs naar uit! :d
zo zie je maar dat elk mens zijn eigen visie op dingen heeft.
De een heel mooi en de andere angstig.

Denk dat de angstigen nog niet zover zijn in hun leven/levens.

Gelukkig is het nu allemaal bespreekbaar en is er genoeg aan te doen.
Communicatie,boeken,workshops enz.
whahah de ruimte :P:P en het eeuwige leven in de hemel :P
wie heeft dat raare wijf wel es gezien op TV ?cher ofzo...ze praat met geesten!ik gloof daar in!maar niet in god en de here gsus dat vind belachelijk voor woorden!

Char heet ze. Ik heb het ook gezien. Ik snap niet dat mensen nog aan haar twijfelen eigenlijk. :)

jah er is meer :yes:

er zijn ook nog aliëns....

volgens mij de atmosfeer
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 22:27:
er zijn ook nog aliëns

johe!

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 november 2005 om 00:02:
de duivel bestaat niet

Tog wel en die heet het dualisme en het matrealisme . Als je dat overwint kan je pas met rust naar huis.
laatste aanpassing

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 11:40:
de duivel bestaat niet

hehe...da die bestaat is gewoon bull shit..

Lezen is ook een kunst

het vage vuur :P
Een hele hoop lucht :D

het vage vuur

Er is geen vage vuur, geen hel, geen straf, geen das des oordeels. Er is alleen liefde, medelijden en heling.
zit wel wat afstand tussen

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 14:27:
Lezen is ook een kunst

net alsof da allemaal waar is :9

Ja er is meer.
De aarde is een deel van de materiële dimensie waarvan ons de illusie wordt opgelegd dat dat de enige is. Door die illusie kunnen hebben wij niet de mogelijkheid om andere dimensies betreden en daarmee onze eigen werkelijkheid te scheppen. Sommige mensen kunnen dit wel, zoals sjamanen met behulp van DMT, Tibetaanse monniken en in Montauk op Long Island staat een machine waarmee dit kan. Een man die nu Al Bielek heet, heeft met behulp van deze machine een aantal interdimensionale reizen gemaakt en vertelt hierover op talrijke websites en video's. Hij heeft trouwens niet echt positieve dingen gezien, maar wel een heel bijzonder levensverhaal.

Wanneer men aanneemt dat men na de dood automatisch deze onvoorstelbare capaciteiten krijgt, zou ik dat de hemel willen noemen, en is dat tevens een mogelijke verklaring voor een heleboel paranormale verschijnselen.

Mensen die het over God of Satan hebben, hebben het over een buitenaards reptilianras dat ooit deze aarde ontvluchtte en hem nu terug wil. Waar zij op hun beurt vandaan komen of waar het heelal vandaan komt dat weet ik niet, maar dat ben ik nog aan het onderzoeken.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik zojuist een film heb gezien genaamd "Waking Life", die ik meteen iedereen wil aanraden.

zal vast wel wat zijn...

FBI identified terrorist, interresant allemaal wat je verteld. (Y)
Ik ben het ook helemaal met je eens in wat je zegt en wat jij verteld is ook hetgeen waar ik van overtuigd ben.
Heb je misschien een link (als het kan s.v.p. nederlands) over dat interdimesionale voertuig? :)

Wel grappig dat ik de laatste tijd op zoveel interresant topics en docu's en artikelen stuit met betrekking tot spiritualiteit... Echt verdacht ik vaak gewoon.. .. :o
laatste aanpassing
ik wil het niet laat meer maken maar hier zijn wat links, niet nederlandstalig helaas:
http://www.keelynet.com/energy/bielek1.htm
http://www.philadelphia-experiment.com/Montauk_Project_by_John_Quinn.htm
http://isohunt.com/torrents.php?ihq=montauk&ext=&op=and
het heet overigens het Phoenix Project.

ik heb er een aantal interviews over, en een kort nederlands stukje film genaamd Tesla-Philadelphia-Experiment-UFOs-John-Amsterdam-TV-(15,2Mb)1-14m.rm maar dat krijg ik niet helemaal gedownload, ik wil je wel sturen wat ik heb maar daarop hoor je niet zoveel.

Je spirituele ervaringen hebben misschien te maken met een verandering van het collectieve bewustzijn in 2012, zie
https://partyflock.nl/topic/712488/PAGE/A/FORCE/2053342930.html#2053342930
laatste aanpassing
ja... lucht

Echt wel dat ik er in geloof.

Denk het wel.
JA

lucht,vogels,vliegtuigen,stof,wolken,atmosph­eer,dampkring,sterren,zon,maan

Denk t ook..o:)

duhhh
zit er ook duhh tussen hemel en aarde ??

B)
Uitspraak van Nick op dinsdag 7 februari 2006 om 14:48:
zit er ook duhh tussen hemel en aarde ??

neej daar zit ik :p
Uitspraak van AltijdHerrie !! op dinsdag 7 februari 2006 om 15:09:
ik zit tussen hemel en aarde

:x khoop je er niet tegen te komen :x

Sorry

snuif maar een dikke lijn ketamine weg ;)

als je wilt weten of er meer tussen hemel & aarde is

ik denk het niet maar ik hoop het wel

Er is zonder enige twijfel meer tussen hemel en aarde, maar ik heb niet eens zo zeer over een hogere macht :)
Maar er is "waaaaay more" :P weet ik voor een feit!
laatste aanpassing
Ik (absoluut niet gelovig) denk het wel..:)

neuh :smoke:

Er is zoveel meer. Alleen is men over het algemeen bang voor het onbekende en kijken we niet verder dan onze neus lang is. We zien wat we willen zien.
citeer: Nightstalk-err: Dat weet je niet.. Daar kom je ook nooit achter. Er is verder ook helemaal niemand op deze wereld die dat wel precies weet, en zo wel, dan gaat die persoon jou dat nog niet vertellen. Dus denk je nou echt dat er iemand op fucking partyflock is, die wel weet hoe het allemaal precies zit? hahaha naief....

jaja, naief. wacht maar dat er iemand in je omgeving een bijna doodervaring heeft gehad. zogauw je dit te horen krijgt ga je toch twijfelen dat er inderdaad toch meer is tussen hemel en aarde.

mijn moeder heeft dit gehad en heeft dit met de familie gedeeld. hoe het precies zit weet ik ook niet maar weet nu toch meer dan. je zal er raar van staan te kijken wat er meer is dan hier op aarde